O nas

GraSzkoleniowa.pl to serwis, który od 2011 roku udostępnia trenerom gry szkoleniowe i symulacyjne w wygodnej i bezpiecznej formie. Wcześniej istniał jako growingame.com i udostępniał takie narzędzia od 2009 roku.

Z naszych metod korzystają trenerzy, menedżerowie i wykładowcy uatrakcyjniając swoje szkolenia, warsztaty oraz pracę rozwojową z zespołami.

Autorzy gier

ww-1.jpg

Wiktor Wołoszko

Psycholog biznesu i trener. Absolwent studiów podyplomowych z zarządzania personelem na SWPS i Szkoły Coachów we Wszechnicy UJ. od 2005 roku szkoli i doradza w obszarach związanych ze sprzedażą i obsługą klienta, prezentacjami biznesowymi oraz budowaniem zespołów. Korzysta przy tym z różnych narzędzi rozwojowych – głównie z gier szkoleniowych i symulacyjnych.

Od 2014 roku wykładowca w Wyższej Szkole Bankowej, na kierunku doradztwo zawodowe i coaching.

Z jego wsparcia skorzystali między innymi właściciele firm, specjaliści oraz menadżerowie z organizacji takich jak – Lego, Mercedes-Benz Polska, WSB Gdańsk, Blue Media S.A., MADKOM S.A., Fundacja Gospodarcza, Port Lotniczy Bydgoszcz, E-Doradca, Gdańska Fundacja Przedsiębiorczości, Gras Korzybie, Allianz.

IMG_3841-2-1.jpg

Krzysztof Szewczak

Ukończył studia psychologiczne na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim oraz podyplomową Akademię Rozwoju Umiejętności Trenerskich w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej. Od 2006 roku związany z branżą szkoleniową i zarządzania personelem.

Projektując gry łączy zarówno doświadczenia z różnych organizacji biznesowych, jak i trenerskie oraz wiedzę z zakresu psychologii. Jest autorem gier dostępnych w serwisie GraSzkoleniowa.pl.

Jak powstają gry?

Cel gry
Pierwszym etapem jest zawsze określenie celu edukacyjnego gry. Stawiamy przed grą oczekiwania co do jej efektów. Precyzujemy jakie umiejętności, wiedzę i postawy ma rozwijać.
Kompetencje
Kolejnym krokiem jest uszczegółowienie rozumienia kompetencji, które będą rozwijane dzięki grze. Określamy ich wskaźniki behawioralne i porządkujemy je w formie poziomów rozwoju kompetencji.
Mechanizmy i zasady
Dobieramy mechanizmy gry, które wywołają określone zachowania uczestników. Przewidujemy możliwe działania graczy i tworzymy odpowiednie zasady rozgrywki.
Projekt
Ten etap to czas szkiców, rysunków, map myśli, tabel i wielu notatek. Powstaje zarys scenariusza gry, robocze wersje wydruków, akcesoriów. Dobieramy także wszelkie parametry gry, adekwatnie do jej celów.
Testy
Na tym etapie weryfikujemy projekt i jego założenia. Każda gra przechodzi z reguły od 2 do 4 testów. Przyglądamy się grze z wszelkich możliwych perspektyw. Weryfikujemy mechanizmy, zaangażowanie uczestników i jakość ich doświadczeń, jakość instrukcji i akcesoriów, poziom merytoryczny generowanych wniosków, czy też wymagane zaangażowanie w obsługę gry ze strony osoby prowadzącej.
Modyfikacje
Na podstawie rezultatów testów eliminujemy zbędne elementy gry lub modyfikujemy projekt w celu podkreślenia jego istotnych aspektów. Dopracowujemy instrukcje i inne wydruki, a także ewentualne akcesoria.
Dokumentacja gry
Ostatnim etapem jest doprowadzenie gry do formy dostępnej w sprzedaży. Tworzymy dokumentację, na którą składają się instrukcje prowadzenia gry 'krok po kroku’, wydruki dla uczestników i ewentualne akcesoria. Dbamy o to, aby instrukcja umożliwiała samodzielne przeprowadzenie gry nawet bez wcześniejszej obserwacji jej przebiegu. Dlatego można znaleźć w niej wskazówki dotyczące m.in. wprowadzenia do gry, jej obsługi (z opisem typowej rozgrywki), czy też omówienia z uczestnikami jej przebiegu (włącznie z przykładowymi pytaniami do uczestników).

Historie naszych klientów

Paweł Wasiewicz

Trener, Doradca w FRIENDS SP. Z O.O.
Jestem właścicielem Spółki konsultingowo – doradczej. Zajmujemy się zarządzaniem zmianą w organizacjach, doradztwem oraz szkoleniami. Grę SKANDAL zastosowałem na jednym z warsztatów dedykowanych liderom Akademii Rozwoju Osobistego Columbus. Rozgrywce towarzyszyła ciągła presja czasu – uczestnicy musieli bardzo szybko reagować i zbierać informacje, podzielili się również na zespoły analityczne, by skuteczniej przetwarzać dane. Pojawiło się sporo emocji – słychać było jak niektórzy uczestnicy żywiołowo reagowali na powierzone zadania. Było nerwowo, kreatywnie, a czas płynął nieubłaganie. Dzięki grze uczestnicy zauważyli jak lepiej pracować nad wyznaczaniem zadań dla poszczególnych osób, w jaki sposób skuteczniej...

Katarzyna Dujanowicz

Coach CoachWise, PCC ICF, Trener biznesu, Konsultant, Superwizor Izby Coachingu
Cześć 🙂 Nazywam się Kasia Dujanowicz i jestem trenerem biznesu, coachem, konsultantem.Moją pracą i pasją są procesy rozwojowe dedykowane głównie kadrze zarządzającej – lubię zarówno ich projektowanie, jak i samą realizację i bezpośredni kontakt z uczestnikami. Jakiś czas temu szukałam inspiracji projektując proces rozwojowy dla liderów i natknęłam się na GraSzkoleniowa.pl Od tego czasu gry są dla mnie stałym wsparciem przy pracy szkoleniowej. Cenię sobie ich atrakcyjną formę, płynne wprowadzanie do tematów szkoleń i – przede wszystkim – ich moc w uświadamianiu sobie przez uczestników, co tak naprawdę jest ważne w ich aspekcie pracy. Wszystkie gry, które...

Robert Buszta

Trener, coach, mentor. Prezes Zarządu Fundacji IMPULS dla Biznesu i Nauki
Blisko 30 lat zajmuję się metodami, metodyką i metodologią uczenia i rozwijania kompetencji ludzi w różnym wieku. W zależności od celu jaki mam osiągnąć, dobieram odpowiednią metodykę i metody. Korzystam z doświadczeń nauki (metodologia) dotyczących zastosowania w praktyce gier i symulacji. Od kilku lat stosuję gry opracowane przez Graszkoleniowa.pl. Cenię je za łatwość wdrożenia i stosowania w różnych zespołach, aktualizację, rozsądną politykę cenową oraz za szybkie wsparcie konsultantów firmy w razie konieczności.

Justyna Krzykała

Psycholog, trener wewnętrzny
Miałam okazję uczestniczyć i stosować w praktyce takie gry jak „Mądrość słów”, „30 dni”, „Nowy Świat”, „Biznes na czas” oraz „Być albo nie być – auta”. Każda z nich jest doskonałym uzupełnieniem prowadzonych przez ze mnie warsztatów szkoleniowych dla menedżerów i handlowców. Wykorzystuję je jako wprowadzenie do tematu, rozwinięcie szkolenia lub uzupełnienie modułu. Dają mi możliwość elastycznego dopasowania przebiegu rozgrywki do potrzeb uczestników. Każde z narzędzi poprowadzone zgodnie z proponowanym schematem daje gwarancję pojawienia się ciekawych wniosków. Uczestnicy wchodzą w opisane role, pojawia się cały wachlarz emocji w relacjach z pozostałymi graczami. Na tle innych gier szkoleniowych, które miałam okazję...

Katarzyna Książkiewicz

Trener biznesu, Life i Business Coach
Jakiś czas temu prowadząc długi projekt szkoleniowy dla jednej z dużych wrocławskich firm, pomyślałam sobie, że szkolenie tego samego zespołu nie może tylko opierać się o „zwykłe” ćwiczenia i case study. Muszę na tyle urozmaicić warsztaty, aby każda grupa była „zapalona” do szkolenia i aby to ona wzięła na siebie odpowiedzialność za przyswojenie wiedzy oraz jej wdrożenie. Podczas poszukiwań w Internecie, natknęłam się na stronę www.graszkoleniowa.pl Trochę sceptyczna zakupiłam najpierw jedną, potem drugą, a następnie już będąc zadowolonym klientem, bardzo świadomie kupowałam kolejną i kolejną grę, które całkowicie spełniły wszystkie moje oczekiwania od tego typu narzędzia szkoleniowego. Ponieważ tematyka...

Agnieszka Śmiejka

Konsultant i Trener sprzedaży
W trakcie szkoleń dla handlowców często korzystamy z gier przygotowanych przez GrowinGame Sp. z o.o.. Jedną z naszych ulubionych jest gra OBCY, która doskonale sprawdza się w szkoleniach z obsługi klienta. Lubimy tę grę, ponieważ jest prosta (wprowadzenie do niej nie zajmuje zbyt wiele czasu) oraz dynamiczna. Pozwala ona uczestnikom na dużo swobody i daje możliwości improwizacji. Założenia gry są dość proste – dzielimy uczestników na klientów i sprzedawców, ale cel gry jest już dość nietypowy: zadaniem sprzedawców jest… nie dopuścić do transakcji handlowej. I tutaj zaczynają dziać się wyjątkowe rzeczy, bo okazuje się, że świadome zniechęcanie do zakupu wcale nie jest takie proste tym...
Trener, coach, doradca zawodowy, wykładowca akademicki, certyfikowany konsultant Maxie DISC. Współwłaściciel Centrum Edukacji Strefa Dobry Start w Katowicach.
O GraSzkoleniowa.pl dowiedziałem się podczas rozmów z innymi trenerami.Jak dla mnie największą zaletą jest niska cena zakupu gier, natychmiastowa dostępność i łatwy kontakt z twórcami gier. Nie muszę długo zastanawiać się nad decyzją dotyczącą zakupu, gdyż ceny są przystępne. Po zakupie testuję gry w czasie zamkniętych szkoleń dla trenerów, z którymi współpracuję na co dzień i podejmuję decyzję, w których z moich warsztatów mogę daną grę wykorzystać. Kolejną zaletą jest możliwość konsultacji wykorzystania gier i rozgrywki z jej twórcami. W czasie rozmowy wymieniamy się doświadczeniami i otrzymuję dodatkowe wskazówki na co jeszcze mogę zwrócić uwagę w czasie rozgrywki i omówienia. Jako jedną z pierwszych nabyłem grę szkoleniową...
Przewijanie do góry