30 dni

(29 opinii klienta)

189,00 349,00  z VAT

Zamów licencję firmową : 1390 zł z VAT.

30 dni to gra symulacyjna poświęcona tematyce zarządzania zmianą, która w wyjątkowy sposób odkrywa punkty wiedzenia, obawy i intencje stron uczestniczących w ważnych procesach zmian w przedsiębiorstwie.

Wyczyść

Opis

Gra szkoleniowa w języku polskim   Gra szkoleniowa w języku angielskim  Język PL i EN     Czas trwania 1,52 h    Liczba uczestników min: 8, max: 20, optymalnie: 1014

Prezes – „Musieliśmy podjąć decyzję, mieliśmy poczucie odpowiedzialności„.
Dyrektorzy – „Myśleliśmy, że jesteśmy przed konfliktem, że będą się buntować.”
Kierownicy produkcji – „Brakowało nam poczucia jedności.”
Pracownicy produkcji – „Czuliśmy się lekceważeni. Zjednoczyliśmy się i zastanawialiśmy się jak postawić opór.”

„30 dni” to gra symulacyjna, która wprowadza uczestników rozgrywki w ostatni miesiąc spowolnienia gospodarczego. Zarządzają oni niewielką stocznią, a ich zadaniem jest przetrwanie ostatnich 30 dni tej trudnej sytuacji. Dodatni wynik finansowy na koniec miesiąca oznacza realizację celu. Wynik ujemny zwiastuje bankructwo.

W tak niełatwym okresie nie ma prostych rozwiązań i szybkich kompromisów. Opcji jest kilka m.in. zwolnienia, modyfikacja struktury zatrudniania czy też restrukturyzacja produkcji. Jedno jest pewne – zmian nie da się uniknąć.

Czas nagli – 30 dni w 30 minut. Zadziwiające jak wiele można nauczyć się o zarządzaniu zmianą, w tak krótkim czasie.

Dzięki tej grze zidentyfikujesz wraz z grupą źródła oporu pracowników wobec zmian, a także czynniki decydujące o powodzeniu w ich wdrażaniu.

30 dni - gra szkoleniowa - zarządzanie zmianą

Zobacz fragmenty gry „30 dni”

Zawierają m.in.: części instrukcji prowadzenia gry, opis jej przebiegu, przykładowe wypowiedzi i wnioski uczestników, model kompetencji, na którym bazuje gra, i więcej …

Rozwijane kompetencje:

  • planowanie procesu zmiany,
  • reagowanie na zmianę,
  • komunikowanie zmiany,
  • zarządzanie procesem,
  • analiza efektów.

Dodatkowe cele:

  • Doświadczenie sytuacji zmian organizacyjnych.
  • Wyłonienie czynników, które leżą u źródeł oporu pracowników w procesie zmian.

Grupa docelowa:

Gra symulacyjna ’30 dni’ skierowana jest do pracowników przygotowujących się do ważnych zmian w organizacji lub już uczestniczących w takich procesach. W szczególności skorzystają na niej managerowie, których zadaniem będzie przewodzenie zmianom w firmie.

Przykładowe wypowiedzi uczestników

Powinniśmy:

  • Wykazywać więcej inicjatywy.
  • Pracownicy muszą wiedzieć, że mogą wyjść z inicjatywą.
  • Kontaktować się z przełożonymi.
  • Przedstawić sytuację.
  • Przekazywać więcej informacji z góry.
  • Zadbać o motywację.
  • Budować poczucie jedności.
  • Wykorzystać najbardziej aktywnych pracowników.

Korzyści:

Bardzo angażująca metoda pozwala na wypracowanie wniosków dotyczących zarządzania zmianą w przedsiębiorstwie z szczególnym uwzględnieniem przyczyn oporu wobec zmian. Presja czasu oraz zastosowane w grze mechanizmy przynoszą uczestnikom wiele ciekawych doświadczeń.

Gra będzie doskonałym przygotowaniem liderów i agentów zmian. Pozwoli im ustrzec się błędów w rzeczywistych sytuacjach w organizacji.

Otrzymujesz:

  • Grę i instrukcję jej prowadzenia w formie pliku PDF.
  • Licencję Osobistą – umożliwia Ci wykorzystywanie tej gry symulacyjnej na Twoich szkoleniach i warsztatach. Zobacz fragmenty gry i zapoznaj się z treścią licencji. Napisz do nas jeśli interesuje Cię zakup gry na licencji dla całej firmy.
Gwarancja satysfakcji GraSzkoleniowa.pl

Kup „30 dni” z naszą gwarancją satysfakcji!

Jeśli w ciągu 90 dni od zakupu gry stwierdzisz, że nie spełniła ona Twoich oczekiwań otrzymasz zwrot pieniędzy. Zobacz jakie to proste – więcej o gwarancji satysfakcji.

29 opinii dla 30 dni

  1. Mirek Betkowski

    Bardzo rozwijająca gra ukazująca różne aspekty wprowadzenia zmiany, przed którą budzą się lęki i obawy. ciekawy sposób prowadzenia narracji i kierowaia poszczególnymi etapami. Polecam to rozwiązanie nie tylko do pracy z zespołami ale także do wspólnej zabawy z domownikami przed podjęciem ważnych spraw. Mirek B

  2. Marek Gliwny

    Gra „30 dni” zmusza do refleksji. Bycie menedżerem to konieczność łączenia wielu różnych perspektyw. Uczestnicy mieli okazję spojrzeć na „zarząd” także oczami zwykłych pracowników. Okazało się ze „góra” czasem zapomina kto jest „na dole”. A dla sprawnego zarządzania konieczne jest szersze spojrzenie. Gra była ciekawym doświadczeniem. POLECAM

  3. Dominika

    Lubię angażować uczestników w tą grę, bo daje ciekawe wnioski i podoba im się jej przebieg. Jest dobrze opisana i ciekawa w realizacji – polecam 🙂

  4. Grzegorz Gustaw

    Przy temacie zarządzania zmianą – niezastąpiona. Prowadziłem ją wielokrotnie zarówno w j. polskim, jak i angielskim (polecam również zakup tej wersji językowej). Za każdym razem uczestnicy naturalnie wchodzili w role. Pojawiały się m.in. typowe błędy najwyższego kierownictwa w kontekście komunikowania zmiany, jak i opór ze strony pracowników niszczego szczebla. Perełka.

  5. Małgorzata Klimka-Kołysko

    Ciekawa, angażująca gra. Świetnie sprawdziła się w zespole, który był nowym zespołem, jak i w grupie, która znała się już dość długo. Scenariusz gry pozwala zaobserwować mechanizmy kierujące zespołem, zachowania poszczególnych członków, uruchamia emocje.

  6. Jacek Lisicki

    Polecam grę. Szczególnie dla uczestników z dużym doświadczeniem, a wykazujących pewne oznaki rutyny. Dynamika i fabuła gry szybko angażuje, odrywając biorących ucział od schematów i automatyzmów dnia codziennego. W omówieniu – zderzenie tego co się zadziało w trakcie gry z realnością dnia codziennego w pracy – bezcenne! Nagle uczestnicy zaczynają być TU I TERAZ.

  7. ERNEST GRASELA

    Bardzo dobra gra, która pozwolił uczestnikom spojrzeć na zmianę jak coś wartościowego, pod warunkiem że jest dobrze przygotowana. Podczas gry ludzie poczuli jakich emocji dostarcza zmiana oraz jak w procesie zmiany reagują ludzie. Polecam Ernest Grasela

  8. Adrian Wołodźko

    Już w połowie prowadzenia gry widać było z jakimi problemami komunikacyjnymi zmaga się grupa.

    Uczestnicy szkolenia stosunkowo szybko uświadomili sobie swoje nawyki, co bardzo pomogło w prowadzeniu dalszych ćwiczeń i dyskusji.

    Polecam 😉

  9. Martyna Rogowska

    Gra bardzo angażująca uczestników pozwalająca spojrzeć na temat z różnych perspektyw.
    Zdecydowanie polecam wszystkim którzy chcą zająć się zagadnieniem zmiany w organizacji oraz popracować nad tematem w bardziej kreatywny sposób.

  10. Marlena Adamska

    Gra niezwykle angażująca uczestników. Podczas rozgrywki pojawiają się aspekty nad którymi można pracować wiele godzin, wyciągać wnioski i przekładać je na rozwiązania gotowe do wdrożenia. Przede wszystkim gra pokazuje cały proces zarządzania zmianą – od niechęci, oporu, jak reagujemy na zmianę, jakie podejmujemy decyzje i jakie to ma konsekwencje podczas jej wprowadzania. Gorąco polecam.

  11. Jarosław Wołyński

    Jasny przekaz i wskazanie na kluczowe obszary potencjalnych oporów w zarządzaniu zmianą.
    Polecam

  12. Żaneta Mańka

    Bardzo ciekawa gra dotykająca obszaru zarządzania zmianą w organizacji. Pozwala Uczestnikom doznać refleksji na temat ograniczonej komunikacji w sytuacji zarządzania zmianami oraz realne emocje dotyczące braku zangażowania poszczególnych osób w realizację projektu. Gra skonstruowana ciekawie – już samo wprowadzenie (konkurs stanowisk) jest bardzo wciągające w rozgrywkę.
    Serdecznie polecam.

  13. Beata Kozyra

    Świetna gra! Na początku wydawała się uczestnikom stosunkowo prosta, ale w krótkim czasie pokazała, w jaki sposób ludzie reagują na zmiany i jak emocje i wynikające z nich postawy i zachowania wpływają na przebieg procesu zmiany. Najciekawsze było podsumowanie i omówienie gry, w której każdy z uczestników dostrzegł nowe dla siebie aspekty zmiany, których wcześniej sobie nie uwiadamiał.

    GORĄCO POLECAM.
    Beata Kozyra

  14. Damiana Skonieczna-Gawęda

    Super gra. Przetestowałam wraz z moimi współpracownikami (duży zespół plus młoda kadra menadżerska I stopnia) w podziale na 2 grupy. Uczestnicy pojęli proces przechodzenia przez zmianę oraz jej postrzeganie przez różne szczeble struktury organizacyjnej. Gra wciągnęła wszystkich i ku mojemu zaskoczeniu wypracowano spory zysk netto przy zastosowaniu mieszanego modelu programu naprawczego (poszerzenie asortymentu, szkolenie pracowników, degradacja większości kadry menadżerskiej) oraz opracowano strategię długoterminową. Była otwarta komunikacja i współpraca pomiędzy wszystkimi szczeblami organizacji. Były emocje, spodziewane reakcje i komentarze. Gra rewelacyjnie nadaje się do budowania zaangażowania w organizacji. Uzupełniłabym ją jeszcze o model zaangażowania z omówieniem zachowań charakterystycznych dla kategorii: współpraca, komunikacja/szczerość, zaufanie. Ja wplotłam jeszcze element dodatkowy jakim jest inteligencja emocjonalna pracownika (EQ). To wzmocniło ich zaangażowanie.

  15. Dawid Bachryj

    Rewelacyjna gra, którą polecam każdemu. Niesamowicie emocjonująca i angażująca zarówna uczestników jak i prowadzącego. Wykorzystałem grę wielokrotnie i doświadczyłem efektu „wow” za każdym razem. Co ciekawe – po trzech latach spotkałem się z grupą, która doświadczyła tej gry, wspominają ją z takimi samymi emocjami jak podczas rozgrywki. Polecam.

  16. Marta Bober-Lal

    To była moja pierwsza gra zakupiona w tym sklepie. Wykorzystałam ją na szkoleniu z zarządzania zmianą dla menedżerów doświadczonych już w prowadzeniu różnych projektów. Gra pokazała że nawet doświadczeni pracownicy „potykają się” na podstawach 🙂 Polecam serdecznie

  17. Alicja Rolka

    Gra 30 dni została przeprowadzona w trakcie warsztatów z zarządzania zmianą dla grupy managerów i sprawdziła się bardzo dobrze. Gra ujawniła i uświadomiła mechanizmy działające w zmianie, typowe reakcje i zachowania oraz ich konsekwencje. Była podstawą do dyskusji i refleksji uczestników, którzy sytuacje pojawiające się w trakcie gry odnosili do tego z czym mierzą się na codzień. Jest to gotowe narzędzie dające świetną podstawę do dyskusji, dodatkowo zostało pozytywnie ocenione przez uczestników. Polecam!

  18. Anna Pluta

    Użyłam tej gry na zajęciach ze studentami (stacjonarnymi i niestacjonarnymi). Rozgrywka była wstępem do omówienia zagadnień związanych z zarządzaniem zmianami. Po jej zakończeniu pojawiło się wiele konkretnych problemów i pytań, a także świadomość, że zarządzanie zmianami to trudny proces obejmujący nie tylko aspekty techniczne i organizacyjne, ale również społeczne.
    Studenci byli bardzo zaangażowani w rozgrywkę. Gra ukazała ich postawy, stereotypy myślenia i pobudziła do wielu ciekawych wniosków. Gorąco polecam!

  19. Anna Krawcewicz (Trener Mind UP)

    Bardzo dobra gra.
    Wielokrotnie stosowałam na warsztatach z „Zarządzania zmianą”. Za każdym razem gra angażowała uczestników tak, że mogliśmy na podstawie doświadczeń wyprowadzić bardzo pożyteczne i konstruktywne wnioski dla organizacji.
    Szczerze polecam!
    Anna Krawcewicz – Trener Mind UP

  20. Małgorzata Zaremba

    Gra na pozór prosta, ale w tej prostocie kryje się całe sedno. Wykorzystuję grę podczas szkoleń z zarządzania zmianą – dla uczestników największym zaskoczeniem jest komunikacja w zamianie – czyli ponoć absolutnie oczywistego i prostego, okazuje się być rafą koralową na której rozbijają się okręty projektów. Gra to pokazuje. jest wielopłaszczyznowa, pozwala wypracować praktyczne wnioski do zastosowania od ręki.

  21. Maciej Fijałkowski

    Ciekawa gra, bardzo dobrze sprawdza się przy okazji tematu związanego z zarządzaniem zmianą w przedsiębiorstwie, Polecam.

  22. Wojciech Szorc (trener biznesu)

    Wykorzystałem grę jako podstawę warsztatów z przechodzenia przez zmianę. Przebieg gry, zachowania uczestników, wnioski po zakończeniu dają świetny materiał szkoleniowy na wielu płaszczyznach. Nas interesowała oczywiście zmiana z perspektywy pracownika, zespołu i organizacji – znakomity materiał. Pojawiło się wiele wątków, które spokojnie można wykorzystać na szkoleniach ze współpracy zespołowej, efektywnej komunikacji a nawet przejmowania odpowiedzialności. Polecam

  23. Wojciech Kaczmarek

    W ostatnim m-cu realizowałem ta grę trzykrotnie w różnych grupach menedżerskich. Konstrukcja gry jest świetnie doukładaną. W zasadzie w każdej z realizacji na poziomie konkursu stanowisk na poczatku uczestnicy mówili, że nie da się odgadnąć np przy którym stole kto siedzi albo jaki produkt ile kosztuje w produkcji. A na etapie podsumowania mówili m. in. o swoim „stereotypie”. Zręcznie gra pokazuje samym uczestnikom jak bardzo schematycznie myślą i czasami jak bardzo trudno im z tym pracować. Polecam ze wszech miar.

  24. Beata Zięcik

    Przeprowadzałam kilka razy w róznych zespołach z udziałem kadry menadżerskiej niższego i wyższego szczebla. Genialna gra ukazująca za każdym razem jak ciężko jest wprowadzić zmianę i jak bardzo „punkt widzenia zmiania się w zalezności od punktu siedzenia”. Gra bardzo mocno angażuje uczestnikow, pojawiają się rozne emocje, a wniosków nie ma końca. Polecam nietylko jako grę dotyczącą zarządzania zmianą, ale również jako grę dotyczącą współpracy i komunikacji.

  25. Anna Olszowy

    Gra w idealny sposób pokazuje sytuacje oraz postawy pracowników podczas zmian w organizacji. Co najważniejsze angażuje uczestników szkolenia, pobudza w nich głębokie emocje co służy wypracowaniu ciekawych wniosków i rozwiązań. Potwierdzam, że na grze można pracować dłużej, pokazuje ona pracę na różnych stanowiskach- od niższego do najwyższego szczebla, co dodatkowo czyni ją atrakcyjną edukacyjnie. Gorąco polecam.

  26. Dariusz Olszewski

    Przeprowadzaliśmy tę grę dla całej kilkudziesięcioosobowej firmy w kilku grupach jednocześnie. (forma rywalizacji). Mechanizm gry świetnie pokazał jak funkcjonujące wśród uczestników stereotypy ról przekładają się na zachowania.
    Jak budowanie rozwiązań przed komunikacją i uzyskaniem aprobaty społecznej do zmian wpływa na efektywność procesu. Z zachowań uczestników podczas gry można moderować wiele wniosków zwłaszcza, że gra mocno angażuje uczestników. Polecam to narzędzie i rekomenduję sugerowanie grupie aby uczestnicy zamienili się rolami w grze (jeśli grupa to managerowie i pracownicy). Doświadczenie i odpowiednie omówienie procesu przez trenera może okazać się mocno inspirujące dla pracowników wyższych szczebli w organizacji.

  27. Julita Gacuta

    Podczas gry pojawiają się aspekty nad którymi można pracować wiele godzin, wyciągać nieskończoną liczbę wniosków. Przede wszystkim pokazuje jak reagujemy na zmianę, jakie podejmujemy decyzje i jakie to ma konsekwencje podczas jej wprowadzania. Gdy tematem szkolenia jest zmiana to mamy tu gotowe narzędzie do pracy. Polecam.
    Julita (trener biznesu)

  28. Rafał Balicki

    Świetna gra pokazująca czym jest zmiana i jak ludzie na zmianę reagują. Dobry trener może na niej pracować cały dzień. POLECAM.
    Rafał ( trener biznesu, coach)

  29. Ewa Sakwa

    30 dni to trzecia gra, którą przeprowadzałam. Grę przeprowadzałam również w zespołach, które wcześniej doświadczyły gry Zagadki kryminalne lub Skandal. W podsumowaniu nawiązywaliśmy do podsumowania z poprzedniej gry. Czy doświadczenia komunikacyjne i umiejętności współpracy, o których wcześniej mówiliśmy przydały się w tej grze. W części grup owszem uniknięto poprzednich błędów, w niektórych grupach nie uniknięto i najciekawsze były wnioski dlaczego. Wszystkie gry, które przeprowadziłam Skandal, Zagadki kryminalne i 30 dni dają możliwość pokazania pracy zespołu, pozwalają wydobyć kompetencje do doskonalenia, wskazują liderów w grupie, wskazują tez outsiderów, uruchamiają prawdziwe emocje, zachowania i postawy. Trzeba być dobrze przygotowanym do podsumowania gry, albowiem wiele aspektów pojawia się podczas gry. Najważniejsze jest zachowanie dystansu, poczucie humoru. Instrukcje do gry są w zupełności wystarczającym i zrozumiałym materiałem do przeprowadzenia gry. Zachęcam też do rozbudowania fabuły jeśli tylko mamy na to czas na szkoleniu i pewne doświadczenie. Po przeprowadzonej grze, uczestnicy pozytywnie oceniali grę. Ewa S.

Dodaj opinię

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Zobacz fragmenty gry i zapoznaj się z treścią licencji:

Fragmenty gry – 30 dni

Mogą Cię także zainteresować …