O nas

GraSzkoleniowa.pl to serwis, który od 2011 roku udostępnia trenerom gry szkoleniowe i symulacyjne w wygodnej i bezpiecznej formie. Wcześniej istniał jako growingame.com i udostępniał takie narzędzia od 2009 roku.

Z naszych metod korzystają trenerzy, menedżerowie i wykładowcy uatrakcyjniając swoje szkolenia, warsztaty oraz pracę rozwojową z zespołami.

Autorzy gier

ww-1.jpg

Wiktor Wołoszko

Psycholog biznesu i trener. Absolwent studiów podyplomowych z zarządzania personelem na SWPS i Szkoły Coachów we Wszechnicy UJ. od 2005 roku szkoli i doradza w obszarach związanych ze sprzedażą i obsługą klienta, prezentacjami biznesowymi oraz budowaniem zespołów. Korzysta przy tym z różnych narzędzi rozwojowych – głównie z gier szkoleniowych i symulacyjnych.

Od 2014 roku wykładowca w Wyższej Szkole Bankowej, na kierunku doradztwo zawodowe i coaching.

Z jego wsparcia skorzystali między innymi właściciele firm, specjaliści oraz menadżerowie z organizacji takich jak – Lego, Mercedes-Benz Polska, WSB Gdańsk, Blue Media S.A., MADKOM S.A., Fundacja Gospodarcza, Port Lotniczy Bydgoszcz, E-Doradca, Gdańska Fundacja Przedsiębiorczości, Gras Korzybie, Allianz.

IMG_3841-2-1.jpg

Krzysztof Szewczak

Ukończył studia psychologiczne na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim oraz podyplomową Akademię Rozwoju Umiejętności Trenerskich w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej. Od 2006 roku związany z branżą szkoleniową i zarządzania personelem.

Projektując gry łączy zarówno doświadczenia z różnych organizacji biznesowych, jak i trenerskie oraz wiedzę z zakresu psychologii. Jest autorem gier dostępnych w serwisie GraSzkoleniowa.pl.

Jak powstają gry?

Cel gry
Pierwszym etapem jest zawsze określenie celu edukacyjnego gry. Stawiamy przed grą oczekiwania co do jej efektów. Precyzujemy jakie umiejętności, wiedzę i postawy ma rozwijać.
Kompetencje
Kolejnym krokiem jest uszczegółowienie rozumienia kompetencji, które będą rozwijane dzięki grze. Określamy ich wskaźniki behawioralne i porządkujemy je w formie poziomów rozwoju kompetencji.
Mechanizmy i zasady
Dobieramy mechanizmy gry, które wywołają określone zachowania uczestników. Przewidujemy możliwe działania graczy i tworzymy odpowiednie zasady rozgrywki.
Projekt
Ten etap to czas szkiców, rysunków, map myśli, tabel i wielu notatek. Powstaje zarys scenariusza gry, robocze wersje wydruków, akcesoriów. Dobieramy także wszelkie parametry gry, adekwatnie do jej celów.
Testy
Na tym etapie weryfikujemy projekt i jego założenia. Każda gra przechodzi z reguły od 2 do 4 testów. Przyglądamy się grze z wszelkich możliwych perspektyw. Weryfikujemy mechanizmy, zaangażowanie uczestników i jakość ich doświadczeń, jakość instrukcji i akcesoriów, poziom merytoryczny generowanych wniosków, czy też wymagane zaangażowanie w obsługę gry ze strony osoby prowadzącej.
Modyfikacje
Na podstawie rezultatów testów eliminujemy zbędne elementy gry lub modyfikujemy projekt w celu podkreślenia jego istotnych aspektów. Dopracowujemy instrukcje i inne wydruki, a także ewentualne akcesoria.
Dokumentacja gry
Ostatnim etapem jest doprowadzenie gry do formy dostępnej w sprzedaży. Tworzymy dokumentację, na którą składają się instrukcje prowadzenia gry 'krok po kroku’, wydruki dla uczestników i ewentualne akcesoria. Dbamy o to, aby instrukcja umożliwiała samodzielne przeprowadzenie gry nawet bez wcześniejszej obserwacji jej przebiegu. Dlatego można znaleźć w niej wskazówki dotyczące m.in. wprowadzenia do gry, jej obsługi (z opisem typowej rozgrywki), czy też omówienia z uczestnikami jej przebiegu (włącznie z przykładowymi pytaniami do uczestników).

Historie naszych klientów

Paweł Wasiewicz

Trener, Doradca w FRIENDS SP. Z O.O.
Jestem właścicielem Spółki konsultingowo – doradczej. Zajmujemy się zarządzaniem zmianą w organizacjach, doradztwem oraz szkoleniami. Grę SKANDAL zastosowałem na jednym z warsztatów dedykowanych liderom Akademii Rozwoju Osobistego Columbus. Rozgrywce towarzyszyła ciągła presja czasu – uczestnicy musieli bardzo szybko reagować i zbierać informacje, podzielili się również na zespoły analityczne, by skuteczniej przetwarzać dane. Pojawiło się sporo emocji – słychać było jak niektórzy uczestnicy żywiołowo reagowali na powierzone zadania. Było nerwowo, kreatywnie, a czas płynął nieubłaganie. Dzięki grze uczestnicy zauważyli jak lepiej...

Katarzyna Dujanowicz

Coach CoachWise, PCC ICF, Trener biznesu, Konsultant, Superwizor Izby Coachingu
Cześć 🙂 Nazywam się Kasia Dujanowicz i jestem trenerem biznesu, coachem, konsultantem.Moją pracą i pasją są procesy rozwojowe dedykowane głównie kadrze zarządzającej – lubię zarówno ich projektowanie, jak i samą realizację i bezpośredni kontakt z uczestnikami. Jakiś czas temu szukałam inspiracji projektując proces rozwojowy dla liderów i natknęłam się na GraSzkoleniowa.pl Od tego czasu gry są dla mnie stałym wsparciem przy pracy szkoleniowej. Cenię sobie ich atrakcyjną formę, płynne wprowadzanie do tematów szkoleń i – przede wszystkim – ich moc...

Robert Buszta

Trener, coach, mentor. Prezes Zarządu Fundacji IMPULS dla Biznesu i Nauki
Blisko 30 lat zajmuję się metodami, metodyką i metodologią uczenia i rozwijania kompetencji ludzi w różnym wieku. W zależności od celu jaki mam osiągnąć, dobieram odpowiednią metodykę i metody. Korzystam z doświadczeń nauki (metodologia) dotyczących zastosowania w praktyce gier i symulacji. Od kilku lat stosuję gry opracowane przez Graszkoleniowa.pl. Cenię je za łatwość wdrożenia i stosowania w różnych zespołach, aktualizację, rozsądną politykę cenową oraz za szybkie wsparcie konsultantów firmy w razie konieczności.

Justyna Krzykała

Psycholog, trener wewnętrzny
Miałam okazję uczestniczyć i stosować w praktyce takie gry jak „Mądrość słów”, „30 dni”, „Nowy Świat”, „Biznes na czas” oraz „Być albo nie być – auta”. Każda z nich jest doskonałym uzupełnieniem prowadzonych przez ze mnie warsztatów szkoleniowych dla menedżerów i handlowców. Wykorzystuję je jako wprowadzenie do tematu, rozwinięcie szkolenia lub uzupełnienie modułu. Dają mi możliwość elastycznego dopasowania przebiegu rozgrywki do potrzeb uczestników. Każde z narzędzi poprowadzone zgodnie z proponowanym schematem daje gwarancję pojawienia się ciekawych wniosków. Uczestnicy wchodzą w...

Katarzyna Książkiewicz

Trener biznesu, Life i Business Coach
Jakiś czas temu prowadząc długi projekt szkoleniowy dla jednej z dużych wrocławskich firm, pomyślałam sobie, że szkolenie tego samego zespołu nie może tylko opierać się o „zwykłe” ćwiczenia i case study. Muszę na tyle urozmaicić warsztaty, aby każda grupa była „zapalona” do szkolenia i aby to ona wzięła na siebie odpowiedzialność za przyswojenie wiedzy oraz jej wdrożenie. Podczas poszukiwań w Internecie, natknęłam się na stronę www.graszkoleniowa.pl Trochę sceptyczna zakupiłam najpierw jedną, potem drugą, a następnie już będąc zadowolonym klientem, bardzo...

Agnieszka Śmiejka

Konsultant i Trener sprzedaży
W trakcie szkoleń dla handlowców często korzystamy z gier przygotowanych przez GrowinGame Sp. z o.o.. Jedną z naszych ulubionych jest gra OBCY, która doskonale sprawdza się w szkoleniach z obsługi klienta. Lubimy tę grę, ponieważ jest prosta (wprowadzenie do niej nie zajmuje zbyt wiele czasu) oraz dynamiczna. Pozwala ona uczestnikom na dużo swobody i daje możliwości improwizacji. Założenia gry są dość proste – dzielimy uczestników na klientów i sprzedawców, ale cel gry jest już dość nietypowy: zadaniem sprzedawców jest… nie...
Trener, coach, doradca zawodowy, wykładowca akademicki, certyfikowany konsultant Maxie DISC. Współwłaściciel Centrum Edukacji Strefa Dobry Start w Katowicach.
O GraSzkoleniowa.pl dowiedziałem się podczas rozmów z innymi trenerami.Jak dla mnie największą zaletą jest niska cena zakupu gier, natychmiastowa dostępność i łatwy kontakt z twórcami gier. Nie muszę długo zastanawiać się nad decyzją dotyczącą zakupu, gdyż ceny są przystępne. Po zakupie testuję gry w czasie zamkniętych szkoleń dla trenerów, z którymi współpracuję na co dzień i podejmuję decyzję, w których z moich warsztatów mogę daną grę wykorzystać. Kolejną zaletą jest możliwość konsultacji wykorzystania gier i rozgrywki z jej twórcami. W...
Przewiń do góry