Main Menu
Odbierz darmowe gry, kliknij tutaj.
189,00 zł – 1.208,00 zł z VAT
„Nowy Świat” to gra symulacyjna, która angażuje i dostarcza wielu okazji do rywalizacji i współpracy, dając pole do rozwoju umiejętności kluczowych w pracy każdego zespołu. Jej zaletami są z jednej strony prosta konstrukcja, dzięki której poprowadzisz ją z przyjemnością, a z drugiej atrakcyjna fabuła wciągająca uczestników w akcję.
Scenariusz przenosi graczy w odległe czasy. Stają na czele czterech prastarych klanów zamieszkujących niedostępny teren. Ich sytuacja jest coraz trudniejsza, ponieważ kończą się zasoby fundamentalne dla ich egzystencji. W tym samym momencie do ich osad docierają informacje o „nowym lądzie”, który jest szansą nie tylko na przeżycie, ale i rozwój całej społeczności. Zanim jednak wyruszą na jego poszukiwanie, muszą zdobyć „przepustkę” umożliwiającą rozpoczęcie podróży – mapę!
Rozgrywka da Ci możliwość omówienia z uczestnikami zagadnień takich, jak np.: planowanie i organizacja współpracy, rozumienie celów zespołu (działu), jak i całej organizacji, czynniki wspierające bądź utrudniające współpracę, role zespołowe.
Otrzymasz wówczas zestaw fragmentów mapy do gry szkoleniowej Nowy Świat. Wykonane są one z wysokiej jakości plexi, zabezpieczonej folią ochronną. Dwustronny nadruk jest odporny na wodę i gorące napoje. To praktyczne rozwiązanie, gdy chcesz trwałych akcesoriów, które posłużą na długi czas i zrobią wrażenie na uczestnikach.
Jeśli posiadasz już podstawową wersję produktu i chcesz dokupić tylko akcesoria, przejdź na tę stronę.
Ważne:
PL
8–20 osób, optymalnie 12–16
1,5–2 h
Tylko zalogowani klienci, którzy kupili ten produkt mogą napisać opinię.
GrowinGame Sp. z o.o.
ul. Władysława Łokietka 8
12-100 Szczytno
NIP 739-388-69-25
REGON 364942639
Obsługa klienta
Pn.–Pt. 9:00–17:00
(firmy, uczelnie, szkoły, instytucje)
Masz pytania dotyczące licencji?
A może chcesz kupić gry na licencji firmowej i potrzebujesz odroczonej płatności?
Cookie | Czas przechowywania | Opis |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |
Jędrzej Szynkowski (zweryfikowany) –
Doceniam “Nowy świat” za prostotę zasad i emocje, jakie wyzwala. Przy okazji – jest szybka, dzięki czemu świetnie sprawdza się w krótszych, warsztatowych formach. Prowadziłem grę z kilkoma grupami studenckimi – za każdym razem mieliśmy wartościowy materiał do omówienia. Polecam wersję z akcesoriami – materiały są trwałe i dobrze wykonane. Podoba mi się też rozwiązanie z wiadomościami od kapitana, które sprawiają, że nawet zespół, który ukończył zadanie, może być zaangażowany w rozgrywkę do samego końca.
Joanna Kominiak (zweryfikowany) –
Gra bardzo emocjonująca, w naszym przypadku ekipa potrzebowała całych 30 minut do rozgrywki i jeden klan doszedł do celu po 10 rozdaniu, a jeden zorientował się, że doszedł do celu po rozgrywce. Bardzo trudne jest wprowadzenie dyscypliny, ponieważ emocje powodują, że uczestnicy bardziej koncentrują się na strategii i zadaniu niż słuchają prowadzącego. Stąd dyscyplinowanie jest praktycznie potrzebne ciągle. W mojej rozgrywce uczestniczyło 23 osoby, dodałam obserwatorów mogących się poruszać po sali, wzbogaciło to omówienie gry, ich wnioski były inne niż uczestników.
Nie znalazłam w instrukcji doprecyzowania co do spotkań między klanami. Dlatego po dopytaniu Pana Wiktora wiem, że wysłannik idzie do całego klanu na spotkanie, a nie do drugiego wysłannika oraz kto pierwszy ten lepszy, jeśli wysłannik dotrze do klanu, z którym chce rozmawiać, inny wysłannik ma tę funkcję zablokowaną. Klan z kartami bez kluczowych elementów zwalał winę porażki słabym rozdanie w wejściu do gry, nierównymi szansami i to też fajny element w omówieniu przy strategiach negocjacyjnych. Grę polecam i penie nie raz z niej jeszcze skorzystam.
Tomasz Hermaniuk (zweryfikowany) –
Szybka i dynamiczna gra. Może nawet nieco zbyt szybka 🙂 Motywuje uczestników do dużej aktywności i wyzwala zaangażowanie. Pokazuje znaczenie kooperacji międzyzespołowej i uświadamia wspólnotę celów. Bardzo ciekawa propozycja. Kolejny trafiony zakup. Polecam wersję z akcesoriami. Wysoka jakość wykonania, a do tego błyskawiczna wysyłka.
Wiktor Wojciechowski (zweryfikowany) –
Idea gra była mi znana. Grę oceniam bardzo dobrze. Szczegółowo napisane instrukcje. W wersji z akcesorami bardzo ładnie są one zaprojektowane i wydane. Cieszy to i mnie i uczestników szkoleń, gdzie miałem okazje grać w tę grę. Jak każda gra od Panów Wiktora i Krzysztofa daje możliwość różnych wariantów zastosowań i podsumowań. Szybkość i łatwość zakupów też zasługuję na najwyższą ocenę.
Beata (zweryfikowany) –
Gra ciekawa. Grupa szybko ją zakończyła. Okazała się prosta, natomiast dała pole do obserwacji zachowań uczestników i procesów między grupami. Polecam.
Hanna Symonowicz (zweryfikowany) –
Gra ciekawa i wciągająca. Dobrze wykonane i praktycznie opakowane akcesoria z pewnością podnoszą jej walory. Szczególnie polecam ją do pracy z zespołem, w których chemy rozbudzić ducha współpracy. Polecam!
Jolanta Łysakowska (zweryfikowany) –
Bardzo lubię tą grę! Jest dynamiczna, często stosuję ją na wolnym powietrzu – to świetna okazja do wyjścia z budynku, jeśli tylko jest taka możliwość. Pozwala dostrzec różne postawy uczestników i odkryć czym kierują się w pracy zespołowej, w jaki sposób współpracują i jakimi wartościami się kierują. Kupiłam oryginalne akcesoria do gry – warto 🙂
Małgorzata Kamińska (zweryfikowany) –
Gra wciągnęła uczestników i szybko się skończyła sukcesem. Bardzo prosta mechanika, a można było zobaczyć kilka ciekawych procesów
Ryszard Sachoń (zweryfikowany) –
gra po małej modyfikacji testowana kilkakrotnie na docelowej grupie kilkunastoletnich odbiorców; i chociaż sam cel gry i jej przekaz nieco inny od zamierzeń autorów to jednak sprawdziła się zankomicie; tylko prośba na przyszlość – prosimy o udostepniane grafiki w nieco lepszej jakości 🙂
Wiktor Wołoszko –
Panie Ryszardzie – dziękujemy za komentarz. Proszę dzwonić lub pisać jeśli potrzebuje Pan lepszej grafiki np. do wydruków większych niż te, które przygotowaliśmy. Proszę również rozważyć zakup akcesoriów – fragmentów mapy, które są trwałym i estetycznym elementem tej gry: https://www.graszkoleniowa.pl/produkty/akcesoria/akcesoria-do-gry-nowy-swiat/.
Zapraszam 🙂
ERNEST GRASELA (zweryfikowany) –
Rozgrywka niniejszej gry bardzo ciekawa szczególnie w zespołach, gdzie mamy do czynienia z dysfunkcjami lub konfliktami między działami. Pokazała świetnie co nie gra w zespole i pozwoliła samodzielnie uczestnikom na obmyślenie planu naprawczego.
Dawid Bachryj (zweryfikowany) –
Super gra ucząca uczestników jak ważna jest współpraca i jak ryzykowna jest rywalizacja. Dla zespołu, który się zna i już od jakiegoś czasu ze sobą pracuje gra jest punktem wyjścia do poprawy nieefektywnych działań.
Dorota Grzelińska (zweryfikowany) –
Szybka gra usprawniająca działanie komunikacyjne wewnątrz firmy. Dobrze przeprowadzona pokazuje role w zespole oraz wewnętrzne “zasady gry”.
Grzegorz Gustaw (zweryfikowany) –
Gra sprawdziła się świetnie. Wywołała wśród uczestników szkolenia duże emocje i zaangażowanie. To doskonałe narzędzie do realizacji wskazanych przez autorów celów. Ponadto jest bardzo prosta i przyjemna w prowadzeniu. Ponieważ uczestnicy (o czym lojalnie ostrzegają autorzy gry) mają tendencję do pozostawania w innych osadach pomimo upływu czasu na dany etap rozgrywki, dobrym pomysłem (zwłaszcza w wypadku prowadzenia dwóch równoległych edycji, gdy grupa szkoleniowa jest bardziej liczna niż rekomendują to autorzy gry), jest przygotowanie kolorowych kart dla każdego z zespołów. Pozwala to na błyskawiczne zidentyfikowanie “intruzów” i poproszenie ich o niezwłoczny powrót do własnej osady. Podsumowując, produkt bardzo udany, warto przy tym zaznaczyć świetną obsługę ze strony zespołu GrowinGame i doskonały kontakt telefoniczny (Panowie potrafią bardzo dobrze doradzić, gdy sytuacja jest nietypowa i zaproponować trafne modyfikacje sposobu prowadzenia rozgrywki).
Dorota Mejri (zweryfikowany) –
Wykorzystałam grę w trakcie realizacji projektu Akademia Menedżera. Oprócz tego, że wywołała ona duże zaangażowanie i emocje, pozwoliła na wyciągnięcie bardzo ciekawych , czasami niespodziewanych, wniosków. Doświadczenie z gry daje się bardzo dobrze przełożyć na biznes.
Kamila Lachowicz (zweryfikowany) –
Świetna gra do wykorzystania w warsztacie z konkretnym zespołem. Bardzo polecam.
Katarzyna Piątek (zweryfikowany) –
Gra bardzo wciągająca. Grupa zaangażowała się i dobrze bawiła. Ku mojemu zdziwieniu studenci, którzy zwykle sceptycznie podchodzili do różnych proponowanych im gier i symulacji, tę uznali za bardzo ciekawą, a równocześnie istotną w ramach zajęć z przedmiotu Budowanie zespołu.
Polecam grę z pełnym przekonaniem.
Maciej Fijałkowski (zweryfikowany) –
Polecam wszystkim grę. Ciekawe urozmaicenie zajęć. Różnorodne zastosowanie. Użyłem jej dopiero raz przy temacie komunikacji i pracy grupowej ale bez problemu można użyć przy innych tematach np negocjacje.
Andrzej Zdanowski (zweryfikowany) –
Ciekawa i atrakcyjna gra> Wprowadziłem ją jednak w zespole ktory grał już w takie gdy jak traktat pokojowy, czy zagadka kryminalna. NI ezrobila na nich więc efektu łał ale i tak bylo ok
Anna Pluta (zweryfikowany) –
Gra bardzo zaangażowała studentów. Jednocześnie była dla nich ciekawym doświadczeniem, ponieważ ukazała, że konkurowanie i myślenie tylko o własnej wygranej to nie jest najlepszy sposób działania.
Studenci uczą się na wielu zajęciach akademickich o konkurencji i poznają zasady rywalizacji w świecie biznesu. Gra otworzyła im oczy i pokazała, że współpraca jest bardziej opłacalnym sposobem działania. W praktyce dostrzegli skutki wykorzystywania zasady wygrany-wygrany.
Gorąco polecam! Gra stanowi dobry wstęp do omówienia wielu zagadnień związanych z funkcjonowaniem zespołów.
Katarzyna Książkiewicz (zweryfikowany) –
Grę wykorzystałam w zespole, w którym, w ciągu 7 miesięcy zmieniło się ponad 50% załogi. To był drugi z kolei warsztat. Na pierwszym uczestnicy uświadamiali sobie za pomocą przygotowanych ćwiczeń, jaki wpływ na funkcjonowanie zgranego zespołu, ma pięć dysfunkcji pracy zespołowej wg Patricka Lencioni. Podczas drugiego warsztatu gra Nowy Świat wpasowała nam się, jakby uszyta na miarę. Świetnie pobudziła zespół, pokazała ich “inne” oblicza, nie tylko te, które znali z pracy i świetnie pozwoliła zatrzeć granice między “starymi” i “nowymi” pracownikami. Gra, jak zwykle mnie nie zawiodła. Bardzo dziękuję autorom 🙂