Małpi Dzień
257,00 zł – 1.690,00 zł z VAT
„Małpi Dzień” to unikatowa i inspirująca gra szkoleniowa poświęcona tematyce asertywności. Dzięki licznym interakcjom między uczestnikami jest świetnym sposobem treningu tej umiejętności. Angażuje i pobudza do działania, a jednocześnie daje możliwość wygenerowania wnikliwych i ważnych wniosków dotyczących asertywnego zachowania.
Wybierz interesującą Cię wersję, aby poznać cenę i dodać do koszyka
- Wysyłka w 24h
- 90-dniowa gwarancja satysfakcji! Więcej o gwarancji

Wykorzystasz tę grę, aby:
- Zrobić autodiagnozę umiejętności asertywnego zachowania się.
- Pogłębić wiedzę na temat asertywności.
- Opracować zasady służące lepszej komunikacji z innymi.
- Poznać i zrozumieć czynniki wpływające na nasze zachowanie (wartości, przekonania itp.).
- Trenować zachowania asertywne.
Na czym polega ta gra?
Gracze wcielają się w role pracowników ZOO. Przed nimi kolejny intensywny dzień. Każdy wie, co do niego należy i jak najlepiej zadbać o porządek na własnym wybiegu.
Jednak jak się zachowają, gdy będą musieli wyjść wcześniej z pracy? Który ze współpracowników przejmie od nich zadania i na jakich warunkach? Z jakimi reakcjami spotkają się osoby, które będą chciały przekazać innym swoje obowiązki?
W trakcie rozgrywki uczestnicy doświadczą dylematów i emocji związanych z wyrażaniem próśb, odmową czy manipulacją. Zebrane obserwacje posłużą Wam do omówienia kluczowych zagadnień związanych z asertywnością, takich jak: świadomość i wyrażanie własnych potrzeb, dbanie o własne granice, szacunek dla innych, umiejętność wyrażania próśb, radzenie sobie z odmową itp.
Język gry
PL
Ilość uczestników
6-16 osób, optymalnie 8-14
Czas gry
1,5-2 h
Sprawdź i zobacz fragment gry
Zawierają m.in.: części instrukcji prowadzenia gry oraz materiałów dla uczestników, przykładowe wypowiedzi i wnioski uczestników, i więcej …
Co otrzymasz po zakupie gry?
- Grę i instrukcję jej prowadzenia w formie pliku PDF.
- Licencję Osobistą – umożliwia Ci wykorzystywanie tej gry symulacyjnej na Twoich szkoleniach i warsztatach. Zobacz fragmenty gry i zapoznaj się z treścią licencji. Napisz do nas jeśli interesuje Cię zakup gry na licencji dla całej firmy.
- Talię z 96 kartami niezbędną do prowadzenia gry – wysyłaną kurierem do 14 dni od dnia zamówienia (najczęściej 1 do 2 dni roboczych).
- 90 dniową gwarancję satysfakcji! Więcej o gwarancji
Ważne:
- Do wartości zamówienia dodane zostaną koszty przesyłki kurierskiej – 24,60 zł brutto.

Zobacz, co inni użytkownicy mówią o tej grze
11 opinii dla Małpi Dzień
Tylko zalogowani klienci, którzy kupili ten produkt mogą napisać opinię.
Izabela Krzeszewska-Rykowska (zweryfikowany) –
Świetna gra, prosta do wyjaśnienia, wywołująca na początku uśmiech uczestników. Po wcześniejszym wprowadzeniu do tematu asertywności i przepracowaniu krótkich casy studies, uczestnicy mieli możliwość wypróbowania technik w trakcie gry. Nie informowałam na początku o zasadach zwycięstwa. Uważam, że to lepsze podejście. Dziękuję osobom, które o tym napisały w swoich komentarzach. To dla mnie cenne informacje. Z przyjemnością obserwowałam uczestników jak negocjują i na jakim etapie jest ich asertywność. Bardzo przyjemna gra. Polecam.
Tomasz Hermaniuk (zweryfikowany) –
Ciekawe podejście do możliwości przećwiczenia postaw asertywnych i nieasertywnych. Początkowo gra wprowadza pewną konsternację wśród uczestników, którzy zakładają, że nie da się nikogo przekonać. Wynika to w głównej mierze z czynnika rywalizacji, który gra zakłada. Potem jednak podejmują próby i dochodzi do wielu interesujących sytuacji. Gra wydobywa rzeczywiste postawy, charakterystyczne dla poszczególnych osób. Polecam jako element różnych szkoleń, w których chcemy poruszyć problematykę komunikacji i wzajemnych relacji.
Katarzyna Muzyczyszyn (zweryfikowany) –
Gra wprowadza do tematu asertywności. Umożliwia obserwację własnych zachowań, zwłaszcza komunikacji, i wyciąganie wniosków. Bardzo szybka wysyłka, a to duży plus.
lstroinska@wp.eu (zweryfikowany) –
Miałam okazję zastosować grę na szkoleniu kilkunastu osób w temacie “Asertywność i przeciwdziałanie konfliktom w zespole”. Gra podobała się uczestnikom i z zaangażowaniem oddali się dyskusji. Tym co przeszkadzało im w podejmowaniu decyzji, był czynnik rywalizacji i chęci wygranej. Następnym razem nie powiem o tym, że wygrywa osoba, która najszybciej wyjdzie z pracy. Pracowałam z tą grą, również na szkoleniu z negocjacji, robiąc scenki, jako spotkanie dwóch osób, które coś chcą od siebie uzyskać. Efekt był bardzo zadawalający dla uczestników, którzy mieli dużo wniosków i przemyśleń, biorąc pod uwagę współpracę międzydziałową.
Maciej Leszczyński (zweryfikowany) –
Prowadziłem szkolenie dla kilkunastu pracowników działu odpowiedzialnego za współpracę z kluczowymi klientami firmy.
Grę ,, Małpi dzień’’ zdecydowałem się zastosować podczas bloku poświęconego komunikacji asertywnej z klientem w celu doświadczenia przez uczestników sytuacji związanych z postawą asertywną i postawami nieasertywnymi.
Jedyną zmianą w grze, którą wprowadziłem to dałem mniejszy nacisk na końcowy efekt ( w pierwotnej wersji -za wszelką cenę delegowanie swojej pracy)– obiecałem tylko że będzie krótkie podsumowanie efektów gry a jej głównym celem jest wzajemna komunikacja i odnalezienie się w określonej sytuacji w której wszyscy pracujemy w jednej firmie – ZOO a z drugiej strony jesteśmy rozliczani z wykonania swojej pracy w której jesteśmy specjalistami.
W moim przekonaniu gra jest tak skonstruowana że przy kilkunastu osobach i statystycznym założeniu różnych postaw (asertywnych i nieasertywnych) wśród uczestników, zawsze daje materiał do omówienia przez trenera.
W omawianej grupie zaobserwowałem podczas realizacji gry, przejawy wszystkich postaw: od asertywnej przez uległą, agresywną po manipulacyjną. Mam świadomość że do pełnego wykorzystania walorów tej gry jest potrzebna wiedza trenera na temat postawy asertywnej i postaw nieasertywnych i umiejętne poprowadzenie podsumowania.
Trenerze jeżeli Twoim celem jest doświadczenie przez uczestników komunikacji z osobami o różnych postawach (asertywnej i nieasertywnych) to polecam grę ,, Małpi dzień’’. Dlaczego gra działa? Dzięki atrakcyjnej fabule i formie która jest katalizatorem naturalnej/wykształconej postawy uczestnika szkolenia.
Wiktor Wołoszko –
Panie Macieju – dziękuję za bardzo kompleksową opinię do tej gry. To konkretne wskazówki i inpiracje, które pomogą innym trenerom w pełni skorzystać z Małpiego dnia. Pozdrawiam!
Anna (zweryfikowany) –
Ciekawa i inspirująca gra – daje duże możliwości pokazania zarówno asertywności jak i komunikacji – pozwala doświadczyć Uczestnikom różnorodnych emocji, jeśli się zaangażują i wejdą w grę. W moim odczuciu (grę prowadziłam 3 razy) grupa musi być otwarta i gotowa, aby się zaangażować (dobrze jak grupa jest dynamiczna, różnicowana osobowościowo i lubi nowości – podchodzi do nich choćby z małym entuzjazmem) – bowiem jeśli grupa jest mniej dynamiczna lub bardzo mocno nastawiona na współpracę (czy powściągliwa, jest jakaś osoba idąca na kompromis) – grupa szybko się dogaduje, nie dopuszcza do głosu emocji – rozmawia wyłącznie na forum i szybko kończy rozgrywkę. U mnie 2 razy zaistniała właśnie taka sytuacja – Uczestnicy szybko się dogadali, dwie osoby wzięły na siebie zadania i deklaratywnie wszyscy mieli poczucie, że jest ok. Warto więc w takich sytuacjach przygotować się troszkę lepiej na temat związany np. z czteropolówką (użyłam kolorów aby pokazać poszczególne postawy – to pobudziło do refleksji na temat zachowania w stosunku do gry), barierami i oporem w komunikacji (dotknęliśmy stereotypów i przekonań), ale też jak taka postawa wpływa na zespół – my dotknęliśmy kwestii wartości w tym kontekście i co zyska/traci zespół kiedy chcą się dogadać, idą na kompromis i nie próbują nawet zaangażować się w zadania jakie mają. Tutaj schematy asertywne z poziomu komunikacji zrobiliśmy już osobno, bo w grze wyszło nam ciut inaczej 🙂
Grzegorz Gustaw (zweryfikowany) –
To najsłabszy z dotychczasowych testowanych przeze mnie produktów ze stajni Gry szkoleniowej (a mam prawie wszystkie gry). Prowadziłem ją po raz pierwszy i ostatni ok. rok temu. O ile pamiętam, gra w edycji 1 nie dopuszczała możliwości współpracy uczestników przy realizacji zadań. W dużej mierze sprowadzała złożone zagadnienie asertywności do jej potocznego rozumienia – odmowy. Myślę, że jeżeli ktoś chciałby “ograć” tematykę asertywności, grę warto wykorzystać wyłącznie przy aspekcie asertywnej odmowy. Gra nie porwała uczestników. Jej użyteczność oceniłbym na 2 gwiazdki. Jedną gwiazdkę dokładam za estetyczne karty, kolejną za sympatię żywioną względem właścicieli Gry Szkoleniowej. Czwórka na zachętę. Liczę na aktualizację gry, która wyeliminuje wyżej opisane wady.
Wiktor Wołoszko –
Dziękuję za Twoją opinię Grzegorzu. Mam nadzieję, że dasz “drugą szansę” tej grze 🙂 Zastosowanie Małpiego dnia na większej grupie niż ta z którą pracowałeś (6 osób) może dać inny, lepszy efekt. Nasze doświadczenia pokazały, że gra szczególnie dobrze sprawdza się w grupach 8-14 osób. Dodam również, ze podczas rozgrywek zaobserwowaliśmy szersze spektrum zachowań uczestników, które można omówić w kontekście asertywności – uległość, manipulacja, presja. Dzięki tym doświadczeniom mogliśmy również, w trakcie podsumowania, pomóc uczestnikom dotrzeć do przekonań i wartości, które leżały u podstaw tych zachowań.
Zależy mi na jak najlepszym efekcie zastosowania naszych gier na warsztatach naszych klientów, dlatego zapraszam do konsultacji – chętnie doradzę w wykorzystaniu tej lub innych naszych gier pod kątem konkretnej grupy, jej potrzeb i sytuacji, itp. Zapraszam do kontaktu: https://www.graszkoleniowa.pl/kontakt/
Bogusław Śmiechowicz (zweryfikowany) –
Gra prosta w zastosowaniu, daje możliwość elastycznego modyfikowania instrukcji lub celu ćwiczenia – sprawdziła mi się w temacie konfliktu i delegowania
Katarzyna Książkiewicz (zweryfikowany) –
Gra mimo, że zawiera elementy zabawne, pozwala zgłębić temat asertywności i rodzajów zachowań asertywnych. Jest też dobrą autodiagnozą własnych stylów zachowań i może być dobrym uzupełnieniem lub wstępem do omówienia tego tematu. Posłużyłam mi do omówienia zachowania wg schematu FUOK.
Agieszka Olszewska-Benewiat (zweryfikowany) –
Prosta mechanika dająca możłiwość szybkiego wprowadzenia w grę Uczestników.
Dająca niesamowitą frajdę i uruchamiająca ducha rywalizacji.
Asertywność i formy komunikacji wychodzą praktycznie “od razu”.
Wykorzystałam dwukrotnie – z pewnością będę korzystać jeszcze nie raz.
Lepiej mi się sprawdza w grupie od 8-10 osób, umyka im kontrola, kto już się z kimś “poukładał” i jest wyższa dynamika.
Przy dużej grupie można zaobserwować role liderskie i grupowe.
p/s – ekspresowa wysyłka, jeszcze tego samego dnia!
Agnieszka Waleń-Wosiek (zweryfikowany) –
Gra bardzo dobrze przemyślana i przygotowana. Pozwala zrozumieć czynniki wpływające na nasze nieasertywne oraz asertywne zachowania. Bardzo cenne dla uczestników jest doświadczenie emocji związanych z wyrażaniem próśb, odmową czy manipulacją.