Przesłanie
139,00 zł – 739,00 zł z VAT
Obca cywilizacja istnieje! W dodatku cały czas obserwowała mieszkańców Ziemi, zastanawiając się nad tym w jakim kierunku zmierzają. Wiele zachowań wzbudziło wątpliwości i obawy kosmicznych sąsiadów, dlatego docierają z ultimatum do grupy osób, od której zależeć będą losy planety.
Wybierz interesującą Cię wersję, aby poznać cenę i dodać do koszyka
- Wysyłka w 24h
- 90-dniowa gwarancja satysfakcji! Więcej o gwarancji

Wykorzystasz tę grę, aby:
- Przełamać „pierwsze lody” i nawiązać relację.
- Poznać innych uczestników.
- Podnieść energię grupy.
Na czym polega ta gra?
Uczestnicy mają wykonać zadanie polegające na odkryciu łączących ich cech. Działanie wymaga nawiązania relacji z innymi, zadawania pytań, szukania wspólnych zainteresowań, wartości czy faktów. Zdobyta wiedza stanie się kluczem do odszyfrowania hasła przekazanego przez „obcych”. Od zaangażowania i kreatywnego wysiłku grupy zależeć będzie powodzenie misji!
Gra daje uczestnikom możliwość przełamania pierwszych lodów i wejścia w interakcję. Zdobywanie kolejnych, czasem zaskakujących informacji o innych osobach, ma walor nie tylko integracyjny, ale i często humorystyczny. Służy tym samym podniesieniu energii grupy.
Informacje zgłaszane na bieżąco przez graczy wprowadzasz do aplikacji i są one od razu widoczne dla wszystkich. Dzięki temu fakty na temat grupy są utrwalane i mogą być przedmiotem dalszego omówienia.
Kluczowe zalety gry to prostota prowadzenia oraz możliwość realizacji nawet w większych grupach.
Język gry
PL
Ilość uczestników
6–25 osób
Czas gry
25–30 minut
UWAGA
Aplikacja internetowa Gra wspierana jest aplikacją internetową, która uatrakcyjnia rozgrywkę. Do uruchomienia aplikacji niezbędne są:Przeglądarka internetowa w najnowszej wersji, z włączoną obsługą plików cookies. Łącze internetowe przed rozpoczęciem gry. Sama rozgrywka może być przeprowadzona bez dostępu do Internetu.
Co otrzymasz po zakupie gry?
- Instrukcję w formie pliku PDF,
- Dostęp do aplikacji internetowej obsługującej rozgrywkę,
- Licencję Osobistą – umożliwia Ci wykorzystywanie tej gry symulacyjnej na Twoich szkoleniach i warsztatach. Kliknij powyżej w zakładkę „Pobierz” i zapoznaj się z treścią licencji. Napisz do nas jeśli interesuje Cię zakup gry na licencji dla całej firmy.
- 90 dniową gwarancję satysfakcji! Więcej o gwarancji

Potrzebujesz więcej informacji?
Obejrzyj film na naszym kanale na YouTube.
Zobacz, co inni użytkownicy mówią o tej grze
7 opinii dla Przesłanie
Tylko zalogowani klienci, którzy kupili ten produkt mogą napisać opinię.
Marcin (zweryfikowany) –
Przyjemna gra na początek, nie tylko daje możliwość podniesienia energii grupy ale uaktywnia u niektórych uczestników postawę: jak to działa.
Agnieszka (zweryfikowany) –
Bardzo dobra gra jako lodołamacz. Nawet jeśli grupa się nie zna, to łatwo ją przeprowadzić, a ludzie się integrują. Aplikacja działa bez zarzutu i to jest duży plus tej gry. Najlepiej sprawdziła się w grupie do 20 osób. Zaskakujące hasło dodatkowo rozluźnia grupę więc warto wymyślić coś wyjątkowego 🙂
Katarzyna Książkiewicz (zweryfikowany) –
Grę – zabawę zastosowałam na koniec warsztatów z budowania zespołów. W odgadywanym haśle wykorzystałam słynne zdanie z książki o muszkieterach. Odgadnięcie hasła było punktem wyjścia do podsumowanie tego, co zadziało się podczas 2 dni raz tego, co każdy z uczestników zacznie robić i dawać od siebie, aby tą grupę można było nazwać zespołem marzeń. Dla mnie gra z wieloma możliwościami.
Grzegorz Gustaw (zweryfikowany) –
Bardzo dobrze sprawdziła się jako lodołamacz. Łatwa do przygotowania i prowadzenia. Atrakcyjna fabuła. Należy pamiętać o tym, żeby grę uruchomić w trybie pełnoekranowym i przed rozgrywką zorientować się, który skrót klawiszowy zmniejsza i powiększa wielkość elementów w przeglądarce (aby uniknąć sytuacji: widoczny albo licznik albo chmura tagów należy zmniejszyć powiększenie do optymalnej wartości). Co ważne – przynajmniej w przypadku systemu MacOS wielkość liter w haśle ma znaczenie, więc dla bezpieczeństwa całość warto wpisać z małych liter i podczas odgadywania haseł również wszystko wpisywać z małych liter, żeby uniknąć błędu w trakcie rozgrywki. Przynajmniej w przypadku MacOS można wybierać z listy “liczba osób” wartości ujemne, co nie ma oczywiście żadnego sensu, jednak problem zgłosiłem Autorom z nadzieją, że przygotują rozwiązanie w 100 proc. odporne nawet na ekstremalne błędy trenerów.
Robert Buszta –
Bardzo dobre narzędzie dla początkujących i zaawansowanych trenerów używających gier w swoim warsztacie. Gra jest mocno interaktywna i elastyczna, nadaje się prawie na każde szkolenie, integruje uczestników i dobrze otwiera proces grupowy.
Anna Balion (zweryfikowany) –
Gra sprawdza się świetnie zarówno jako lodołamacz oraz jako wprowadzenie np. do kolejnego modułu (tzw. pomost między tematami). Na początku szkolenia: zaciekawia, integruje, sprawia że uczestnicy dość szybko przestawiają się na doświadczanie “tu i teraz”, zostawiając codzienność za szkoleniowymi drzwiami. Natomiast w trakcie, w połowie lub na koniec szkolenia – może służyć jako podsumowanie omawianego aspektu lub wprowadzenie do kolejnego tematu. I w tym przypadku świetnie sprawdza się wykorzystanie cytatów z danej dziedziny.
Małgorzata Kamińska (zweryfikowany) –
Bardzo fajna zabawa! Moje grupy wciągnęły się w szukanie wspólnych cech. Nie użyłam, co prawda, tekstu o kosmitach 🙂 Aplikacja działa świetnie 🙂 Sprawdzało mi się dawanie dłuższych haseł: cytatów 🙂 Polecam