Być albo nie być – Auta
67,00 zł – 469,00 zł z VAT
„Być albo nie być” to sprzedażowa gra symulacyjna, w której uczestnicy zmierzą się z wyzwaniami handlu. To gra, w której każdy może zostać idealnym sprzedawcą, ale i każdy klient może wybrać sobie sprzedawcę.
Wybierz interesującą Cię wersję, aby poznać cenę i dodać do koszyka
- Wysyłka w 24h
- 90-dniowa gwarancja satysfakcji! Więcej o gwarancji

Wykorzystasz tę grę, aby:
- Uświadomić sobie, jakie kompetencje są ważne w sprzedaży oraz obsłudze klienta i mogą być przedmiotem rozwoju.
- Uświadomić sobie znaczenie dobrych praktyk oraz standardów obsługi klienta i sprzedaży, a także wyłonić je poprzez rozgrywkę.
Na czym polega ta gra?
„Być albo nie być” jest doświadczeniem, w którym handel zamienia się w wyzwania prowadzące do wypracowania najlepszych praktyk i standardów w obsłudze klienta.
Być albo nie być – Auta – gra symulacyjna
Obsługa klienta i sprzedaż
(dokument PDF)
Scenariusz
Uczestnicy rozgrywki zostają podzielni na sprzedawców i klientów. Sprzedawcy wcielają się w pracowników firm, które stanęły w obliczu niezwykle trudnej sytuacji na rynku. Wszystkie firmy mają tak zbliżoną ofertę, a klienci stali się tak wymagający, że jedynym sposobem na ich zdobycie i utrzymanie jest profesjonalna obsługa i sprzedaż.
Firmy zrekrutowały najlepszych handlowców dając im niezwykle ważne zadanie – zdobycie jak największego udziału w rynku. Tylko sprzedaż i utrzymanie klientów pozwoli przedsiębiorstwom przetrwać i nadal się rozwijać. Zbliżające się transakcje to „być albo nie być” dla poszczególnych handlowców i ich pracodawców.
Podsumowanie rozgrywki pozwoli wyłonić zwycięzców, ale także najlepsze praktyki i skuteczne metody obsługi i sprzedaży.
Zobacz też inne dostępne wersje gry:
Dla kogo jest?
Gra kierowana jest w szczególności do osób pracujących na stanowiskach sprzedażowych, obsługujących klienta lub zarządzających tymi funkcjami w organizacjach oraz do tych, którzy przygotowują się do pełnienia takich funkcji.
Język gry
PL
Ilość uczestników
8–20 osób, optymalnie 12–16
Czas gry
1,5–2 h

Sprawdź i zobacz fragment gry
Zawierają m.in.: części instrukcji prowadzenia gry oraz materiałów dla uczestników, przykładowe wypowiedzi i wnioski uczestników, i więcej …
Co otrzymasz po zakupie gry?
- Grę i instrukcję w formie pliku PDF.
- Licencję Osobistą – umożliwia Ci wykorzystywanie tej gry symulacyjnej na Twoich szkoleniach i warsztatach. Kliknij powyżej w zakładkę „Pobierz” i zapoznaj się z treścią licencji. Napisz do nas jeśli interesuje Cię zakup gry na licencji dla całej firmy.
- 90 dniową gwarancję satysfakcji! Więcej o gwarancji

Zobacz, co inni użytkownicy mówią o tej grze
10 opinii dla Być albo nie być – Auta
Tylko zalogowani klienci, którzy kupili ten produkt mogą napisać opinię.
Kamil Zieliński (zweryfikowany) –
Bardzo szczegółowo zaprojektowana gra, co naturalnie jest jej atutem. Przyda się raczej na podstawowych szkoleniach ze sprzedaży, szczególnie tam, gdzie chcemy wykazać jak ważne jest dbanie o długofalowe relacje. Polecam do basicowych szkoleń sprzedażowych!
Anita Przybył (zweryfikowany) –
Bardzo angażująca gra. Realizowałam w grupie sprzedawców w różnym doświadczeniem, z różnych branż. Bardzo dobrze się sprawdziła. Dużą wartością gry jest to, że każdy ze sprzedawców może otrzymać informację zwrotną dotyczącą konkretnych zachowań, postawy która wpływała na sukces lub jego brak w tym zadaniu. Świetny punkt wyjścia do szkoleń ze sprzedaży, obsługi klienta.
Anna Pigłowska Kaczor –
Świetna gra symulacyjna, która angażuje uczestników już od samego początku. W naszym przypadku wpadłam na pomysł zamienienia sali szkoleniowej w targi turystyczne, wyodrębniliśmy stoiska dla konkurencyjnych sprzedawców. Grupa przyniosła gadżety i naprawdę wyglądało jak na prawdziwych targach. Dzięki temu klimatowi, udało się wejść w rolę wszystkim uczestnikom. Sprzedawcy zmierzyli się z nieznanym produktem. W naszym przypadku moi uczestnicy, bardzo szybko próbowali dorównać innym sprzedawcom, uruchomiła się rywalizacja. Dodatkowo, w zależności od wylosowanego budżetu u klientów, pojawiały się możliwości wyjazdowe. Ci którzy byli elastyczni, potrafili zmodyfikować ofertę, natomiast Ci, którzy byli sztywni i stosowali się tylko do instrukcji, przegrali. Grę polecam na zajęcia z marketingu, ponieważ mamy do czynienia z produktem, ceną, marżą, zyskiem. Gra zawiera specjalne wzory, dzięki którym sprzedawcy dokonują obliczeń. Polecam ANNA PIGŁOWSKA KACZOR
Wiktor Wołoszko –
Aniu – dziękuję za Twoją opnię! Z wypiekami na twarzy czytamy o tym w jak brawurowy sposób dbasz by uczestnicy jeszcze mocniej weszli w swoje role. Dla czytających ten komentarz dodam tylko, że Twoja opinia dotyczy gry Być albo nie być, w wersji “Podróże”. Myślę, że w przypadku wersji “Auta” również można zorganizować targi, ale motoryzacyjne 🙂
Patrycja Paleń-Tondel (zweryfikowany) –
Prowadzę na zajęciach ze sprzedaży i z zakupów 🙂 Gra bardzo angażuje studentów, którzy przyjmują bardzo różne strategie sprzedażowe. Wcześniej uczą się m.in. o stylach komunikacji i zwykle w trakcie rozgrywki mocno angażują zdobytą wiedzę i umiejętności. Niektórzy mocno rozbudowują sferę wizualną, ustawiają stoiska, tworzą jakiś plakat reklamowy na ścianę. Inni przeciwnie, wolą krążyć, podsłuchiwać, wcinać się w trakcie rozmowy i przejmować klienta. Warto robić szczegółowe notatki do późniejszego omówienia, przy liczniejszych grupach pomocny będzie dodatkowy obserwator. Feedback płynący od uczestników po zakończeniu gry jest skarbnicą materiałów do dyskusji i przemyśleń. POLECAM!
Artur Myszke (zweryfikowany) –
Gra angażuje uczestników, którzy starają się za wszelką cenę sprzedać. Jest przeznaczona dla sprzedawców ze wszystkich branż (mimo, że przedmiotem sprzedaży są samochody), którzy łatwo wchodzą w rolę. “Klienci” chętnie udzielają informacji zwrotnej, a ci którzy kupowali u więcej niż jednego sprzedawcy mają okazję porównać konkretne zachowania sprzedających i opowiedzieć co ich przekonało lub nie.
Maciej Westerowski (zweryfikowany) –
Gra bardzo dobrze przygotowana. Idealnie sprawdza się przy szkoleniach sprzedażowych. Fantastycznie wspiera handlowców w dziedzinie komunikacji i kreatywności.
Małgorzata Kamińska (zweryfikowany) –
Bardzo fajna gra, bardzo dobrze sprawdziła się zarówno dla doświadczonych, jak i niedoświadczonych handlowców, pomogła mi wprowadzić w tematykę negocjacji cen i dawania rabatów, polecam!
Tomasz Wysoczański (zweryfikowany) –
Ciekawe narzędzie. Zastosowałem na początku szkolenia, dzięki czemu otrzymałem wartościowy punkt wyjścia do omawiania z uczestnikami różnych zagadnień dotyczących sprzedaży.
Katarzyna Książkiewicz (zweryfikowany) –
Gra fantastycznie wspiera warsztaty dla handlowców, i to nie tylko warsztaty dla sprzedawców zatrudnionych w salonach samochodowych. Wszakże jedną z cech dobrego handlowca jest kreatywność. Sama gra, jej przebieg, zasady prowadzenia, są doskonale opisane, a cel ćwiczenia wyjaśniony w prosty i czytelny sposób. Przebieg gry, wcielenie się w przydzielone role i odegranie scen, pozwala uczestnikom na wyciągnięcie mnóstwa cennych wniosków. Uzmysławia także, jak wiele mogą jeszcze zrobić, by w efekcie końcowym uzyskać zamierzony cel. Wszystko zależy od ich podejścia do klienta, sprzedaży, zaangażowania i własnej kreatywności. Gra znacznie uatrakcyjnia przebieg szkoleń i czyni je jeszcze bardziej efektywnymi.
Daniel Figel (zweryfikowany) –
Gra jest szczegółowo i starannie zaprojektowana. Daje frajdę uczestnikom, którzy nawet nie zauważają kiedy się uczą. Z największą przyjemnością polecam ten produkt.