(6 opinii klienta)

Gry szkoleniowe i symulacyjne – Niezbędnik trenera

0,00  z VAT

Zbiór doświadczeń i wiedzy z zakresu prowadzenia gier szkoleniowych i symulacyjnych. Zawiera odpowiedzi na najczęstsze pytania trenerów i menedżerów prowadzących gry.

Wybierz interesującą Cię wersję, aby poznać cenę i dodać do koszyka

Dostępność: Brak w magazynie

Wykorzystasz e-book, aby:

  • Otrzymać proste instrukcje i porady dotyczące efektywnego prowadzenia gier szkoleniowych i symulacyjnych.
  • Poznać sprawdzone metody i techniki, które pomogą Ci angażować uczestników w Twoje zajęcia, na których wykorzystujesz gry.
  • Poznać najważniejsze etapy prowadzenia gier, ale także wskazówki dotyczące ich wyboru.
  • Dowiedzieć się jak przeprowadzić skuteczne omówienie gry, tak aby uczestnicy uzyskali z niego jak najwięcej korzyści.

Opis produktu

Za darmo dla Klientów GraSzkoleniowa.pl

Jeśli posiadasz już jakikolwiek produkt zakupiony na GraSzkoleniowa.pl i chcesz uzyskać dostęp do „Niezbędnika trenera” wystarczy, że wyślesz nam e-mail z taką informacją.

Dowiedz się jak możesz uczyć innych w efektywny i atrakcyjny sposób wykorzystując gry szkoleniowe. Uzyskaj maksimum korzyści z prowadzonych przez Ciebie gier. Poznaj najważniejsze informacje dotyczące wykorzystania gier jako metody szkoleniowej.

Gry szkoleniowe i symulacyjne

Niezbędnik trenera

(dokument PDF)

Zobacz wybrane pytania, na które odpowiada e-publikacja „Gry szkoleniowe i symulacyjne”:

  • Czym są gry szkoleniowe, gry symulacyjne i symulacje?
  • Czy gry są efektywną metodą szkoleniową?
  • Czy do korzystania z gier niezbędne są specjalne umiejętności?
  • Na czym polega uczenie się przez doświadczenie?
  • W jaki sposób gry realizują postulaty uczenia się przez doświadczenie?
  • Jak wybrać grę?
  • W jaki sposób wkomponować grę szkoleniową w program zajęć?
  • Jakie są najważniejsze etapy prowadzenia gry?
  • Co jest najistotniejsze na każdym z etapów rozgrywki?
  • Jak omówić grę szkoleniową?
  • Jakie pytania zadawać podczas omawiania gry?
  • Jak radzić sobie z sytuacjami trudnymi podczas prowadzenia gier?

Język

PL

Zobacz, co mówią inni użytkownicy

6 opinii dla Gry szkoleniowe i symulacyjne – Niezbędnik trenera

  1. Anna Strużyńska-Kujałowicz

    Użyteczne i przydatne informacje – dla jednych nowe, dla innych będące przypomnieniem o tym, co ważne podczas prowadzenia gier w ramach szkoleń. Konkretnie, rzeczowo i na temat.

  2. Anna Pluta

    Jasny i zwięzły materiał dla trenera. Zawiera odpowiedzi na pytania nurtujące zwłaszcza początkujących na ścieżce szkoleniowej. Pomaga w odpowiednim przygotowaniu się do prowadzenia gier.
    Doświadczonym trenerom szybko przypomina o rzeczach istotnych.

  3. Dariusz Miecznikowski

    Dobry materiał dla początkujących trenerów. Świetny przewodnik, który pokazuje co jest istotą tworzenia nie tyle gier szkoleniowych co samych ćwiczeń.

  4. Marcin Domaszewski

    “Niezbędnik” na pewno przyda się początkującym trenerom – być może gry są proste i bez “fajerwerków” ale za to są bezpieczne dla procesu grupowego.

  5. Paweł Strycharczyk

    Dobra publikacja wprowadzająca w obszar wykorzystywania gier w projektach szkoleniowych.

  6. Daniel Figel

    W publikacji znalazłem odpowiedzi na wszystkie nurtujące mnie pytania. Nie ma w niej zbędnych wniosków, nadmiaru teorii. Widać, że autor nawiązuje do swoje bogatego doświadczenia i jest konkretny. Polecam.

Tylko zalogowani klienci, którzy kupili ten produkt mogą napisać opinię.

Może spodoba się również…

Organizacja pracy

189,00 1.290,00  z VAT

Konflikty w zespole

139,00 973,00  z VAT

Zarządzanie zmianą

189,00 2.190,00  z VAT

Scroll to Top

Licencja indywidualna

  1. Grę z licencją indywidulaną kupisz poprzez tę stronę – po dodaniu jej do koszyka i realizacji płatności. System automatycznie wprowadzi informację o właścicielu licencji (twoje imię i nazwisko, które podajesz przy wypełnianiu formularza zakupu).
  2. Z gry może korzystać wyłącznie osoba, która dokonała zakupu. Informacja taka jest zawarta na każdej stronie zakupionej gry.
  3. Kupujący może ją prowadzić bez względu na miejsce zatrudnienia, czy też grupę, dla której prowadzi grę.
  4. Licencja zezwala na wydruk niezbędnych materiałów i przekazanie ich uczestnikom gry.
  5. Gry można używać wielokrotnie, a licencja jest bezterminowa.

 

Licencja firmowa

(firmy, uczelnie, szkoły, instytucje)

  1. Licencja firmowa jest własnością określonej firmy lub instytucji.
  2. Wszelkie prawa do gry posiada firma lub instytucja dokonująca zakupu, a nie konkretne osoby. Więc gdy te osoby odejdą z firmy, gry nadal zostaną własnością organizacji.
  3. Właściciel licencji może zlecać prowadzenie gry innym trenerom (także spoza firmy), którzy realizują szkolenia na jego rzecz.
  4. Zezwala na wydruk niezbędnych materiałów i przekazanie ich uczestnikom gry.
  5. Gry można używać wielokrotnie, a licencja jest bezterminowa.

Masz pytania dotyczące licencji?

A może chcesz kupić gry na licencji firmowej i potrzebujesz odroczonej płatności?