(3 opinie klienta)

Być albo nie być – Podróże

67,00 469,00  z VAT

„Podróże” to kolejny moduł gry sprzedażowej „Być albo nie być”. Tym razem uczestnicy zmierzą się z wyzwaniami obsługi klienta i sprzedaży na rynku biur podróży.

Wybierz interesującą Cię wersję, aby poznać cenę i dodać do koszyka

Wykorzystasz tę grę, aby:

  • Uświadomić sobie, jakie kompetencje są ważne w sprzedaży oraz obsłudze klienta i mogą być przedmiotem rozwoju.
  • Uświadomić sobie znaczenie dobrych praktyk oraz standardów obsługi klienta i sprzedaży, a także wyłonić je poprzez rozgrywkę.

Na czym polega ta gra?

„Być albo nie być” jest doświadczeniem, w którym handel zamienia się w wyzwania prowadzące do wypracowania najlepszych praktyk i standardów w obsłudze klienta.

„Być albo nie być – Podróże” jest dodatkowym modułem gry „Być albo nie być”. Instrukcja główna i zasady gry są identyczne jak w pierwowzorze. Zmienia się natomiast zarys sytuacji gospodarczej, branża, której dotyczy sprzedaż i potrzeby klientów.

Być albo nie być – Podróże – gra symulacyjna
Obsługa klienta i sprzedaż

(dokument PDF)

Scenariusz

Uczestnicy rozgrywki zostają podzielni na sprzedawców i klientów. Sprzedawcy wcielają się w pracowników firm, które stanęły w obliczu niezwykle trudnej sytuacji na rynku. Wszystkie firmy mają tak zbliżoną ofertę, a klienci stali się tak wymagający, że jedynym sposobem na ich zdobycie i utrzymanie jest profesjonalna obsługa i sprzedaż.

Firmy zrekrutowały najlepszych handlowców dając im niezwykle ważne zadanie – zdobycie jak największego udziału w rynku. Tylko sprzedaż i utrzymanie klientów pozwoli przedsiębiorstwom przetrwać i nadal się rozwijać. Zbliżające się transakcje to „być albo nie być” dla poszczególnych handlowców i ich pracodawców.

Podsumowanie rozgrywki pozwoli wyłonić zwycięzców, ale także najlepsze praktyki i skuteczne metody obsługi i sprzedaży..

Zobacz też inne dostępne moduły gry:

Dla kogo jest?

Gra kierowana jest w szczególności do osób pracujących na stanowiskach sprzedażowych, obsługujących klienta lub zarządzających tymi funkcjami w organizacjach oraz do tych, którzy przygotowują się do pełnienia takich funkcji.

Język gry

PL

Ilość uczestników

8–20 osób, optymalnie 12–16

Czas gry

1,5–2 h

podróże

Sprawdź i zobacz fragment gry

Zawierają m.in.: części instrukcji prowadzenia gry oraz materiałów dla uczestników, przykładowe wypowiedzi i wnioski uczestników, i więcej …

Co otrzymasz po zakupie gry?

  • Grę i instrukcję w formie pliku PDF.
  • Licencję Osobistą – umożliwia Ci wykorzystywanie tej gry symulacyjnej na Twoich szkoleniach i warsztatach. Kliknij powyżej w zakładkę „Pobierz” i zapoznaj się z treścią licencji. Napisz do nas jeśli interesuje Cię zakup gry na licencji dla całej firmy.
  • 90 dniową gwarancję satysfakcji! Więcej o gwarancji 

Zobacz, co inni użytkownicy mówią o tej grze

3 opinie dla Być albo nie być – Podróże

  1. Paweł Czepan (zweryfikowany)

    Gra doskonale uzupełniająca szkolenia sprzedażowe.

  2. Maciej Fijałkowski (zweryfikowany)

    Bardzo fajna i interesująca gra, może być wykorzystana zarówno w negocjacjach jak i w technikach sprzedaży. Różnorodność możliwości rozgrywania oraz elastyczna ilość graczy pozwala na wspaniałe dopełnienie szkolenia i wykorzystania poznanej teorii w praktyce.

  3. Maciej Fijałkowski (zweryfikowany)

    Świetnie przygotowana gra, która daje wiele możliwości przebiegu. Doskonałe narzędzie do omawiania technik sprzedaży oraz negocjacji.

Tylko zalogowani klienci, którzy kupili ten produkt mogą napisać opinię.

Może spodoba się również…

Negocjacje

189,00 889,00  z VAT

Ebook – negocjacje

39,00  z VAT

Negocjacje

220,00 1.540,00  z VAT

Scroll to Top

Licencja indywidualna

  1. Grę z licencją indywidulaną kupisz poprzez tę stronę – po dodaniu jej do koszyka i realizacji płatności. System automatycznie wprowadzi informację o właścicielu licencji (twoje imię i nazwisko, które podajesz przy wypełnianiu formularza zakupu).
  2. Z gry może korzystać wyłącznie osoba, która dokonała zakupu. Informacja taka jest zawarta na każdej stronie zakupionej gry.
  3. Kupujący może ją prowadzić bez względu na miejsce zatrudnienia, czy też grupę, dla której prowadzi grę.
  4. Licencja zezwala na wydruk niezbędnych materiałów i przekazanie ich uczestnikom gry.
  5. Gry można używać wielokrotnie, a licencja jest bezterminowa.

 

Licencja firmowa

(firmy, uczelnie, szkoły, instytucje)

  1. Licencja firmowa jest własnością określonej firmy lub instytucji.
  2. Wszelkie prawa do gry posiada firma lub instytucja dokonująca zakupu, a nie konkretne osoby. Więc gdy te osoby odejdą z firmy, gry nadal zostaną własnością organizacji.
  3. Właściciel licencji może zlecać prowadzenie gry innym trenerom (także spoza firmy), którzy realizują szkolenia na jego rzecz.
  4. Zezwala na wydruk niezbędnych materiałów i przekazanie ich uczestnikom gry.
  5. Gry można używać wielokrotnie, a licencja jest bezterminowa.

Masz pytania dotyczące licencji?

A może chcesz kupić gry na licencji firmowej i potrzebujesz odroczonej płatności?