(17 opinii klienta)

Skandal

169,00 1.890,00  z VAT

„Skandal” to gra symulacyjna, która od samego początku angażuje emocje graczy i do końca trzyma w napięciu. Odpowiedzialne zadanie i presja czasu na pewno dostarczą wielu wrażeń.

Wybierz interesującą Cię wersję, aby poznać cenę i dodać do koszyka
Wyczyść

Wykorzystasz tę grę, aby:

  • Organizować pracę,
  • Współpracować,
  •  Przydzielać role zespołowe,
  • Podejmować decyzję.

Dodatkowy cel:

  • Doświadczać pracy w grupie pod presją czasu.

Na czym polega ta gra?

Uczestnicy gry wcielają się w rolę menadżerów banku. Dowiadują się o zniknięciu z jednego z kont dużej kwoty pieniędzy. Teraz od sprawności ich działania zależeć będzie reputacja banku. Rozpoczyna się wyścig z czasem.

Praca grupy w takich warunkach pozwoli na szerokie spojrzenie na rozgrywkę i wypracowanie wniosków w wielu obszarach – praca pod presją czasu, organizacja pracy, współpraca w zespole, role zespołowe, podejmowanie decyzji.

Ta wybuchowa mieszanka dynamiki gry, burzy mózgów i współdziałania czyni rozgrywkę niepowtarzalną.

Język gry

PL, EN

Ilość uczestników

5-15 osób , optymalnie 6-12

Czas gry

1,5-2 h

Sprawdź i zobacz fragment gry

Zawierają m.in.: części instrukcji prowadzenia gry oraz wydruków dla uczestników, przykładowe wypowiedzi i wnioski uczestników, model kompetencji, na którym bazuje gra, i więcej …

Co otrzymasz po zakupie gry?

  • Grę i instrukcję jej prowadzenia w formie pliku PDF.
  • Licencję Osobistą – umożliwia Ci wykorzystywanie tej gry symulacyjnej na Twoich szkoleniach i warsztatach. Zobacz fragmenty gry i zapoznaj się z treścią licencji. Napisz do nas jeśli interesuje Cię zakup gry na licencji dla całej firmy
  • 90 dniową gwarancję satysfakcji! Więcej o gwarancji 

Zobacz, co inni użytkownicy mówią o tej grze

17 opinii dla Skandal

  1. Daniel Smoliński

    Ostatnio testowałem tą grę wśród prawników. Dobrze, że gra ma kilka opcji ponieważ gdyby nie to – prawnicy od razu doszliby do rozwiązania – bez przeprowadzenia właściwej gry 🙂 komunikacja lub jej brak, zatrzymanie się tylko na pewnych danych, nie skupiając się na pozostałych może nie doprowadzić do rozstrzygnięcia:) ale to cenne wnioski, które można wykorzystać po całej grze

  2. Paula Łuszczek

    Świetnie angażuje uczestników. Nie do końca zrozumiałe zakończenie gry, ale nie przeszkodziło to w osiągnięciu efektu – zobaczenie ról jakie przyjmują poszczególni gracze. Dobre narzędzie do integracji zespołu.

    • Wiktor Wołoszko

      Dziękuję za opinie i cieszę się, że gra wniosła wartość do Waszego warsztatu. Proszę ewentualnie napisać skąd to niezrozumienie zakończenia gry, bo w instrukcji jest wskazane „co i jak” 🙂

  3. Joanna Opara

    Świetna! Miałam możliwość wykorzystania w grupie mega inteligentnych uczestników i bardzo doceniłam możliwość „manewrowania” zakończeniami – inaczej musiałabym skończyć po 15 minutach:) Gra bardzo angażuje i wciąga, zarówno emocjonalnie, jak i umysłowo. Po wyznaczonym czasie zespół nie chciał skończyć, a dyskusje przeniosły się nawet na wieczorne „posiedzenia”;) Gra stanowi rownież świetny wstęp do Coachingu zespołowego opartego np. na modelu Patricka Lencioniego – pozwala w „skondensowany” sposób zauważyć dysfunkcje. Sięgnę do niej nie raz jeszcze:)

  4. Justyna Kasjaniuk

    Świetna, dynamiczna, emocjonująca i wciągająca. Pozwala na bardzo dobitne sprawdzenie tego co sprawdza się a co nie w zachowaniach graczy.

  5. Jacek Lisicki

    Ciekawa gra, która często demaskuje deklaratywność wiedzy i umiejętności uczestników. Narastające napięcie podczas gry dość szybko zrzuca maski zawodowe ukazując deficyty w obszarach począwszy od współpracy zespołowej w presji czasu, a na elementach komunikacji interpersonalnej kończąc. Absolutnie polecam.

  6. Anna Pluta

    Ciekawa gra ukazująca jej uczestnikom problemy pojawiające się podczas realizacji zadań pod presją czasu. Wciąga i angażuje grupę oraz pozwala na samodzielne wyciąganie wniosków. Polecam.

  7. Agieszka Olszewska-Benewiat

    bardzo ciekawa i złożona gra, mocno angażująca uczestników.
    wymaga moderacji w trakcie grania, ale to dodatkowo angażuje grupę.
    świetna do obserwowania ról grupowych, ale i pracy pod presją czasu, delegowaniem zadań i zarządzaniem pracą zespołu. Pokazuje system zarządzania zespołem i reagowanie na sytuacje trudne w zespole.
    stosowałam kilkakrotnie – polecam zalaminowaćstałe elementy.

  8. Jarosław Wołyński

    Wykorzystałem tą grę już kilkanaście razy i… co ciekawe, wnioski i refleksje uczestników bywają zaskakująco różne:)
    Natomiast pojawiające się emocje są podobne.
    Polecam jako emocjonalny drenaż mózgów zakończony efektem: A cha! .

  9. Grzegorz Gustaw

    Grę dotychczas wykorzystałem dwukrotnie – podczas pracy z menedżerami w ramach warsztatu, którego element stanowiła diagnoza barier efektywnej współpracy oraz przyjmowane role zespołowe, a także podczas warsztatu z zakresu podejmowania decyzji, prowadzonego dla specjalistów zatrudnionych w korporacji. W jednym z przypadków, uczestnikom udało się rozwiązać zagadkę, w drugim nie. W obu jednak produkt sprawdził się doskonale, dostarczając emocjonującej rozgrywki i bogatego materiału do omówienia i wyciągnięcia wniosków, które można było przełożyć na codzienną pracę. Dodatkowym atutem z punktu widzenia trenera jest fakt, iż ta gra jest bardzo prosta w przygotowaniu i prowadzeniu. Polecam.

  10. Anna Balion

    Gra SKANDAL to kolejny zakupiony tu produkt, który oceniam pozytywnie. Grę wykorzystałam podczas szkoleń dwukrotnie, i za każdym razem wiernie oddała to, co we współpracy najważniejsze. Po pierwsze ujawniała role w zespole oraz przyjmowane postawy w obliczu „z pozoru” trudnego zadania, po drugie pokazała efektywne i nieefektywne aspekty współpracy i organizacji pracy, po trzecie dała przestrzeń do rozmowy na temat optymalnego wykorzystania potencjału ludzi, zasobów i czasu. Ponadto grę można wykorzystać także w trakcie warsztatów poświęconych tematyce zmiany, jak i pracy z motywacją w sytuacjach trudnych. Umożliwia to jeden z elementów wkomponowanych w grę, którym jest kilka rozwiązań. Trener może zdecydować, które rozwiązanie będzie poprawne, wpływając na przebieg gry, tym samym dając uczestnikom możliwość sprawdzenia jak poradzą sobie z własną motywacją, determinacją, kiedy rozwiązanie, do którego doszli nie jest tym właściwym. W takich sytuacjach ujawnia się siła lidera i siła jego nastawienia do dalszej pracy i motywacji zespołu.

  11. Maciej Fijałkowski

    Bardzo ciekawa propozycja, dla osób, które chcą urozmaicić prowadzone zajęcia. Zabawa angażuje uczestników a presja czasu dodatkowo dodaje pikanterii do zabawy. Polecam.

  12. Dariusz Olszewski

    Gra przeprowadzona w zespole inżynierów sprzedaży udowodniła, że jeszcze żaden inżynier „nie wymyślił grabi które grabią od siebie” :}:}:}
    Gra angażuje emocjonalnie i pozwala doświadczyć uczestnikom sensu współpracy. Doświadczenie to, może stanowić fundament do opracowania zasad współpracy w zespole – nawet takim, który jest sumą indywidualistów.
    Polecam

  13. Violetta Dolińska

    Bardzo dobre narzędzie, które pozwala rozpoznać predyspozycje i naturalne kompetencje oraz współzależności czy chęć lub niechęć do współpracy.

  14. Katarzyna Książkiewicz

    Gra bardzo interesująca. Wykorzystałam ją na szkoleniu z budowania efektywnego zespołu, w którym często podczas realizacji strategicznych, zarówno dla działu, jak i całej firmy zadań, panował chaos, przerzucanie odpowiedzialności i brak jasno sprecyzowanych zadań, a także nie było wyznaczonych odpowiedzialnych za te zadania osób lub były wyznaczone w nie do końca jasny sposób. Jeśli już wykorzystuję gry symulacyjne, to dla mnie najbardziej istotne jest to, by uczestnicy samodzielnie wyciągnęli wnioski, odnieśli to do swoich dotychczasowych działań i wypracowali nowe, atrakcyjniejsze z punktu widzenia celu końcowego, normy czy też zasady postępowania. Ta gra w pełni pozwoliła mi to osiągnąć – za co jestem wdzięczna autorowi.

  15. Anna Olszowy

    Świetna gra, mocno angażująca uczestników. Można ją wykorzystać na różne sposoby do różnych tematów- od komunikacji, poprzez zarządzanie, budowanie zespołu a także radzenie sobie ze stresem i praca pod presją czasu. Polecam na 100%

  16. Andrzej Zdanowski

    To moja kolejna gra która zakupiłem i stosuję. Rzeczywiście jest tak jak w opisie : gra wciąga i mocno angażuje uczestników. Wykorzystywać ją można do pracy pod presją czasu, organizacji pracy, ustalania zasad współpracy w zespole. Czynnik rywalizacyjny który pojawia się podczas gry powoduje że gracze wciągają się emocjonalnie. Wykorzystywałem ją podczas warsztatów głównie z komunikacji i współpracy w zespole. Śmiało polecam.

  17. Ewa Sakwa

    Skandal to to była pierwsza gra, którą przeprowadzałam i zdecydowałam, że spróbuję kolejnych. Na bazie tej gry można ustalić jakie umiejętności można doskonalić w zespole. Przeprowadzam gry w zespołach, które dość długo ze sobą współpracują. Czasami wychodzi, że ta współpraca jest pozorna i w czasie gry, w której zawsze pewną rolę odgrywają emocje pojawia się rywalizacja, chęć dominacji. Na bazie gry można ustalić „reguły” współpracy jeśli coś w zespole szwankuje. Szefowie zespołów chętnie zaprosili mnie do zrealizowania kolejnych warsztatów z inną grą. Właśnie te zapotrzebowania realizuję. Każdą grę traktuję jako warsztatowe podejście do doskonalenia kompetencji i według mnie to działa.

Dodaj opinię

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Może spodoba się również…

Organizacja pracy

189,00 1.290,00  z VAT

Konflikty w zespole

139,00 973,00  z VAT

Komunikacja w zespole i integracja

89,00 712,00  z VAT

Przewiń do góry

Licencja indywidualna

  1. Grę z licencją indywidulaną kupisz poprzez tę stronę – po dodaniu jej do koszyka i realizacji płatności. System automatycznie wprowadzi informację o właścicielu licencji (twoje imię i nazwisko, które podajesz przy wypełnianiu formularza zakupu).
  2. Z gry może korzystać wyłącznie osoba, która dokonała zakupu. Informacja taka jest zawarta na każdej stronie zakupionej gry.
  3. Kupujący może ją prowadzić bez względu na miejsce zatrudnienia, czy też grupę, dla której prowadzi grę.
  4. Licencja zezwala na wydruk niezbędnych materiałów i przekazanie ich uczestnikom gry.
  5. Gry można używać wielokrotnie, a licencja jest bezterminowa.

 

Licencja firmowa

(firmy, uczelnie, szkoły, instytucje)

  1. Licencja firmowa jest własnością określonej firmy lub instytucji.
  2. Wszelkie prawa do gry posiada firma lub instytucja dokonująca zakupu, a nie konkretne osoby. Więc gdy te osoby odejdą z firmy, gry nadal zostaną własnością organizacji.
  3. Właściciel licencji może zlecać prowadzenie gry innym trenerom (także spoza firmy), którzy realizują szkolenia na jego rzecz.
  4. Zezwala na wydruk niezbędnych materiałów i przekazanie ich uczestnikom gry.
  5. Gry można używać wielokrotnie, a licencja jest bezterminowa.

Masz pytania dotyczące licencji?

A może chcesz kupić gry na licencji firmowej i potrzebujesz odroczonej płatności?