W centrum

(3 opinie klienta)

159,00  z VAT

Zamów licencję firmową : 1099 zł zł z VAT.

„W centrum” to gra, która już od pierwszej chwili wymaga od uczestników inicjatywy i zaangażowania. Przenosi ich w świat transakcji handlowych, gdzie po jednej stronie spotykają się deweloperzy chcący zrobić przełomowy interes, a po drugiej właściciele gruntów, którzy kierują się nie tylko swoimi przekonaniami, ale przede wszystkim złożonymi potrzebami.

SKU: WCT Kategoria: Tagi: , ,

Opis

Czas trwania 22,5 h  Liczba uczestników min: 8, max: 17, optymalnie: 1014

Scenariusz przenosi uczestników w sytuację, w której media po raz kolejny opisują „ostatnich opornych” – grupę ludzi posiadających domy w niemal ścisłym centrum miasta. Otoczone wieżowcami i galeriami handlowymi, od lat stanowią obiekt pożądania deweloperów. Teraz pojawia się okazja. Ostatni w okolicy skrawek ziemi pod inwestycje może być sprzedany przez zmęczonych sytuacją właścicieli.

W trakcie kluczowego dla wszystkich spotkania uczestnicy zmierzą się z wieloma wyzwaniami. Czy deweloperzy czując presję czasu i konkurencji przełamią swój powierzchowny schemat prezentowania nietrafionych ofert? Czy znajdą czas na wysłuchanie drugiej strony, zbudowanie relacji i zbadanie jej potrzeb? Czy właściciele gruntów, tkwiąc w swoim przekonaniu o lepszej pozycji negocjacyjnej, zdołają uzyskać korzystne dla siebie warunki przy ograniczonym budżecie drugiej strony?

Grę „W centrum” polecamy szczególnie jako dobre wprowadzenie podczas szkolenia dla handlowców, kupców, czy negocjatorów będących na średnioozaawansowanym lub zaawansowanym poziomie kompetencji. Zebrane przez uczestników doświadczenia pomogą Ci przypomnieć im, jak ważne w całym repertuarze umiejętności są badanie potrzeb i aktywne słuchanie. Podczas omówienia wspólnie wskażecie konkretne zachowania i dobre praktyki, które są kluczowe w budowaniu zaufania i relacji z partnerami biznesowymi.

Ponadto gra pozwoli Ci omówić z uczestnikami wiele dodatkowych wątków i zachowań związanych ze sprzedażą i negocjacjami. Od podstawowych elementów rozmowy handlowej, przez komunikację, aż po techniki negocjacyjne.

Ważne – w grze układ sił negocjujących stron nie jest równy. Deweloperzy, kórzy chcą kupić nieruchomości, muszą się wykazać większą inicjatywą i uważnością podczas pertraktacji ze sprzedawcami.

Gra szkoleniowa W centrum - badanie potrzeb, sprzedaż, negocjacje

Zobacz fragmenty gry „W centrum”

Zawierają m.in.: części instrukcji prowadzenia gry oraz materiałów dla uczestników, przykładowe wypowiedzi i wnioski uczestników, obszerny opis ich doświadczeń z rozgrywki i więcej …

Cele gry:

  • Wskazanie zachowań służących rzetelnemu poznaniu potrzeb kontrahentów.
  • Zebranie inspiracji zwiększających skuteczność w prezentowaniu i przekonywaniu do własnej oferty.
  • Poznanie i odświeżenie dobrych praktyk handlowych, w tym negocjacyjnych.
  • Trening umiejętności sprzedażowych i negocjacyjnych.

Przykładowe wypowiedzi uczestników

  • Jako handlowiec powinienem wzbudzić w kliencie chęć do współpracy i pokazać, że milczenie jest niekorzystne. Tylko dzięki otwartości mogę zaproponować ofertę na, której zyskają obydwie strony.
  • Będę pamiętać, jak ważne jest by być „tu i teraz” podczas rozmowy z klientem.
  • Należy rozmawiać „z” klientem, a nie „do niego”.
  • Zobaczyłem, jak istotne jest zbudowanie zaufania, zanim zacznie się proponować rozwiązania.
  • Przypomniałem sobie jak ważne jest dotarcie do ukrytych potrzeb klienta – tych, których może obawia się zdradzić lub które mają wartość sentymentalną.
  • Dzięki aktywnemu słuchaniu i poznaniu potrzeb buduje się mocną relację.
  • Po zbadaniu potrzeb trzeba być kreatywnym w pokazywaniu korzyści – zrobić to przekonująco, by uruchomić emocje klienta.
  • Można uświadomić komuś potrzeby poprzez trafne pytania.
  • Należy życzliwie pytać i być otwartym na potrzeby partnera. Właśnie! Druga strona – to jest partner…
  • Klienci muszą nam zaufać, aby byli skłonni powiedzieć o ukrytych potrzebach.

Otrzymujesz:

  • Grę i instrukcję jej prowadzenia w formie pliku PDF.
  • Licencję Osobistą – umożliwia Ci wykorzystywanie tej gry symulacyjnej na Twoich szkoleniach i warsztatach. Zobacz fragmenty gry i zapoznaj się z treścią licencji. Napisz do nas jeśli interesuje Cię zakup gry na licencji dla całej firmy.
Gwarancja satysfakcji GraSzkoleniowa.pl

Kup „W centrum” z naszą gwarancją satysfakcji!

Jeśli w ciągu 90 dni od zakupu gry stwierdzisz, że nie spełniła ona Twoich oczekiwań otrzymasz zwrot pieniędzy. Zobacz jakie to proste – więcej o gwarancji satysfakcji.

3 opinie dla W centrum

  1. Katarzyna Lewandowska

    Rozgrywka w przepiękny sposób uzmysławia jak ważne jest zadawanie pytań o motywację i prawdziwe potrzeby. Rzadko kiedy udaje się to uświadomić tak dobitnie. Pomaga przygotować grunt do tego, by dostosować narzędzia wywierania wpływu i szybko osiągać założone rezultaty.

  2. Robert Buszta

    Gra uświadamia uczestnikom, że negocjacje o sumie zero – jedynkowej doprowadzają do wielu błędów i złych zachowań obu stron. Gra definiuje w sposób praktyczny czym są negocjacje. Wspólne i różne interesy. Deweloperzy są niecierpliwi, bo chcą tanio kupić a właściciele gruntów czekają, licząc, że drogo sprzedadzą. Gra dostarcza wiele cennych informacji do omówienia.

  3. Anna Strużyńska-Kujałowicz

    Gra zwracająca uwagę uczestników na rolę dobrych praktyk w negocjacjach i sprzedaży. Umożliwia przećwiczenie rozmowy z klientem w warunkach presji czasu i konkurencji. Uświadamia znaczenie aktywnego słuchania i umiejętności formułowania oferty dopasowanej do potrzeb klienta. Dość trudna dla mniej zaawansowanych uczestników.

Dodaj opinię

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Zobacz fragmenty gry i zapoznaj się z treścią licencji:

Fragmenty gry – W centrum

Mogą Cię także zainteresować …