(15 opinii klienta)

Mądrość Słów

189,00 1.999,00  z VAT

„Mądrość słów” to inspirująca i energetyczna gra szkoleniowa, dzięki której uczestnicy poznają kluczowe zasady udzielania konstruktywnych informacji zwrotnych, sprawdzą je w praktyce, a dodatkowo zwiększą swoją uważność w rozmowach z innymi ludźmi.

Wybierz interesującą Cię wersję, aby poznać cenę i dodać do koszyka

Wykorzystasz tę grę, aby:

  • Poznać kluczowe zasady wspierające udzielanie informacji zwrotnych (zarówno pochwały jak i krytyczne uwagi).
  • Trenować udzielanie informacji zwrotnych.

Na czym polega ta gra?

Jeśli posiadasz już podstawową, polską wersję produktu, a chcesz poprowadzić grę w języku angielskim, wybierz wariant „Język EN (tylko wydruki i akcesoria)”. Zawiera on kluczowe materiały (akcesoria, do wydruku: karty, instrukcje dla uczestników itp.) potrzebne do przeprowadzenia rozgrywki w tym języku.

Ważne:

Wariant „Język EN (tylko wydruki i akcesoria)” jest rozszerzeniem wersji polskojęzycznej. Będziesz jej potrzebować do przeprowadzenia gry!Uczestnicy rozgrywki wcielą się w role członków niezwykłego plemienia, którego siła tkwi w sposobie komunikacji. Zasady jakie zgromadzili i ugruntowali na przestrzeni dziejów umożliwiają im zachowanie przyjaznych relacji, nawet w tak konkurencyjnej sytuacji, jaką jest wybór nowego przywódcy.

Gra daje okazję do wielu interakcji między uczestnikami. W indywidualnych rozmowach każdy ma okazję zarówno udzielać, jak i otrzymywać informacje zwrotne. Wszystko odbywa się według ustalonych zasad i z wykorzystaniem tzw. Kart Mądrości, zawierających wskazówki pomocne w konstruktywnym wyrażaniu opinii.

Dodatkowo gra umożliwia obserwację i omówienie odczuć oraz reakcji, które towarzyszą odbieraniu informacji zwrotnych.

Dla kogo jest?

Dedykujemy ją szefom, pracownikom i wszystkim osobom, które potrzebują nauczyć się efektywniejszego wyrażania swoich opinii.

Język gry

PL, EN

Ilość uczestników

6–18 osób, optymalnie 8–16

Czas gry

2–2,5 h

Sprawdź i zobacz fragment gry

Zawierają m.in.: części instrukcji prowadzenia gry oraz materiałów dla uczestników, przykładowe wypowiedzi i wnioski uczestników, i więcej …

Co otrzymasz po zakupie gry?

  • Grę i instrukcję jej prowadzenia w formie pliku PDF.
  • Karty niezbędne do prowadzenia gry – 3 talie po 12 kart – wysyłane kurierem do 14 dni od dnia zamówienia (najczęściej 1 do 2 dni roboczych). Koszty przesyłki zostaną doliczone do kwoty zamówienia.
  • Licencję Osobistą – umożliwia Ci wykorzystywanie tej gry symulacyjnej na Twoich szkoleniach i warsztatach. Zobacz fragmenty gry i zapoznaj się z treścią licencji. Napisz do nas jeśli interesuje Cię zakup gry na licencji dla całej firmy.
  • 90 dniową gwarancję satysfakcji! Więcej o gwarancji

Zobacz, co inni użytkownicy mówią o tej grze

15 opinii dla Mądrość Słów

  1. Paulina Małota (zweryfikowany)

    Gra warta polecenia. Wykorzystuję ją przy komunikacji oraz wprowadzenie do warsztatów z udzielania informacji zwrotnej. Jest angażująca i prowadzi do ciekawych wniosków.

  2. DDW Doradca (zweryfikowany)

    Gra jest świetna. Karty mądrości opisujące kluczowe zasady przekazywania informacji zwrotnej dobrze zapadaja w pamięć. stanowia kotwicę, do której mozna sie odwoływać. Gra jest dla mnie ciekawym wstępem, po którym można kontynuować dalszę prace zespołu nad informacją zwrotną, pokazać strukurę, omówić język, którym warto sie posługować i sytuacje w których jest pomocna jeśli nie wręcz konieczna. Jakośc samych kart jest wysoka, co robi na uczestnikach dobre wrażenie i wspiera przekonanie, że warto.

  3. Tomasz Hermaniuk (zweryfikowany)

    Ciekawe podejście do znanego (przynajmniej teoretycznie) powszechnie tematu – udzielania informacji zwrotnej. Użycie kart zdecydowanie urozmaica i uatrakcyjnia przeprowadzenie szkolenia. Dodatkowym smaczkiem jest włączenie elementu rywalizacji pomiędzy uczestnikami. Ten element działa szczególnie dobrze w przypadku uczestników nastawionych na rywalizację i chcących się wykazać przed innymi. Karty dobrej jakości. Polecam.

  4. Katarzyna (zweryfikowany)

    Stosuję grę w nieco zmienionej postaci. Wykorzystuję karty, ale do samej gry napisałam nieco inną instrukcję. Niemniej samo pozbieranie zasad pod postacią kart bywa bardzo przydatne i lepiej ląduje w grupach niż samo gadanie.

  5. Agnieszka Żarecka (zweryfikowany)

    Świetna gra, warta polecenia. Sam pomysł na wybór przywódcy plemienia stanowi dobre wejście w klimat gry, jest odskocznią od codzienności. Dodatkowy atrybut przywódcy, typu pióropusz, zakupiony we własnym zakresie wzmacnia przekaz:) Warto z uczestnikami określić czas na rozmowy w parach aby gra przebiegła sprawnie. Świetne wnioski pomocne w zapamiętaniu złotych zasad przekazywania informacji zwrotnej.

  6. Daniel Smoliński (zweryfikowany)

    Feedback jest niby oklepany jednak uważam, że większość Managerów ma z tym problem. Ta gra pokazuje w praktyce aspekty, które są istotne w całej istocie feedbacku. Ma służyć, pomagać, wzmacniać, być precyzyjna …… Gra warta tego, aby powtarzać ją przynajmniej raz w roku, aby obserwować postępy, bo jak wiemy samo szkolenie i gra mogą pewne rzeczy ujawnić, a potem to tylko praktyka praktyka praktyka

  7. Daniel Smoliński (zweryfikowany)

    Osobiście byłem bardzo ciekaw jak ta gra sprawdzi się w rzeczywistości.
    Z mojej perspektywy gra ta będzie miała większy sens jeśli będzie dopełnieniem szkolenia gdzie na początku opowie się i przećwiczy formy udzielania informacji zwrotnej.
    Uczestnicy muszą mieć tutaj duszę rywalizatora – gdy tego nie będzie to część uczestników nie do końca bawi się dobrze.

  8. Donata Adler (zweryfikowany)

    Dla mnie „Mądrość słów” to narzędzie wielofunkcyjne. Stosuję nie tylko w postaci planowej gry zgodnej ze scenariuszem, ale również same karty do pojedynczych ćwiczeń z zakresu komunikacji zwrotnej, asertywności, empatii, technik aktywnego słuchania, zarządzania emocjami. Największym atutem jest możliwość poszerzenia perspektywy uczestników w zakresie komunikacji oraz potencjał do bezpośredniego zastosowania w celu rozwiązywania realnych sytuacji w zespole.

  9. Katarzyna Książkiewicz (zweryfikowany)

    Grę wykorzystałam dotychczas dwukrotnie – raz podczas szkolenia z asertywności przy udzielaniu informacji zwrotnej. a drugi raz przy szkoleniu z zarządzania. Wymaga bardzo dokładnego wytłumaczenia, ale potem zabawa jest przednia, a uczestnicy głęboko wchodzą w przydzielone im role i bardzo utożsamiają się z odgrywanymi bohaterami. Wysokiej jakości karty, ułatwiają zadanie i pomagają też na końcu przy omawianiu odczuć i wyciąganiu wniosków. Na ostatnim szkoleniu, dostałam informację, że zamiast losowo wybierać karty i potem wymieniać się nimi podczas rozmów, lepiej byłoby wybierać kartę lub karty do udzielenia informacji spośród wszystkich dostępnych. Jeśli chodzi o ikonki z tyłu karty, jeden z uczestników powiedział, że brakuje mu “krwawiącego serca”, bo po usłyszeniu informacji teką ikonkę pokazałby jednemu ze swoich rozmówców. Tak czy inaczej, grę warto wypróbować w praktyce.

  10. Grzegorz Gustaw (zweryfikowany)

    Grę “Mądrość słów” prowadziłem zarówno dla grup składających się z menedżerów, jak i specjalistów, liczących od 6 do 16 osób. W każdym przypadku dobrze się sprawdziła. Atutem gry jest jej konstrukcja, dzięki której uczestnicy szkolenia mają okazję do wielokrotnego doświadczenia udzielania i przyjmowania feedbacku. Stąd gra świetnie sprawdzi się zarówno w szkoleniach menedżerskich (do nauki udzielania informacji zwrotnej w konstruktywny sposób, a także kształtowania otwartości na feedback ze strony podwładnych), jak i w szkoleniach z zakresu komunikacji dla specjalistów (do kształtowania otwartości na feedback ze strony przełożonych i współpracowników, przełamywania tendencji obronnej przy jego przyjmowaniu, a także umiejętności przekazywania informacji zwrotnych przełożonym w sposób maksymalizujący szanse, że zostaną wysłuchane i wzięte pod uwagę). Większa liczebność grupy niesie ze sobą większą ilość okazji dla uczestników do przećwiczenia różnorodnych technik feedbackowania.

  11. Anna Baran (zweryfikowany)

    Mądrość Słów to gra niezwykle angażująca uczestników, prowokująca do ciekawych refleksji i pozwalająca doświadczyć siły informacji zwrotnych, tego co działa, a co nie działa na nas samych i na innych ludzi. Podsumowanie gry, jest doskonałą kanwą do planowania własnego rozwoju, pomaga wyznaczyć ścieżkę doskonalenia w zakresie komunikowania się i udzielania konstruktywnej informacji zwrotnej. Gra jest doskonała w swojej prostocie. Scenariusz jest czytelny, fabuła ciekawa, a zabawa wyborna. Serdecznie polecam!

  12. Beata Niedzballa (zweryfikowany)

    Świetna gra! Początkowo grupa była nastawiona sceptycznie, jednak po rozpoczęciu byli zachwyceni. Wyciągnęli świetne wnioski na temat udzielania informacji zwrotnej oraz tego jak istotne jest zwracanie uwagi także na pozytywny feedback.

  13. Dawid Bachryj (zweryfikowany)

    Grę wykorzystałem przy pracy z nauczycielami w kwestii współpracy z rodzicami i uczniami. Podczas zajęć uczestnicy zwracali uwagę na błędy jakie popełniają w komunikacji. Ta gra pozwoliła im dostrzec te błędy i wypracować nowe pomysły na prowadzenie rozmów. Bardzo polecam.

  14. Agnieszka Śmiejka (zweryfikowany)

    Bardzo interesująca gra. Wykorzystałam ją w trakcie warsztatów dla kobiet z zakresu komunikacji i asertywności. Uczestniczki bardzo fajnie weszły w sytuację i mocno zaangażowały się. Późniejsza rozmowa o grze pokazała, że gra była zrozumiała dla nich i interesująca.

  15. Katarzyna Piątek (zweryfikowany)

    Ta gra to już wyższy poziom zaawansowania, dodatkowe karty pozwalają na wykorzystanie jej wśród bardziej wymagających odbiorców. Do zastosowania nie tylko na warsztatach z komunikacji, ale i z zarządzania zasobami ludzkimi i motywowania. Jedynym minusikiem jest dość wysoka cena, ale cóż, za jakość się płaci 🙂
    Zachęcam do wykorzystania gry w praktyce.

Tylko zalogowani klienci, którzy kupili ten produkt mogą napisać opinię.

Może spodoba się również…

Motywowanie

149,00 1.040,00  z VAT

Zarządzanie pracownikami

119,00 1.899,00  z VAT

Komunikacja – style

187,00 1.990,00  z VAT

Scroll to Top

Licencja indywidualna

  1. Grę z licencją indywidulaną kupisz poprzez tę stronę – po dodaniu jej do koszyka i realizacji płatności. System automatycznie wprowadzi informację o właścicielu licencji (twoje imię i nazwisko, które podajesz przy wypełnianiu formularza zakupu).
  2. Z gry może korzystać wyłącznie osoba, która dokonała zakupu. Informacja taka jest zawarta na każdej stronie zakupionej gry.
  3. Kupujący może ją prowadzić bez względu na miejsce zatrudnienia, czy też grupę, dla której prowadzi grę.
  4. Licencja zezwala na wydruk niezbędnych materiałów i przekazanie ich uczestnikom gry.
  5. Gry można używać wielokrotnie, a licencja jest bezterminowa.

 

Licencja firmowa

(firmy, uczelnie, szkoły, instytucje)

  1. Licencja firmowa jest własnością określonej firmy lub instytucji.
  2. Wszelkie prawa do gry posiada firma lub instytucja dokonująca zakupu, a nie konkretne osoby. Więc gdy te osoby odejdą z firmy, gry nadal zostaną własnością organizacji.
  3. Właściciel licencji może zlecać prowadzenie gry innym trenerom (także spoza firmy), którzy realizują szkolenia na jego rzecz.
  4. Zezwala na wydruk niezbędnych materiałów i przekazanie ich uczestnikom gry.
  5. Gry można używać wielokrotnie, a licencja jest bezterminowa.

Masz pytania dotyczące licencji?

A może chcesz kupić gry na licencji firmowej i potrzebujesz odroczonej płatności?