30 dni

Oceniony 5.00 na 5 na podstawie 23 ocen klientów
(25 opinii klienta)

169,00  z VAT

Zamów licencję firmową : 1183 zł z VAT.

30 dni to gra symulacyjna poświęcona tematyce zarządzania zmianą, która w wyjątkowy sposób odkrywa punkty wiedzenia, obawy i intencje stron uczestniczących w ważnych procesach zmian w przedsiębiorstwie.

Opis

Czas trwania 1,52 h  Liczba uczestników min: 8, max: 20, optymalnie: 1014

Prezes – “Musieliśmy podjąć decyzję, mieliśmy poczucie odpowiedzialności“.
Dyrektorzy – “Myśleliśmy, że jesteśmy przed konfliktem, że będą się buntować.”
Kierownicy produkcji – “Brakowało nam poczucia jedności.”
Pracownicy produkcji – “Czuliśmy się lekceważeni. Zjednoczyliśmy się i zastanawialiśmy się jak postawić opór.”

“30 dni” to gra symulacyjna, która wprowadza uczestników rozgrywki w ostatni miesiąc spowolnienia gospodarczego. Zarządzają oni niewielką stocznią, a ich zadaniem jest przetrwanie ostatnich 30 dni tej trudnej sytuacji. Dodatni wynik finansowy na koniec miesiąca oznacza realizację celu. Wynik ujemny zwiastuje bankructwo.

W tak niełatwym okresie nie ma prostych rozwiązań i szybkich kompromisów. Opcji jest kilka m.in. zwolnienia, modyfikacja struktury zatrudniania czy też restrukturyzacja produkcji. Jedno jest pewne – zmian nie da się uniknąć.

Czas nagli – 30 dni w 30 minut. Zadziwiające jak wiele można nauczyć się o zarządzaniu zmianą, w tak krótkim czasie.

Dzięki tej grze zidentyfikujesz wraz z grupą źródła oporu pracowników wobec zmian, a także czynniki decydujące o powodzeniu w ich wdrażaniu.

30 dni - gra szkoleniowa - zarządzanie zmianą

Zobacz fragmenty gry “30 dni”

Zawierają m.in.: części instrukcji prowadzenia gry, opis jej przebiegu, przykładowe wypowiedzi i wnioski uczestników, model kompetencji, na którym bazuje gra, i więcej …

Rozwijane kompetencje:

  • planowanie procesu zmiany,
  • reagowanie na zmianę,
  • komunikowanie zmiany,
  • zarządzanie procesem,
  • analiza efektów.

Dodatkowe cele:

  • Doświadczenie sytuacji zmian organizacyjnych.
  • Wyłonienie czynników, które leżą u źródeł oporu pracowników w procesie zmian.

Grupa docelowa:

Gra symulacyjna ’30 dni’ skierowana jest do pracowników przygotowujących się do ważnych zmian w organizacji lub już uczestniczących w takich procesach. W szczególności skorzystają na niej managerowie, których zadaniem będzie przewodzenie zmianom w firmie.

Przykładowe wypowiedzi uczestników

Powinniśmy:

  • Wykazywać więcej inicjatywy.
  • Pracownicy muszą wiedzieć, że mogą wyjść z inicjatywą.
  • Kontaktować się z przełożonymi.
  • Przedstawić sytuację.
  • Przekazywać więcej informacji z góry.
  • Zadbać o motywację.
  • Budować poczucie jedności.
  • Wykorzystać najbardziej aktywnych pracowników.

Korzyści:

Bardzo angażująca metoda pozwala na wypracowanie wniosków dotyczących zarządzania zmianą w przedsiębiorstwie z szczególnym uwzględnieniem przyczyn oporu wobec zmian. Presja czasu oraz zastosowane w grze mechanizmy przynoszą uczestnikom wiele ciekawych doświadczeń.

Gra będzie doskonałym przygotowaniem liderów i agentów zmian. Pozwoli im ustrzec się błędów w rzeczywistych sytuacjach w organizacji.

Otrzymujesz:

  • Grę i instrukcję jej prowadzenia w formie pliku PDF.
  • Licencję Osobistą – umożliwia Ci wykorzystywanie tej gry symulacyjnej na Twoich szkoleniach i warsztatach. Zobacz fragmenty gry i zapoznaj się z treścią licencji. Napisz do nas jeśli interesuje Cię zakup gry na licencji dla całej firmy.
Gwarancja satysfakcji GraSzkoleniowa.pl

Kup “30 dni” z naszą gwarancją satysfakcji!

Jeśli w ciągu 90 dni od zakupu gry stwierdzisz, że nie spełniła ona Twoich oczekiwań otrzymasz zwrot pieniędzy. Zobacz jakie to proste – więcej o gwarancji satysfakcji.

25 opinii dla 30 dni

  1. Oceniony 5 na 5.

    Małgorzata Klimka-Kołysko

    Ciekawa, angażująca gra. Świetnie sprawdziła się w zespole, który był nowym zespołem, jak i w grupie, która znała się już dość długo. Scenariusz gry pozwala zaobserwować mechanizmy kierujące zespołem, zachowania poszczególnych członków, uruchamia emocje.

  2. Oceniony 5 na 5.

    Jacek Lisicki

    Polecam grę. Szczególnie dla uczestników z dużym doświadczeniem, a wykazujących pewne oznaki rutyny. Dynamika i fabuła gry szybko angażuje, odrywając biorących ucział od schematów i automatyzmów dnia codziennego. W omówieniu – zderzenie tego co się zadziało w trakcie gry z realnością dnia codziennego w pracy – bezcenne! Nagle uczestnicy zaczynają być TU I TERAZ.

  3. Oceniony 5 na 5.

    ERNEST GRASELA

    Bardzo dobra gra, która pozwolił uczestnikom spojrzeć na zmianę jak coś wartościowego, pod warunkiem że jest dobrze przygotowana. Podczas gry ludzie poczuli jakich emocji dostarcza zmiana oraz jak w procesie zmiany reagują ludzie. Polecam Ernest Grasela

  4. Oceniony 5 na 5.

    Adrian Wołodźko

    Już w połowie prowadzenia gry widać było z jakimi problemami komunikacyjnymi zmaga się grupa.

    Uczestnicy szkolenia stosunkowo szybko uświadomili sobie swoje nawyki, co bardzo pomogło w prowadzeniu dalszych ćwiczeń i dyskusji.

    Polecam 😉

  5. Oceniony 5 na 5.

    Martyna Rogowska

    Gra bardzo angażująca uczestników pozwalająca spojrzeć na temat z różnych perspektyw.
    Zdecydowanie polecam wszystkim którzy chcą zająć się zagadnieniem zmiany w organizacji oraz popracować nad tematem w bardziej kreatywny sposób.

  6. Oceniony 5 na 5.

    Marlena Adamska

    Gra niezwykle angażująca uczestników. Podczas rozgrywki pojawiają się aspekty nad którymi można pracować wiele godzin, wyciągać wnioski i przekładać je na rozwiązania gotowe do wdrożenia. Przede wszystkim gra pokazuje cały proces zarządzania zmianą – od niechęci, oporu, jak reagujemy na zmianę, jakie podejmujemy decyzje i jakie to ma konsekwencje podczas jej wprowadzania. Gorąco polecam.

  7. Oceniony 5 na 5.

    Jarosław Wołyński

    Jasny przekaz i wskazanie na kluczowe obszary potencjalnych oporów w zarządzaniu zmianą.
    Polecam

  8. Oceniony 5 na 5.

    Żaneta Mańka

    Bardzo ciekawa gra dotykająca obszaru zarządzania zmianą w organizacji. Pozwala Uczestnikom doznać refleksji na temat ograniczonej komunikacji w sytuacji zarządzania zmianami oraz realne emocje dotyczące braku zangażowania poszczególnych osób w realizację projektu. Gra skonstruowana ciekawie – już samo wprowadzenie (konkurs stanowisk) jest bardzo wciągające w rozgrywkę.
    Serdecznie polecam.

  9. Oceniony 5 na 5.

    Beata Kozyra

    Świetna gra! Na początku wydawała się uczestnikom stosunkowo prosta, ale w krótkim czasie pokazała, w jaki sposób ludzie reagują na zmiany i jak emocje i wynikające z nich postawy i zachowania wpływają na przebieg procesu zmiany. Najciekawsze było podsumowanie i omówienie gry, w której każdy z uczestników dostrzegł nowe dla siebie aspekty zmiany, których wcześniej sobie nie uwiadamiał.

    GORĄCO POLECAM.
    Beata Kozyra

  10. Oceniony 5 na 5.

    Damiana Skonieczna-Gawęda

    Super gra. Przetestowałam wraz z moimi współpracownikami (duży zespół plus młoda kadra menadżerska I stopnia) w podziale na 2 grupy. Uczestnicy pojęli proces przechodzenia przez zmianę oraz jej postrzeganie przez różne szczeble struktury organizacyjnej. Gra wciągnęła wszystkich i ku mojemu zaskoczeniu wypracowano spory zysk netto przy zastosowaniu mieszanego modelu programu naprawczego (poszerzenie asortymentu, szkolenie pracowników, degradacja większości kadry menadżerskiej) oraz opracowano strategię długoterminową. Była otwarta komunikacja i współpraca pomiędzy wszystkimi szczeblami organizacji. Były emocje, spodziewane reakcje i komentarze. Gra rewelacyjnie nadaje się do budowania zaangażowania w organizacji. Uzupełniłabym ją jeszcze o model zaangażowania z omówieniem zachowań charakterystycznych dla kategorii: współpraca, komunikacja/szczerość, zaufanie. Ja wplotłam jeszcze element dodatkowy jakim jest inteligencja emocjonalna pracownika (EQ). To wzmocniło ich zaangażowanie.

  11. Oceniony 5 na 5.

    Dawid Bachryj

    Rewelacyjna gra, którą polecam każdemu. Niesamowicie emocjonująca i angażująca zarówna uczestników jak i prowadzącego. Wykorzystałem grę wielokrotnie i doświadczyłem efektu “wow” za każdym razem. Co ciekawe – po trzech latach spotkałem się z grupą, która doświadczyła tej gry, wspominają ją z takimi samymi emocjami jak podczas rozgrywki. Polecam.

  12. Oceniony 5 na 5.

    Marta Bober-Lal

    To była moja pierwsza gra zakupiona w tym sklepie. Wykorzystałam ją na szkoleniu z zarządzania zmianą dla menedżerów doświadczonych już w prowadzeniu różnych projektów. Gra pokazała że nawet doświadczeni pracownicy “potykają się” na podstawach 🙂 Polecam serdecznie

  13. Oceniony 5 na 5.

    Alicja Rolka

    Gra 30 dni została przeprowadzona w trakcie warsztatów z zarządzania zmianą dla grupy managerów i sprawdziła się bardzo dobrze. Gra ujawniła i uświadomiła mechanizmy działające w zmianie, typowe reakcje i zachowania oraz ich konsekwencje. Była podstawą do dyskusji i refleksji uczestników, którzy sytuacje pojawiające się w trakcie gry odnosili do tego z czym mierzą się na codzień. Jest to gotowe narzędzie dające świetną podstawę do dyskusji, dodatkowo zostało pozytywnie ocenione przez uczestników. Polecam!

  14. Oceniony 5 na 5.

    Anna Pluta

    Użyłam tej gry na zajęciach ze studentami (stacjonarnymi i niestacjonarnymi). Rozgrywka była wstępem do omówienia zagadnień związanych z zarządzaniem zmianami. Po jej zakończeniu pojawiło się wiele konkretnych problemów i pytań, a także świadomość, że zarządzanie zmianami to trudny proces obejmujący nie tylko aspekty techniczne i organizacyjne, ale również społeczne.
    Studenci byli bardzo zaangażowani w rozgrywkę. Gra ukazała ich postawy, stereotypy myślenia i pobudziła do wielu ciekawych wniosków. Gorąco polecam!

  15. Oceniony 5 na 5.

    Anna Krawcewicz (Trener Mind UP)

    Bardzo dobra gra.
    Wielokrotnie stosowałam na warsztatach z „Zarządzania zmianą”. Za każdym razem gra angażowała uczestników tak, że mogliśmy na podstawie doświadczeń wyprowadzić bardzo pożyteczne i konstruktywne wnioski dla organizacji.
    Szczerze polecam!
    Anna Krawcewicz – Trener Mind UP

  16. Oceniony 5 na 5.

    Małgorzata Zaremba

    Gra na pozór prosta, ale w tej prostocie kryje się całe sedno. Wykorzystuję grę podczas szkoleń z zarządzania zmianą – dla uczestników największym zaskoczeniem jest komunikacja w zamianie – czyli ponoć absolutnie oczywistego i prostego, okazuje się być rafą koralową na której rozbijają się okręty projektów. Gra to pokazuje. jest wielopłaszczyznowa, pozwala wypracować praktyczne wnioski do zastosowania od ręki.

  17. Oceniony 5 na 5.

    Maciej Fijałkowski

    Ciekawa gra, bardzo dobrze sprawdza się przy okazji tematu związanego z zarządzaniem zmianą w przedsiębiorstwie, Polecam.

  18. Oceniony 5 na 5.

    Wojciech Szorc (trener biznesu)

    Wykorzystałem grę jako podstawę warsztatów z przechodzenia przez zmianę. Przebieg gry, zachowania uczestników, wnioski po zakończeniu dają świetny materiał szkoleniowy na wielu płaszczyznach. Nas interesowała oczywiście zmiana z perspektywy pracownika, zespołu i organizacji – znakomity materiał. Pojawiło się wiele wątków, które spokojnie można wykorzystać na szkoleniach ze współpracy zespołowej, efektywnej komunikacji a nawet przejmowania odpowiedzialności. Polecam

  19. Oceniony 5 na 5.

    Wojciech Kaczmarek

    W ostatnim m-cu realizowałem ta grę trzykrotnie w różnych grupach menedżerskich. Konstrukcja gry jest świetnie doukładaną. W zasadzie w każdej z realizacji na poziomie konkursu stanowisk na poczatku uczestnicy mówili, że nie da się odgadnąć np przy którym stole kto siedzi albo jaki produkt ile kosztuje w produkcji. A na etapie podsumowania mówili m. in. o swoim “stereotypie”. Zręcznie gra pokazuje samym uczestnikom jak bardzo schematycznie myślą i czasami jak bardzo trudno im z tym pracować. Polecam ze wszech miar.

  20. Oceniony 5 na 5.

    Beata Zięcik

    Przeprowadzałam kilka razy w róznych zespołach z udziałem kadry menadżerskiej niższego i wyższego szczebla. Genialna gra ukazująca za każdym razem jak ciężko jest wprowadzić zmianę i jak bardzo “punkt widzenia zmiania się w zalezności od punktu siedzenia”. Gra bardzo mocno angażuje uczestnikow, pojawiają się rozne emocje, a wniosków nie ma końca. Polecam nietylko jako grę dotyczącą zarządzania zmianą, ale również jako grę dotyczącą współpracy i komunikacji.

  21. Oceniony 5 na 5.

    Anna Olszowy

    Gra w idealny sposób pokazuje sytuacje oraz postawy pracowników podczas zmian w organizacji. Co najważniejsze angażuje uczestników szkolenia, pobudza w nich głębokie emocje co służy wypracowaniu ciekawych wniosków i rozwiązań. Potwierdzam, że na grze można pracować dłużej, pokazuje ona pracę na różnych stanowiskach- od niższego do najwyższego szczebla, co dodatkowo czyni ją atrakcyjną edukacyjnie. Gorąco polecam.

  22. Oceniony 5 na 5.

    Dariusz Olszewski

    Przeprowadzaliśmy tę grę dla całej kilkudziesięcioosobowej firmy w kilku grupach jednocześnie. (forma rywalizacji). Mechanizm gry świetnie pokazał jak funkcjonujące wśród uczestników stereotypy ról przekładają się na zachowania.
    Jak budowanie rozwiązań przed komunikacją i uzyskaniem aprobaty społecznej do zmian wpływa na efektywność procesu. Z zachowań uczestników podczas gry można moderować wiele wniosków zwłaszcza, że gra mocno angażuje uczestników. Polecam to narzędzie i rekomenduję sugerowanie grupie aby uczestnicy zamienili się rolami w grze (jeśli grupa to managerowie i pracownicy). Doświadczenie i odpowiednie omówienie procesu przez trenera może okazać się mocno inspirujące dla pracowników wyższych szczebli w organizacji.

  23. Julita Gacuta

    Podczas gry pojawiają się aspekty nad którymi można pracować wiele godzin, wyciągać nieskończoną liczbę wniosków. Przede wszystkim pokazuje jak reagujemy na zmianę, jakie podejmujemy decyzje i jakie to ma konsekwencje podczas jej wprowadzania. Gdy tematem szkolenia jest zmiana to mamy tu gotowe narzędzie do pracy. Polecam.
    Julita (trener biznesu)

  24. Oceniony 5 na 5.

    Rafał Balicki

    Świetna gra pokazująca czym jest zmiana i jak ludzie na zmianę reagują. Dobry trener może na niej pracować cały dzień. POLECAM.
    Rafał ( trener biznesu, coach)

  25. Ewa Sakwa

    30 dni to trzecia gra, którą przeprowadzałam. Grę przeprowadzałam również w zespołach, które wcześniej doświadczyły gry Zagadki kryminalne lub Skandal. W podsumowaniu nawiązywaliśmy do podsumowania z poprzedniej gry. Czy doświadczenia komunikacyjne i umiejętności współpracy, o których wcześniej mówiliśmy przydały się w tej grze. W części grup owszem uniknięto poprzednich błędów, w niektórych grupach nie uniknięto i najciekawsze były wnioski dlaczego. Wszystkie gry, które przeprowadziłam Skandal, Zagadki kryminalne i 30 dni dają możliwość pokazania pracy zespołu, pozwalają wydobyć kompetencje do doskonalenia, wskazują liderów w grupie, wskazują tez outsiderów, uruchamiają prawdziwe emocje, zachowania i postawy. Trzeba być dobrze przygotowanym do podsumowania gry, albowiem wiele aspektów pojawia się podczas gry. Najważniejsze jest zachowanie dystansu, poczucie humoru. Instrukcje do gry są w zupełności wystarczającym i zrozumiałym materiałem do przeprowadzenia gry. Zachęcam też do rozbudowania fabuły jeśli tylko mamy na to czas na szkoleniu i pewne doświadczenie. Po przeprowadzonej grze, uczestnicy pozytywnie oceniali grę. Ewa S.

Dodaj opinię

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Zobacz fragmenty gry i zapoznaj się z treścią licencji:

Fragmenty gry – 30 dni

Mogą Cię także zainteresować …