Opis
Uczestnicy mają wykonać zadanie polegające na odkryciu łączących ich cech. Działanie wymaga nawiązania relacji z innymi, zadawania pytań, szukania wspólnych zainteresowań, wartości czy faktów. Zdobyta wiedza stanie się kluczem do odszyfrowania hasła przekazanego przez „obcych”. Od zaangażowania i kreatywnego wysiłku grupy zależeć będzie powodzenie misji!
Gra daje uczestnikom możliwość przełamania pierwszych lodów i wejścia w interakcję. Zdobywanie kolejnych, czasem zaskakujących informacji o innych osobach, ma walor nie tylko integracyjny, ale i często humorystyczny. Służy tym samym podniesieniu energii grupy.
Informacje zgłaszane na bieżąco przez graczy wprowadzasz do aplikacji i są one od razu widoczne dla wszystkich. Dzięki temu fakty na temat grupy są utrwalane i mogą być przedmiotem dalszego omówienia.
Kluczowe zalety gry to prostota prowadzenia oraz możliwość realizacji nawet w większych grupach.
Cele gry
- Przełamanie „pierwszych lodów” i nawiązanie relacji.
- Poznanie innych uczestników.
- Podniesienie energii grupy.
Liczba uczestników
- Minimalna: 6.
- Maksymalna: 25.
Czas trwania
Gra wraz z krótkim podsumowaniem trwa od 15 do 30 minut.
Aplikacja internetowa
Gra wspierana jest aplikacją internetową, która uatrakcyjnia rozgrywkę. Do uruchomienia aplikacji niezbędne są:
- Przeglądarka internetowa w najnowszej wersji, z włączoną obsługą plików cookies.
- Łącze internetowe przed rozpoczęciem gry. Sama rozgrywka może być przeprowadzona bez dostępu do Internetu.
W zestawie
- Instrukcja w formie pliku PDF.
- Dostęp do aplikacji internetowej obsługującej rozgrywkę.
- Licencja Osobista – umożliwia Ci wykorzystywanie tej gry symulacyjnej na Twoich szkoleniach i warsztatach. Kliknij powyżej w zakładkę „Pobierz” i zapoznaj się z treścią licencji. Napisz do nas jeśli interesuje Cię zakup gry na licencji dla całej firmy.
Przed zakupem
Zapoznaj się z warunkami wybranej licencji (zakładka „Pobierz”). Obowiązują one od momentu dokonania zakupu.
Kup grę „Przesłanie” bez ryzyka.
Skorzystaj z 90-dniowej gwarancji satysfakcji!
Jeśli w ciągu 90 dni od zakupu gry stwierdzisz, że nie spełniła ona Twoich oczekiwań otrzymasz zwrot pieniędzy. Zobacz jakie to proste – więcej o gwarancji satysfakcji.
Marcin –
Przyjemna gra na początek, nie tylko daje możliwość podniesienia energii grupy ale uaktywnia u niektórych uczestników postawę: jak to działa.
Agnieszka –
Bardzo dobra gra jako lodołamacz. Nawet jeśli grupa się nie zna, to łatwo ją przeprowadzić, a ludzie się integrują. Aplikacja działa bez zarzutu i to jest duży plus tej gry. Najlepiej sprawdziła się w grupie do 20 osób. Zaskakujące hasło dodatkowo rozluźnia grupę więc warto wymyślić coś wyjątkowego 🙂
Katarzyna Książkiewicz –
Grę – zabawę zastosowałam na koniec warsztatów z budowania zespołów. W odgadywanym haśle wykorzystałam słynne zdanie z książki o muszkieterach. Odgadnięcie hasła było punktem wyjścia do podsumowanie tego, co zadziało się podczas 2 dni raz tego, co każdy z uczestników zacznie robić i dawać od siebie, aby tą grupę można było nazwać zespołem marzeń. Dla mnie gra z wieloma możliwościami.
Grzegorz Gustaw –
Bardzo dobrze sprawdziła się jako lodołamacz. Łatwa do przygotowania i prowadzenia. Atrakcyjna fabuła. Należy pamiętać o tym, żeby grę uruchomić w trybie pełnoekranowym i przed rozgrywką zorientować się, który skrót klawiszowy zmniejsza i powiększa wielkość elementów w przeglądarce (aby uniknąć sytuacji: widoczny albo licznik albo chmura tagów należy zmniejszyć powiększenie do optymalnej wartości). Co ważne – przynajmniej w przypadku systemu MacOS wielkość liter w haśle ma znaczenie, więc dla bezpieczeństwa całość warto wpisać z małych liter i podczas odgadywania haseł również wszystko wpisywać z małych liter, żeby uniknąć błędu w trakcie rozgrywki. Przynajmniej w przypadku MacOS można wybierać z listy „liczba osób” wartości ujemne, co nie ma oczywiście żadnego sensu, jednak problem zgłosiłem Autorom z nadzieją, że przygotują rozwiązanie w 100 proc. odporne nawet na ekstremalne błędy trenerów.
Robert Buszta –
Bardzo dobre narzędzie dla początkujących i zaawansowanych trenerów używających gier w swoim warsztacie. Gra jest mocno interaktywna i elastyczna, nadaje się prawie na każde szkolenie, integruje uczestników i dobrze otwiera proces grupowy.
Anna Balion –
Gra sprawdza się świetnie zarówno jako lodołamacz oraz jako wprowadzenie np. do kolejnego modułu (tzw. pomost między tematami). Na początku szkolenia: zaciekawia, integruje, sprawia że uczestnicy dość szybko przestawiają się na doświadczanie „tu i teraz”, zostawiając codzienność za szkoleniowymi drzwiami. Natomiast w trakcie, w połowie lub na koniec szkolenia – może służyć jako podsumowanie omawianego aspektu lub wprowadzenie do kolejnego tematu. I w tym przypadku świetnie sprawdza się wykorzystanie cytatów z danej dziedziny.
Małgorzata Kamińska –
Bardzo fajna zabawa! Moje grupy wciągnęły się w szukanie wspólnych cech. Nie użyłam, co prawda, tekstu o kosmitach 🙂 Aplikacja działa świetnie 🙂 Sprawdzało mi się dawanie dłuższych haseł: cytatów 🙂 Polecam