Obcy

Oceniony 4.63 na 5 na podstawie 8 ocen klientów
(8 opinii klienta)

139,00  z VAT

Zamów licencję firmową : 920 zł z VAT.

Naturalnym jest, że to sprzedawcy na różne sposoby dbają o satysfakcję klientów. Jakże ciekawym byłoby odwrócenie tej sytuacji i sprawienie, by to klienci zabiegali o względy drugiej strony! Tak właśnie jest w tej grze…

SKU: OBC Kategoria: Tagi: ,

Opis

Obcy - gra szkoleniowa - sprzedaż i obsługa klienta

Zobacz fragment gry
i treść licencji

Uczestnicy przenoszą się gdzieś na odległą prowincję i wcielają – jedni w role sprzedawców ze stacji paliw, pozostali w podróżujących, którzy planują zakupy. Obcy nie są w tej okolicy zbyt mile widziani, a podejrzliwe spojrzenia i zdawkowe odpowiedzi to chyba szczyt zaangażowania tamtejszych handlowców. To nie lada wyzwanie dla wędrowców, którzy odwiedzą to miejsce. Od ich indywidualnych starań i strategii zależy wynik zakupowy, który zdecyduje o wygranej.

Gra daje możliwość doświadczenia i zaobserwowania wielu zachowań sprzedażowych – szczególnie tych składających się na pierwsze wrażenie, badanie potrzeb i prezentację, aż po zamknięcie transakcji. Ze względu na swoiste odwrócenie ról (to kupujący zabiegają o uwagę sprzedawców) gra zyskuje element zaskoczenia. Dzięki temu późniejsze omówienie przynosi wiele nowych i wartościowych wniosków dotyczących procesu sprzedaży i obsługi klienta.

Z perspektywy trenera gra jest prosta w prowadzeniu i daje wiele satysfakcji. Humor, kreatywność i inicjatywa to potencjały, które mają okazję ujawnić się w trakcie rozgrywki, stąd jest to dobre narzędzie na początek szkolenia lub jako energizer.

Rozwijane kompetencje

Obsługa klienta i sprzedaż, w tym:

  • nawiązanie relacji / wywieranie pierwszego wrażenia,
  • wykorzystanie mowy ciała (komunikacja niewerbalna),
  • badanie potrzeb,
  • prezentacja oferty,
  • radzenie sobie z obiekcjami,
  • zamykanie transakcji,
  • zachowanie zasad etyki biznesowej.

Liczba uczestników

  • Zalecana: 8 – 16.
  • Minimalna: 6.
  • Maksymalna: 24.

Czas trwania

Gra wraz z podstawowym omówieniem trwa od 1,5 do 2 godzin.

W zestawie

  • Gra i instrukcja w formie pliku PDF.
  • Licencja Osobista – umożliwia Ci wykorzystywanie tej gry symulacyjnej na Twoich szkoleniach i warsztatach. Kliknij powyżej w zakładkę “Pobierz” i zapoznaj się z treścią licencji. Napisz do nas jeśli interesuje Cię zakup gry na licencji dla całej firmy.

Przed zakupem

Zapoznaj się z warunkami wybranej licencji (zakładka “Pobierz”). Obowiązują one od momentu dokonania zakupu.

Gwarancja satysfakcji GraSzkoleniowa.pl

 

Kup grę “Obcy” bez ryzyka.
Skorzystaj z 90-dniowej gwarancji satysfakcji!

Jeśli w ciągu 90 dni od zakupu gry stwierdzisz, że nie spełniła ona Twoich oczekiwań otrzymasz zwrot pieniędzy. Zobacz jakie to proste – więcej o gwarancji satysfakcji.

Przykładowe wypowiedzi uczestników

  • Wcielenie się w odmienne role pokazało mi jak ważne jest pierwsze wrażenie, ale i zaangażowanie w trakcie całego procesu sprzedaży.
  • Odwrócenie ról to świetny pomysł na to, aby lepiej poznać perspektywę klienta.
  • Gra pokazała mi nie tylko jak podchodzę do sprzedaży, ale także do innych ludzi.
  • Gra skłoniła mnie do zastanowienia się nad tym, jaki mam wizerunek jako sprzedawca.
  • Można przygotować sobie zestaw zwrotów – kluczy, które “otwierają drzwi” do sprzedaży. Trzeba wyczuć jak z kim rozmawiać, aby nawiązać skuteczny kontakt.
  • Potwierdziło się, że jestem urodzonym sprzedawcą i ciężko mi nie sprzedawać. Ciężko mi było zniechęcać do zakupu.
  • Ta gra to dobre ćwiczenie refleksu i uważności. Trzeba było wiele pomysłowości i zaangażowania, żeby reagować na kolejne obiekcje bądź odmowy.
  • Przypomniałem sobie jak ważny jest cel i dążenie do niego – aby nie stracić go z oczu, gdy rozmawiam z klientem.
  • Utwierdziłem się jak pierwsze wrażenie, czy niewłaściwy język mogą zniszczyć relację i sprzedaż.
  • Warto pracować nad argumentacją zgodną z własnymi przekonaniami.
  • To doświadczenie dało mi okazję przyjrzeć się emocjom jakie mogą odczuwać klienci, którzy trafiają na nieprofesjonalną obsługę.

8 opinii dla Obcy

  1. Oceniony 5 na 5.

    Żaneta Mańka

    Ciekawa gra dająca wiele refleksji odnośnie badania potrzeb Klienta i budowania relacji handlowych. Uczestnicy podczas rozgrywki mają szansę przećwiczyć wiele obszarów umiejętności sprzedażowych i komunikacyjnych. Polecam.

  2. Oceniony 4 na 5.

    Beata Kozyra

    Generalnie bardzo fajna i pouczająca gra. Dająca dużo możliwości uczestnikom. Mogą wykazać się dużą kreatywnością i elastycznością. Warto jednak podkreślić, że chodzi głównie o to, aby sprzedawcy sprzedali jak najmniej, a kupujący kupili jak najwięcej. Niektórzy sprzedawcy za bardzo skupili się na zidentyfikowaniu “podejrzanych typów”.

    Polecam
    Beata

  3. Oceniony 5 na 5.

    Grzegorz Gustaw

    Gra o prostej konstrukcji i atrakcyjnej fabule. Bardzo dobrze sprawdziła się podczas szkolenia z obsługi klienta. Obcy okazali się być kopalnią wartościowych wniosków, przekładających się na codzienną pracę uczestników. Z perspektywy osoby prowadzącej szkolenie dodatkowym atutem jest niewielki nakład pracy potrzebny do przygotowania rozgrywki oraz łatwość jej przeprowadzenia, dzięki czemu będzie to odpowiedni wybór również dla trenerów o mniejszym doświadczeniu w prowadzeniu gier szkoleniowych.

  4. Oceniony 5 na 5.

    Zbigniew Kowalski

    Geniusz w prostocie. W transparentny sposób gra pokazuje jak często wydaje się nam, że wiemy lepiej… Zapominając o potrzebach klienta. Pomocna w szkoleniach z negocjacji – techniki i taktyki negocjacyjne, które w prosty sposób można przedstawić i utrwalić u naszych uczestników.

  5. Oceniony 4 na 5.

    Agnieszka Waleń-Wosiek

    Gra w niebanalny sposób pozwala lepiej zrozumieć jak różne jest postrzeganie procesu sprzedaży oraz odbioru różnych metod sprzedaży przez sprzedawców oraz klientów. Daje możliwość wykorzystania technik sprzedaży, sztuk negocjacyjnych, efektywnej komunikacji i popisania się dużą kreatywnością. Polecam.

  6. Oceniony 5 na 5.

    Sławomir Kośmicki

    To gra dzięki, której można zrozumieć jak ważne są pytania i rozpoznawanie potrzeb, niepokojące jest to,że tak wiele osób, które pracują jako handlowcy usiłuje “wciskać” towar, a nie bada tego, czego klient potrzebuje

  7. Oceniony 5 na 5.

    Katarzyna Książkiewicz

    Gra świetnie uzmysławia sprzedawcom jak ważne są poszczególne elementy gry handlowej. Pokazują jak czuje się druga strona, gdy sprzedaje jej się produkt, bez wcześniejszego zbadania potrzeb, bez nawiązania kontaktu, bez rozbudzenia emocji. Przy tym dostarcza sporo zabawy i śmiechu, co czyni ją świetną grą edukacyjną.

  8. Oceniony 4 na 5.

    Dorota Mejri

    Gra w ciekawy sposób zmienia percepcję jej uczestników. Muszą wyjść poza schemat i stworzyć kreatywne rozwiązania. Klienci się starają pozyskać uwagę sprzedawcy.Pozwala to uczestnikom wejść w buty drugiej strony, zrozumieć mechanizmy działania i przygotować się do reagowania na zastrzeżenia. Polecam

Dodaj opinię

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Zobacz fragment gry i zapoznaj się z treścią licencji:

Fragment gry – Obcy

Mogą Cię także zainteresować …