Wyspa Zdobywców

(4 opinie klienta)

590,00  z VAT

Zamów licencję firmową : 2360 zł z VAT.

„Wyspa Zdobywców” to gra symulacyjna, w której uczestnicy zmierzą się z wyzwaniami strategicznego rozwoju cywilizacji, ale przede wszystkim z procesem budowy zespołu, zarządzania nim oraz współpracy.

Opis

„Wyspa Zdobywców” buduje przenośnię, w której biznes zamienia się w kolonizację, konkurencja w starcia z innymi cywilizacjami, a zdobywanie rynków w zdobywanie nowych terenów.

Grupa docelowa

Gra kierowana jest w szczególności do osób pracujących na stanowiskach kierowniczych w organizacjach oraz do tych, którzy przygotowują się do pełnienia takiej funkcji.

Scenariusz

Uczestnicy poznają nową, niezasiedloną wyspę, bogatą w złoża naturalne. Ich zadaniem jest zasiedlenie jej i rozwój swojej cywilizacji. Przejmowanie nowych terenów zapewni im dostęp do bogactw natury i szybszy rozwój, ale narazi ich także na walkę z konkurentami. Rozwój cywilizacji może okazać się przymusem w zetknięciu z innymi cywilizacjami. Gra jest nieubłagana – wygrają najsilniejsi i Ci, którzy przystosują się do nieuniknionych zmian w otoczeniu.

Uczestnicy mają do dyspozycji mapę kontynentu. Stworzą zespoły, które wprowadzą na mapę pierwsze plemiona. Jednak wśród uczestników musi pojawić się lider, który przekona innych, że warto pójść za nim.>

To dopiero początek wyzwań z jakimi spotkają się liderzy. Sukces ich grupy będzie zależał od umiejętności budowania współpracującego zespołu, motywowania i utrzymania jego członków. Liczba zadań i wyzwań stojących przed liderem na pewno przetestuje jego umiejętność delegowania. Bez odpowiedniego planowania zasobów zespół nie przetrwa w spotkaniu z innymi cywilizacjami. Ponadto zmiany ewolucyjne będą wymagały od wszystkich kreatywnej postawy.

Wygra zespół, który po zakończeniu wszystkich tur zbuduje najsilniejszą i najbogatszą cywilizację.

Cele gry

  • Wyłonienie umiejętności istotnych na stanowisku menedżerskim.
  • Określenie zadań i wyzwań związanych z rolą kierownika.
  • Doświadczenie wpływu kompetencji menedżerskich na pracę zespołu:
    – budowanie zespołu,
    – planowanie,
    – motywowanie,
    – współpraca w organizacji.

Liczba uczestników

  • Minimalna: 9.
  • Maksymalna: 20.
  • Optymalna: 12 – 16 (3 – 4 zespoły).

Czas trwania

Orientacyjnie: 3 – 5 godz. z omówieniem.

W zestawie:

  • Instrukcja prowadzenia gry w formie pliku PDF, a w niej min. instrukcje dla uczestników oraz niezbędne materiały do wydruku.
  • Akcesoria niezbędne do prowadzenia gry – wysyłane kurierem do 14 dni od dnia zamówienia (najczęściej 1 do 2 dni roboczych):
    – Plansza.
    – Karty budynków.
    – Karty jednostek.
    – Złoto.
    – Drewno.
    – Kostka.
    Do wartości zamówienia dodane zostaną koszty przesyłki kurierskiej (wyszczególnione w podsumowaniu zamówienia).
  • Licencja Osobista – umożliwia Ci wykorzystywanie tej gry symulacyjnej na Twoich szkoleniach i warsztatach. Kliknij powyżej w zakładkę „Pobierz” i zapoznaj się z treścią licencji. Napisz do nas jeśli interesuje Cię zakup gry na licencji dla całej firmy.

Przed zakupem

Zapoznaj się z warunkami wybranej licencji (zakładka „Pobierz”). Obowiązują one od momentu dokonania zakupu.

Gwarancja satysfakcji GraSzkoleniowa.pl

 

Kup „Wyspę Zdobywców” bez ryzyka.
Skorzystaj z 90-dniowej gwarancji satysfakcji!

Jeśli w ciągu 90 dni od zakupu gry stwierdzisz, że nie spełniła ona Twoich oczekiwań otrzymasz zwrot pieniędzy. Zobacz jakie to proste – więcej o gwarancji satysfakcji.

4 opinie dla Wyspa Zdobywców

  1. Dariusz Miecznikowski

    Prowadziłem grę szkoleniową dla 12 osób – zdecydowałem się na 3 zespoły 4 osobowe. Taki skład pozwolił na zachowanie dynamiki gry zarówno pomiędzy drużynami, jak również pomiędzy uczestnikami w podzespołach. Gra niesamowicie wciąga i angażuje uczestników. Zdecydowanie rekomenduje przetestowanie gry w gronie znajomych. Osobiście rozegrałem godzinną rozgrywkę w gronie 4 osób – zrozumiałem wszystkie mechanizmy gry oraz wypracowaliśmy zestaw pytań na które warto znać odpowiedź. Podczas rozgrywki rozmawialiśmy o motywacji, roli lidera w procesie motywacji. Tym bardziej, że jeden „błąd” uczestników podczas rozgrywki znacząco zmieniał ich pozycję w grze, a w konsekwencji znacząco spadała motywacja w pozdzespole.

    Gorąco polecam.

  2. Maciej Fijałkowski

    Ciekawa gra z obszernym zbiorem tematów do poruszenia. Konstrukcja pozwala na różne modyfikacje i sterowanie czasem trwania, co jest pomocne przy różnym zasobie czasu. Polecam wszystkim.

  3. Anna Terejko

    Grę wykorzystuję na zajęciach z młodzieżą 18-nastoletnią. Jest idealnym dopełnieniem zajęć o tematyce zarządzania. Przed rozpoczęciem rozgrywki polecam prowadzącemu zapoznać się z instrukcją bo trzeba to zrobić dość wnikliwie. Każda rozgrywka jest inna dlatego bez żadnych obaw można ją kilka razy powtarzać w tym samym zespole. To co dla mnie najcenniejsze przy wykorzystaniu to to że uczestnicy sami opracowują strategie działania, uczą się podziału ról w zespole, wybierają lidera, uczą się negocjować. Polecam

  4. Valentyna Kulynska Grupa Szkoleniowa Globus

    Miałam okazję sprawdzić tę grę już kilkakrotnie i dlatego z czystym sumieniem polecam ją innym trenerom/trenerkom. Gra wyzwala emocje, podoba się wszystkim uczestnikom szkolenia(w moim przypadku – kadra kierownicza), a co najważniejsze, spełnia swoją rolę edukacyjną i poznawczą. Istotne jest, aby trener zapoznał się z grą, przetestował we własnym gronie, zanim ją przedstawi uczestnikom (np. po to, aby po przeczytaniu dość długiej instrukcji streścić ją w kilku zdaniach oraz sprawnie się poruszać w trakcie gry). Jeśli chodzi o kompetencje, które rozwija gra, to z pewnością: budowanie zespołu, podział ról, budowanie strategii, zarządzanie, umiejętność współpracy w zespole, kierowanie zespołem. Sposobów motywacji nie ćwiczyliśmy, motywować nie trzeba było nikogo, gdyż wszyscy bez wyjątku byli mocno „wkręceni”, trudno było namówić ich na przerwy 🙂 Czas przeznaczony na grę w moim przekonaniu musi wynosić od 4 godzin wzwyż, przy czym w 4 godziny prawdopodobnie będzie niedokończona, ale cel gry jak najbardziej będzie osiągnięty. Jeszcze raz serdecznie polecam tę grę wszystkim trenerom/trenerkom, którym zależy na tym, aby ich szkolenia były interesujące, skuteczne, inspirujące.

Dodaj opinię

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Zobacz fragment gry i zapoznaj się z treścią licencji:

Fragment gry – Wyspa Zdobywców

Mogą Cię także zainteresować …