Gra Diverse Minds® – rozwój zespołów wielopokoleniowych / wielokulturowych

4.920,00 8.399,00  z VAT

Diverse Minds ® powstała z myślą o tworzeniu atrakcyjnych szkoleń dotyczących zarządzania różnorodnością. Zarządzanie zespołem międzypokoleniowym oraz zespołem międzykulturowym to w dzisiejszych czasach codzienność w wielu organizacjach.
W trakcie gry uczestnicy budują zespół pracowników, składających się z osób pochodzących z różnych krajów lub pokoleń. W trakcie rozgrywki mierzą się z case study dotyczącymi zarządzania różnorodnymi zespołami.

Uwaga – dla pierwszych 10 organizacji, które zdecydują się na zakup – promocyjna cena – zniżka 30%. Dodatkowo otrzymają darmowe dostosowanie case studies zawartych w grze do specyfiki i potrzeb organizacji.

Wybierz interesującą Cię wersję, aby poznać cenę i dodać do koszyka

Wykorzystasz tę grę, aby:

  • Uczyć pracowników jak różnorodność pozytywnie wpływa na organizację.
  • Pomóc im radzić sobie z wyzwaniami związanymi z pracą w zespole wielopokoleniowym i/lub wielokulturowym.
  • Zaangażować ich w proces zdobywania tej wiedzy dzięki innowacyjnej formie zajęć.

Na czym polega ta gra?

Diverse Minds to angażująca gra szkoleniowa, w której wcielasz się w rolę menedżera budującego zespół marzeń. Twoim celem jest realizowanie misji biznesowych poprzez mądre zarządzanie różnorodnością – wiekową i/lub kulturową.

W każdej rundzie:

  • Rekrutujesz pracowników o różnych cechach (np. wiek, płeć, pochodzenie).
  • Podejmujesz strategiczne decyzje oparte na realistycznych case studies.
  • Reagujesz na zmienne rynkowe i wyzwania zespołowe (misje, zadania, zdarzenia).
  • Twoje działania wpływają na kluczowe wskaźniki: wydajność, Index Diversity, wiedzę i budżet.

Uczestnicy rywalizują ze sobą, ale sukces zależy nie tylko od wyniku – kluczowe są umiejętność zarządzania różnorodnym zespołem i trafne decyzje. Gra odzwierciedla realne dylematy liderów i pozwala sprawdzić, jak różnorodność przekłada się na biznesowe korzyści.

Dla kogo jest?

  • HRBP oraz pracowników działu HR, którzy chcą wspierać swoje zespoły w wyzwaniach związanych z zarządzaniem różnorodnością.
  • Trenerów prowadzących zajęcia w zakresie współpracy w zespole międzykulturowym i/lub w zakresie współpracy w zespole wielopokoleniowym.
  • Organizacji, które promują różnorodność i realizują projekty w tym zakresie.

Język gry

PL

Ilość uczestników

4–16 osób, optymalnie 8–12

Czas gry

Od 3 do 8 h

UWAGA

W cenie otrzymujesz 4 h konsultacji wdrożeniowych. Możliwość dokupienia stacjonarnego szkolenia wdrożeniowego – 6 000 PLN netto Masz pytania - napisz na kontakt@graszkoleniowa.plUwaga - dla pierwszych 10 organizacji, które zdecydują się na zakup - promocyjna cena - zniżka 30%. Dodatkowo otrzymają darmowe dostosowanie case studies zawartych w grze do specyfiki i potrzeb organizacji.

Scenariusz

🧩 Start gry – świat organizacji i pierwszy wybór
Gra rozpoczyna się od zadania, które określa startowe zasoby uczestników.
Już w drugiej rundzie pojawia się pierwsze zaskoczenie: misja strategiczna. Twoja organizacja potrzebuje określonego zespołu – np. pracowników z różnych krajów i pokoleń albo równowagi płci. Masz tylko kilka rund, by ją zrealizować.

🤝 Rywalizacja i decyzje
Każda grupa buduje w grze własny zespół pracowników. Ale nie jesteś sam na rynku. Gdy kilku liderów chce zatrudnić tego samego specjalistę, dochodzi do rywalizacji. Rzucacie kostką – a do wyniku dodajecie Index Diversity, który zależy od tego, jak postrzegana jest na rynku Twoja organizacja…

➡ Im firma bardziej różnorodna, tym większe szanse na pozyskanie talentów!

🎯 Zwroty akcji i decyzje z konsekwencjami
Co kilka rund pojawiają się nowe misje i zdarzenia – np. zmiana profilu klientów, wewnętrzny kryzys lub nowe oczekiwania zarządu.
👉 Nagle okazuje się, że Twoja strategia nie pasuje do kierunku zmian…
👉 Albo że Twoja różnorodność właśnie stała się największą przewagą konkurencyjną!

W międzyczasie zespół mierzy się z zadaniami i case studies – realistycznymi sytuacjami opartymi na prawdziwych dylematach HR i liderów. Twoje decyzje wpływają na wydajność, budżet, poziom wiedzy i Diversity Index.

🏁 Koniec gry – podsumowanie i refleksja
Na zakończenie rozgrywki przychodzi czas na podsumowanie wyników i refleksję. Kto zrealizował cele firmy? Kto zbudował najbardziej zrównoważony zespół? Kto miał świetne wskaźniki, ale przegrał przez zignorowanie różnorodności?

Gra kończy się wspólnym omówieniem strategii, błędów i sukcesów – a uczestnicy często łapią się na tym, że to nie była tylko gra, ale lustrzane odbicie ich codziennych decyzji w pracy.

🔍 Smaczki i zwroty akcji, które robią różnicę:

  • Tajne misje, które zmieniają tok rozgrywki
  • Nieoczekiwane zdarzenia, które premiują lub karzą konkretne decyzje.
  • Podkupywanie pracowników – bo konkurencja nie śpi.
  • Parametry pracowników, które zmieniają się w zależności od wieku, pochodzenia, itp.
  • Zespół jako organizm – zgranie ludzi to więcej niż suma ich kompetencji.

Co otrzymasz po zakupie gry?

Kupując ta grę otrzymasz:

  • pudełko wraz z 4 planszetkami i kompletem znaczników;
  • karty pracowników oraz zleceń
  • karty zadań
  • instrukcję
  • prezentacje, prowadzącą trenera i uczestnika przez grę.
  • zdalne wprowadzenie do zasad i mechaniki gry (4 godziny)

Licencja na grę jest bezterminowa.

W cenie otrzymujesz 4 h konsultacji wdrożeniowych.

Jest możliwość dokupienia stacjonarnego szkolenia wdrożeniowego – 6 000 zł netto

Pytania kieruj na: kontakt@graszkoleniowa.pl

Zobacz, co inni użytkownicy mówią o tej grze

Opinie

Na razie nie ma opinii o produkcie.

Tylko zalogowani klienci, którzy kupili ten produkt mogą napisać opinię.

Może spodoba się również…

Kompetencje menadżerskie

790,00 2.360,00  z VAT

Scroll to Top

Licencja indywidualna

  1. Grę z licencją indywidulaną kupisz poprzez tę stronę – po dodaniu jej do koszyka i realizacji płatności. System automatycznie wprowadzi informację o właścicielu licencji (twoje imię i nazwisko, które podajesz przy wypełnianiu formularza zakupu).
  2. Z gry może korzystać wyłącznie osoba, która dokonała zakupu. Informacja taka jest zawarta na każdej stronie zakupionej gry.
  3. Kupujący może ją prowadzić bez względu na miejsce zatrudnienia, czy też grupę, dla której prowadzi grę.
  4. Licencja zezwala na wydruk niezbędnych materiałów i przekazanie ich uczestnikom gry.
  5. Gry można używać wielokrotnie, a licencja jest bezterminowa.

 

Licencja firmowa

(firmy, uczelnie, szkoły, instytucje)

  1. Licencja firmowa jest własnością określonej firmy lub instytucji.
  2. Wszelkie prawa do gry posiada firma lub instytucja dokonująca zakupu, a nie konkretne osoby. Więc gdy te osoby odejdą z firmy, gry nadal zostaną własnością organizacji.
  3. Właściciel licencji może zlecać prowadzenie gry innym trenerom (także spoza firmy), którzy realizują szkolenia na jego rzecz.
  4. Zezwala na wydruk niezbędnych materiałów i przekazanie ich uczestnikom gry.
  5. Gry można używać wielokrotnie, a licencja jest bezterminowa.

Masz pytania dotyczące licencji?

A może chcesz kupić gry na licencji firmowej i potrzebujesz odroczonej płatności?