Wejdź do gildii
Mistrzów prowadzenia
gier szkoleniowych

Pokażemy Ci, jak to osiągnąć
krok po kroku.

Witaj bohaterze, bohaterko!

Ścieżki losu zaprowadziły Cię do naszego świata gier szkoleniowych — krainy, w której czeka sześć fiolek z eliksirami mocy: wiedzy, praktyki i narzędzi, które pozwolą tworzyć warsztaty angażujące i niezapomniane.

Możesz sięgnąć po jedną z nich… albo zdobyć wszystkie i stać się Mistrzem Gier!

Twoja przygoda właśnie się zaczyna!

Dla kogo są te kursy?

Dla trenerek i trenerów,
jeśli:

Dla firm szkoleniowych, działów HR, jeśli:

Dla wykładowców akademickich, jeśli:

Te kursy są dla Ciebie, jeśli:

chcesz przygotowywać się do prowadzenia gry bez chaosu i prowadzić wartościowe omówienia,
1
potrzebujesz konkretnych szablonów i procedur zamiast teorii,
2
zależy Ci na bezpieczeństwie psychologicznym i wysokiej jakości doświadczenia,
3
chcesz świadomie dobierać gry do celów kompetencyjnych i realiów grupy,
4
potrzebujesz profilaktycznie poznać i przygotować się na różne wyzwania jakie mogą pojawić się w trakcie rozgrywek,
5
prowadzisz warsztaty w wielokulturowym środowisku i chcesz poszerzyć swoje kompetencje w tym zakresie.
6

Mamy na to rozwiązanie!

Zobacz, co dla Ciebie przygotowaliśmy ↓

Łącznie ponad 100 lekcji video

To 15 godzin materiałów do obejrzenia w dowolnej, wybranej przez Ciebie kolejności.

Instrukcje, checklisty i szablony

Plan gry, arkusze obserwacji, modele kompetencji czy karty akcji wspierają szybkie przygotowanie i realizację gry.

Sprawdzone procedury „krok po kroku”

Dowiesz się, jak dobrać grę pod grupę, poznać grę i przeprowadzić testy „na sucho”.

Metody na kontrakt

A także na podnoszenie zaangażowania i bezpieczeństwa psychologicznego.

Praktyki TTT

Jak moderować grę i przekładać wnioski na realia uczestników – w tym zadania poszkoleniowe.

Scenariusze omówienia

Poznasz model DATA i pytania transferowe.

Standardy i dobre praktyki

Pomogą Ci w organizacji gier szkoleniowych, przygotowaniu logistyki akcesoriów, a także sali, pleneru czy przestrzeni online.

Prawne aspekty użycia gier w organizacji

Dostaniesz wskazówki odnośnie do rodzajów licencji i najczęstszych wyzwań z zakresu etyki.

Modyfikacje gier

Przedstawimy praktyczne porady pod kątem dostosowania wielkości grup, poziomu trudności, czasu rozgrywki i innych aspektów.

Wielokulturowe środowisko

Podpowiemy Ci, na co warto zwrócić uwagę, gdy osoby uczestniczące pochodzą z różnych krajów.

Dobierz licencję do swoich potrzeb

Licencja indywidualna

Możliwość korzystania

Z całej zawartości kursu może korzystać wyłącznie osoba, która dokonała zakupu. Dostęp jest generowany dla użytkownika na dane podane podczas składania zamówienia.

Liczba użytkowników

1 osoba (nabywca).

Jeśli chcesz dostęp dla większej liczby osób, musisz dla każdej z nich złożyć osobne zamówienie z oddzielnym adresem e-mail.

Dostęp do platformy

Otrzymujesz automatyczny e-mail aktywacyjny. Samodzielnie wprowadzasz dane logowania, ustawiasz hasło i od razu korzystasz z kursu lub kursów.

Licencja firmowa

Możliwość korzystania

Licencja firmowa jest własnością określonej firmy lub instytucji. Wszelkie prawa do korzystania z całej zawartości kursu posiada firma lub instytucja dokonująca zakupu, a nie konkretne osoby.

Liczba użytkowników

Do 5 osób w organizacji.
Jeśli potrzebujesz więcej dostępów, dodaj więcej pakietów do koszyka lub-napisz na: kontakt@graszkoleniowa.pl po indywidualną wycenę.

Dostęp do platformy

Jako organizacja otrzymujesz 5 unikalnych linków do przekazania wybranym osobom. Każda z nich aktywuje swoje konto indywidualnie.

Wybierz kurs dla siebie, albo…
sięgnij po
cały pakiet i odblokuj pełnię edukacyjnej mocy

Poznaj zawartość każdego z nich ⇣

Nim wybierzesz grę

Dzięki skorzystaniu z tego kursu dowiesz się, jak odpowiednio dobierać i modyfikować gry pod potrzeby swoich uczestników oraz jakie są wyzwania prawne użytkowania gier szkoleniowych.

Moduł 1. Jak wybrać odpowiednią grę?

Lekcja 0 – Wstęp

Lekcja 1 – Po co mi w ogóle gra szkoleniowa?

Lekcja 2 – Jakie są moje preferencje związane z grami? cz 1

Lekcja 3 – Jakie są moje preferencje związane z grami? cz 2

Lekcja 4 – Czego od gier oczekują uczestnicy?

Lekcja 5 – Czego od gier oczekują zleceniodawcy?

Lekcja 0 – Wstęp

Lekcja 1 – Formy dostępu, czyli kupić czy wypożyczyć?

Lekcja 2 – Rodzaje licencji

Lekcja 3 – Czy papier przyjmie wszystko? 

Lekcja 4 – Jakie działania związane z grą są zabronione?

Lekcja 5 – Czy z grą mogę jednak coś robić?

Lekcja 0 – Wstęp

Lekcja 1 – Co zrobić, gdy mam mniej czasu niż podano w instrukcji? 

Lekcja 2 – Co zrobić, gdy mam więcej czasu niż trwa gra?

Lekcja 3 – Potrzebuję, by gra była prostsza

Lekcja 4 – Potrzebuję utrudnić grę

Lekcja 5 – Mam mniej graczy niż zakładałem/am

Lekcja 6 – Mam więcej uczestników niż się spodziewałem/am

Przygotuj się do gry niczym mistrz

W tym kursie poznasz sprawdzone kroki i praktyki doświadczonych trenerów, które pomogą Ci świetnie przygotować się do gry i uniknąć chaosu na sali.

Moduł 1. Poznaj grę

Lekcja 1 – Skąd czerpać wiedzę o grach?

Lekcja 2 – Co? Kto? Ile? Gdzie? – czyli co należy wiedzieć o grze

Lekcja 3 – Przygotuj salę (i uniknij tych organizacyjnych koszmarków)

Lekcja 4 – Prowadzenie gier w plenerze

Lekcja 1 – Poznajemy i testujemy grę

Lekcja 2 – Akcesoria – jak nimi zarządzić?

Lekcja 3 – Co możesz znaleźć w swojej grze?

Lekcja 4 – Co możesz znaleźć w grze – wydruki dla uczestników

Lekcja 5 – Przygotowanie materiałów do gry dla uczestników

Lekcja 1 – Model kompetencji

Lekcja 2 – Arkusz obserwacji

Lekcja 3 – Arkusz z pytaniami na podsumowanie

Lekcja 4 – Pytania trenerskie i karta akcji

Lekcja 5 – Narzędzia merytoryczne

Wzmocnij zaufanie i zaangażowanie uczestników

Odkryjesz sprawdzone metody angażowania uczestników podczas korzystania z gier szkoleniowych i tworzenia atmosfery sprzyjającej nauce przez doświadczenie.

Moduł 1. Receptura

Lekcja 1 – Wzbudź motywację wewnętrzną graczy

Lekcja 1 – Zintegruj uczestników

Lekcja 2 – Zintegruj uczestników z grą PRZESŁANIE [bonus]!

Lekcja 1 – Po co Ci kontrakt podczas gry szkoleniowej?

Lekcja 2 – Wymiar organizacyjny

Lekcja 3 – Wymiar merytoryczny 

Lekcja 4 – Wymiar psychologiczny

Lekcja 5 – Przykład kontraktu… I co ze „sceptykami”?

Lekcja 1 – Zastosuj magiczne pytania 

Lekcja 2 – Użyj gry PRZESŁANIE [bonu

Lekcja 1 – Pomysły, narzędzia, techniki

Lekcja 2 – Pomysły, narzędzia, techniki – cd.

Lekcja 1 – Sposoby i dobre praktyki

Lekcja 2 – Wyzwania

Lekcja 1 – Typowe błędy

Lekcja 2 – Sprawdź mój przykład i wskazówki

Prowadzenie i podsumowanie gier

Poprowadź grę z pewnością — od wejścia w role po omówienie, które przekłada się na realne zmiany. Poznaj kluczowe role, sprawdzone sposoby prowadzenia i narzędzia wzmacniające efekty szkoleniowe.

Moduł 1. Jakie role możesz pełnić podczas prowadzenia gry?

Lekcja 0 – Wstęp

Lekcja 1 – Obserwator 

Lekcja 2 – Moderator

Lekcja 3 – Facilitator

Lekcja 4 – Mistrz gry

Lekcja 5 – Gracz

Lekcja 6 – Wszystkie role razem

Lekcja 1 – Jak rozpocząć rozgrywkę – typowe błędy i jak ich uniknąć

Lekcja 1 – Kiedy i jak interweniować w trakcie gry

Lekcja 1 – Typowe błędy i rozwiązania

Lekcja 2 – Typowe błędy i rozwiązania – cd

Lekcja 1 – Kolb okiem prowadzącego grę

Lekcja 1 – Typy graczy

Lekcja 1 – Dlaczego omówienie jest najważniejsze w każdej grze szkoleniowej?

Lekcja 1 – Czym jest a czym nie jest dobre omówienie gry?

Lekcja 1 – Typowe błędy i jak ich uniknąć

Lekcja 2 – Dwie formy i prosty model na omówienie

Lekcja 3 – Model DATA

Lekcja 4 – Kluczowe kompetencje prowadzącego grę

Lekcja 1 – Narzędzia wspierające wdrożenie wniosków po grze

Lekcja 0 – Wstęp

Lekcja 1 – Rola i typy zadań poszkoleniowych 

Lekcja 2 – Tworzenie zadań refleksyjnych 

Lekcja 3 – Tworzenie zadań analitycznych 

Lekcja 4 – Tworzenie zadań kreatywnych 

Lekcja 5 – Tworzenie zadań oceniających postęp i wyniki 

Lekcja 6 – Monitorowanie i ewaluacja zadań poszkoleniowych

Różnice kulturowe w grach

Skorzystaj z tego kursu by dowiedzieć się, co robić, a czego unikać, prowadząc gry szkoleniowe dla wielokulturowych grup. Poznasz też sposoby na budowę inkluzywności podczas swoich zajęć.

Moduł 1. Wprowadzenie do różnic kulturowych w grach szkoleniowych

Lekcja 0 – Wstęp

Lekcja 1 – Znaczenie różnic kulturowych w szkoleniach opartych na grach

Lekcja 2 – Modele kulturowe a dynamika grupowa – model Geerta Hofstede

Lekcja 3 – Modele kulturowe a dynamika grupowa – model Erin Meyer

Lekcja 0 – Wstęp

Lekcja 1 – Analiza kulturowa grupy przed szkoleniem

Lekcja 2 – Wybór gry i dostosowanie jej reguł do uczestników

Lekcja 3 – Język, komunikacja i różnice w interpretacji przekazu

Lekcja 1 – Facylitator, jako tłumacz kultur

Lekcja 2 – Adaptacja stylu prowadzenia do uczestników

Lekcja 3 – Rozwiązywanie konfliktów i nieporozumień kulturowych

Lekcja 4 – Najczęstsze błędy i jak ich unikać

Lekcja 5 – Typowe pułapki w pracy z wielokulturowymi grupami

Lekcja 1 – Jak budować inkluzywne środowisko podczas gry?

Trudne sytuacje w grach

Gry uruchamiają emocje — a wraz z nimi pojawiają się wyzwania. Ten kurs daje konkretne propozycje interwencji i gotowe formuły na najczęstsze trudne sytuacje podczas rozgrywki i w omówieniu.

Moduł: Lekcje

Wprowadzenie

Lekcja 1 – Wycofany uczestnik

Lekcja 2 – Dominujący uczestnik: przyczyny i strategie dla prowadzących gry

Lekcja 3 – Dominujący uczestnik: jak zapobiegać?

Lekcja 4 –  Uczestnik który nie zrozumiał zasad – przyczyny i reagowanie.

Lekcja 5 – Uczestnik który nie zrozumiał zasad – jak zapobiegać?

Lekcja 6 – Gdy uczestnik zaczyna oszukiwać w grze szkoleniowej.

Lekcja 7 – Jak pomóc przegranym by nie stracili zaangażowania?

Lekcja 8 – Jak reagować w przypadku impasu lub porażki?

Lekcja 9 – Gdy podczas gry szkoleniowej pojawi się konflikt…

Lekcja 10 – Jak wykorzystać konflikt w grze do budowania porozumienia?

Lekcja 11 – Udział szefa w grze szkoleniowej.

Lekcja 12 – Trudne wnioski uczestników i trenerskie narzędzia.

Kupuję kursy

Licencja indywidualna

Możliwość korzystania

Z całej zawartości kursu może korzystać wyłącznie osoba, która dokonała zakupu. Dostęp jest generowany dla użytkownika na dane podane podczas składania zamówienia.

Liczba użytkowników

1 osoba (nabywca).
Jeśli chcesz dostęp dla większej liczby osób, musisz dla każdej z nich złożyć osobne zamówienie z oddzielnym adresem e-mail.

PAKIET 6 KURSÓW

Mistrz prowadzenia gier szkoleniowych

Pakiet obejmuje:
  • Kurs Nim wybierzesz grę
  • Kurs Przygotuj się do gry niczym mistrz
  • Kurs Wzmocnij zaufanie i zaangażowanie uczestników
  • Kurs Prowadzenie i podsumowanie gier
  • Kurs Różnice kulturowe w grach
  • Kurs Trudne sytuacje w grach

Pierwotna cena wynosiła: 890,00 zł.Aktualna cena wynosi: 599,00 zł. z VAT

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 590,00 .

Nim wybierzesz grę [kurs]

Dzięki skorzystaniu z tego kursu dowiesz się, jak odpowiednio dobierać i modyfikować gry pod potrzeby swoich uczestników oraz jakie są wyzwania prawne użytkowania gier szkoleniowych.

Pierwotna cena wynosiła: 249,00 zł.Aktualna cena wynosi: 187,00 zł. z VAT

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 187,00 .

Przygotuj się do gry niczym mistrz [kurs]

W tym kursie poznasz sprawdzone kroki i praktyki doświadczonych trenerów, które pomogą Ci świetnie przygotować się do gry i uniknąć chaosu na sali.

Pierwotna cena wynosiła: 129,00 zł.Aktualna cena wynosi: 97,00 zł. z VAT

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 97,00 .

Wzmocnij zaufanie i zaangażowanie użytkowników [kurs]

Odkryjesz sprawdzone metody angażowania uczestników podczas korzystania z gier szkoleniowych i tworzenia atmosfery sprzyjającej nauce przez doświadczenie.

Pierwotna cena wynosiła: 219,00 zł.Aktualna cena wynosi: 165,00 zł. z VAT

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 165,00 .

Prowadzenie i podsumowanie gier [kurs]

Poprowadź grę z pewnością — od wejścia w role po omówienie, które przekłada się na realne zmiany. Poznaj kluczowe role, sprawdzone sposoby prowadzenia i narzędzia wzmacniające efekty szkoleniowe.

Pierwotna cena wynosiła: 329,00 zł.Aktualna cena wynosi: 247,00 zł. z VAT

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 247,00 .

Różnice kulturowe w grach [kurs]

Skorzystaj z tego kursu by dowiedzieć się, co robić, a czego unikać, prowadząc gry szkoleniowe dla wielokulturowych grup. Poznasz też sposoby na budowę inkluzywności podczas swoich zajęć.

Pierwotna cena wynosiła: 159,00 zł.Aktualna cena wynosi: 119,00 zł. z VAT

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 119,00 .

Trudne sytuacje w grach [kurs]

Gry uruchamiają emocje — a wraz z nimi pojawiają się wyzwania. Ten kurs daje konkretne propozycje interwencji i gotowe formuły na najczęstsze trudne sytuacje podczas rozgrywki i w omówieniu.

Pierwotna cena wynosiła: 199,00 zł.Aktualna cena wynosi: 149,00 zł. z VAT

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 149,00 .

Poznaj Autorów

Marek Janigacz

Jestem doradcą organizacyjnym, trenerem biznesu oraz projektantem gier i symulacji. Wraz z Radkiem Czahajdą napisałem książkę Game thinking w praktyce. Czego mogą nas nauczyć projektanci gier? – o tym, jak z gier czerpać inspiracje do tworzenia angażujących procesów edukacyjnych.

Od lat zajmuję się projektowaniem innowacyjnych narzędzi edukacyjnych. Mam na koncie współtworzenie – także w międzynarodowych zespołach – kilkudziesięciu gier symulacyjnych i szkoleniowych: komputerowych, planszowych i konstrukcyjnych. Dotyczyły tematów takich jak zarządzanie zmianą, kierowanie projektami, praca w zespołach wielokulturowych czy design thinking.

Jestem pasjonatem nauki przez doświadczenie i propaguję wykorzystywanie gier w edukacji formalnej i nieformalnej. Chcę, by sięgali po nie nie tylko trenerzy, ale też wykładowcy i nauczyciele. Kursy, które stworzyliśmy z Wiktorem, to kolejny krok w realizacji tej wizji.

Wierzę, że dobrze zaprojektowana gra może zainicjować zmianę – nie tylko w wiedzy, ale też w postawach. Trafna mechanika i dobre omówienie pomagają uruchomić refleksję i pogłębić naukę.

Wiktor Wołoszko

Jestem psychologiem i trenerem z ponad 15-letnim doświadczeniem w pracy z ludźmi i dla ludzi. Zaczynałem jako doradca personalny (rekrutacje, audyty), później przez lata prowadziłem warsztaty rozwojowe.

Dziś tworzę gry szkoleniowe, które wspierają edukatorów w pracy z młodzieżą i dorosłymi – znajdziesz je w moim serwisie GraSzkoleniowa.pl. Doradzam również moim klientom – trenerom, wykładowcom i nauczycielom, jak wybierać gry dopasowane do konkretnych projektów i celów rozwojowych.

Przeszedłem drogę od poznawania różnych środowisk biznesowych do tworzenia skutecznych narzędzi rozwojowych – stąd wiem, co działa w praktyce! W naszych kursach zawarłem esencję moich doświadczeń z sali szkoleniowej, z gier, które prowadziłem, modyfikowałem i omawiałem z różnymi grupami.

Pokazuję w nich, jak dobrze przygotować się do gry, jak ją skutecznie przeprowadzić i jak wydobyć z niej pełny potencjał edukacyjny – nawet w trudnych sytuacjach.

Wierzę w uczenie przez doświadczenie – i właśnie tym chcę się z Tobą podzielić! Nasze kursy to zaproszenie do rozwinięcia własnego warsztatu o sprawdzone, skuteczne podejście.

Gwarancja satysfakcji

Możesz zwrócić dowolny produkt w ciągu 90 dni od jego zakupu!

Zależy nam na Twojej pełnej satysfakcji z dokonywanych zakupów. Gwarantujemy Ci, że podejmując decyzję o zakupie dowolnego kursu lub całego pakietu, możesz ją cofnąć jeśli uznasz, że Twoje oczekiwania nie zostały spełnione.

FAQ

Zakup i płatności

W ramach sklepu używamy płatności internetowych (np. PayU) oraz standardowego przelewu bankowego. Płatność przez PayU jest zwykle realizowana natychmiast lub w ciągu kilku minut, a przy przelewie bankowym czas może się wydłużyć zgodnie z czasem księgowania przez bank.

Tak — faktura VAT jest generowana automatycznie po zaksięgowaniu płatności. Po zalogowaniu do konta, w zakładce „Moje zamówienia” / „Moje produkty” znajdziesz możliwość pobrania faktury w formacie PDF. Otrzymasz ją także na maila.

Tak — proforma jest dostępna. Wystarczy skontaktować się z nami (mail: kontakt@graszkoleniowa.pl lub formularz kontaktowy) i podać numer zamówienia — przygotujemy proformę.

Tak, jeśli jesteś instytucją lub firmą i potrzebujesz warunków płatności z odroczonym terminem — prosimy o kontakt przez email kontakt@graszkoleniowa.pl — przygotujemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Tak — oferujemy 90-dniową gwarancję satysfakcji. Jeśli w ciągu 90 dni od zakupu kursów stwierdzisz, że nie spełniają Twoich oczekiwań, zgłoś to, a dokonamy zwrotu pełnej zapłaconej kwoty.

Takie sytuacje zdarzają się bardzo rzadko — prosimy o kontakt z naszym wsparciem (kontakt@graszkoleniowa.pl) podając numer transakcji / potwierdzenie płatności; sprawdzimy status i pomożemy z rozwiązaniem.

  • Tak – przy zakupie, w formularzu zamówienia, podaj imię i nazwisko osoby, która ma otrzymać dostęp do kursów.

Tak — istnieje opcja dokupienia licencji firmowej. Skontaktuj się z nami przez kontakt@graszkoleniowa.pl, opisz, ile dostępów potrzebujesz, a przygotujemy ofertę dopasowaną do Twojej organizacji.

Dostęp do kursu rozpoczyna się po zaksięgowaniu płatności. W przypadku przelewu bankowego może to trwać do momentu, gdy bank zaksięguje środki — zwykle 1-2 dni robocze, w zależności od banku.

Tak — jeżeli potrzebujesz dostępu dla więcej niż 5 osób, skontaktuj się z nami: kontakt@graszkoleniowa.pl — przygotujemy specjalną ofertę firmową/zespołową.

  • Tak – przy zakupie, w formularzu zamówienia, podaj imię i nazwisko osoby, która ma otrzymać dostęp do kursów.

Licencje (indywidualna vs. firmowa)

  • Licencja indywidualna upoważnia jedną osobę (osobę, której dane są podane przy zakupie) do korzystania z kursów. Licencja firmowa umożliwia korzystanie z kursów przez maksymalnie 5 osób, w ramach danej organizacji lub firmy.
  • Licencja firmowa daje prawo do 5 osobnych dostępów do kursów  — każda osoba otrzymuje dostęp na swoje konto, ale zasady korzystania z kursu są takie same jak dla licencji indywidualnej.
  • Po zakupie licencji firmowej otrzymujesz 5 linków lub tokenów, które możesz przekazać wybranym osobom w organizacji. Każda osoba aktywuje dostęp samodzielnie, z wykorzystaniem własnego adresu e-mail.

Nie — dostępy przypisane są konkretnym osobom; jeśli osoba przestaje korzystać, jej dostęp wygasa, ale nie jest automatycznie przypisany do innej osoby. W takim przypadku trzeba zakupić nowy dostęp.

  • Tak — jeśli potrzebujesz więcej niż 10 dostępów, prosimy o kontakt na adres kontakt@graszkoleniowa.pl. Przygotujemy ofertę rozszerzoną.
  • Tak, materiały kursu mogą być używane przez trenerów w ich działalności szkoleniowej, o ile nie naruszają licencji — nie są dostępne do sprzedaży ani dalszej dystrybucji poza Twoją działalnością.
  • Nie — licencja indywidualna i firmowa obejmują tylko użytkowników, którzy zostali przypisani do licencji. Udostępnianie treści osobom spoza tej grupy nie jest dozwolone.
  • Materiały oznaczone jako modyfikowalne można edytować (np. dodawać logo, zmieniać formę, dostosowywać do grupy) – w większości przypadków są to pliki w edytowalnym formacie. Jeśli przy danym materiale tego nie zaznaczono, obowiązują standardowe prawa autorskie (bez zmian, redystrybucji ani udostępniania).

Specjalne przypadki i formalności

  • Tak — przygotowujemy indywidualne wyceny i Umowy dla firm i instytucji. Prosimy o kontakt na email kontakt@graszkoleniowa.pl z informacją, ile dostępów potrzebujesz i jakie są warunki.

Tak. Współpracujemy z uczelniami; jeśli masz potrzeby specyficzne np. określony czas na dostęp lub dopasowanie modułów, skontaktuj się — omówimy szczegóły.

Zawartość kursów i materiały

Każdy kurs składa się z wideolekcji, a w ramach nich np.: prezentacje, checklisty, arkusze, modele, karty akcji i inne materiały dodatkowe, zależnie od kursu.

Tak — większość materiałów do druku (np. prezentacje, arkusze, checklisty) można pobrać i wydrukować.

Tak — będą dostępne bezpłatnie dla wszystkich uczestników kursu.

Tak — zakup pakietu daje dostęp do wszystkich sześciu kursów oraz do wszystkich lekcji, które są w nim przewidziane — obecnych oraz tych, które zostaną dodane w ewentualnych aktualizacjach.

Merytoryka i dopasowanie

Kursy zostały zaprojektowane tak, że zarówno osoby początkujące, jak i doświadczone mogą z nich korzystać.

  • W kursach prezentujemy zarówno nasze własne gry i doświadczenia, jak i podejścia uniwersalne – przykłady, modele, techniki, które można zastosować z własnymi grami lub innymi narzędziami.
  • Tak — reagujemy na potrzeby i opinie uczestników. Nowe przykłady i aktualizacje, jeśli będą potrzebne, wprowadzamy i udostępniamy bezpłatnie dla osób, które mają dostęp do kursów.

Certyfikaty

  • Tak — uczestnicy otrzymują certyfikat ukończenia kursu.
  • Certyfikat to plik PDF, imienny, z datą ukończenia i wskazaniem zakresu tematycznego kursu.

Dostęp i konto

  • Dostęp do kursów planujemy uruchomić 30.09.2025 roku – dotyczy zakupów zrealizowanych w przedsprzedaży.
    Kupując kursy po tym terminie, dostęp zaczyna się niezwłocznie po potwierdzeniu płatności. W przypadku płatności elektronicznej (np. przez system płatności PayU) często natychmiastowo lub w ciągu kilku minut; przy przelewie bankowym — po zaksięgowaniu środków.
  • Dostęp do zakupionych kursów jest bezterminowy — do momentu, gdy platforma operacyjnie jest utrzymywana, a kursy nie są usuwane.

Tak — kursy działają na różnych urządzeniach: komputerze, tablecie, smartfonie.

Nie przewidujemy limitu jednoczesnych logowań w przypadku licencji indywidualnej — możesz być zalogowany/a na różnych urządzeniach.

Sprawdź folder spam; jeśli wiadomość nie dotarła, użyj opcji „Nie pamiętasz hasła?” lub skontaktuj się z pomocą techniczną.

W przypadku licencji firmowej otrzymujesz pakiet dziesięciu dostępów, które możesz przekazać osobom w zespole; każda osoba samodzielnie aktywuje swój dostęp, z wykorzystaniem własnego adresu email.

Platforma i wymagania techniczne

Kursy działają na platformie Tutor LMS Pro osadzonej na stronie GraSzkoleniowa.pl. Platforma jest responsywna i działa na komputerach, tabletach i telefonach.

Rekomendujemy najnowszą wersję przeglądarki (Chrome, Firefox, Edge, Safari), stabilne łącze internetowe. System operacyjny nie ma kluczowego znaczenia, jeśli urządzenie obsługuje przeglądarkę i wideo.

Aktualnie wideo są dostępne tylko online na platformie — nie ma opcji stałego pobierania filmów na urządzenie.

Przebieg nauki i wsparcie

Każdy kurs ma określoną liczbę modułów i lekcji — szczegółowy plan i czas trwania poszczególnych kursów, są podane na stronie z kursami.

Tak — kursy są udostępnione w trybie on-demand; możesz uczyć się we własnym tempie i/lub przerabiać lekcje, które szczególnie Cię interesują.

Tak — platforma rejestruje Twoje postępy. Po zalogowaniu widzisz, które lekcje masz ukończone, a które jeszcze przed Tobą.

Prawa autorskie i wykorzystanie treści

  • Materiały, które są opisane jako modyfikowalne, możesz edytować, dodawać logo, dostosowywać. Jeżeli nie ma takiej informacji przy danym materiale, obowiązują standardowe prawa autorskie — brak prawa do redystrybucji lub sprzedaży.
  • Tak — materiały szkoleniowe można wykorzystywać w ramach własnych zajęć i warsztatów, o ile są zgodne z warunkami licencji.

Nie — nagrywanie i rozpowszechnianie materiałów kursu bez zgody jest zabronione, jeśli materiał nie jest wyraźnie oznaczony jako dostępny do takiego użytku.

Copyright © 2025 GraSzkoleniowa.pl & GrowinGame Sp. z o.o.

Strona pod troskliwymi skrzydłami 🦋 simply yourself

Przewijanie do góry