(7 opinii klienta)

Przesłanie

139,00 739,00  z VAT

Obca cywilizacja istnieje! W dodatku cały czas obserwowała mieszkańców Ziemi, zastanawiając się nad tym w jakim kierunku zmierzają. Wiele zachowań wzbudziło wątpliwości i obawy kosmicznych sąsiadów, dlatego docierają z ultimatum do grupy osób, od której zależeć będą losy planety.

Wybierz interesującą Cię wersję, aby poznać cenę i dodać do koszyka
Wyczyść

Wykorzystasz tę grę, aby:

  • Przełamać „pierwsze lody” i nawiązać relację.
  • Poznać innych uczestników.
  • Podnieść energię grupy.

Na czym polega ta gra?

Uczestnicy mają wykonać zadanie polegające na odkryciu łączących ich cech. Działanie wymaga nawiązania relacji z innymi, zadawania pytań, szukania wspólnych zainteresowań, wartości czy faktów. Zdobyta wiedza stanie się kluczem do odszyfrowania hasła przekazanego przez „obcych”. Od zaangażowania i kreatywnego wysiłku grupy zależeć będzie powodzenie misji!

Gra daje uczestnikom możliwość przełamania pierwszych lodów i wejścia w interakcję. Zdobywanie kolejnych, czasem zaskakujących informacji o innych osobach, ma walor nie tylko integracyjny, ale i często humorystyczny. Służy tym samym podniesieniu energii grupy.

Informacje zgłaszane na bieżąco przez graczy wprowadzasz do aplikacji i są one od razu widoczne dla wszystkich. Dzięki temu fakty na temat grupy są utrwalane i mogą być przedmiotem dalszego omówienia.

Kluczowe zalety gry to prostota prowadzenia oraz możliwość realizacji nawet w większych grupach.

Język gry

PL

Ilość uczestników

6–25 osób

Czas gry

25–30 minut

UWAGA

Aplikacja internetowa Gra wspierana jest aplikacją internetową, która uatrakcyjnia rozgrywkę. Do uruchomienia aplikacji niezbędne są: Przeglądarka internetowa w najnowszej wersji, z włączoną obsługą plików cookies. Łącze internetowe przed rozpoczęciem gry. Sama rozgrywka może być przeprowadzona bez dostępu do Internetu.

Sprawdź i zobacz fragment gry

Zobacz fragment gry i treść licencji

Co otrzymasz po zakupie gry?

  • Instrukcję w formie pliku PDF,
  • Dostęp do aplikacji internetowej obsługującej rozgrywkę,
  • Licencję Osobistą – umożliwia Ci wykorzystywanie tej gry symulacyjnej na Twoich szkoleniach i warsztatach. Kliknij powyżej w zakładkę „Pobierz” i zapoznaj się z treścią licencji. Napisz do nas jeśli interesuje Cię zakup gry na licencji dla całej firmy.
  • 90 dniową gwarancję satysfakcji! Więcej o gwarancji

Potrzebujesz więcej informacji?

Obejrzyj film na naszym kanale na YouTube.

Zobacz, co inni użytkownicy mówią o tej grze

7 opinii dla Przesłanie

  1. Marcin

    Przyjemna gra na początek, nie tylko daje możliwość podniesienia energii grupy ale uaktywnia u niektórych uczestników postawę: jak to działa.

  2. Agnieszka

    Bardzo dobra gra jako lodołamacz. Nawet jeśli grupa się nie zna, to łatwo ją przeprowadzić, a ludzie się integrują. Aplikacja działa bez zarzutu i to jest duży plus tej gry. Najlepiej sprawdziła się w grupie do 20 osób. Zaskakujące hasło dodatkowo rozluźnia grupę więc warto wymyślić coś wyjątkowego 🙂

  3. Katarzyna Książkiewicz

    Grę – zabawę zastosowałam na koniec warsztatów z budowania zespołów. W odgadywanym haśle wykorzystałam słynne zdanie z książki o muszkieterach. Odgadnięcie hasła było punktem wyjścia do podsumowanie tego, co zadziało się podczas 2 dni raz tego, co każdy z uczestników zacznie robić i dawać od siebie, aby tą grupę można było nazwać zespołem marzeń. Dla mnie gra z wieloma możliwościami.

  4. Grzegorz Gustaw

    Bardzo dobrze sprawdziła się jako lodołamacz. Łatwa do przygotowania i prowadzenia. Atrakcyjna fabuła. Należy pamiętać o tym, żeby grę uruchomić w trybie pełnoekranowym i przed rozgrywką zorientować się, który skrót klawiszowy zmniejsza i powiększa wielkość elementów w przeglądarce (aby uniknąć sytuacji: widoczny albo licznik albo chmura tagów należy zmniejszyć powiększenie do optymalnej wartości). Co ważne – przynajmniej w przypadku systemu MacOS wielkość liter w haśle ma znaczenie, więc dla bezpieczeństwa całość warto wpisać z małych liter i podczas odgadywania haseł również wszystko wpisywać z małych liter, żeby uniknąć błędu w trakcie rozgrywki. Przynajmniej w przypadku MacOS można wybierać z listy „liczba osób” wartości ujemne, co nie ma oczywiście żadnego sensu, jednak problem zgłosiłem Autorom z nadzieją, że przygotują rozwiązanie w 100 proc. odporne nawet na ekstremalne błędy trenerów.

  5. Robert Buszta

    Bardzo dobre narzędzie dla początkujących i zaawansowanych trenerów używających gier w swoim warsztacie. Gra jest mocno interaktywna i elastyczna, nadaje się prawie na każde szkolenie, integruje uczestników i dobrze otwiera proces grupowy.

  6. Anna Balion

    Gra sprawdza się świetnie zarówno jako lodołamacz oraz jako wprowadzenie np. do kolejnego modułu (tzw. pomost między tematami). Na początku szkolenia: zaciekawia, integruje, sprawia że uczestnicy dość szybko przestawiają się na doświadczanie „tu i teraz”, zostawiając codzienność za szkoleniowymi drzwiami. Natomiast w trakcie, w połowie lub na koniec szkolenia – może służyć jako podsumowanie omawianego aspektu lub wprowadzenie do kolejnego tematu. I w tym przypadku świetnie sprawdza się wykorzystanie cytatów z danej dziedziny.

  7. Małgorzata Kamińska

    Bardzo fajna zabawa! Moje grupy wciągnęły się w szukanie wspólnych cech. Nie użyłam, co prawda, tekstu o kosmitach 🙂 Aplikacja działa świetnie 🙂 Sprawdzało mi się dawanie dłuższych haseł: cytatów 🙂 Polecam

Dodaj opinię

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Może spodoba się również…

Obsługa klienta

139,00 1.690,00  z VAT

Sprzedaż

189,00 1.269,00  z VAT

Komunikacja – style

187,00 1.990,00  z VAT

Przewiń do góry

Licencja indywidualna

  1. Grę z licencją indywidulaną kupisz poprzez tę stronę – po dodaniu jej do koszyka i realizacji płatności. System automatycznie wprowadzi informację o właścicielu licencji (twoje imię i nazwisko, które podajesz przy wypełnianiu formularza zakupu).
  2. Z gry może korzystać wyłącznie osoba, która dokonała zakupu. Informacja taka jest zawarta na każdej stronie zakupionej gry.
  3. Kupujący może ją prowadzić bez względu na miejsce zatrudnienia, czy też grupę, dla której prowadzi grę.
  4. Licencja zezwala na wydruk niezbędnych materiałów i przekazanie ich uczestnikom gry.
  5. Gry można używać wielokrotnie, a licencja jest bezterminowa.

 

Licencja firmowa

(firmy, uczelnie, szkoły, instytucje)

  1. Licencja firmowa jest własnością określonej firmy lub instytucji.
  2. Wszelkie prawa do gry posiada firma lub instytucja dokonująca zakupu, a nie konkretne osoby. Więc gdy te osoby odejdą z firmy, gry nadal zostaną własnością organizacji.
  3. Właściciel licencji może zlecać prowadzenie gry innym trenerom (także spoza firmy), którzy realizują szkolenia na jego rzecz.
  4. Zezwala na wydruk niezbędnych materiałów i przekazanie ich uczestnikom gry.
  5. Gry można używać wielokrotnie, a licencja jest bezterminowa.

Masz pytania dotyczące licencji?

A może chcesz kupić gry na licencji firmowej i potrzebujesz odroczonej płatności?