Ścieżki losu zaprowadziły Cię do naszego świata gier szkoleniowych — krainy, w której czeka sześć fiolek z eliksirami mocy: wiedzy, praktyki i narzędzi, które pozwolą tworzyć warsztaty angażujące i niezapomniane.
Możesz sięgnąć po jedną z nich… albo zdobyć wszystkie i stać się Mistrzem Gier!
Dla doświadczonych praktyków, którzy oczekują sprawdzonych rozwiązań w niszowych tematach
To 15 godzin materiałów do obejrzenia w dowolnej, wybranej przez Ciebie kolejności.
Plan gry, arkusze obserwacji, modele kompetencji czy karty akcji wspierają szybkie przygotowanie i realizację gry.
Dowiesz się, jak dobrać grę pod grupę, poznać grę i przeprowadzić testy „na sucho”.
A także na podnoszenie zaangażowania i bezpieczeństwa psychologicznego.
Jak moderować grę i przekładać wnioski na realia uczestników – w tym zadania poszkoleniowe.
Poznasz model DATA i pytania transferowe.
Pomogą Ci w organizacji gier szkoleniowych, przygotowaniu logistyki akcesoriów, a także sali, pleneru czy przestrzeni online.
Dostaniesz wskazówki odnośnie do rodzajów licencji i najczęstszych wyzwań z zakresu etyki.
Przedstawimy praktyczne porady pod kątem dostosowania wielkości grup, poziomu trudności, czasu rozgrywki i innych aspektów.
Podpowiemy Ci, na co warto zwrócić uwagę, gdy osoby uczestniczące pochodzą z różnych krajów.
Z całej zawartości kursu może korzystać wyłącznie osoba, która dokonała zakupu. Dostęp jest generowany dla użytkownika na dane podane podczas składania zamówienia.
1 osoba (nabywca).
Jeśli chcesz dostęp dla większej liczby osób, musisz dla każdej z nich złożyć osobne zamówienie z oddzielnym adresem e-mail.
Otrzymujesz automatyczny e-mail aktywacyjny. Samodzielnie wprowadzasz dane logowania, ustawiasz hasło i od razu korzystasz z kursu lub kursów.
Licencja firmowa jest własnością określonej firmy lub instytucji. Wszelkie prawa do korzystania z całej zawartości kursu posiada firma lub instytucja dokonująca zakupu, a nie konkretne osoby.
Do 5 osób w organizacji.
Jeśli potrzebujesz więcej dostępów, dodaj więcej pakietów do koszyka lub-napisz na: kontakt@graszkoleniowa.pl po indywidualną wycenę.
Jako organizacja otrzymujesz 5 unikalnych linków do przekazania wybranym osobom. Każda z nich aktywuje swoje konto indywidualnie.
Poznaj zawartość każdego z nich ⇣
Dzięki skorzystaniu z tego kursu dowiesz się, jak odpowiednio dobierać i modyfikować gry pod potrzeby swoich uczestników oraz jakie są wyzwania prawne użytkowania gier szkoleniowych.
Lekcja 0 – Wstęp
Lekcja 1 – Po co mi w ogóle gra szkoleniowa?
Lekcja 2 – Jakie są moje preferencje związane z grami? cz 1
Lekcja 3 – Jakie są moje preferencje związane z grami? cz 2
Lekcja 4 – Czego od gier oczekują uczestnicy?
Lekcja 5 – Czego od gier oczekują zleceniodawcy?
Lekcja 0 – Wstęp
Lekcja 1 – Formy dostępu, czyli kupić czy wypożyczyć?
Lekcja 2 – Rodzaje licencji
Lekcja 3 – Czy papier przyjmie wszystko?
Lekcja 4 – Jakie działania związane z grą są zabronione?
Lekcja 5 – Czy z grą mogę jednak coś robić?
Lekcja 0 – Wstęp
Lekcja 1 – Co zrobić, gdy mam mniej czasu niż podano w instrukcji?
Lekcja 2 – Co zrobić, gdy mam więcej czasu niż trwa gra?
Lekcja 3 – Potrzebuję, by gra była prostsza
Lekcja 4 – Potrzebuję utrudnić grę
Lekcja 5 – Mam mniej graczy niż zakładałem/am
Lekcja 6 – Mam więcej uczestników niż się spodziewałem/am
W tym kursie poznasz sprawdzone kroki i praktyki doświadczonych trenerów, które pomogą Ci świetnie przygotować się do gry i uniknąć chaosu na sali.
Lekcja 1 – Skąd czerpać wiedzę o grach?
Lekcja 2 – Co? Kto? Ile? Gdzie? – czyli co należy wiedzieć o grze
Lekcja 3 – Przygotuj salę (i uniknij tych organizacyjnych koszmarków)
Lekcja 4 – Prowadzenie gier w plenerze
Lekcja 1 – Poznajemy i testujemy grę
Lekcja 2 – Akcesoria – jak nimi zarządzić?
Lekcja 3 – Co możesz znaleźć w swojej grze?
Lekcja 4 – Co możesz znaleźć w grze – wydruki dla uczestników
Lekcja 5 – Przygotowanie materiałów do gry dla uczestników
Lekcja 1 – Model kompetencji
Lekcja 2 – Arkusz obserwacji
Lekcja 3 – Arkusz z pytaniami na podsumowanie
Lekcja 4 – Pytania trenerskie i karta akcji
Lekcja 5 – Narzędzia merytoryczne
Odkryjesz sprawdzone metody angażowania uczestników podczas korzystania z gier szkoleniowych i tworzenia atmosfery sprzyjającej nauce przez doświadczenie.
Lekcja 1 – Wzbudź motywację wewnętrzną graczy
Lekcja 1 – Zintegruj uczestników
Lekcja 2 – Zintegruj uczestników z grą PRZESŁANIE [bonus]!
Lekcja 1 – Po co Ci kontrakt podczas gry szkoleniowej?
Lekcja 2 – Wymiar organizacyjny
Lekcja 3 – Wymiar merytoryczny
Lekcja 4 – Wymiar psychologiczny
Lekcja 5 – Przykład kontraktu… I co ze „sceptykami”?
Lekcja 1 – Zastosuj magiczne pytania
Lekcja 2 – Użyj gry PRZESŁANIE [bonu
Lekcja 1 – Pomysły, narzędzia, techniki
Lekcja 2 – Pomysły, narzędzia, techniki – cd.
Lekcja 1 – Sposoby i dobre praktyki
Lekcja 2 – Wyzwania
Lekcja 1 – Typowe błędy
Lekcja 2 – Sprawdź mój przykład i wskazówki
Poprowadź grę z pewnością — od wejścia w role po omówienie, które przekłada się na realne zmiany. Poznaj kluczowe role, sprawdzone sposoby prowadzenia i narzędzia wzmacniające efekty szkoleniowe.
Lekcja 0 – Wstęp
Lekcja 1 – Obserwator
Lekcja 2 – Moderator
Lekcja 3 – Facilitator
Lekcja 4 – Mistrz gry
Lekcja 5 – Gracz
Lekcja 6 – Wszystkie role razem
Lekcja 1 – Jak rozpocząć rozgrywkę – typowe błędy i jak ich uniknąć
Lekcja 1 – Kiedy i jak interweniować w trakcie gry
Lekcja 1 – Typowe błędy i rozwiązania
Lekcja 2 – Typowe błędy i rozwiązania – cd
Lekcja 1 – Kolb okiem prowadzącego grę
Lekcja 1 – Typy graczy
Lekcja 1 – Dlaczego omówienie jest najważniejsze w każdej grze szkoleniowej?
Lekcja 1 – Czym jest a czym nie jest dobre omówienie gry?
Lekcja 1 – Typowe błędy i jak ich uniknąć
Lekcja 2 – Dwie formy i prosty model na omówienie
Lekcja 3 – Model DATA
Lekcja 4 – Kluczowe kompetencje prowadzącego grę
Lekcja 1 – Narzędzia wspierające wdrożenie wniosków po grze
Lekcja 0 – Wstęp
Lekcja 1 – Rola i typy zadań poszkoleniowych
Lekcja 2 – Tworzenie zadań refleksyjnych
Lekcja 3 – Tworzenie zadań analitycznych
Lekcja 4 – Tworzenie zadań kreatywnych
Lekcja 5 – Tworzenie zadań oceniających postęp i wyniki
Lekcja 6 – Monitorowanie i ewaluacja zadań poszkoleniowych
Skorzystaj z tego kursu by dowiedzieć się, co robić, a czego unikać, prowadząc gry szkoleniowe dla wielokulturowych grup. Poznasz też sposoby na budowę inkluzywności podczas swoich zajęć.
Lekcja 0 – Wstęp
Lekcja 1 – Znaczenie różnic kulturowych w szkoleniach opartych na grach
Lekcja 2 – Modele kulturowe a dynamika grupowa – model Geerta Hofstede
Lekcja 3 – Modele kulturowe a dynamika grupowa – model Erin Meyer
Lekcja 0 – Wstęp
Lekcja 1 – Analiza kulturowa grupy przed szkoleniem
Lekcja 2 – Wybór gry i dostosowanie jej reguł do uczestników
Lekcja 3 – Język, komunikacja i różnice w interpretacji przekazu
Lekcja 1 – Facylitator, jako tłumacz kultur
Lekcja 2 – Adaptacja stylu prowadzenia do uczestników
Lekcja 3 – Rozwiązywanie konfliktów i nieporozumień kulturowych
Lekcja 4 – Najczęstsze błędy i jak ich unikać
Lekcja 5 – Typowe pułapki w pracy z wielokulturowymi grupami
Lekcja 1 – Jak budować inkluzywne środowisko podczas gry?
Gry uruchamiają emocje — a wraz z nimi pojawiają się wyzwania. Ten kurs daje konkretne propozycje interwencji i gotowe formuły na najczęstsze trudne sytuacje podczas rozgrywki i w omówieniu.
Wprowadzenie
Lekcja 1 – Wycofany uczestnik
Lekcja 2 – Dominujący uczestnik: przyczyny i strategie dla prowadzących gry
Lekcja 3 – Dominujący uczestnik: jak zapobiegać?
Lekcja 4 – Uczestnik który nie zrozumiał zasad – przyczyny i reagowanie.
Lekcja 5 – Uczestnik który nie zrozumiał zasad – jak zapobiegać?
Lekcja 6 – Gdy uczestnik zaczyna oszukiwać w grze szkoleniowej.
Lekcja 7 – Jak pomóc przegranym by nie stracili zaangażowania?
Lekcja 8 – Jak reagować w przypadku impasu lub porażki?
Lekcja 9 – Gdy podczas gry szkoleniowej pojawi się konflikt…
Lekcja 10 – Jak wykorzystać konflikt w grze do budowania porozumienia?
Lekcja 11 – Udział szefa w grze szkoleniowej.
Lekcja 12 – Trudne wnioski uczestników i trenerskie narzędzia.
Z całej zawartości kursu może korzystać wyłącznie osoba, która dokonała zakupu. Dostęp jest generowany dla użytkownika na dane podane podczas składania zamówienia.
1 osoba (nabywca).
Jeśli chcesz dostęp dla większej liczby osób, musisz dla każdej z nich złożyć osobne zamówienie z oddzielnym adresem e-mail.
890,00 zł Pierwotna cena wynosiła: 890,00 zł.599,00 złAktualna cena wynosi: 599,00 zł. z VAT
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 590,00 zł.
249,00 zł Pierwotna cena wynosiła: 249,00 zł.187,00 złAktualna cena wynosi: 187,00 zł. z VAT
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 187,00 zł.
129,00 zł Pierwotna cena wynosiła: 129,00 zł.97,00 złAktualna cena wynosi: 97,00 zł. z VAT
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 97,00 zł.
219,00 zł Pierwotna cena wynosiła: 219,00 zł.165,00 złAktualna cena wynosi: 165,00 zł. z VAT
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 165,00 zł.
329,00 zł Pierwotna cena wynosiła: 329,00 zł.247,00 złAktualna cena wynosi: 247,00 zł. z VAT
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 247,00 zł.
159,00 zł Pierwotna cena wynosiła: 159,00 zł.119,00 złAktualna cena wynosi: 119,00 zł. z VAT
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 119,00 zł.
199,00 zł Pierwotna cena wynosiła: 199,00 zł.149,00 złAktualna cena wynosi: 149,00 zł. z VAT
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 149,00 zł.
Licencja firmowa jest własnością określonej firmy lub instytucji. Wszelkie prawa do korzystania z całej zawartości kursu posiada firma lub instytucja dokonująca zakupu, a nie konkretne osoby.
Do 5 osób w organizacji.
Jeśli potrzebujesz więcej dostępów, dodaj więcej pakietów do koszyka lub-napisz na: kontakt@graszkoleniowa.pl po indywidualną wycenę.
2.390,00 zł Pierwotna cena wynosiła: 2.390,00 zł.1.690,00 złAktualna cena wynosi: 1.690,00 zł. z VAT
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 1.690,00 zł.
Jestem doradcą organizacyjnym, trenerem biznesu oraz projektantem gier i symulacji. Wraz z Radkiem Czahajdą napisałem książkę Game thinking w praktyce. Czego mogą nas nauczyć projektanci gier? – o tym, jak z gier czerpać inspiracje do tworzenia angażujących procesów edukacyjnych.
Od lat zajmuję się projektowaniem innowacyjnych narzędzi edukacyjnych. Mam na koncie współtworzenie – także w międzynarodowych zespołach – kilkudziesięciu gier symulacyjnych i szkoleniowych: komputerowych, planszowych i konstrukcyjnych. Dotyczyły tematów takich jak zarządzanie zmianą, kierowanie projektami, praca w zespołach wielokulturowych czy design thinking.
Jestem pasjonatem nauki przez doświadczenie i propaguję wykorzystywanie gier w edukacji formalnej i nieformalnej. Chcę, by sięgali po nie nie tylko trenerzy, ale też wykładowcy i nauczyciele. Kursy, które stworzyliśmy z Wiktorem, to kolejny krok w realizacji tej wizji.
Wierzę, że dobrze zaprojektowana gra może zainicjować zmianę – nie tylko w wiedzy, ale też w postawach. Trafna mechanika i dobre omówienie pomagają uruchomić refleksję i pogłębić naukę.
Jestem psychologiem i trenerem z ponad 15-letnim doświadczeniem w pracy z ludźmi i dla ludzi. Zaczynałem jako doradca personalny (rekrutacje, audyty), później przez lata prowadziłem warsztaty rozwojowe.
Dziś tworzę gry szkoleniowe, które wspierają edukatorów w pracy z młodzieżą i dorosłymi – znajdziesz je w moim serwisie GraSzkoleniowa.pl. Doradzam również moim klientom – trenerom, wykładowcom i nauczycielom, jak wybierać gry dopasowane do konkretnych projektów i celów rozwojowych.
Przeszedłem drogę od poznawania różnych środowisk biznesowych do tworzenia skutecznych narzędzi rozwojowych – stąd wiem, co działa w praktyce! W naszych kursach zawarłem esencję moich doświadczeń z sali szkoleniowej, z gier, które prowadziłem, modyfikowałem i omawiałem z różnymi grupami.
Pokazuję w nich, jak dobrze przygotować się do gry, jak ją skutecznie przeprowadzić i jak wydobyć z niej pełny potencjał edukacyjny – nawet w trudnych sytuacjach.
Wierzę w uczenie przez doświadczenie – i właśnie tym chcę się z Tobą podzielić! Nasze kursy to zaproszenie do rozwinięcia własnego warsztatu o sprawdzone, skuteczne podejście.
Możesz zwrócić dowolny produkt w ciągu 90 dni od jego zakupu!
Zależy nam na Twojej pełnej satysfakcji z dokonywanych zakupów. Gwarantujemy Ci, że podejmując decyzję o zakupie dowolnego kursu lub całego pakietu, możesz ją cofnąć jeśli uznasz, że Twoje oczekiwania nie zostały spełnione.
W ramach sklepu używamy płatności internetowych (np. PayU) oraz standardowego przelewu bankowego. Płatność przez PayU jest zwykle realizowana natychmiast lub w ciągu kilku minut, a przy przelewie bankowym czas może się wydłużyć zgodnie z czasem księgowania przez bank.
Tak — faktura VAT jest generowana automatycznie po zaksięgowaniu płatności. Po zalogowaniu do konta, w zakładce „Moje zamówienia” / „Moje produkty” znajdziesz możliwość pobrania faktury w formacie PDF. Otrzymasz ją także na maila.
Tak — proforma jest dostępna. Wystarczy skontaktować się z nami (mail: kontakt@graszkoleniowa.pl lub formularz kontaktowy) i podać numer zamówienia — przygotujemy proformę.
Tak, jeśli jesteś instytucją lub firmą i potrzebujesz warunków płatności z odroczonym terminem — prosimy o kontakt przez email kontakt@graszkoleniowa.pl — przygotujemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.
Tak — oferujemy 90-dniową gwarancję satysfakcji. Jeśli w ciągu 90 dni od zakupu kursów stwierdzisz, że nie spełniają Twoich oczekiwań, zgłoś to, a dokonamy zwrotu pełnej zapłaconej kwoty.
Takie sytuacje zdarzają się bardzo rzadko — prosimy o kontakt z naszym wsparciem (kontakt@graszkoleniowa.pl) podając numer transakcji / potwierdzenie płatności; sprawdzimy status i pomożemy z rozwiązaniem.
Tak — istnieje opcja dokupienia licencji firmowej. Skontaktuj się z nami przez kontakt@graszkoleniowa.pl, opisz, ile dostępów potrzebujesz, a przygotujemy ofertę dopasowaną do Twojej organizacji.
Dostęp do kursu rozpoczyna się po zaksięgowaniu płatności. W przypadku przelewu bankowego może to trwać do momentu, gdy bank zaksięguje środki — zwykle 1-2 dni robocze, w zależności od banku.
Tak — jeżeli potrzebujesz dostępu dla więcej niż 5 osób, skontaktuj się z nami: kontakt@graszkoleniowa.pl — przygotujemy specjalną ofertę firmową/zespołową.
Nie — dostępy przypisane są konkretnym osobom; jeśli osoba przestaje korzystać, jej dostęp wygasa, ale nie jest automatycznie przypisany do innej osoby. W takim przypadku trzeba zakupić nowy dostęp.
Tak. Współpracujemy z uczelniami; jeśli masz potrzeby specyficzne np. określony czas na dostęp lub dopasowanie modułów, skontaktuj się — omówimy szczegóły.
Każdy kurs składa się z wideolekcji, a w ramach nich np.: prezentacje, checklisty, arkusze, modele, karty akcji i inne materiały dodatkowe, zależnie od kursu.
Tak — większość materiałów do druku (np. prezentacje, arkusze, checklisty) można pobrać i wydrukować.
Tak — będą dostępne bezpłatnie dla wszystkich uczestników kursu.
Tak — zakup pakietu daje dostęp do wszystkich sześciu kursów oraz do wszystkich lekcji, które są w nim przewidziane — obecnych oraz tych, które zostaną dodane w ewentualnych aktualizacjach.
Kursy zostały zaprojektowane tak, że zarówno osoby początkujące, jak i doświadczone mogą z nich korzystać.
Tak — kursy działają na różnych urządzeniach: komputerze, tablecie, smartfonie.
Nie przewidujemy limitu jednoczesnych logowań w przypadku licencji indywidualnej — możesz być zalogowany/a na różnych urządzeniach.
Sprawdź folder spam; jeśli wiadomość nie dotarła, użyj opcji „Nie pamiętasz hasła?” lub skontaktuj się z pomocą techniczną.
W przypadku licencji firmowej otrzymujesz pakiet dziesięciu dostępów, które możesz przekazać osobom w zespole; każda osoba samodzielnie aktywuje swój dostęp, z wykorzystaniem własnego adresu email.
Kursy działają na platformie Tutor LMS Pro osadzonej na stronie GraSzkoleniowa.pl. Platforma jest responsywna i działa na komputerach, tabletach i telefonach.
Rekomendujemy najnowszą wersję przeglądarki (Chrome, Firefox, Edge, Safari), stabilne łącze internetowe. System operacyjny nie ma kluczowego znaczenia, jeśli urządzenie obsługuje przeglądarkę i wideo.
Aktualnie wideo są dostępne tylko online na platformie — nie ma opcji stałego pobierania filmów na urządzenie.
Każdy kurs ma określoną liczbę modułów i lekcji — szczegółowy plan i czas trwania poszczególnych kursów, są podane na stronie z kursami.
Tak — kursy są udostępnione w trybie on-demand; możesz uczyć się we własnym tempie i/lub przerabiać lekcje, które szczególnie Cię interesują.
Tak — platforma rejestruje Twoje postępy. Po zalogowaniu widzisz, które lekcje masz ukończone, a które jeszcze przed Tobą.
Nie — nagrywanie i rozpowszechnianie materiałów kursu bez zgody jest zabronione, jeśli materiał nie jest wyraźnie oznaczony jako dostępny do takiego użytku.
GrowinGame Sp. z o.o.
ul. Władysława Łokietka 8
12-100 Szczytno
NIP 739-388-69-25
REGON 364942639
Obsługa klienta
Pn.–Pt. 9:00–17:00
Strona pod troskliwymi skrzydłami 🦋 simply yourself
Check out our Sklep to see what's available
Cookie | Czas przechowywania | Opis |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |