Skandal

Oceniony 5.00 na 5 na podstawie 13 ocen klientów
(14 opinii klienta)

169,00  z VAT

Zamów licencję firmową : 1280 zł z VAT.

„Skandal” to gra symulacyjna, która od samego początku angażuje emocje graczy i do końca trzyma w napięciu. Odpowiedzialne zadanie i presja czasu na pewno dostarczą wielu wrażeń.

Opis

Czas trwania 1,52 h  Liczba uczestników min: 5, max: 15, optymalnie: 612

Uczestnicy gry wcielają się w rolę menadżerów banku. Dowiadują się o zniknięciu z jednego z kont dużej kwoty pieniędzy. Teraz od sprawności ich działania zależeć będzie reputacja banku. Rozpoczyna się wyścig z czasem.

Praca grupy w takich warunkach pozwoli na szerokie spojrzenie na rozgrywkę i wypracowanie wniosków w wielu obszarach – praca pod presją czasu, organizacja pracy, współpraca w zespole, role zespołowe, podejmowanie decyzji.

Ta wybuchowa mieszanka dynamiki gry, burzy mózgów i współdziałania czyni rozgrywkę niepowtarzalną.

Skandal - gra szkoleniowa - podejmowanie decyzji, role zespołowe, współpraca, organizacja pracy

Zobacz fragmenty gry “Skandal”

Zawierają m.in.: części instrukcji prowadzenia gry oraz wydruków dla uczestników, przykładowe wypowiedzi i wnioski uczestników, model kompetencji, na którym bazuje gra, i więcej …

Rozwijane kompetencje:

  • organizacja pracy,
  • współpraca,
  • role zespołowe,
  • podejmowanie decyzji.

Dodatkowy cel:

  • Doświadczenie pracy w grupie pod presją czasu.

Przykładowe wypowiedzi uczestników

  • Pracowaliśmy w chaosie, pod presją czasu.
  • Nie mieliśmy planu, to była jedna wielka burza mózgów.
  • Mogliśmy lepiej zaplanować naszą pracę.
  • Jedna z uczestniczek przyjęła rolę lidera, wszyscy akceptowali jej propozycje.
  • Dwoje uczestników odłączyło się od grupy w celu szczegółowego przeanalizowania „Wyciągu z konta fundacji”.
  • Priorytetem było poszukiwanie powiązań między danymi, eliminowaliśmy z listy podejrzanych wszystkich, którzy mieli dobre opinie.
  • Presja czasu pomagała, ponieważ zmuszała nas do dokonywania wyborów. Z drugiej strony – stworzyła chaos.

Otrzymujesz:

  • Grę i instrukcję jej prowadzenia w formie pliku PDF.
  • Licencję Osobistą – umożliwia Ci wykorzystywanie tej gry symulacyjnej na Twoich szkoleniach i warsztatach. Zobacz fragmenty gry i zapoznaj się z treścią licencji. Napisz do nas jeśli interesuje Cię zakup gry na licencji dla całej firmy.
Gwarancja satysfakcji GraSzkoleniowa.pl

Kup “Skandal” z naszą gwarancją satysfakcji!

Jeśli w ciągu 90 dni od zakupu gry stwierdzisz, że nie spełniła ona Twoich oczekiwań otrzymasz zwrot pieniędzy. Zobacz jakie to proste – więcej o gwarancji satysfakcji.

14 opinii dla Skandal

  1. Oceniony 5 na 5.

    Justyna Kasjaniuk

    Świetna, dynamiczna, emocjonująca i wciągająca. Pozwala na bardzo dobitne sprawdzenie tego co sprawdza się a co nie w zachowaniach graczy.

  2. Oceniony 5 na 5.

    Jacek Lisicki

    Ciekawa gra, która często demaskuje deklaratywność wiedzy i umiejętności uczestników. Narastające napięcie podczas gry dość szybko zrzuca maski zawodowe ukazując deficyty w obszarach począwszy od współpracy zespołowej w presji czasu, a na elementach komunikacji interpersonalnej kończąc. Absolutnie polecam.

  3. Oceniony 5 na 5.

    Anna Pluta

    Ciekawa gra ukazująca jej uczestnikom problemy pojawiające się podczas realizacji zadań pod presją czasu. Wciąga i angażuje grupę oraz pozwala na samodzielne wyciąganie wniosków. Polecam.

  4. Oceniony 5 na 5.

    Agieszka Olszewska-Benewiat

    bardzo ciekawa i złożona gra, mocno angażująca uczestników.
    wymaga moderacji w trakcie grania, ale to dodatkowo angażuje grupę.
    świetna do obserwowania ról grupowych, ale i pracy pod presją czasu, delegowaniem zadań i zarządzaniem pracą zespołu. Pokazuje system zarządzania zespołem i reagowanie na sytuacje trudne w zespole.
    stosowałam kilkakrotnie – polecam zalaminowaćstałe elementy.

  5. Oceniony 5 na 5.

    Jarosław Wołyński

    Wykorzystałem tą grę już kilkanaście razy i… co ciekawe, wnioski i refleksje uczestników bywają zaskakująco różne:)
    Natomiast pojawiające się emocje są podobne.
    Polecam jako emocjonalny drenaż mózgów zakończony efektem: A cha! .

  6. Oceniony 5 na 5.

    Grzegorz Gustaw

    Grę dotychczas wykorzystałem dwukrotnie – podczas pracy z menedżerami w ramach warsztatu, którego element stanowiła diagnoza barier efektywnej współpracy oraz przyjmowane role zespołowe, a także podczas warsztatu z zakresu podejmowania decyzji, prowadzonego dla specjalistów zatrudnionych w korporacji. W jednym z przypadków, uczestnikom udało się rozwiązać zagadkę, w drugim nie. W obu jednak produkt sprawdził się doskonale, dostarczając emocjonującej rozgrywki i bogatego materiału do omówienia i wyciągnięcia wniosków, które można było przełożyć na codzienną pracę. Dodatkowym atutem z punktu widzenia trenera jest fakt, iż ta gra jest bardzo prosta w przygotowaniu i prowadzeniu. Polecam.

  7. Oceniony 5 na 5.

    Anna Balion

    Gra SKANDAL to kolejny zakupiony tu produkt, który oceniam pozytywnie. Grę wykorzystałam podczas szkoleń dwukrotnie, i za każdym razem wiernie oddała to, co we współpracy najważniejsze. Po pierwsze ujawniała role w zespole oraz przyjmowane postawy w obliczu “z pozoru” trudnego zadania, po drugie pokazała efektywne i nieefektywne aspekty współpracy i organizacji pracy, po trzecie dała przestrzeń do rozmowy na temat optymalnego wykorzystania potencjału ludzi, zasobów i czasu. Ponadto grę można wykorzystać także w trakcie warsztatów poświęconych tematyce zmiany, jak i pracy z motywacją w sytuacjach trudnych. Umożliwia to jeden z elementów wkomponowanych w grę, którym jest kilka rozwiązań. Trener może zdecydować, które rozwiązanie będzie poprawne, wpływając na przebieg gry, tym samym dając uczestnikom możliwość sprawdzenia jak poradzą sobie z własną motywacją, determinacją, kiedy rozwiązanie, do którego doszli nie jest tym właściwym. W takich sytuacjach ujawnia się siła lidera i siła jego nastawienia do dalszej pracy i motywacji zespołu.

  8. Oceniony 5 na 5.

    Maciej Fijałkowski

    Bardzo ciekawa propozycja, dla osób, które chcą urozmaicić prowadzone zajęcia. Zabawa angażuje uczestników a presja czasu dodatkowo dodaje pikanterii do zabawy. Polecam.

  9. Oceniony 5 na 5.

    Dariusz Olszewski

    Gra przeprowadzona w zespole inżynierów sprzedaży udowodniła, że jeszcze żaden inżynier “nie wymyślił grabi które grabią od siebie” :}:}:}
    Gra angażuje emocjonalnie i pozwala doświadczyć uczestnikom sensu współpracy. Doświadczenie to, może stanowić fundament do opracowania zasad współpracy w zespole – nawet takim, który jest sumą indywidualistów.
    Polecam

  10. Oceniony 5 na 5.

    Violetta Dolińska

    Bardzo dobre narzędzie, które pozwala rozpoznać predyspozycje i naturalne kompetencje oraz współzależności czy chęć lub niechęć do współpracy.

  11. Oceniony 5 na 5.

    Katarzyna Książkiewicz

    Gra bardzo interesująca. Wykorzystałam ją na szkoleniu z budowania efektywnego zespołu, w którym często podczas realizacji strategicznych, zarówno dla działu, jak i całej firmy zadań, panował chaos, przerzucanie odpowiedzialności i brak jasno sprecyzowanych zadań, a także nie było wyznaczonych odpowiedzialnych za te zadania osób lub były wyznaczone w nie do końca jasny sposób. Jeśli już wykorzystuję gry symulacyjne, to dla mnie najbardziej istotne jest to, by uczestnicy samodzielnie wyciągnęli wnioski, odnieśli to do swoich dotychczasowych działań i wypracowali nowe, atrakcyjniejsze z punktu widzenia celu końcowego, normy czy też zasady postępowania. Ta gra w pełni pozwoliła mi to osiągnąć – za co jestem wdzięczna autorowi.

  12. Oceniony 5 na 5.

    Anna Olszowy

    Świetna gra, mocno angażująca uczestników. Można ją wykorzystać na różne sposoby do różnych tematów- od komunikacji, poprzez zarządzanie, budowanie zespołu a także radzenie sobie ze stresem i praca pod presją czasu. Polecam na 100%

  13. Oceniony 5 na 5.

    Andrzej Zdanowski

    To moja kolejna gra która zakupiłem i stosuję. Rzeczywiście jest tak jak w opisie : gra wciąga i mocno angażuje uczestników. Wykorzystywać ją można do pracy pod presją czasu, organizacji pracy, ustalania zasad współpracy w zespole. Czynnik rywalizacyjny który pojawia się podczas gry powoduje że gracze wciągają się emocjonalnie. Wykorzystywałem ją podczas warsztatów głównie z komunikacji i współpracy w zespole. Śmiało polecam.

  14. Ewa Sakwa

    Skandal to to była pierwsza gra, którą przeprowadzałam i zdecydowałam, że spróbuję kolejnych. Na bazie tej gry można ustalić jakie umiejętności można doskonalić w zespole. Przeprowadzam gry w zespołach, które dość długo ze sobą współpracują. Czasami wychodzi, że ta współpraca jest pozorna i w czasie gry, w której zawsze pewną rolę odgrywają emocje pojawia się rywalizacja, chęć dominacji. Na bazie gry można ustalić “reguły” współpracy jeśli coś w zespole szwankuje. Szefowie zespołów chętnie zaprosili mnie do zrealizowania kolejnych warsztatów z inną grą. Właśnie te zapotrzebowania realizuję. Każdą grę traktuję jako warsztatowe podejście do doskonalenia kompetencji i według mnie to działa.

Dodaj opinię

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Zobacz fragmenty gry i zapoznaj się z treścią licencji:

Fragmenty gry – Skandal

Mogą Cię także zainteresować …