Wykorzystaj je na swoich szkoleniach, zajęciach. Niech uczestnicy doświadczą emocji, rywalizują, współpracują i przy okazji uczą się kluczowych kompetencji miękkich!
Wykorzystaj je na swoich szkoleniach, zajęciach. Niech uczestnicy doświadczą emocji, rywalizują, współpracują i przy okazji uczą się kluczowych kompetencji miękkich!
Integracja uczestników
Negocjacje
Komunikacja interpersonalna
Gry sprawiają, że uczestnikom łatwiej jest podjąć ryzyko zmiany zachowań. Pozwalają wypracować rozwiązania, które można wdrożyć po szkoleniu.
Uczestnicy mogą wykazać się tylko takimi kompetencjami, które posiadają. Możesz więc wykorzystać gry także przed szkoleniem jako atrakcyjną formę analizy potrzeb szkoleniowych.
Gry szkoleniowe bazują na pewnych zasadach, które możesz zmieniać. Masz duże możliwości dostosowania ich, nie tylko przed szkoleniem. Możesz robić to także w trakcie warsztatu, elastycznie reagując na pojawiające się sytuacje. Z instrukcji do każdej z gier dowiesz się jak przygotować, przeprowadzić i omówić rozgrywkę.
Gry umożliwiają Ci odejście od roli eksperta. Dzięki nim możesz bazować na doświadczeniu i umiejętnościach uczestników. Pozwalają tym samym na docenienie ich doświadczenia i wkładu w szkolenie.
Jesteśmy psychologami i trenerami biznesu. Tworząc gry korzystamy z kompetencji zdobytych w korporacjach, firmach doradztwa personalnego, czy prowadząc szkolenia z umiejętności miękkich.
Gra może być również świetnym punktem wyjścia – inspiracją do zaplanowania
i wdrożenia działań proekologicznych w życiu i/lub w organizacji.
Gra wraz z krótkim podsumowaniem trwa od 15 do 30 minut.
Uczestnicy mają wykonać zadanie polegające na odkryciu łączących ich cech. Aby to było możliwe muszą nawiązać relacje z innymi i zadawać pytania podane na kartach. W efekcie gracze szukają wspólnych doświadczeń, postaw, przekonań, czy wartości, które dotyczą tematyki proekologicznej. Zdobyta wiedza stanie się kluczem do odszyfrowania hasła, które jest zakodowane z użyciem aplikacji multimedialnej. Od zaangażowania i wysiłku grupy zależeć będzie powodzenie misji przekazanej przez “obcych”!
Gra daje uczestnikom możliwość przełamania pierwszych lodów i wejścia w interakcję. Zdobywanie kolejnych, czasem zaskakujących informacji o innych osobach, ma walor nie tylko integracyjny, ale przede wszystkim proekologiczny. Służy tym samym podniesieniu energii grupy i jest dobrym impulsem do dyskusji na temat ważnych zachowań przyczyniających się do ochrony Planety.
Informacje zgłaszane na bieżąco przez graczy wprowadzasz do aplikacji i są one od razu widoczne dla wszystkich. Dzięki temu fakty na temat grupy są utrwalane i mogą być przedmiotem dalszego omówienia.
Dodatkowa zaleta gry to prostota prowadzenia oraz możliwość realizacji nawet w większych grupach (20-30 osób).
„As wywiadu” niezwykle zaangażuje uczestników Twoje szkolenia, wymagając od nich nawiązania wielu interakcji. W unikalny sposób łączy dynamikę rozgrywki ze skłanianiem do refleksji i uważności.
Ponadto uczestnicy odnajdą w niej ciekawy problem społeczny, który stanowiąc tło scenariusza, wzbogaca dyskusje i wnosi do gry dodatkową wartość.
Gra „Giganci Negocjacji” powstała na bazie teorii gier. Wprowadza dziewięć rund rozgrywki pomiędzy niewielkimi zespołami negocjacyjnymi. Z powodzeniem wykorzystasz tę grę na zajęciach z początkującymi, jak i średnio zaawansowanymi negocjatorami.
Gra przenosi uczestników na rynek motoryzacyjny, gdzie rywalizują jako producenci i sprzedawcy motocykli. Ustalając ceny swoich produktów mogą współpracować, aby optymalnie wykorzystać ograniczony popyt rynku. Mogą także konkurować, aby zyskać więcej niż przeciwne zespoły.
W tej grze, jak w biznesie, współpraca przynosi wymierne korzyści, ale i ryzyko strat.
Podczas rozgrywki uczestnicy doświadczą emocji związanych z podejmowaniem decyzji zachowaniami negocjatorów oraz stosowanymi przez nich stylami negocjacyjnymi. Wśród wniosków znajdzie się również miejsce na inne istotne elementy negocjacji, takie jak współpraca w zespole negocjacyjnym, zabezpieczenie przed ryzykiem, przekonania negocjatorów i ich wpływ na wynik, czy zaufanie w biznesie.