(20 opinii klienta)

Nowy Świat

189,00 1.208,00  z VAT

„Nowy Świat” to gra symulacyjna, która angażuje i dostarcza wielu okazji do rywalizacji i współpracy, dając pole do rozwoju umiejętności kluczowych w pracy każdego zespołu. Jej zaletami są z jednej strony prosta konstrukcja, dzięki której poprowadzisz ją z przyjemnością, a z drugiej atrakcyjna fabuła wciągająca uczestników w akcję.

Wybierz interesującą Cię wersję, aby poznać cenę i dodać do koszyka

Wykorzystasz tę grę, aby:

  • Przypomnieć rolę współpracy wszystkich zespołów w osiąganiu celów organizacji.
  • Wskazać zachowania i czynniki, które wzmacniają lub utrudniają współpracę.
  • Opracować zasady efektywnej współpracy i komunikacji z innymi zespołami.
  • Inspirować do ulepszania współpracy.

Na czym polega ta gra?

Scenariusz przenosi graczy w odległe czasy. Stają na czele czterech prastarych klanów zamieszkujących niedostępny teren. Ich sytuacja jest coraz trudniejsza, ponieważ kończą się zasoby fundamentalne dla ich egzystencji. W tym samym momencie do ich osad docierają informacje o „nowym lądzie”, który jest szansą nie tylko na przeżycie, ale i rozwój całej społeczności. Zanim jednak wyruszą na jego poszukiwanie, muszą zdobyć „przepustkę” umożliwiającą rozpoczęcie podróży – mapę!

Rozgrywka da Ci możliwość omówienia z uczestnikami zagadnień takich, jak np.: planowanie i organizacja współpracy, rozumienie celów zespołu (działu), jak i całej organizacji, czynniki wspierające bądź utrudniające współpracę, role zespołowe.

Wybierz wersję z akcesoriami…

Otrzymasz wówczas zestaw fragmentów mapy do gry szkoleniowej Nowy Świat. Wykonane są one z wysokiej jakości plexi, zabezpieczonej folią ochronną. Dwustronny nadruk jest odporny na wodę i gorące napoje. To praktyczne rozwiązanie, gdy chcesz trwałych akcesoriów, które posłużą na długi czas i zrobią wrażenie na uczestnikach.

Jeśli posiadasz już podstawową wersję produktu i chcesz dokupić tylko akcesoria, przejdź na tę stronę.

Ważne:

  • Do wartości zamówienia dodane zostaną koszty przesyłki kurierskiej – 17,90 zł brutto.
  • Czas realizacji – do 7 dni roboczych od momentu zaksięgowania środków (najczęściej 1 do 2 dni roboczych).

Język gry

PL

Ilość uczestników

8–20 osób, optymalnie 12–16

Czas gry

1,5–2 h

Sprawdź i zobacz fragment gry

Zawierają m.in.: części instrukcji prowadzenia gry oraz materiałów dla uczestników, przykładowe wypowiedzi i wnioski uczestników, i więcej …

Co otrzymasz po zakupie gry?

  • Grę i instrukcję jej prowadzenia w formie pliku PDF.
  • Licencję Osobistą – umożliwia Ci wykorzystywanie tej gry symulacyjnej na Twoich szkoleniach i warsztatach. Zobacz fragmenty gry i zapoznaj się z treścią licencji. Napisz do nas jeśli interesuje Cię zakup gry na licencji dla całej firmy.
  • 90 dniową gwarancję satysfakcji! Więcej o gwarancji

Zobacz, co inni użytkownicy mówią o tej grze

20 opinii dla Nowy Świat

  1. Jędrzej Szynkowski (zweryfikowany)

    Doceniam “Nowy świat” za prostotę zasad i emocje, jakie wyzwala. Przy okazji – jest szybka, dzięki czemu świetnie sprawdza się w krótszych, warsztatowych formach. Prowadziłem grę z kilkoma grupami studenckimi – za każdym razem mieliśmy wartościowy materiał do omówienia. Polecam wersję z akcesoriami – materiały są trwałe i dobrze wykonane. Podoba mi się też rozwiązanie z wiadomościami od kapitana, które sprawiają, że nawet zespół, który ukończył zadanie, może być zaangażowany w rozgrywkę do samego końca.

  2. Joanna Kominiak (zweryfikowany)

    Gra bardzo emocjonująca, w naszym przypadku ekipa potrzebowała całych 30 minut do rozgrywki i jeden klan doszedł do celu po 10 rozdaniu, a jeden zorientował się, że doszedł do celu po rozgrywce. Bardzo trudne jest wprowadzenie dyscypliny, ponieważ emocje powodują, że uczestnicy bardziej koncentrują się na strategii i zadaniu niż słuchają prowadzącego. Stąd dyscyplinowanie jest praktycznie potrzebne ciągle. W mojej rozgrywce uczestniczyło 23 osoby, dodałam obserwatorów mogących się poruszać po sali, wzbogaciło to omówienie gry, ich wnioski były inne niż uczestników.
    Nie znalazłam w instrukcji doprecyzowania co do spotkań między klanami. Dlatego po dopytaniu Pana Wiktora wiem, że wysłannik idzie do całego klanu na spotkanie, a nie do drugiego wysłannika oraz kto pierwszy ten lepszy, jeśli wysłannik dotrze do klanu, z którym chce rozmawiać, inny wysłannik ma tę funkcję zablokowaną. Klan z kartami bez kluczowych elementów zwalał winę porażki słabym rozdanie w wejściu do gry, nierównymi szansami i to też fajny element w omówieniu przy strategiach negocjacyjnych. Grę polecam i penie nie raz z niej jeszcze skorzystam.

  3. Tomasz Hermaniuk (zweryfikowany)

    Szybka i dynamiczna gra. Może nawet nieco zbyt szybka 🙂 Motywuje uczestników do dużej aktywności i wyzwala zaangażowanie. Pokazuje znaczenie kooperacji międzyzespołowej i uświadamia wspólnotę celów. Bardzo ciekawa propozycja. Kolejny trafiony zakup. Polecam wersję z akcesoriami. Wysoka jakość wykonania, a do tego błyskawiczna wysyłka.

  4. Wiktor Wojciechowski (zweryfikowany)

    Idea gra była mi znana. Grę oceniam bardzo dobrze. Szczegółowo napisane instrukcje. W wersji z akcesorami bardzo ładnie są one zaprojektowane i wydane. Cieszy to i mnie i uczestników szkoleń, gdzie miałem okazje grać w tę grę. Jak każda gra od Panów Wiktora i Krzysztofa daje możliwość różnych wariantów zastosowań i podsumowań. Szybkość i łatwość zakupów też zasługuję na najwyższą ocenę.

  5. Beata (zweryfikowany)

    Gra ciekawa. Grupa szybko ją zakończyła. Okazała się prosta, natomiast dała pole do obserwacji zachowań uczestników i procesów między grupami. Polecam.

  6. Hanna Symonowicz (zweryfikowany)

    Gra ciekawa i wciągająca. Dobrze wykonane i praktycznie opakowane akcesoria z pewnością podnoszą jej walory. Szczególnie polecam ją do pracy z zespołem, w których chemy rozbudzić ducha współpracy. Polecam!

  7. Jolanta Łysakowska (zweryfikowany)

    Bardzo lubię tą grę! Jest dynamiczna, często stosuję ją na wolnym powietrzu – to świetna okazja do wyjścia z budynku, jeśli tylko jest taka możliwość. Pozwala dostrzec różne postawy uczestników i odkryć czym kierują się w pracy zespołowej, w jaki sposób współpracują i jakimi wartościami się kierują. Kupiłam oryginalne akcesoria do gry – warto 🙂

  8. Małgorzata Kamińska (zweryfikowany)

    Gra wciągnęła uczestników i szybko się skończyła sukcesem. Bardzo prosta mechanika, a można było zobaczyć kilka ciekawych procesów

  9. Ryszard Sachoń (zweryfikowany)

    gra po małej modyfikacji testowana kilkakrotnie na docelowej grupie kilkunastoletnich odbiorców; i chociaż sam cel gry i jej przekaz nieco inny od zamierzeń autorów to jednak sprawdziła się zankomicie; tylko prośba na przyszlość – prosimy o udostepniane grafiki w nieco lepszej jakości 🙂

    • Wiktor Wołoszko

      Panie Ryszardzie – dziękujemy za komentarz. Proszę dzwonić lub pisać jeśli potrzebuje Pan lepszej grafiki np. do wydruków większych niż te, które przygotowaliśmy. Proszę również rozważyć zakup akcesoriów – fragmentów mapy, które są trwałym i estetycznym elementem tej gry: https://www.graszkoleniowa.pl/produkty/akcesoria/akcesoria-do-gry-nowy-swiat/.
      Zapraszam 🙂

  10. ERNEST GRASELA (zweryfikowany)

    Rozgrywka niniejszej gry bardzo ciekawa szczególnie w zespołach, gdzie mamy do czynienia z dysfunkcjami lub konfliktami między działami. Pokazała świetnie co nie gra w zespole i pozwoliła samodzielnie uczestnikom na obmyślenie planu naprawczego.

  11. Dawid Bachryj (zweryfikowany)

    Super gra ucząca uczestników jak ważna jest współpraca i jak ryzykowna jest rywalizacja. Dla zespołu, który się zna i już od jakiegoś czasu ze sobą pracuje gra jest punktem wyjścia do poprawy nieefektywnych działań.

  12. Dorota Grzelińska (zweryfikowany)

    Szybka gra usprawniająca działanie komunikacyjne wewnątrz firmy. Dobrze przeprowadzona pokazuje role w zespole oraz wewnętrzne “zasady gry”.

  13. Grzegorz Gustaw (zweryfikowany)

    Gra sprawdziła się świetnie. Wywołała wśród uczestników szkolenia duże emocje i zaangażowanie. To doskonałe narzędzie do realizacji wskazanych przez autorów celów. Ponadto jest bardzo prosta i przyjemna w prowadzeniu. Ponieważ uczestnicy (o czym lojalnie ostrzegają autorzy gry) mają tendencję do pozostawania w innych osadach pomimo upływu czasu na dany etap rozgrywki, dobrym pomysłem (zwłaszcza w wypadku prowadzenia dwóch równoległych edycji, gdy grupa szkoleniowa jest bardziej liczna niż rekomendują to autorzy gry), jest przygotowanie kolorowych kart dla każdego z zespołów. Pozwala to na błyskawiczne zidentyfikowanie “intruzów” i poproszenie ich o niezwłoczny powrót do własnej osady. Podsumowując, produkt bardzo udany, warto przy tym zaznaczyć świetną obsługę ze strony zespołu GrowinGame i doskonały kontakt telefoniczny (Panowie potrafią bardzo dobrze doradzić, gdy sytuacja jest nietypowa i zaproponować trafne modyfikacje sposobu prowadzenia rozgrywki).

  14. Dorota Mejri (zweryfikowany)

    Wykorzystałam grę w trakcie realizacji projektu Akademia Menedżera. Oprócz tego, że wywołała ona duże zaangażowanie i emocje, pozwoliła na wyciągnięcie bardzo ciekawych , czasami niespodziewanych, wniosków. Doświadczenie z gry daje się bardzo dobrze przełożyć na biznes.

  15. Kamila Lachowicz (zweryfikowany)

    Świetna gra do wykorzystania w warsztacie z konkretnym zespołem. Bardzo polecam.

  16. Katarzyna Piątek (zweryfikowany)

    Gra bardzo wciągająca. Grupa zaangażowała się i dobrze bawiła. Ku mojemu zdziwieniu studenci, którzy zwykle sceptycznie podchodzili do różnych proponowanych im gier i symulacji, tę uznali za bardzo ciekawą, a równocześnie istotną w ramach zajęć z przedmiotu Budowanie zespołu.
    Polecam grę z pełnym przekonaniem.

  17. Maciej Fijałkowski (zweryfikowany)

    Polecam wszystkim grę. Ciekawe urozmaicenie zajęć. Różnorodne zastosowanie. Użyłem jej dopiero raz przy temacie komunikacji i pracy grupowej ale bez problemu można użyć przy innych tematach np negocjacje.

  18. Andrzej Zdanowski (zweryfikowany)

    Ciekawa i atrakcyjna gra> Wprowadziłem ją jednak w zespole ktory grał już w takie gdy jak traktat pokojowy, czy zagadka kryminalna. NI ezrobila na nich więc efektu łał ale i tak bylo ok

  19. Anna Pluta (zweryfikowany)

    Gra bardzo zaangażowała studentów. Jednocześnie była dla nich ciekawym doświadczeniem, ponieważ ukazała, że konkurowanie i myślenie tylko o własnej wygranej to nie jest najlepszy sposób działania.
    Studenci uczą się na wielu zajęciach akademickich o konkurencji i poznają zasady rywalizacji w świecie biznesu. Gra otworzyła im oczy i pokazała, że współpraca jest bardziej opłacalnym sposobem działania. W praktyce dostrzegli skutki wykorzystywania zasady wygrany-wygrany.
    Gorąco polecam! Gra stanowi dobry wstęp do omówienia wielu zagadnień związanych z funkcjonowaniem zespołów.

  20. Katarzyna Książkiewicz (zweryfikowany)

    Grę wykorzystałam w zespole, w którym, w ciągu 7 miesięcy zmieniło się ponad 50% załogi. To był drugi z kolei warsztat. Na pierwszym uczestnicy uświadamiali sobie za pomocą przygotowanych ćwiczeń, jaki wpływ na funkcjonowanie zgranego zespołu, ma pięć dysfunkcji pracy zespołowej wg Patricka Lencioni. Podczas drugiego warsztatu gra Nowy Świat wpasowała nam się, jakby uszyta na miarę. Świetnie pobudziła zespół, pokazała ich “inne” oblicza, nie tylko te, które znali z pracy i świetnie pozwoliła zatrzeć granice między “starymi” i “nowymi” pracownikami. Gra, jak zwykle mnie nie zawiodła. Bardzo dziękuję autorom 🙂

Tylko zalogowani klienci, którzy kupili ten produkt mogą napisać opinię.

Może spodoba się również…

Komunikacja – style

187,00 1.990,00  z VAT

Organizacja pracy

189,00 1.290,00  z VAT

Komunikacja w zespole i integracja

239,00 1.289,00  z VAT

Scroll to Top

Licencja indywidualna

  1. Grę z licencją indywidulaną kupisz poprzez tę stronę – po dodaniu jej do koszyka i realizacji płatności. System automatycznie wprowadzi informację o właścicielu licencji (twoje imię i nazwisko, które podajesz przy wypełnianiu formularza zakupu).
  2. Z gry może korzystać wyłącznie osoba, która dokonała zakupu. Informacja taka jest zawarta na każdej stronie zakupionej gry.
  3. Kupujący może ją prowadzić bez względu na miejsce zatrudnienia, czy też grupę, dla której prowadzi grę.
  4. Licencja zezwala na wydruk niezbędnych materiałów i przekazanie ich uczestnikom gry.
  5. Gry można używać wielokrotnie, a licencja jest bezterminowa.

 

Licencja firmowa

(firmy, uczelnie, szkoły, instytucje)

  1. Licencja firmowa jest własnością określonej firmy lub instytucji.
  2. Wszelkie prawa do gry posiada firma lub instytucja dokonująca zakupu, a nie konkretne osoby. Więc gdy te osoby odejdą z firmy, gry nadal zostaną własnością organizacji.
  3. Właściciel licencji może zlecać prowadzenie gry innym trenerom (także spoza firmy), którzy realizują szkolenia na jego rzecz.
  4. Zezwala na wydruk niezbędnych materiałów i przekazanie ich uczestnikom gry.
  5. Gry można używać wielokrotnie, a licencja jest bezterminowa.

Masz pytania dotyczące licencji?

A może chcesz kupić gry na licencji firmowej i potrzebujesz odroczonej płatności?