Szyfranci

Oceniony 4.25 na 5 na podstawie 4 ocen klientów
(4 opinie klienta)

149,00  z VAT

Zamów licencję firmową : 1040 zł z VAT.

“Szyfranci” to m.in. okazja do sprawdzenia jak podejmowane przez menedżerów działania wpływają na efektywność oraz satysfakcję poszczególnych członków zespołu. Wnioski płynące z omówienia dotyczą zarówno metod motywowania, ale także potrzeb pracowników w zakresie skutecznego planowania i organizowania pracy.

Opis

Szyfranci - gra szkoleniowa - zarządzanie zespołem, motywowanie

Zobacz fragmenty gry
i treść licencji

Lata 60. XX wieku, to czas względnego spokoju i wzrostu gospodarczego, skutkującego zwiększającym się dobrobytem oraz rozwojem cywilizacyjnym społeczeństw.

Gdzieś obok, jakby w równoległym świecie, trwa nieustanna walka służb wywiadowczych różnych krajów, której celem jest “informacja”. Wszystko, co pomoże być o krok dalej niż inni, jest na wagę złota. To właśnie wiedza i technologia są gwarantem zachowania siły i stabilności w skali globalnej.

Uczestnicy rozgrywki wcielają się w pracowników firmy, która przygotowuje tablice numeryczne na potrzeby rządu. Pełniąc role liderów i szyfrantów mają wykonać zadanie, od którego zależeć będzie pozycja kraju na arenie międzynarodowej. Ale prawdziwa gra ma miejsce w samej organizacji – oczekiwania pracowników, możliwość odejścia do innego działu i lidera, to tylko wybrane wyzwania, jakie czekają na szefów.

Rozgrywka daje menedżerom szerokie pole do własnej inicjatywy. Ostateczny wynik i to, ile osób zdecyduje się pozostać w zespole, zależeć będzie od ich postaw i zachowań.

To, co czyni tę grę wyjątkową to fakt, że daje ona trenerowi przestrzeń do przeprowadzenia omówienia i wyciągnięcia wniosków, w oparciu o preferowaną przez siebie teorię motywacji.

Rozwijane kompetencje

Zarządzanie zespołem, w tym:

  • motywowanie,
  • organizowanie pacy.

Liczba uczestników

  • Zalecana: 9 – 16.
  • Minimalna: 8.
  • Maksymalna: 20.

Czas trwania

Gra wraz z podstawowym omówieniem trwa od 2 do 2,5 godzin.

W zestawie

  • Gra i instrukcja w formie pliku PDF.
  • Licencja Osobista – umożliwia Ci wykorzystywanie tej gry symulacyjnej na Twoich szkoleniach i warsztatach. Kliknij powyżej w zakładkę “Pobierz” i zapoznaj się z treścią licencji. Napisz do nas jeśli interesuje Cię zakup gry na licencji dla całej firmy.

Przed zakupem

Zapoznaj się z warunkami wybranej licencji (zakładka “Pobierz”). Obowiązują one od momentu dokonania zakupu.

Gwarancja satysfakcji GraSzkoleniowa.pl

 

Kup grę “Szyfranci” bez ryzyka.
Skorzystaj z 90-dniowej gwarancji satysfakcji!

Jeśli w ciągu 90 dni od zakupu gry stwierdzisz, że nie spełniła ona Twoich oczekiwań otrzymasz zwrot pieniędzy. Zobacz jakie to proste – więcej o gwarancji satysfakcji.

Przykładowe wypowiedzi uczestników

  • Po tej grze zobaczyłem jak ważne jest „sprzedanie” sensu – tego, jaki jest cel naszej pracy.
  • To doświadczenie przypomniało mi o tym, jak dużo korzyści płynie z wsłuchiwania się w pomysły i potrzeby pracowników. Zaangażowanie obydwu stron, choćby w organizowanie pracy, daje znacznie lepszy efekt.
  • Zarządzając trzeba pamiętać, że każdego motywują inne kwestie. Warto obserwować i pytać, aby dobrze dopasować „motywatory”.
  • Widzę, że czasem samo docenienie ma dla pracownika znaczenie.
  • Tylko obecny i zaangażowany szef może mieć pozytywny wpływ na zespół.
  • Rywalizacja i presja wyniku nie dla każdego jest motywująca.
  • W pracy z zespołem ważne jest zaufanie – często sami pracownicy wiedzą najlepiej, co w danej sytuacji dobrze jest zrobić.
  • Tworzenie zespołu to nie może być przypadek. Rolą szefa jest rozpoznać potencjał poszczególnych osób i właściwie wdrożyć ich w zadania.
  • Każdy szef powinien też być uważny na… siebie. Jeśli zadba o swoją energię, postawę, to będzie miał siłę by skutecznie zarządzać.
  • Pieniądze nie zawsze są tym, co najbardziej motywuje. Często ważniejsza jest atmosfera pracy, czy możliwość decydowania o tym co i jak się robi.

4 opinie dla Szyfranci

  1. Oceniony 5 na 5.

    Gosia Kamińska

    Drugie podejście do gry SZYFRANCI (inna grupa szkoleniowa i poziom zarządzania) pokazało, że gra spełnia opisane w instrukcji założenia. Uczestnicy mocno “wkręcili” się w akcję, a na bazie rozgrywki mogłam wprowadzić wszystkich w temat motywacji i motywowania. Zasłużone 5 gwiazdek tym razem 🙂

  2. Oceniony 2 na 5.

    Małgorzata Kamińska

    Dość słaba gra jak dla mnie, mechanika zaszyta w grze jest ciekawa, ale zadanie do wykonywania nie porwało 🙂 Może kwestia uczestników?

  3. Oceniony 5 na 5.

    Anna Pluta

    Świetna gra, którą sprawdziłam na szkoleniach, ale również wykorzystałam ją na zajęciach ze studentami. Pozwala na wyciągnięcie wielu ciekawych wniosków i uzmysławia, że działania motywacyjne powinny być zindywidualizowane. Angażuje uczestników. Gorąco polecam.

  4. Oceniony 5 na 5.

    ERNEST GRASELA

    Grę przeprowadziłem na dużym zespole menadżerów średniego szczebla. Dodatkowo wzbogaciłem o oprawę”wojskową” aby dodać dramatyzmu sytuacji. Gra pokazała jak ważna w zespołach jest jasność komunikacji i umiejętne podzielenia zadań wg kompetencji posiadanych przez pracowników. Na pewno ponownie z niej skorzystam.

Dodaj opinię

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Zobacz fragmenty gry i zapoznaj się z treścią licencji:

Fragmenty gry – Szyfranci

Mogą Cię także zainteresować …