(36 opinii klienta)

Film

187,00 1.990,00  z VAT

„Film” to niezwykle angażująca gra poświęcona tematyce komunikacji interpersonalnej. W wyjątkowy sposób odkrywa przed uczestnikami różnice w ich stylach budowania relacji i komunikowania się z innymi, a także wpływ tych różnic na współpracę w zespole.

Wybierz interesującą Cię wersję, aby poznać cenę i dodać do koszyka

Wykorzystasz tę grę, aby:

  • Rozwinąć kompetencję komunikacji interpersonalnej.
  • Rozwinąć umiejętność współpracy.
  • Rozwinąć kompetencje budowania zespołu.
  • Poznać mocne strony i potencjalne słabości każdego ze stylów.
  • Poznać własny styl komunikowania się z innymi.
  • Określić sposoby na efektywniejszą komunikację z innymi.
  • Poznać 4 style komunikowania się z innymi ludźmi i podejmowania decyzji oraz doświadczanie ich wpływu na współpracę w zespole.

Na czym polega ta gra?

Uczestnicy wcielają się w role pracowników wytwórni filmowej, przed którą pojawia się niezwykła okazja zaistnienia w branży. Ich zadaniem jest opracowanie pomysłu na film, który uzyska budżet na realizację jeśli wygra konkurs. To z pozoru proste zadanie okaże się wyzwaniem, gdy graczom przyjdzie współdziałać z pracownikami innych działów.

Różne style komunikowania się, osobowości, perspektywy postrzegania tego samego zadania, a także priorytety – to wszystko czyni rozgrywkę nie tylko bardzo wciągającą, ale przede wszystkim wartościową merytorycznie.

Konstrukcja gry symulacyjnej „Film” nawiązuje do typologii osobowości wywodzącej się z koncepcji Carla Gustava Junga. Może być atrakcyjnym uzupełnieniem szkoleń z zakresu komunikacji interpersonalnej bazujących na metodologiach takich jak: Insights, MaxieDISC, DISC, MBTI, czy persolog.

Uczestnicy trafiają do jednego z czterech zespołów symbolizowanych popularną w tym kontekście merytorycznym kolorystyką: czerwony, żółty, niebieski i zielony. Przypisywani są do nich w ciekawy i zarazem prosty sposób, a odpowiednio przygotowane instrukcje wzmacniają efekt rozgrywki. Umożliwia to obserwację całej gamy zachowań typowych dla poszczególnych stylów komunikowania się i podejmowania decyzji.

„Film” znalazł także uznanie wśród certyfikowanych trenerów FRIS ponieważ zadanie, przed którym stają uczestnicy uruchamia naturalne predyspozycje w sposobie myślenia i działania. Omówienie rozgrywki przyniesie wiele cennych wniosków dotyczących tego, jak efektywnie podchodzić do rozwiązywania problemów i jak najlepiej komunikować się z osobami o określonym Stylu Myślenia. Dla profesjonalistów korzystających z FRIS przygotowaliśmy dedykowaną wersję gry. Aby ją otrzymać wystarczy, że kupisz grę FILM w podstawowej wersji. Wersję FRIS–ową dostaniesz gratis.

Dla kogo jest?

Konstrukcja gry zakłada, że w grupie szkoleniowej będą reprezentanci różnych stylów, np. pracownicy różnych działów, uczestnicy szkolenia otwartego. Istnieje prawdopodobieństwo, że w niektórych grupach uczestnicy będą reprezentowali tylko wybrane style – np. w grupie składającej się wyłącznie z handlowców. W takim przypadku zastosowanie gry może wymagać wcześniejszej znajomości uczestników, która pozwoli oszacować ich style, a tym samym ocenić przydatność gry.

Język gry

PL, EN

Ilość uczestników

min: 10, max: 16, optymalnie: 12–16

Czas gry

2,5–3 h

Sprawdź i zobacz fragment gry

Zawierają m.in.: części instrukcji prowadzenia gry oraz materiałów dla uczestników, przykładowe wypowiedzi i wnioski uczestników, i więcej …

Co otrzymasz po zakupie gry?

  • Grę i instrukcję jej prowadzenia w formie pliku PDF.
  • Licencję Osobistą – umożliwia Ci wykorzystywanie tej gry symulacyjnej na Twoich szkoleniach i warsztatach. Zobacz fragmenty gry i zapoznaj się z treścią licencji. Napisz do nas jeśli interesuje Cię zakup gry na licencji dla całej firmy.
  • 90 dniową gwarancję satysfakcji! Więcej o gwarancji

Zobacz, co inni użytkownicy mówią o tej grze

36 opinii dla Film

  1. Angelika Kajrys (zweryfikowany)

    Wciągająca gra, uruchamia pokłady kreatywności i pobudza zaangażowanie na każdym etapie. Warto skrupulatnie przedstawić instrukcję każdej z grup. Zdecydowanie pomaga wiedza o stylach przed rozpoczęciem gry i odpowiednie dopasowanie uczestników.

  2. Paweł Popow (zweryfikowany)

    Gra zmusza uczestników do refleksji nad różnymi stylami komunikacji i współpracy z innymi. Polecam.

  3. Karolina Korycka- Ksiądz (zweryfikowany)

    Gra rewelacyjna, angażuje wszystkich uczestników szkolenia. Świetnie ukazuje naturalne style myślenia i zachowania. Pracownicy po szkoleniu gdzie była zastosowana gra wyszli naładowani dobrą energią.

  4. Katarzyna Fijołek (zweryfikowany)

    Świetnie się sprawdza, silnie angażuje.

  5. Paweł Czaplicki (zweryfikowany)

    Już podczas pierwszej rozgrywki ukazała się wartość gry. 14 uczestników i uczestniczek i pełne zaangażowanie. Style komunikacji pokazały się “filmowo”. Widzę również wartość w szkoleniach z negocjacji.

  6. Katarzyna (zweryfikowany)

    Gra nadaje się jako wgrywka do tematu feedbacku. Najpierw przypominają sobie typologię, a potem łatwiej rozmawiać o różnicach w odbiorze i dawaniu informacji zwrotnych. Ponieważ najczęstszym wnioskiem jest: “ona ma inaczej niż ja i okazuje się, że to dobrze”, to pole zaufania się powiększa i więcej można podziałać trenersko.

  7. Tomasz Hermaniuk (zweryfikowany)

    Film to gra, którą często wykorzystuję w przypadku szkoleń z komunikacji i współpracy w zespole. Bardzo ciekawa propozycja, która pozwala w ciekawy sposób wejść w problematykę różnic komunikacyjnych i komplikacji wynikających z tego dla współpracy zespołowej. Sama fabuła budzi odrobinę konsternacji w przypadku bardziej technicznych grup, które na co dzień nie mają możliwości popuszczenia wodzy fantazji. Może warto byłoby przygotować wersję alternatywną dla bardziej ścisłych umysłów o inżynierskim podejściu.

  8. Agnieszka Żarecka (zweryfikowany)

    Uwielbiam tę grę. Wykorzystuję ją na licznych szkoleniach. Omówienie wniosków jest doskonałym wstępem do zapoznania uczestników z metodologią DISC i poszczególnymi typami osobowości. Gra sprawdza się zarówno u młodzieży, studentów, jak i kadry kierowniczej.

  9. Daniel Smoliński (zweryfikowany)

    Jestem certyfikowanym trenerem wielu narzędzi diagnostycznych jednak często używam tej gry ponieważ jako jedna z niewielu doprowadziła mnie do łez – historie które powstają w trakcie gry warte byłyby wydania:) bezcenne są reakcje osób i zrozumienie dzięki grze tych punktów zapalanych między poszczególnymi stylami komunikacyjnymi

  10. Katarzyna Muzyczyszyn (zweryfikowany)

    Gra ciekawa, sprawdza się przy omawianiu indywidualnych stylów komunikacyjnych. Polecam.

  11. Kamil Zieliński (zweryfikowany)

    Ta gra stała się nierozłącznym elementem moich szkoleń z zakresu komunikacji. Świetnie obrazuje cztery podstawowe typy osób występujące w komunikacji. Ponadto, jest mnóstwo śmiechu, kreatywności ale też liczb i analiz. Bardzo polecam!

  12. czarnobylski (zweryfikowany)

    Bardzo dobra gra. Idealna do wykorzystania jako wprowadzenie do stylów funkcjonowania INSIGHTS Discovery. Przed grą przeprowadziłem testy i ćwiczenia, w których uczestnicy badali swoje preferencje. Podział na grupy i energia gry dały bardzo dobre efekty. Paweł Muzyczyszyn GROW.

  13. Justyna Lichtarska (zweryfikowany)

    Angażująca i praktyczna. Świetnie pokazuje uczestnikom różnice w stylach komunikacji i podejmowania decyzji. Bardzo dobrze przygotowane tłumaczenie na język angielski. A wisienką na torcie jest zestaw pytań dla uczestników i trenera, które pozwalają wyciągnąć kluczowe wnioski.

  14. Dominika (zweryfikowany)

    Świetny punkt wyjścia do omówienia różnych punktów widzenia i sposobów myślenia oraz postrzegania uczestników – 5 na 5 🙂

  15. W PUNKT KATARZYNA PATKOWSKA (zweryfikowany)

    Bardzo dobra gra. Do wykorzystania jako wprowadzenie do stylów funkcjonowania INSIGHTS Discovery. Przed grą przeprowadzałam testy i ćwiczenia, w których uczestnicy badali swoje preferencje. Świetnie sprawdza się również jako gra podsumowująca, podczas której uczestnicy mogą wykorzystać zebrane informacje i wnioski, aby wspólnie wypracować najlepszy projekt.
    Dużo emocji, ożywiona dyskusja. Ciekawe wnioski. Polecam.

  16. Daniel Smoliński (zweryfikowany)

    Świetna gra. Ubawiłem się po pachy. Podczas całej rozgrywki uwidoczniły się starcia między poszczególnymi osobowościami. Sama gra sprawiła zarówno mnie jak i uczestnikom dużo zabawy.
    Grupa, z którą pracowałem po przeprowadzeniu gry zrozumiała różnice między rózżnymi osobowościami.
    Osobiście nie skorzystałem z przypisanych cech osobowości a zrobiłem wcześniej testy osobom uczestniczącym w szkoleniu.
    gorąco polecam

  17. Joanna Opara (zweryfikowany)

    Bardzo dobra gra jako wprowadzenie do modelu DISC – pomocna konsultantom, ale rownież trenerom, którzy pracują na modelu w sposób uproszczony. Warto rozbudować część z podziałem na grupy, tak aby uczestnicy mieli pewność, że znaleźli się we właściwej – chociaz refleksje osób, które „źle się czuły” w wybranej pierwotnie są bardzo cenne. W grze jest bardzo pomocna tabela do przygotowania się do omówienia – zdecydowanie polecam do wykorzystania w pracy w grupach.

  18. Anna Chraniuk (zweryfikowany)

    Gra pięknie współgrała mi z metodologią FRIS – bardzo inspirująca dla Uczestników, wsparła w zrozumieniu tematu, a dokładniej różnic indywidualnych. Idealnie pokazała to, na czym mi najbardziej zależało. Zaangażowała wszystkie 18 osób na sali. Jest prosta i przejrzysta w obsłudze, co wg. mnie jest dodatkowym atutem 🙂

  19. Jarosław Wołyński (zweryfikowany)

    Gra, która w przejrzysty sposób ukazuje zależności indywidualnych stylów komunikacyjnych i efektywności pracy zespołu. Prosta w konstrukcji aktywizuje do autorefleksji i zmiany postaw i zachowań w codziennej pracy.
    Polecam

  20. Hanna Łowicka (zweryfikowany)

    Film to bardzo przydatna gra do wykorzystania podczas szkoleń zespołów. Do tej pory nie korzystałam z gotowych rozwiązań tego typu, jestem mile zaskoczona, dlatego zdecydowałam się na zakup kolejnej gry.

  21. Justyna Żejmo (zweryfikowany)

    Świetny pomysł na szkolenie z typów osobowości wg. Modelu DISC. Zanim opisujemy wyniki raportu DISC, zanim opowiemy o tych modelach osobowości – gra jest świetnym wstepem, pokazującym jak różni jesteśmy i jak różnie się komunikujemy.
    Genialna gra! Świetna zabawa. Oprócz nauki o osobowościach, akceptacji zachowań innych jest również duża integracja w procesie tworzenia wspólnego filmu.
    Fajnie opracowana gra! Polecam do szkoleń z zarządzania ludźmi, wyłaniania Liderów, komunikacji, negocjacji i pracy zespołowej.

  22. Marta Bober-Lal (zweryfikowany)

    To kolejna gra jaką zakupiłam po sukcesie pierwszej “30 dni” 🙂 Za każdym razem trochę inaczej przebiega ta gra – wszystko zależy od uczestników. Warto starannie podejść do kwestii “przydziału” uczestników do poszczególnych kolorów. Doświadczeni trenerzy mogą podpowiedzieć niezdecydowanym jaki kolor wybrać obserwując wcześniej uczestników. Po dobrym “dopasowaniu” gra idzie świetnie. Uczestnicy sami generują wnioski jeszcze przed końcem 🙂 Polecam

  23. Katarzyna Piątek (zweryfikowany)

    Istnieje wiele gier z komunikacji interpersonalnej, ale ta pokazała komunikację w grupie w nowym wymiarze. Gra spokojnie może być wykorzystana na zajęciach z rozwiązywania konfliktów i negocjacji.
    Polecam.

  24. Małgorzata Pelczar (zweryfikowany)

    Polecam grę szkoleniową “Film” jako doskonałe narzędzie trenerskie inspirujące uczestników do działania i omawiania bardzo wielu aspektów ze sfery komunikacji, współpracy w zespole,
    Gra jest prosta ale dobrze przemyślana, przejrzysta i logiczna a możliwość późniejszego jej omówienia sprawiają, że jest bardzo uniwersalna. Dostarcza wielu emocji uczestnikom i pozwala zaobserwować wiele mechanizmów, które zachodzą w interakcji z innymi ludźmi. Polecam więc grę wszystkim trenerom, którzy chcą wzbogacić swoje szkolenia i zostawiać trały ślad w pamięci uczestników.”

  25. Grzegorz Gustaw (zweryfikowany)

    Gra prosta (co uważam za jej dużą zaletę), dobrze opisana, z interesującym scenariuszem. Rozgrywka emocjonująca, prowadząca do użytecznych wniosków w temacie szkolenia, do którego jest rekomendowana. Polecam!

  26. Andrzej Zdanowski

    Grę wprowadziłem na podsumowanie tematu typów osobowości w sprzedaży. Prosta i szybka gra. Jednak by gra “wyszła” trzeba mieć na sali uczestników o jasnych typach osobowości, by określone cechy i zachowania były widoczne. Dla mnie ciekawe uatrakcyjnienie , gdyż temat ten potrafię prowadzić 3h. Miałem wprawdzie kilka ćwiczeń z tego tematu ale gra to zawsze gra 🙂

  27. Dariusz Miecznikowski

    Świetna gra pokazująca różne typy osobowości. Na podstawie gry można zbudować świetne szkolenie z komunikacji. polecam

  28. Aneta Okarma (zweryfikowany)

    Świetne uzupełnienie, w moim przypadku do omawiania wyników FRIS. Bardzo ładnie i czytelnie pokazuje mechanizmy, angażująca, serdecznie polecam na szkolenia i sesje coachingowe!

  29. Sławomir Kośmicki (zweryfikowany)

    Dobrze jest znać koncepcję np. Insight aby omówić rezultaty gry.
    Ukazuje w bardzo obrazowy sposób różnice komunikacyjne między ludźmi.
    Stosuję ją przy szkoleniach z komunikacji i negocjacji

  30. Marzena Adamczyk (zweryfikowany)

    Gra bardzo przyjemna, uczestnicy zaangażowani. Jestem zadowolona z zakupu!

  31. Robert Buszta (zweryfikowany)

    Gra w sposób naturalny i bezbolesny wprowadza uczestników w różne style komunikacyjne, uświadamia mocne i słabe strony każdego uczestnika w porozumiewaniu się z innymi. Jest doskonałym uzupełnieniem typologii zachowań i postaw na zajęciach.

  32. Jarosław Duda (zweryfikowany)

    Gra ciekawie ułożona, wykłada zachowania na stół w jasny i przejżysty sposób. Warta uwagi w 100%. Delikatny mankament to instrukcje dla poszczególnych drużyn zbyt dosadnie skierowane na współzawodnictwo a nie współpracę w osiągnięciu większego celu.

  33. Katarzyna Książkiewicz (zweryfikowany)

    Gra, jak zwykle nie zawiodła. Doskonale sprawdziła się na szkoleniu z komunikacji i budowania zgranych zespołów. Wykorzystałam ja również podczas coachingu zespołowego, którego celem było przepracowanie konfliktu w zespole. Polecam.

  34. Anna Baran (zweryfikowany)

    Gra sprawdziła się znakomicie przy omawianiu typów osobowości, różnic w komunikowaniu się i oczekiwań wzajemnych. Gra jest bardzo angażująca, a przy tym uwydatna realne różnice osobowościowe w jej trakcie. Polecam do szkoleń z zakresu komunikacji, budowania zespołu, zarządzania zespołem. Gra w sposób znaczący uatrakcyjnia przebieg szkolenia.

  35. Małgorzata Smolarek (zweryfikowany)

    Gra bardzo wciągająca. Mocno angażuje uczestników. Sprawdza się przy omawianiu stylów budowania relacji i komunikacji.

  36. Małgorzata Klimka (zweryfikowany)

    Gra łatwa w obsłudze. Znając koncepcję w oparciu o którą została opracowana można błyskawicznie przygotować się do jej przeprowadzenia. Scenariusz daje uczestnikom dużo frajdy i pozwala na omówienie ich predyspozycji do komunikowania się zgodnego z ich osobistym stylem. Cena gry nie jest jednak adekwatna (zdecydowanie zbyt wysoka) do sympatycznej, ale nieskomplikowanej konstrukcji.

Tylko zalogowani klienci, którzy kupili ten produkt mogą napisać opinię.

Może spodoba się również…

Kompetencje menadżerskie

790,00 2.360,00  z VAT

Komunikacja w zespole

199,00 2.490,00  z VAT

Komunikacja w zespole i integracja

239,00 1.289,00  z VAT

Scroll to Top

Licencja indywidualna

  1. Grę z licencją indywidulaną kupisz poprzez tę stronę – po dodaniu jej do koszyka i realizacji płatności. System automatycznie wprowadzi informację o właścicielu licencji (twoje imię i nazwisko, które podajesz przy wypełnianiu formularza zakupu).
  2. Z gry może korzystać wyłącznie osoba, która dokonała zakupu. Informacja taka jest zawarta na każdej stronie zakupionej gry.
  3. Kupujący może ją prowadzić bez względu na miejsce zatrudnienia, czy też grupę, dla której prowadzi grę.
  4. Licencja zezwala na wydruk niezbędnych materiałów i przekazanie ich uczestnikom gry.
  5. Gry można używać wielokrotnie, a licencja jest bezterminowa.

 

Licencja firmowa

(firmy, uczelnie, szkoły, instytucje)

  1. Licencja firmowa jest własnością określonej firmy lub instytucji.
  2. Wszelkie prawa do gry posiada firma lub instytucja dokonująca zakupu, a nie konkretne osoby. Więc gdy te osoby odejdą z firmy, gry nadal zostaną własnością organizacji.
  3. Właściciel licencji może zlecać prowadzenie gry innym trenerom (także spoza firmy), którzy realizują szkolenia na jego rzecz.
  4. Zezwala na wydruk niezbędnych materiałów i przekazanie ich uczestnikom gry.
  5. Gry można używać wielokrotnie, a licencja jest bezterminowa.

Masz pytania dotyczące licencji?

A może chcesz kupić gry na licencji firmowej i potrzebujesz odroczonej płatności?