TEAMWORK CARD GAMES-Zestaw BIG BOX (fizyczne i online)

717,00  z VAT

„BIG BOX” to zestaw 18 gier umożliwiających zaprojektowanie różnorodnych sytuacji zadaniowych dla grupy zarówno w sali, jak i online. Proste zasady, wciągające fabuły ze szczyptą humoru i ogromna elastyczność tego narzędzia sprawiają, że jest bardzo użyteczne w pracy z grupami w temacie szeroko pojętej współpracy zespołowej. Gra jest sprzedawana z jednym typem licencji – do zastosowania indywidualnie i na potrzeby organizacji.

Wybierz interesującą Cię wersję, aby poznać cenę i dodać do koszyka

Wykorzystasz tę grę, aby:

  • Dać uczestnikom doświadczenie współpracy w grupie lub między grupami.
  • Zaprosić uczestników do wspólnej refleksji w jaki sposób funkcjonują w zespole.
  • Wypracować zasady lepszej komunikacji i współpracy w zespole.

Na czym polega ta gra?

Każda gra z zestawu BIG BOX to osobna historia-zagadka opisana na kilku, kilkunastu lub kilkudziesięciu kartach. Aby rozwiązać zadanie trzeba odczytać i przeanalizować zawarte na kartach informacje. Uczestnicy muszą się uważnie słuchać, planować działania i podejmować decyzje. Czas na znalezienie odpowiedzi jest ograniczony, więc potrzebne jest współdziałanie i zaangażowanie.

Rozgrywki są emocjonujące i angażujące, dzięki czemu dostarczają wiele materiału do omówienia zachowań czy postaw uczestników. Zasady gier są przy tym proste, więc osoba prowadząca nie musi poświęcać czasu na ich zrozumienie i przekazanie, a grający nie muszą się ich uczyć. Prowadzący może zająć się obserwacją, a uczestnicy mogą zanurzyć się w doświadczeniu.

Mocną stroną gier zawartych w zestawie BIG BOX jest także możliwość dostosowania ich do tematu danego szkolenia. Można to zrealizować na różne sposoby: decydując kto dostanie ważniejsze, a kto mniej ważne karty – lub korzystając z wielu zasad dodatkowych, utrudniających rozgrywkę i modyfikujących ją w pożądany przez osobę prowadzącą sposób. Ograniczeniem w tym zakresie jest jedynie wiedza i pomysłowość (a wiele gotowych propozycji zawartych jest w instrukcji).

Każda z 18 gier opowiada inną historię. Uczestnicy towarzyszą Czerwonemu Kapturkowi w jego niebezpiecznej drodze przez las do Babci, nawiązują relacje handlowe z Mufinami zamieszkującymi odległą planetę, wybierają się na kajakową wycieczkę Brdą, są świadkami zmagań pewnego urzędnika pracującego w Ministerstwie Zdrowia, Szczęścia i Pomyślności, rozpracowują tajny szyfr oraz zajmują się tłumaczeniem sentencji zapisanej w starożytnym języku. Grający towarzyszą czworgu przyjaciół w górskiej wyprawie, poszukują właściwych drzwi w pewnej instytucji, próbują wskazać położenie złotej monety pod jednym z trzech kubków, obserwują kilkudniową zabawę dzieci, grają w grę planszową oraz zastanawiają się co (i kiedy) znajduje się na strychu dziadka Alberta.  Sprawdzają także czy pewien nieustraszony podróżnik wygra zakład i  przypominają sobie co takiego przedstawia słynne abstrakcyjne dzieło sztuki.

Taka różnorodność sprawia, że rozgrywki są świeże i wciągające. Niektóre karty zawierają kluczowe informacje, inne mniej ważne lub wręcz nieistotne – albo wprowadzające w błąd.

Ponadto dobrane przez osobę prowadzącą utrudnienia tworzą niepowtarzalne sytuacje, np.: uczestnicy muszą wykonać (lub stale wykonywać) jakieś dodatkowe, równoległe zadanie (kręcenie fidget spinnerami, układanie puzzli, szukanie czegoś ukrytego w pomieszczeniu itp.), są wysyłani na urlopy (wtedy nie mogą się odzywać), muszą wymienić się swoimi kartami itd.

Dla kogo jest?

Gry z zestawu BIG BOX przeznaczone są dla małych i większych grup - zarówno dla osób dorosłych, jak i młodzieży. Poziom trudności można regulować wybierając łatwiejsze lub trudniejsze zadanie albo dodając utrudnienia.

Gry mogą być wykorzystywane przez trenerów, coachów, nauczycieli, animatorów, psychologów i psychoterapeutów, doradców zawodowych czy harcerzy. Wszechstronność ich zastosowania polega na tym, że nie odzwierciedlają żadnej specyficznej sytuacji (np. prowadzenia negocjacji handlowych), a stawiają po prostu przed grupą zadanie do wykonania wspólnymi siłami.

Dzięki zawartym w instrukcji zasadom dodatkowym oraz własnej wyobraźni można ukształtować rozgrywkę według potrzeb, jednak nadal będzie to abstrakcyjna, niezwiązana z konkretnym zawodem sytuacja. Dopiero w trakcie omówienia należy zachęcić uczestników do refleksji i wiązania swoich zachowań i osiągniętych rezultatów z sytuacjami z życia.

Język gry

PL

Ilość uczestników

od 2-3 do 20-30 osób (w zależności od gry), optymalnie 5–15 osób

Czas gry

od 15 do 30-45 minut wraz z wprowadzeniem i omówieniem (w zależności od gry)

UWAGA

Ten zestaw zawiera (oprócz gier w wersji fizycznej) 6 gier przeznaczonych do rozgrywek online. Onlinowa wersja, ma postać plików pdf do zastosowania online. Dostęp otrzymasz mailowo w przeciągu 24 h. Jeśli potrzebujesz ich szybciej skontaktuj się z nami: tel.: 793 987 728

Gra jest sprzedawana z jednym typem licencji – do zastosowania indywidualnie i na potrzeby organizacji

Przy zakupie otrzymujesz bezterminową licencję na użytkowanie tej gry.

Co otrzymasz po zakupie gry?

Zestaw BIG BOX to zestaw 3 zestawów zawierający w sumie 18 gier (12 gier w formie fizycznej oraz 6 gier w formacie pdf do rozgrywek online):

 

Zestaw Multitool 1, czyli bawełniany woreczek, w którym znajduje się instrukcja oraz 6 talii kart (razem 119 kart). Każda talia to osobna gra-zadanie dla grupy:

  • Przygody Czerwonego Kapturka (14 kart)
  • Czy warto handlować z Mufinami? (20 kart)
  • Ministerstwo Zdrowia, Szczęścia i Pomyślności (15 kart)
  • Kajakowa wycieczka (18 kart)
  • Bardzo tajny kod (22 karty)
  • Tajemnica Arbhagarkd (30 kart)

 

Zestaw Multitool Mini, czyli bawełniany woreczek, w którym znajduje się instrukcja oraz 6 talii kart (razem 59 kart). Każda talia to osobna gra-zadanie dla grupy:

  • Górska wyprawa (12 kart)
  • Właściwe drzwi (10 kart)
  • Złota moneta (10 kart)
  • Kto kogo lubi (10 kart)
  • Kostka została rzucona (9 kart)
  • Na strychu u dziadka Alberta (8 kart)

Zestaw Multitool Big Mix zawiera instrukcję w formie pliku pdf (format A4 przeznaczony do wydruku) oraz foldery z plikami kart. W plikach kart umieszczona jest zarówno treść, jak i grafiki charakterystyczne dla danej gry. Dodatkowe foldery zawierają pliki z kartami połączonymi w pary lub trójki, żeby ułatwić wysyłanie plików do uczestników. Całość zajmuje około 52MB.

Zestaw Multitool Big Mix zawiera następujące gry w wersji do rozgrywek online:

  • Przygody Czerwonego Kapturka (14 kart-plików)
  • W 80 godzin dookoła Polski (26 kart-plików)
  • Górska wyprawa (12 kart-plików)
  • Tajemnica Arbhagarkd (30 kart-plików)
  • Sztuka abstrakcyjna (27 kart-plików)
  • Na strychu u dziadka Alberta (8 kart-plików)

Zobacz, co inni użytkownicy mówią o tej grze

Opinie

Na razie nie ma opinii o produkcie.

Tylko zalogowani klienci, którzy kupili ten produkt mogą napisać opinię.

Może spodoba się również…

Motywowanie

149,00 1.040,00  z VAT

Organizacja pracy

189,00 1.290,00  z VAT

Kompetencje menadżerskie

790,00 2.360,00  z VAT

Scroll to Top

Licencja indywidualna

  1. Grę z licencją indywidulaną kupisz poprzez tę stronę – po dodaniu jej do koszyka i realizacji płatności. System automatycznie wprowadzi informację o właścicielu licencji (twoje imię i nazwisko, które podajesz przy wypełnianiu formularza zakupu).
  2. Z gry może korzystać wyłącznie osoba, która dokonała zakupu. Informacja taka jest zawarta na każdej stronie zakupionej gry.
  3. Kupujący może ją prowadzić bez względu na miejsce zatrudnienia, czy też grupę, dla której prowadzi grę.
  4. Licencja zezwala na wydruk niezbędnych materiałów i przekazanie ich uczestnikom gry.
  5. Gry można używać wielokrotnie, a licencja jest bezterminowa.

 

Licencja firmowa

(firmy, uczelnie, szkoły, instytucje)

  1. Licencja firmowa jest własnością określonej firmy lub instytucji.
  2. Wszelkie prawa do gry posiada firma lub instytucja dokonująca zakupu, a nie konkretne osoby. Więc gdy te osoby odejdą z firmy, gry nadal zostaną własnością organizacji.
  3. Właściciel licencji może zlecać prowadzenie gry innym trenerom (także spoza firmy), którzy realizują szkolenia na jego rzecz.
  4. Zezwala na wydruk niezbędnych materiałów i przekazanie ich uczestnikom gry.
  5. Gry można używać wielokrotnie, a licencja jest bezterminowa.

Masz pytania dotyczące licencji?

A może chcesz kupić gry na licencji firmowej i potrzebujesz odroczonej płatności?