(10 opinii klienta)

Szyfranci

149,00 1.040,00  z VAT

„Szyfranci” to m.in. okazja do sprawdzenia jak podejmowane przez menedżerów działania wpływają na efektywność oraz satysfakcję poszczególnych członków zespołu. Wnioski płynące z omówienia dotyczą zarówno metod motywowania, ale także potrzeb pracowników w zakresie skutecznego planowania i organizowania pracy.

Wybierz interesującą Cię wersję, aby poznać cenę i dodać do koszyka
Wyczyść

Wykorzystasz tę grę, aby:

  • Motywować.
  • Zarządzać zespołem.
  • Organizować pracę.

Na czym polega ta gra?

Lata 60. XX wieku, to czas względnego spokoju i wzrostu gospodarczego, skutkującego zwiększającym się dobrobytem oraz rozwojem cywilizacyjnym społeczeństw.

Gdzieś obok, jakby w równoległym świecie, trwa nieustanna walka służb wywiadowczych różnych krajów, której celem jest „informacja”  .Uczestnicy rozgrywki wcielają się w pracowników firmy, która przygotowuje tablice numeryczne na potrzeby rządu. Pełniąc role liderów i szyfrantów mają wykonać zadanie, od którego zależeć będzie pozycja kraju na arenie międzynarodowej. Ale prawdziwa gra ma miejsce w samej organizacji – oczekiwania pracowników, możliwość odejścia do innego działu i lidera, to tylko wybrane wyzwania, jakie czekają na szefów.Rozgrywka daje menedżerom szerokie pole do własnej inicjatywy. Ostateczny wynik i to, ile osób zdecyduje się pozostać w zespole, zależeć będzie od ich postaw i zachowań.

To, co czyni tę grę wyjątkową to fakt, że daje ona trenerowi przestrzeń do przeprowadzenia omówienia i wyciągnięcia wniosków, w oparciu o preferowaną przez siebie teorię motywacji.

Dla kogo jest?

  • Dla managerów.

Język gry

PL

Ilość uczestników

8–20 osób, optymalna 9–16

Czas gry

2–2,5 h

Sprawdź i zobacz fragment gry

Zobacz fragmenty gry i treść licencji

Co otrzymasz po zakupie gry?

  • Grę i instrukcję w formie pliku PDF.
  • Licencję Osobistą – umożliwia Ci wykorzystywanie tej gry symulacyjnej na Twoich szkoleniach i warsztatach. Kliknij powyżej w zakładkę „Pobierz” i zapoznaj się z treścią licencji. Napisz do nas jeśli interesuje Cię zakup gry na licencji dla całej firmy.
  • 90 dniową gwarancję satysfakcji! Więcej o gwarancji

Zobacz, co inni użytkownicy mówią o tej grze

10 opinii dla Szyfranci

  1. Katarzyna

    Szyfranci, to prosta gra do przeprowadzenia, ale chyba właśnie w jej prostocie tkwi siła. Wykorzystywałam ją kilkanaście razy w szkoleniu Managerów średniego szczebla oraz wśród Leaderów. Uczestnicy wypracowywali fajne wnioski i gotowe rozwiązania do wprowadzenia od razu w życie. Jak zwykle polecam.

    • Wiktor Wołoszko

      Dziękuję za komentarz. Faktycznie gra jest prosta i szybka do realizacji na warsztacie. Dzięki temu prowadzący może ją łatwo wkomponować w szkolenie. Widzę, że czasem trenerzy obawiają się, że zadanie zaplanowane w grze jest proste/banalne. Ale to właśnie jest ten haczyk i pole do popisu dla menedżerów. Jak się zachowają, jak zmobilizują swoje zespoły? Czy będą potrafili przekonać do wartości takiej pracy? Oj wiele tam można zaobserwować ciekawych zachowań 😉

  2. Anita Przybył

    Grę wykorzystuję podczas szkoleń menedżerskich w temacie motywowania. Wnioski, które płyną z tej gry dotyczą motywowania ludzi, wykonujących powtarzalne, nudne zadania. Pojawia się frustracja i znużenie. Co wtedy może zrobić lider?

  3. Marek

    Gra jak najbardziej ciekawa, pozwala na wysnucie ciekawych wniosków z zakresu motywacji i zarządzania. Może trochę zbyt prosta.

  4. Dominika

    Szyfranci są świetni do pokazania frustracji z wykonywania powtarzalnych, mało atrakcyjnych czynności oraz wyzwań wynikających z motywowania takich pracowników – bardzo ją lubię i często ją wykorzystuję 🙂

  5. Małgorzata

    Grę przeprowadziłam na zajęciach dla studentów psychologii biznesu. Wypracowany na jej podstawie materiał w praktyczny sposób pozwolił wyjaśnić mechanizmy planowania pracy zespołów oraz motywowania pracowników do realizowania zadań. Gra wzbudziła emocje i pomogła wzbudzić zaangażowanie studentów w zajęcia.

  6. Małgorzata Makieła

    Grę prowadziłam na zajęciach ze studentami z motywacji, mocno się zaangażowali dzięki czemu w podsumowaniu wyszły ciekawe wnioski. Dzięki grze zobaczyli jak istotna jest jasność w przekazie komunikatu i dopasowanie motywatorow indywidualnie do różnych członków zespołu. Kolejne zajęcia już czekają.

  7. Gosia Kamińska

    Drugie podejście do gry SZYFRANCI (inna grupa szkoleniowa i poziom zarządzania) pokazało, że gra spełnia opisane w instrukcji założenia. Uczestnicy mocno „wkręcili” się w akcję, a na bazie rozgrywki mogłam wprowadzić wszystkich w temat motywacji i motywowania. Zasłużone 5 gwiazdek tym razem 🙂

  8. Małgorzata Kamińska

    Dość słaba gra jak dla mnie, mechanika zaszyta w grze jest ciekawa, ale zadanie do wykonywania nie porwało 🙂 Może kwestia uczestników?

  9. Anna Pluta

    Świetna gra, którą sprawdziłam na szkoleniach, ale również wykorzystałam ją na zajęciach ze studentami. Pozwala na wyciągnięcie wielu ciekawych wniosków i uzmysławia, że działania motywacyjne powinny być zindywidualizowane. Angażuje uczestników. Gorąco polecam.

  10. ERNEST GRASELA

    Grę przeprowadziłem na dużym zespole menadżerów średniego szczebla. Dodatkowo wzbogaciłem o oprawę”wojskową” aby dodać dramatyzmu sytuacji. Gra pokazała jak ważna w zespołach jest jasność komunikacji i umiejętne podzielenia zadań wg kompetencji posiadanych przez pracowników. Na pewno ponownie z niej skorzystam.

Dodaj opinię

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Może spodoba się również…

Zarządzanie pracownikami

119,00 1.899,00  z VAT

Kompetencje menadżerskie

2.360,00  z VAT

Zarządzanie zmianą

189,00 2.190,00  z VAT

Przewiń do góry

Licencja indywidualna

  1. Grę z licencją indywidulaną kupisz poprzez tę stronę – po dodaniu jej do koszyka i realizacji płatności. System automatycznie wprowadzi informację o właścicielu licencji (twoje imię i nazwisko, które podajesz przy wypełnianiu formularza zakupu).
  2. Z gry może korzystać wyłącznie osoba, która dokonała zakupu. Informacja taka jest zawarta na każdej stronie zakupionej gry.
  3. Kupujący może ją prowadzić bez względu na miejsce zatrudnienia, czy też grupę, dla której prowadzi grę.
  4. Licencja zezwala na wydruk niezbędnych materiałów i przekazanie ich uczestnikom gry.
  5. Gry można używać wielokrotnie, a licencja jest bezterminowa.

 

Licencja firmowa

(firmy, uczelnie, szkoły, instytucje)

  1. Licencja firmowa jest własnością określonej firmy lub instytucji.
  2. Wszelkie prawa do gry posiada firma lub instytucja dokonująca zakupu, a nie konkretne osoby. Więc gdy te osoby odejdą z firmy, gry nadal zostaną własnością organizacji.
  3. Właściciel licencji może zlecać prowadzenie gry innym trenerom (także spoza firmy), którzy realizują szkolenia na jego rzecz.
  4. Zezwala na wydruk niezbędnych materiałów i przekazanie ich uczestnikom gry.
  5. Gry można używać wielokrotnie, a licencja jest bezterminowa.

Masz pytania dotyczące licencji?

A może chcesz kupić gry na licencji firmowej i potrzebujesz odroczonej płatności?