BURNOUT! Przeciwdziałanie wypaleniu

Zakres cen: od 389,00 zł do 1.690,00 zł z VAT

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 389,00 .

BURNOUT! jest kooperacyjną grą szkoleniową o wypaleniu życiowym. W skład tego terminu wchodzą zatem aspekty zarówno zawodowe (które najczęściej utożsamiane są z pojęciem wypalenia), ale także zdrowotne, rodzinne czy społeczne. Gra nie obiecuje łatwych zwycięstw, ale gwarantuje głęboką refleksję.

Wybierz interesującą Cię wersję, aby poznać cenę i dodać do koszyka
- +

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 389,00 .

Wykorzystasz tę grę, aby:

  • Ukazać złożoność wypalenia.
  • Pozwolić graczom zidentyfikować ich osobiste mechanizmy obronne.
  • Rozpocząć rozmowę o trudnych sprawach i doświadczeniach.
  • Zwiększyć społeczną świadomość na temat wypalenia.

Na czym polega ta gra?

Gracze, w każdej rundzie ciągną po jednej karcie z talii Zdarzeń i podejmują decyzję, na jaki obszar ich życia to zdarzenie będzie miało wpływ. Następnie przesuwają odpowiedni znacznik na swoim Polu gracza. Ich celem jest nie dopuścić do wypalenia w czterech obszarach: praca, rodzina, przyjaźń i zdrowie.

Wszystkie karty zdarzeń opisują negatywne sytuacje (nie ma choćby jednego pozytywnego zdarzenia w talii stu kart). Jest to celowy zabieg. Gracze mają zmierzyć się z niezwykle trudnym zadaniem, a osiągnięcie celu gry nie może przyjść bez wysiłku. Ma im to pomóc w immersji (zanurzeniu) w świat wypalenia i dać głębszą refleksję podczas omówienia gry. By jednak ochronić graczy przed tak szybkim wypaleniem, gra zawiera system obron bazujący na kartach i żetonach.

Gra BURNOUT! posiada wiele mechanik, które powiązane ze sobą mogą stworzyć różnorodne kombinacje rozgrywek. Instrukcja dołączona do pudełka zawiera opisy dwóch głównych:

  • Wariantu podstawowego, który daje możliwości głębszego spojrzenia we własne reakcje. Jest to wariant, który sprawdzi się też doskonale w wersji rozgrywanej przez tylko jednego gracza.
  • Wariantu rozszerzonego, który dodaje do wariantu podstawowego mechanikę powiązania graczy między sobą, co skutkuje zwróceniem uwagi na innych i ich aktualne stany wypalenia.

Oba warianty można łączyć tworząc pełniejsze doświadczenie. Instrukcja zawiera, także podpowiedzi, jak skutecznie modyfikować niektóre reguły by dostosować grę BURNOUT! do potrzeby różnych grup.

Ważne! Ta gra nie jest narzędziem diagnostycznym i nie służy do określania poziomu wypalenia przez uczestników warsztatów. Może być pomocna przy rozmowie na te tematy, jednak wszystko powinno odbywać się zgodnie z etyką zawodu trenera/nauczyciela.

Ze względu na specyfikę gry (odnoszenie pojawiających się zdarzeń do własnych doświadczeń graczy) BURNOUT! nie posiada odrębnej fabuły czy specyficznej narracji. Jednakże prowadzący może takie historie wprowadzać według własnego uznania. Choć gra czerpie między innymi z takich modeli wypalenia, jak model Christiny Maslach i Susan Jackson, czy teorii zachowania zasobów Stevana Hobfolla, to jednak właśnie w rękach prowadzącego nabierze docelowego kształtu. Tym samym dając uczestnikom wartościowe źródło doświadczenia na temat wypalenia (nie tylko zawodowego).

Dla kogo jest?

  • Trenerów i konsultantów prowadzących warsztaty dotyczące wypalenia zawodowego czy tematów pokrewnych.
  • Trenerów wewnętrznych w organizacjach.
  • Coachów.
  • Doradców zawodowych.

Język gry

PL

Ilość uczestników

Od 2 do 5, możliwy wariant solo

Czas gry

15 – 45 minut

UWAGA

Licencja indywidualna
Gra przypisana jest do osoby kupującej (także JDG). Może być używana wielokrotnie, w dowolnym miejscu i dla dowolnej grupy. Licencja jest bezterminowa.
Licencja firmowa
Przypisana do organizacji (firma, uczelnia, szkoła, instytucja). W ramach zakupu otrzymujesz 3 egzemplarze gry oraz prawo do sesji Train the Trainers (90 min online) z autorem, do zrealizowania w ciągu 3 miesięcy. Licencja pozostaje własnością instytucji, nawet gdy zmieniają się pracownicy. Możliwe jest zlecanie prowadzenia gry innym trenerom. Gra może być używana wielokrotnie, a licencja jest bezterminowa.

Co otrzymasz po zakupie gry?

Jedno pudełka zawiera:

  • Pole gracza – 5 szt.
  • Karty Zdarzeń – 100 szt.
  • Karty Obron – 15 szt.
  • Karty Połączeń – 10 szt.
  • Kości obszarów – 4 szt.
  • Żetony energii – 40 szt.
  • Znaczniki położenia – 20 szt.
  • Instrukcja – 1 szt.

Firma lub instytucja kupując grę w ramach licencji firmowej kupuje 3 fizyczne egzemplarze gry.

Cena zakupu kolejnych egzemplarzy (również tych kupowanych w przyszłości) jest równa kwocie zakupu 1 egzemplarza w licencji indywidualnej.

Zobacz, co inni użytkownicy mówią o tej grze

Opinie

Na razie nie ma opinii o produkcie.

Tylko zalogowani klienci, którzy kupili ten produkt mogą napisać opinię.

Przewijanie do góry

Licencja indywidualna

  1. Grę z licencją indywidulaną kupisz poprzez tę stronę – po dodaniu jej do koszyka i realizacji płatności. System automatycznie wprowadzi informację o właścicielu licencji (twoje imię i nazwisko, które podajesz przy wypełnianiu formularza zakupu).
  2. Z gry może korzystać wyłącznie osoba, która dokonała zakupu. Informacja taka jest zawarta na każdej stronie zakupionej gry.
  3. Kupujący może ją prowadzić bez względu na miejsce zatrudnienia, czy też grupę, dla której prowadzi grę.
  4. Licencja zezwala na wydruk niezbędnych materiałów i przekazanie ich uczestnikom gry.
  5. Gry można używać wielokrotnie, a licencja jest bezterminowa.

 

Licencja firmowa

(firmy, uczelnie, szkoły, instytucje)

  1. Licencja firmowa jest własnością określonej firmy lub instytucji.
  2. Wszelkie prawa do gry posiada firma lub instytucja dokonująca zakupu, a nie konkretne osoby. Więc gdy te osoby odejdą z firmy, gry nadal zostaną własnością organizacji.
  3. Właściciel licencji może zlecać prowadzenie gry innym trenerom (także spoza firmy), którzy realizują szkolenia na jego rzecz.
  4. Zezwala na wydruk niezbędnych materiałów i przekazanie ich uczestnikom gry.
  5. Gry można używać wielokrotnie, a licencja jest bezterminowa.

Masz pytania dotyczące licencji?

A może chcesz kupić gry na licencji firmowej i potrzebujesz odroczonej płatności?