Targowisko

Oceniony 5.00 na 5 na podstawie 8 ocen klientów
(8 opinii klienta)

179,00  z VAT

Zamów licencję firmową : 1269 zł z VAT.

“Targowisko” to gra, która mobilizuje uczestników do podejmowania inicjatywy i szukania rozwiązań. Pojawiające się emocje i zebrane doświadczenia, to podstawa do wypracowania wartościowych wniosków, dotyczących zarówno rozwoju kompetencji handlowych, jak i ulepszania samego procesu sprzedaży.

SKU: TRG Kategoria: Tag:

Opis

Czas trwania 1,5 h  Liczba uczestników min: 8, max: 18, optymalnie: 1014

Gra przenosi uczestników w świat średniowiecznego targu, gdzie rzemieślnicy i sprzedawcy z okolic królewskiego dworu mają okazję dokonania intratnych transakcji. Rozgrywka charakteryzuje się dużą liczbą interakcji między uczestnikami, umożliwiając doskonalenie umiejętności handlowych oraz testowanie pomysłów na zwiększenie wyniku sprzedażowego.

Czas jest ograniczony, a konkurencja silna. Dodatkowo królewski urzędnik czuwa nad przestrzeganiem reguł handlowania, które ustalił sam Jaśnie Panujący. Rezultaty uczestników zależą od umiejętności poznawania potrzeb klientów, przekonującego sposobu prezentowania oferty i zamykania sprzedaży.

Gra szkoleniowa Targowisko - sprzedaż, rozmowa handlowa

Zobacz fragmenty gry “Targowisko”

Zawierają m.in.: części instrukcji prowadzenia gry oraz materiałów dla uczestników, przykładowe wypowiedzi i wnioski uczestników, i więcej …

Cele gry:

  • Rozwój umiejętności badania potrzeb i nawiązywania relacji handlowych.
  • Trening umiejętności zwiększania sprzedaży – cross-selling i up-selling.
  • Praktyczna nauka prezentowania oferty i radzenia sobie z obiekcjami.
  • Rozwój umiejętności zamykania sprzedaży.

Przykładowe wypowiedzi uczestników

  • Uzmysłowiłem sobie, że aby przeprowadzić dobrą transakcję wpierw trzeba zbudować relacje i zbadać potrzeby. A nachalność przynosi więcej strat niż pożytku.
  • Ta gra uświadomiła mi, że sprzedając mogę nauczyć się wielu rzeczy o samym sobie.
  • Ciekawym spojrzeniem jest dla mnie to, że moim produktem mogę rozwiązywać czyjeś problemy. To buduje pewność siebie i pomaga w sprzedaży!
  • Nauczyłam się, że najważniejsze są dwie rzeczy – relacje z ludźmi i samym sobą. Trzeba znać swoją wartość.
  • Ta gra pozwoliła mi lepiej poznać współgrających i uczyć się od nich – to w jaki sposób podejmują decyzje sprzedażowe.
  • Przypomniałem sobie, że każdy z nas jest inny i te różnice widać w trakcie sprzedaży.
  • Nauczyłem się zbierać informacje pod presją czasu i planować swoje zakupy.
  • Zobaczyłem, że w sprzedaży czasem warto tworzyć koalicje – przecież inni mogą sprzedawać mój produkt jako uzupełnienie ich oferty.
  • Utwierdziłem się w tym, jak ważne są pytania w sprzedaży i słuchanie pozbawione tendencyjnych założeń.
  • W sprzedaży ważne jest odwołanie się do potrzeb klienta i stworzenie przekonującego obrazu w trakcie prezentacji.
  • Przekonałem się, że powinienem popracować nad umiejętnością skupiania na sobie uwagi klienta i na tym co oferuję.
  • Gra podsunęła mi pomysł, że powinienem prezentować swoje usługi w miejscach, gdzie jest więcej potencjalnych klientów – spotkaniach biznesowych, konferencjach, niż na indywidualnych spotkaniach.

Otrzymujesz:

  • Grę i instrukcję jej prowadzenia w formie pliku PDF.
  • Licencję Osobistą – umożliwia Ci wykorzystywanie tej gry symulacyjnej na Twoich szkoleniach i warsztatach. Zobacz fragmenty gry i zapoznaj się z treścią licencji. Napisz do nas jeśli interesuje Cię zakup gry na licencji dla całej firmy.
Gwarancja satysfakcji GraSzkoleniowa.pl

Kup “Targowisko” z naszą gwarancją satysfakcji!

Jeśli w ciągu 90 dni od zakupu gry stwierdzisz, że nie spełniła ona Twoich oczekiwań otrzymasz zwrot pieniędzy. Zobacz jakie to proste – więcej o gwarancji satysfakcji.

8 opinii dla Targowisko

  1. Oceniony 5 na 5.

    Joanna Opara

    Dobra gra pokazująca elementy procesu sprzedaży w perspektywie „laboratoryjnej”, oderwanej od każdej rzeczywistości sprzedażowej, dzięki czemu uczestnicy skupiają się na procesie, a nie na merytoryce. Zaskakujące, czasami niezbyt znane i nieoczywiste zawody uatrakcyjniają dodatkowo wciągają uczestników w rozgrywkę.
    Przy mniejszych grupach warto zadbać o celowy dobór sprzedających (nie dawać do losowania z całej puli), tak żeby do siebie „pasowały”. Dodatkowo polecam zakup czekoladowych monet w złotkach – „sprzedawca roku” może w nagrodę zatrzymać „worek pieniędzy”, który uzbierał 🙂

  2. Oceniony 5 na 5.

    Julita Machowska

    Świetna gra do wykorzystania podczas lekcji, ujawniła różne możliwości uczniów. Uczniowie również podchwycili temat i zaczęli opracowywać różne warianty gry. Gra daje możliwość poznania zapomnianych zawodów a jednocześnie pozwala wcielić się w role średniowiecznych kupców co daje dużo zabawy i jednocześnie rozbudza ciekawość jak to było kiedyś.

  3. Oceniony 5 na 5.

    Żaneta Mańka

    Ciekawa gra pozwalająca na przećwiczenie ważnych elementów procesu sprzedaży. Uczestnicy mają szansę przyjrzeć się własnym kompetencjom fachowym i zweryfikować sposób prowadzenia rozmowy handlowej z innymi uczestnikami. Gorąco polecam.

  4. Oceniony 5 na 5.

    Artur Myszke

    Korzystałem z tej gry kilkukrotnie jako element wprowadzenia do szkoleń z zakresu sprzedaży i obsługi klienta. Uczestnicy zazwyczaj chętnie biorą w niej udział – gra ich angażuje. Wnioski z obserwacji wykorzystuję do omówienia uzyskanych przez uczestników wyników. Początkowo korzystałem z listy pytań podanych przez autorów, potem skróciłem ją; obecnie wypracowałem swój model omówienia.

  5. Oceniony 5 na 5.

    Andrzej Mika

    Przeprowadziłem ostatnio kilka szkoleń z technik sprzedaży z wykorzystaniem tej gry i przyznam że sprawdziła się na 5-tkę. Uczestnicy mieli możliwość doświadczenia na własnej skórze działania różnych podejść sprzedażowych ale też dotknąć własnych barier które utrudniały im prowadzenia efektywnych rozmów handlowych. Polecam.

  6. Oceniony 5 na 5.

    Agnieszka Waleń-Wosiek

    Gra w nietuzinkowy sposób pomaga zrozumieć uczestnikom jak ważne jest badanie potrzeb, prezentacja oferty oraz posługiwanie się językiem korzyści klienta. Konwencja średniowiecznego targu dodaje element humorystyczny i pozwala nabrać dystansu do omawianych tematów. Gra świetnie integruje zespoły i uczy procesowego podejścia do sprzedaży. Nadaje się zarówno dla młodych zespołów sprzedażowych jak i osób z dużym doświadczeniem, które chętnie rozwiną umiejętności cross-sellingu i up-sellingu. Polecam.

  7. Oceniony 5 na 5.

    Anna Balion

    Bardzo ciekawa propozycja gry, która może być wykorzystana nie tylko podczas szkoleń, ale także podczas procesów rekrutacji (warsztat zamiast assessment). Skorzystałam, wypróbowałam i polecam. Uczestnicy (kandydaci) byli zachwyceni niekonwencjonalnym podejściem do procesu i weryfikacji kompetencji. Co więcej, wartością wykorzystania gry w rekrutacji jest również samo podsumowanie gry. Umiejętność wyciągania wniosków i autorefleksji była dla mnie cenną wskazówką na temat Kandydatów, w jaki sposób uczą się i przyjmują feedback. Klimat średniowiecza – odstresowuje rekrutację i rewelacyjnie działa employer brandingowo na młode pokolenie. Polecam!

  8. Oceniony 5 na 5.

    Katarzyna Książkiewicz

    Rewelacyjna gra, niezwykle przydatna do szkoleń ze sprzedaży. Wykorzystałam ją już wielokrotnie w różnych zespołach o różnym doświadczeniu. Genialnie wciąga w świat negocjacji, rewelacyjnie pozwala handlowcom z długim stażem wyjść poza utarte schematy, natomiast wśród młodych zespołów pozwala mi świetnie wytłumaczyć jak ważne są unikatowe cechy produktu. Jak zwykle polecam.

Dodaj opinię

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Zobacz fragment gry i zapoznaj się z treścią licencji:

Fragment gry – Targowisko

Mogą Cię także zainteresować …