(31 opinii klienta)

Biznes na czas

189,00 1.290,00  z VAT

„Biznes na czas” to gra symulacyjna, która stawia przed uczestnikami wyzwania związane z zarządzaniem czasem i organizacją pracy własnej. Odnosi się jednak do tych kompetencji także w szerszym kontekście funkcjonowania różnych działów firmy.

Wybierz interesującą Cię wersję, aby poznać cenę i dodać do koszyka

Wykorzystasz tę grę, aby:

  • Rozwinąć umiejętności dysponowania czasem.
  • Rozwinąć umiejętności ustalania priorytetów celów i zadań.
  • Rozwinąć umiejętności organizacji pracy przy dużej współzależności różnych jednostek organizacji.
  • Doświadczać wpływu organizacji pracy i zarządzania czasem na osiągane wyniki.
  • Doświadczać znaczenia współpracy pomiędzy działami firmy i jej wpływu na efekty osiągane przez poszczególne działy oraz organizację.

Na czym polega ta gra?

„Biznes na czas” to gra symulacyjna, która stawia przed uczestnikami wyzwania związane z planowaniem i organizacją pracy. Odnosi się jednak nie tylko do dysponowania czasem i ustalania priorytetów przez pojedynczego pracownika. Przede wszystkim ukazuje ona te kwestie w szerszym kontekście – funkcjonowania różnych działów firmy, jakości współpracy oraz planowania zadań wzajemnie zależnych jednostek.

Gracze wcielają się w role kierowników, którzy zostali poproszeni przez właścicieli firmy o przejęcie zarządzania poszczególnymi działami. Sytuacja jest trudna, a od ich decyzji zależy dalszy los przedsiębiorstwa. Okazało się bowiem, że pewnego dnia, z niewyjaśnionych przyczyn, do pracy nie stawili się poprzedni kierownicy. Uczestnicy mają za zadanie przejąć właśnie ich obowiązki. Dodatkowym wyzwaniem jest fakt, że muszą to zrobić w niezwykle szybkim tempie, dysponując bardzo ograniczoną liczbą informacji o dotychczasowych poczynaniach poprzedników i firmy.

W tej grze nie wystarczy dobrze zarządzać pracą własnego działu. Wygraną zapewni uczestnikom jedynie sprawnie działająca organizacja postrzegana jako całość!

„Biznes na czas” to gra, która świetnie obrazuje jaki wpływ na wyniki uzyskiwane przez jednostki i organizacje biznesowe wywiera umiejętność dysponowania czasem, priorytetyzacja celów i zadań oraz zarządzanie ograniczonymi zasobami.

Przed rozgrywką możesz omówić z uczestnikami różne zagadnienia dotyczące zarządzania czasem i organizacji pracy. Gra może także poprzedzać część merytoryczną Twojego warsztatu i łączyć ją z omówieniem rozgrywki.

Język gry

PL

Ilość uczestników

5–12 osób, optymalnie 8–10

Czas gry

3–4 h

Sprawdź i zobacz fragment gry

Zawierają m.in.: części instrukcji prowadzenia gry oraz materiałów dla uczestników, przykładowe wypowiedzi i wnioski uczestników, obszerny opis ich doświadczeń z rozgrywki i więcej …

Co otrzymasz po zakupie gry?

  • Grę i instrukcję jej prowadzenia w formie pliku PDF.
  • Licencję Osobistą – umożliwia Ci wykorzystywanie tej gry symulacyjnej na Twoich szkoleniach i warsztatach. Zobacz fragmenty gry i zapoznaj się z treścią licencji. Napisz do nas jeśli interesuje Cię zakup gry na licencji dla całej firmy.
  • 90 dniową gwarancję satysfakcji! Więcej o gwarancji 

Zobacz, co inni użytkownicy mówią o tej grze

31 opinii dla Biznes na czas

  1. Katarzyna Lewandowska (zweryfikowany)

    Gra ma potencjał, ale zmodyfikowałam instrukcję tak, by treści, które mają przygotować bardziej korespondowały z tematem zarządzania swoją energią. Mechanika bardzo wciąga i uczestnicy chętnie się angażują, by potem mieć sporo przemyśleń.

  2. Tomasz Hermaniuk (zweryfikowany)

    Świetna propozycja, która zahacza o wiele aspektów biznesu jednocześnie. Oprócz ciekawego spojrzenia na mechanizmy funkcjonowania firmy, mamy tu elementy współpracy, planowania, komunikacji, ustalania priorytetów, zarządzania czasem i zadaniami. Wielowątkowość mocno aktywizuje uczestników, ale stanowi też wyzwanie dla trenera. Przy pierwszej rozgrywce doceniłem konieczność rzetelnego przygotowania się do jej poprowadzenia. Warto przeanalizować i zwizualizować grę przed jej wykorzystaniem.

  3. Daniel Smoliński (zweryfikowany)

    Wykorzystałem tą grę przy okazji różnych działań dotyczących organizacji, komunikacji, współpracy. Aktualnie współpracuję z firmą produkcyjną i po wstępnym szkoleniu z organizacji czasu pracy zamierzam przeprowadzić ją wśród kadry kierowniczej średniego szczebla. Gra otwiera oczy

  4. Tomasz Janik (zweryfikowany)

    Bardzo dobre odwzorowanie funkcjonowania firmy produkcyjnej. Pozwala na prześledzenie rożnych zjawisk w ramach tej samej organizacji. Pokazuje wartość komunikacji, ustalania priorytetów w zarządzaniu, współpracy. Uczestnicy bardzo dobrze odnajdują się w swoich rolach. Gra pozwala na zauważenie błędów, trudności i wyciąganie wniosków. dobrze spędzone 2 godziny na szkoleniu. Zdecydowanie polecam!

  5. Katarzyna Muzyczyszyn (zweryfikowany)

    Gra świetnie sprawdziła się na szkoleniu z efektywności zespołowej, której motywem przewodnim była organizacja pracy i planowanie. Świetnie pokazuje istotę współdziałania. Ze względu na złożoność instrukcji, warto dobrze się do niej przygotować, ale warto. Efekt zaskakuje.

  6. Agnieszka (zweryfikowany)

    Bardzo ciekawa gra. Dopracowana od strony wizualnej i scenariuszowej. Wymaga dobrego przygotowania trenera przed rozgrywką ale trud poniesiony w opanowanie jej zwraca się na sali szkoleniowej.

  7. Tomasz Borecki (zweryfikowany)

    Bardzo dobra gra. Grupa z początku miała trudności z zasadami, ale jak już się “wkręcili” to nie chcieli skończyć. Na uwagę zasługuje, że można ją wykorzystać nie tylko do omówienia zasad zarządzania sobą w czasie, ale także planowania i organizowania. Polecam świetnie spisała się na podstawach zarządzania.

  8. Joanna Opara (zweryfikowany)

    Świetna gra! Początkowo może wydawać się skomplikowana, dlatego warto dokładnie wczytać się w instrukcję, ale jak już się zacznie…. to grupa nie chce skończyć 🙂 gra świetnie pokazuje nie tylko umiejetność zarządzania czasem, prace pod wpływem stresu, ale również genialnie wskazuje niedoskonałości współpracy międzydziałowej i komunikacji. Świetny wstęp do dalszych działań szkoleniowych i facylitacyjnych. Szczerze polecam!

  9. Anna (zweryfikowany)

    Dla mnie rewelacyjna gra – warto dokładnie samemu zapoznać się najpierw z instrukcją, tak aby jak najlepiej być przygotowanym do ewentualnych pytań Uczestników (można zrobić sobie jakąś “próbkę” gry, zanim poprowadzi się ją pierwszy raz). Gra dobrze osadzona w realiach biznesowych, daje świetną bazę do tematu organizacji i planowania. Mi za każdym razem zrobiła też przestrzeń w zespołach do omówienia współpracy, ale też komunikacji i ich istoty i wagi w kontekście pracy zespołowej, ale też emocji które w sobie mamy – które się ujawniają i jak czasami trudno jest je powstrzymać. Gra bardzo angażująca Uczestników – nie ma czasu na tzw. nudę – za każdym razem Uczestnicy byli bardzo zadowoleni.

  10. Beata Kozyra (zweryfikowany)

    Realne podejście do problemów funkcjonowania firmy oraz jej poszczególnych działów jest niewątpliwie atutem gry. Przećwiczenie w praktyce planowania celów i identyfikacji priorytetów jest bezcenne. Doświadczenie na własnej skórze, jak wiele rzeczy należy brać przy tym pod uwag to doświadczenie, które bardzo doceniają uczestnicy gry. Gra jest świetnym narzędziem upokarzającym uczestnikom, jak ważne jest współdziałanie i praca zespołowa.

  11. Patrycja Paleń-Tondel (zweryfikowany)

    Gra jest bardzo dopracowana. Przeprowadziłam ją w różnych zespołach i w każdym rozgrywka przebiegała zupełnie inaczej. Ze względu na jej złożoność pierwszą grę proponuję przeprowadzić w ‘warunkach kontrolowanych’ – aby samemu nabrać pewności co do jej przebiegu. Dlaczego? Po przeczytaniu instrukcji pojawiło się u mnie wiele wątpliwości, czy aby to wszystko nie jest zbyt skomplikowane. Dopiero po takiej próbie generalnej spojrzałam na grę innym okiem i nabrałam odwagi 🙂

  12. Justyna Kasjaniuk (zweryfikowany)

    Pozwala na refleksję nad osobistymi umiejętnościami i postawami, a także nad znaczeniem współpracy i komunikacji wewnątrz organizacji. Dopracowana, ciekawa.

  13. Marta Malinowska (zweryfikowany)

    Gra, która daje możliwość doświadczenia zarówno presji czasu jak i współpracy zespołowej, z różnymi tego konsekwencjami. Idealne narzędzie do wykorzystania na warsztatach z zarządzania czasem oraz komunikacji zespołowej. Pokazuje świetnie mechanizmy współdziałania w zespole lub ich brak. Po pierwszym czytaniu wydała mi się nieco skomplikowana, ale na sali okazało się, że uczestnicy szybko chwycili reguły. Warto na ich objaśnienie przeznaczyć wystarczający czas przed grą i upewnić się czy reguły zostały zrozumiane. Dyskusja grupy po zakończeniu gry, bezcenna 🙂 Polecam !

  14. Jarosław Wołyński (zweryfikowany)

    Gra w pierwszym wykonaniu wydaje się trochę skomplikowana lecz jak to zwykle bywa “Pierwsze koty za płoty”.
    Przydatne narzędzie do samoanalizy czym jest zarządzanie czasem.
    Polecam

  15. Agnieszka Waleń-Wosiek (zweryfikowany)

    Gra bardzo dobrze pomyślana. Klarownie pokazuje zależności pomiędzy działami i konieczność przekazywania między sobą informacji. Angażuje i zmusza do podjęcia współpracy.

  16. Ewa Wiszenko (zweryfikowany)

    Gra została przeprowadzona w gronie kierowników, osób raczej introwertycznych, na co dzień niedoceniających ważności współpracy, rozmów i ustaleń w obszarze prowadzonych projektów. Scenariusz gry “wymusza” na uczestnikach chcących odnieść sukces zwoływanie spotkań i wymianę informacji między działami, co w bezpośredni sposób pomagało rozwiązywać problemy i budować sukces działu,. Dodatkowo, uczestnicy mieli możliwość spojrzeć na własną pracę z perspektywy całości przedsiębiorstwa i doświadczyć siły własnego wpływu na wynik firmy. Polecam!

  17. Zbigniew Kowalski (zweryfikowany)

    Świetna gra; kilka perspektyw do wykorzystania:
    a) organizacja wertykalna/silosy – poszczególne działy często izolujące się od siebie
    b) komunikacja – chciałoby się powiedzieć “warto rozmawiać” ale jak często o tym zapominamy
    c) procesy, głos klienta, efektywność i skuteczność organizacji – dopóki nie zapytamy naszych klientów (także tych wewnętrznych) nie wiemy tak czego oczekują.

    Niesamowicie wciągająca uczestników gra, samo życie. Jeżeli po zakończeniu gry przez kilkadziesiąt minut trwa jeszcze dyskusja i wymiana informacji przez uczestników – to świadczy o jej zaletach.

  18. Beata Niedzballa (zweryfikowany)

    Gra sprawdza się fantastycznie! Zaangażowała uczestników bardziej niż gry warte kilka tysięcy. Pokazuje nie tylko aspekt zarządzania czasem i zadaniami, ale także znaczenie komunikacji i współpracy w tym zakresie.
    Prowadziłam tę grę już kilka razy i zawsze uczestnicy bardzo się angażują. Wyciągają świetne wnioski, często w grze działają tak jak na co dzień, co pozwala na przeanalizowanie sytuacji, zastanowienie się co się sprawdza a co należy poprawić. Serdecznie polecam!

  19. Dorota Grzelińska (zweryfikowany)

    Bardzo wciągająca gra. Oprócz zarządzania czasem ukazuję wagę dodatkowych umiejętności, takich jak zarządzanie grupą, komunikacja w zespole i między działami. Polecam.

  20. Aneta Okarma (zweryfikowany)

    Korzystałam z niej w zespole kierowników – świetnie sprawdziła się do zobrazowania zróżnicowanych interesów działów, które mogą prowadzić do działań rywalizacyjnych a nawet konfliktu. Pokazuje ładnie jak ważna jest sprawna współpraca, żeby osiągnąć ogólnofirmowy sukces. I można go definiować na różne sposoby, nie tylko jako sukces finansowy 🙂 Polecam i zachęcam do zakupu.

  21. Sławomir Kośmicki (zweryfikowany)

    Grę wykorzystywałem w szkoleniach zamkniętych, aby ukazać zależności funkcjonowania różnych działów w firmie. W trakcie przebiegu, przez pierwsze tury jest z reguły bardzo aktywnie i zajmująco, później pojawia się rutyna.
    W trakcie omawiania uczestnicy podkreślali, to że mogli wcielać się w funkcje innych działów i że daje im to możliwość spojrzenia z innej perspektywy na to, co się dzieje w firmie.
    Gra angażuje, wciąga i daje dużo informacji zwrotnych.

  22. Anna Pluta (zweryfikowany)

    Wykorzystałam grę na zajęciach ze studentami. Trochę się obawiałam o ich zaangażowanie i ich chęć poświęcenia przerwy miedzy zajęciami na dokończenie rozgrywki (czas gry jest dłuższy niż 1,5h). Jednak po ok. 30 minutach wszyscy tak się wciągnęli w grę, że musiałam przypominać o końcu zajęć. Grę podzieliłam na dwa etapy – pierwsze zajęcia – rozgrywka, drugie – omówienie i wnioski. Dzięki temu studenci mogli poznać swoje umiejętności rozwiązywania problemów w warunkach biznesowych, poczuć jak funkcjonuje organizacja i wyciągnąć z tego wnioski. Gorąco polecam do urozmaicenia zajęć akademickich. Teoria ma wtedy przełożenie na praktykę, a to bardzo ułatwia jej zrozumienie.

  23. Grzegorz Gustaw (zweryfikowany)

    Gra bardzo dobrze sprawdziła się podczas szkolenia, mającego na celu doskonalenie współpracy pomiędzy różnymi działami firmy. Na pierwszy rzut oka wydaje się bardzo skomplikowana, w praktyce jest zrozumiała dla uczestników. Angażuje i wywołuje emocje. Prowokuje do konstruktywnych refleksji. Szczerze polecam.

  24. Dominika Syper (zweryfikowany)

    Bardo fajna gra. Świetnie sprawdza się w warunkach biznesowych, zwłaszcza w zespole sprzedażowym. Fajnie sprawdziła si u mnie w temacie zarządzania sobą w czasie i stawiania celów. Oczywiście potwierdzam powyższe przygotowanie się do gry, ale to chyba normalne 🙂 Zdecydowanie polecam!

  25. Adrian Skarżyński (zweryfikowany)

    Podjąłem się wyzwania sprawdzenia gry podczas szkolenia dla pracowników organizacji rządowej. Nie polecam takich eksperymentów, ponieważ gra jest osadzona mocno w realiach biznesowych nastawianych przede wszystkim na wynik finansowy i może powodować duży opór uczestników podczas domykania Kolba i przekuwania doświadczeń i wiedzy na ich grunt zawodowy. Niemniej jednak z czystym sumieniem polecam ją do wszelkich zastosowań szkoleniowych w biznesie. Jedną gwiazdkę urwałem za ilość materiałów do wydruku i złożoność instrukcji. Potwierdzam poprzednią opinię Kingi – trzeba się rzetelnie przygotować a efekt przy dobrym omówieniu może pozytywnie zaskoczyć :).

  26. Kinga Teresa Czachowska (zweryfikowany)

    Gra jest fantastycznie pomyślana – podpisuje się pod opiniami innych, jest doskonałą bazą wyjściową do planowani i organizacji pracy – uczestnicy sami są po niej w stanie – jeśli oczywiście jest dobrze omówiona, – tu potrzeba doświadczenia – zbudować warstwę merytoryczną szkolenia, Doskonale uświadamia mnóstwo mechanizmów. wykorzystuję ją również podczas warsztatów czy coachingów zespołowych dla wyższej kadry menedżerskiej, kiedy pracujemy nad “burzeniem silosów”. Także świetnie pokazuje wszystkie mechanizmy z tym związane i pozwala wyciągać wnioski skąd się biorą i jak je pokonać.
    Instrukcja zawiła – a gra prosta.Czyli to nie tylko moje zdanie. Kupujcie bez obaw i dobrze się wcześniej przygotujcie, a efekty będą świetne.

  27. Jowita Oleksy (zweryfikowany)

    Świetna gra. W pierwszym momencie, gdy się do niej przygotowywałam wyglądała zawile, ale po gruntownym przeanalizowaniu materiałów okazała się cudownie prosta.
    Wykorzystuję ją do szkoleń związanych ze współdziałaniem w grupach roboczych i projektowych, gdzie presja czasu odgrywa dużą rolę.
    Rozpoczynam tą grą szkolenie a na doświadczeniach i wnioskach uczestników buduję bazę merytoryczną. Uwielbiam takie podejście.
    W grze pełno jest emocji. U mnie pojawiały się zarówno zaangażowanie jak i opory. Na pracy z oporem we współdziałaniu gra nadaje się fenomenalnie 🙂
    Najbardziej rozbrajają mnie pytania uczestników: “Dlaczego inne zespoły nie mogą mi płacić w czasie gry znacznikami czasu?”.
    Polecam!

  28. Wojciech Kaczmarek (zweryfikowany)

    Miałem nieco wątpliwości czy ta gra porwie uczestników. Po godzinie pracy na sali uczestnicy w ferworze pracy nad udowodnieniem “zarządowi”, że są naprawdę w stanie z sukcesem prowadzić dalej firmę, niemal mnie nie zauważali, zaangażowanie w role, pragnienie osiągnięcia celu mimo wszytko, emocje na sali sięgały sufitu. Podobało się baaardzo uczestnikom. Dla mnie gra okazała się narzędziem nie do przecenienia gdy trzeba pomóc ludziom w zrozumieniu sensu współdziałania i zaangażowania w pracy zespołowej. Ze wszech miar polecam.

  29. Katarzyna Książkiewicz (zweryfikowany)

    Genialna gra, świetnie sprawdzająca się w szkoleniu i warsztatach z umiejętnego zarządzania sobą w czasie, w świadomym wyznaczaniu sobie realnych, ale i ambitnych celów i w szkoleniach dla menedżerów. Gorąco polecam! To nie jedyna gra, którą zakupiłam i wszystkie sprawdzają się znakomicie. Pięknie dziękuję za świetne narzędzia do pracy 🙂

  30. Maciej Fijałkowski (zweryfikowany)

    Gra uczy zarówno problematyki zarządzania czasem i wyznaczania priorytetów, jak również funkcjonowania przedsiębiorstwa i różnych jego działów. Złożoność tej gry daje dużą elastyczność podczas prowadzenia rozgrywki i daje możliwości omówienia różnych scenariuszy działania. Polecam jako urozmaicenie zajęć i możliwość zastosowania teorii w praktyce.

  31. Daniel Figel (zweryfikowany)

    Gra charakteryzuje się dużym realizmem i zapoznaje uczestników z mechanizmem funkcjonowania firmy. Gracz uczy się, że aby rozwinąć firmę powinien wykazywać się wysokim poziomem ambicji i ustalać priorytety w celu realizacji strategii. Codziennie powinien stawiać przynajmniej mały krok w kierunku rozwoju, w przeciwnym wypadku będzie się cofał. Gra jest warta polecenia.

Tylko zalogowani klienci, którzy kupili ten produkt mogą napisać opinię.

Może spodoba się również…

Konflikty w zespole

139,00 973,00  z VAT

Komunikacja w zespole

199,00 2.490,00  z VAT

Komunikacja w zespole i integracja

239,00 1.289,00  z VAT

Scroll to Top

Licencja indywidualna

  1. Grę z licencją indywidulaną kupisz poprzez tę stronę – po dodaniu jej do koszyka i realizacji płatności. System automatycznie wprowadzi informację o właścicielu licencji (twoje imię i nazwisko, które podajesz przy wypełnianiu formularza zakupu).
  2. Z gry może korzystać wyłącznie osoba, która dokonała zakupu. Informacja taka jest zawarta na każdej stronie zakupionej gry.
  3. Kupujący może ją prowadzić bez względu na miejsce zatrudnienia, czy też grupę, dla której prowadzi grę.
  4. Licencja zezwala na wydruk niezbędnych materiałów i przekazanie ich uczestnikom gry.
  5. Gry można używać wielokrotnie, a licencja jest bezterminowa.

 

Licencja firmowa

(firmy, uczelnie, szkoły, instytucje)

  1. Licencja firmowa jest własnością określonej firmy lub instytucji.
  2. Wszelkie prawa do gry posiada firma lub instytucja dokonująca zakupu, a nie konkretne osoby. Więc gdy te osoby odejdą z firmy, gry nadal zostaną własnością organizacji.
  3. Właściciel licencji może zlecać prowadzenie gry innym trenerom (także spoza firmy), którzy realizują szkolenia na jego rzecz.
  4. Zezwala na wydruk niezbędnych materiałów i przekazanie ich uczestnikom gry.
  5. Gry można używać wielokrotnie, a licencja jest bezterminowa.

Masz pytania dotyczące licencji?

A może chcesz kupić gry na licencji firmowej i potrzebujesz odroczonej płatności?