Main Menu
Odbierz darmowe gry, kliknij tutaj.
97,00 zł – 679,00 zł z VAT
„Królewska Rozgrywka” jest wyjątkową grą poświęconą tematyce sprzedaży i negocjacji. To gra, dzięki której umowy pomiędzy władcami księstw oraz niedotrzymane obietnice mogą być przeniesione na grunt pozyskiwania i utrzymywania klientów.
Królewska Rozgrywka jest wyjątkową grą poświęconą tematyce sprzedaży i negocjacji. Przenosi graczy w czasy średniowiecza i świat dworskich pertraktacji. Liczba uczestników, których można włączyć do gry powoduje, że każdy z nich w dużym stopniu zaangażuje się w rozgrywkę.
Pertraktacje nie tylko wyłonią zwycięzcę, ale umożliwią omówienie roli wybranych zachowań w procesie sprzedaży i negocjacji. Dla niektórych jest to gra negocjacyjna, dla niektórych dotycząca wywierania wpływu lub budowania relacji i zaufania, jeszcze inni odkrywają w niej znaczenie formułowania celów czy też strategii w negocjacjach.
(dokument PDF)
W grze uczestnicy wcielają się w role książąt i księżnych władających niewielkimi terytoriami. Dotychczasowa wzajemna niechęć władców wynikająca z historii ich księstw ma szanse ulec diametralnej zmianie. Ich istnieniu zagraża nowy wspólny wróg. Tylko zjednoczenie księstw daje im szanse na przetrwanie.
Władcy zgromadzili się, aby podjąć wspólne pertraktacje i wyłonić spośród siebie króla lub królową – nowego władcę połączonych księstw. Zadanie to skomplikują indywidualne interesy poszczególnych uczestników i korzyści jakie mogą osiągnąć w tej nietypowej sytuacji.
PL
4–20 osób, optymalnie 8–16
1,5–2 h
Tylko zalogowani klienci, którzy kupili ten produkt mogą napisać opinię.
GrowinGame Sp. z o.o.
ul. Władysława Łokietka 8
12-100 Szczytno
NIP 739-388-69-25
REGON 364942639
Obsługa klienta
Pn.–Pt. 9:00–17:00
(firmy, uczelnie, szkoły, instytucje)
Masz pytania dotyczące licencji?
A może chcesz kupić gry na licencji firmowej i potrzebujesz odroczonej płatności?
Cookie | Czas przechowywania | Opis |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |
Anna Strużyńska-Kujałowicz (zweryfikowany) –
Gra pozwala na doświadczenie i późniejsze przeanalizowanie całego spektrum zagadnień związanych z wywieraniem wpływu, przebiegiem negocjacji, czy procesem sprzedaży. Skłania do refleksji, jak ważne jest rozpoznanie potrzeb klientów oraz partnerów, formułowanie atrakcyjnej oferty z uwzględnieniem tych potrzeb, a także jak istotna jest kwestia zaufania w aspekcie budowania i utrzymywania relacji.
Artur Myszke (zweryfikowany) –
Gra zaangażowała uczestników, pozwoliła im zweryfikować wartość zawieranych sojuszy i poczynionych ustaleń. Aktywnie uczestniczyli w omawianiu jej przebiegu i analizie wyników. Ciekawe doświadczenie do dalszej pracy w temacie negocjacji i budowania relacji z klientami, zwłaszcza dla myślącej i wymagającej grupy.
Jarosław Wołyński (zweryfikowany) –
Polecam jako przysłowiową “Pigułkę” dla handlowców i negocjatorów. Fabuła pozwala oderwać się na chwile od rzeczywistości i łatwiej poddać samoocenie i autorefleksji. Wnioski, jeśli zostaną zastosowane w realnych kontaktach z klientami przekładają się na poziomy sprzedaży.
Polecam
Adriana Paliwoda-Matiolańska (zweryfikowany) –
Gra jest bardzo dobrze zaprojektowana. Posiada logiczną i przejrzystą strukturę. Mocno angażuje uczestników oraz uczy ich szacowania ryzka, jak i rozwija umiejętności negocjacyjne.
Marta Kaczmarczyk (zweryfikowany) –
wartościowa
Maciej Fijałkowski (zweryfikowany) –
Polecam wszystkim jako uzupełnienie szkolenia poświęconego tematyce negocjacji i dogadywania się. Ciekawa rozgrywka, która pozwala na pełno wartościowy trening bez względu na liczebność grupy.
Andrzej Zdanowski (zweryfikowany) –
Kolejna gra z której skorzystałem. Emocjonująca, wciągająca , a co najważniejsze pełna wniosków, refleksji i własnych spostrzeżeń przez uczestników. Korzystałem z obserwatora , który był “biegły” w teorii taktyk negocjacyjnych. Bardzo dłuuugie i konstruktywne omówienie.
Paweł Strycharczyk (zweryfikowany) –
Polecam grę “Królewska rozgrywka”. Mocno angażuje uczestników, umożliwia zaobserwowanie różnych zachowań występujących w procesie negocjacyjnym.
Daniel Figel (zweryfikowany) –
Gra jest dobrze zaprojektowana z dbałością o szczegóły. Uczestnicy szkolenia nawet nie zauważają kiedy się uczą itp. Polecam.
Agnieszka Brzezińska – Mandat (zweryfikowany) –
Fascynująca. Energetyczna.Polecam