Czas redakcji

Oceniony 5.00 na 5 na podstawie 5 ocen klientów
(5 opinii klienta)

169,00  z VAT

Zamów licencję firmową : 1183 zł z VAT.

„Czas redakcji” to inspirująca gra szkoleniowa poświęcona tematyce zarządzania sobą w czasie. Wprowadza uczestników w sytuację redakcyjnego zgiełku, wymagającego równoczesnego radzenia sobie z wieloma zadaniami oraz dystraktorami. Tym samym stawia ich przed wyzwaniem przede wszystkim organizacji pracy własnej, ale także i zespołu.

Opis

Czas trwania 2,53 h  Liczba uczestników min: 9, max: 25, optymalnie: 1215

Uczestnicy wcielają się w role pracowników redakcji poczytnego magazynu, który właśnie obchodzi 10. rocznicę swego istnienia. Przy tej okazji właściciele wpadli na niekonwencjonalny pomysł. Postanowili w centrum uwagi umieścić osoby, które na co dzień piszą o znanych gwiazdach, ciekawych wydarzeniach czy wyjątkowych miejscach. W jubileuszowym wydaniu magazynu, poruszając dotychczasowe tematy, pracownicy będą pisać o… sobie.

Sielankę tego prostego z pozoru zadania naruszy wielość oczekiwań, presja czasu czy też inni domagający się uwagi pracownicy. To nasycone interakcjami środowisko pracy będzie wymagało od graczy łączenia kreatywności ze sprawnym zarządzaniem różnorodnymi zadaniami. Dodatkowo będzie okazją do wykazania się osobistą odpowiedzialnością za powierzone obowiązki. Efektywność uczestników, a w konsekwencji kształt jubileuszowego wydania, zależeć będzie od tego, jak poradzą sobie z redakcyjnym chaosem.

„Czas redakcji” wprowadza do warsztatu wyjątkową mieszankę humoru i intensywnej pracy, którą niezwykle doceniają uczestnicy rozgrywki. To wciągające doświadczenie spotyka się także ze słowami uznania za ukazywanie różnic w preferowanym sposobie pracy. Pozwala uświadomić sobie obszary do rozwoju i jednocześnie wprowadza wiele narzędzi wspierających ten rozwój.

Gra idealnie uzupełnia trening zachowań i metod decydujących o skutecznym zarządzaniu sobą w czasie oraz efektywnej organizacji pracy. Dodatkowo pozwala na omówienie zagadnień z obszaru ról zespołowych czy też współpracy w zespole.

Gra szkoleniowa Czas redakcji - zarządzanie sobą w czasie, organizacja pracy, współpraca w zespole

Zobacz fragmenty gry “Czas redakcji”

Zawierają m.in.: części instrukcji prowadzenia gry oraz materiałów dla uczestników, przykładowe wypowiedzi i wnioski uczestników, i więcej …

Cele gry:

  • Weryfikacja umiejętności radzenia sobie z wielością zadań oraz pracą pod presją czasu.
  • Poznanie i odświeżenie narzędzi zarządzania sobą w czasie.
  • Zebranie inspiracji służących lepszej organizacji czasu pracy.
  • Trening umiejętności zarządzania sobą w czasie oraz organizacji pracy.

Przykładowe wypowiedzi uczestników

  • Przypomniałem sobie, że trzeba pamiętać o tym, czego się chce i pracując skupiać się na tym.
  • Zaczynając każdy projekt zacznę od opracowania „mapy drogowej” – ustalenia celów, rozpisania zadań i określenia priorytetów.
  • Poznałam swoje słabe punkty – wiem, że muszę pamiętać o właściwym zrozumieniu zadania i wylistowaniu rzeczy do zrobienia. To pomaga właściwie rozplanować siły i czas.
  • Uzmysłowiłem sobie, że swoją wizję wykonania zadań warto nieraz „zderzyć” z opiniami innych osób. Uniknę dzięki temu niepotrzebnych wpadek i może dowiem się, jak mogę zrobić coś lepiej.
  • Nauczyłam się narzędzi, dzięki którym czas może być przyjacielem, a nie przeciwnikiem.
  • Widzę, że podczas realizacji zadań przyda mi się więcej asertywności. Powinnam nieraz powiedzieć „nie”, gdy ktoś przychodzi z prośbą w nieodpowiednim dla mnie czasie.
  • Uzmysłowiłem sobie, że po każdym projekcie powinniśmy przyjrzeć się temu, co w organizacji pracy zadziałało, a co powinno być ulepszone.
  • Przed rozpoczęciem pracy potrzebna jest chłodna analiza zadań i tego, jakimi zasobami dysponujemy.
  • Uzmysłowiłem sobie, że sprawne działanie wymaga sprawnego podejmowania decyzji.
  • Zrozumiałem, że w pracy ważne jest zaufanie. Osiągnęliśmy sukces, bo każdy wiedział co ma robić i czuł się odpowiedzialny za swoje zadanie.

Otrzymujesz:

  • Grę i instrukcję jej prowadzenia w formie pliku PDF.
  • Licencję Osobistą – umożliwia Ci wykorzystywanie tej gry symulacyjnej na Twoich szkoleniach i warsztatach. Zobacz fragmenty gry i zapoznaj się z treścią licencji. Napisz do nas jeśli interesuje Cię zakup gry na licencji dla całej firmy.
Gwarancja satysfakcji GraSzkoleniowa.pl

Kup “Czas redakcji” z naszą gwarancją satysfakcji!

Jeśli w ciągu 90 dni od zakupu gry stwierdzisz, że nie spełniła ona Twoich oczekiwań otrzymasz zwrot pieniędzy. Zobacz jakie to proste – więcej o gwarancji satysfakcji.

5 opinii dla Czas redakcji

  1. Oceniony 5 na 5.

    Grzegorz Gustaw

    Grę prowadziłem wielokrotnie zarówno dla grup menedżerskich, jak i złożonych ze specjalistów. Za każdym razem sprawdziła się doskonale. Świetna konstrukcja, ciekawy, wciągający scenariusz, zawiera zestaw podstawowych narzędzi zarządzania sobą w czasie do przećwiczenia przez uczestników. Daje dobry materiał do omówienia i odniesienia do realnych problemów, występujących w danym przedsiębiorstwie. Szczerze polecam!

  2. Oceniony 5 na 5.

    Michał Parda

    Gry użyłem podczas szkolenia z zarządzania projektem, była wstępem do szkolenia i dobrze spełniła swoje zadania, choć pomyślana jest do innych celów. Głównymi wnioskami jakie uczestnicy wyciągnęli z niej w kontekście zarządzania projektami to: “zgrubny plan należy przygotować szybko, a później go modyfikować, bo zbyt długi czas planowania może okazać się marnotrawstwem czasu”, “klarowne cele na początku zamiast długich instrukcji przyspieszają pracę i konkretyzują jej kierunki, dzięki nim wiem na czym się skupić i czego potrzebuje klient (karta projektu, cele SMART)”, “ustalenie harmonogramu, a jego pilnowanie w trakcie projektu to dwie różne rzeczy – bardziej należy się skupić na tym drugim”.
    Na początku uczestnicy zniechęceni są faktem, że rozgrywka potrwa aż 90 minut. Pojawiły się komentarze, że to marnowanie czasu. Warto się odnieść do tych komentarzy, aby nie obniżały morale. Po skróceniu czasu w trakcie rozgrywki komentarze umilkły, a wszyscy zaangażowali się w pracę.
    W arkuszach kart warto dodać linię po których należy ciąć karty – ułatwiłoby to prace przygotowawcze.

  3. Oceniony 5 na 5.

    Agnieszka Śmiejka

    Bardzo dobra gra, którą można wykorzystać w szkoleniach z zarządzania sobą w czasie, efektywności i współpracy w zespole. Uczestnicy reagują bardzo pozytywnie i mają sporo przestrzeni, aby wykazać się. Osobiście podoba mi się zmiana postawy uczestników – na początku, gdy poznają zadanie wydaje im się, że jest nie do wykonania w 90 minut. A później są zdziwieni, że poradzili sobie z tym zadaniem w zdecydowanie krótszym czasie.

  4. Oceniony 5 na 5.

    Patrycja Paleń-Tondel

    Bardzo pouczająca gra. Świetnie pokazuje, jak wielkim wrogiem jest chaos. Podczas rozgrywki rodzi się wiele skrajnych emocji, nie bardzo wyszła mi w grupie 23 osobowej, działo się za dużo i za głośno. Na etapie omawiania musiałam mocno pilnować przebiegu dyskusji. Przydatny okazał się model kompetencji zamieszczony w materiałach do gry.

  5. Oceniony 5 na 5.

    Jolanta Łysakowska

    Gra jest bardzo wciągająca.
    Pomaga zwrócić uwagę na działanie uczestników w stresie pod presją czasu.
    Świetny czas na obserwację pracy zespołowej.
    Polecam.

Dodaj opinię

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Zobacz fragmenty gry i zapoznaj się z treścią licencji:

Fragmenty gry – Czas redakcji

Mogą Cię także zainteresować …