W centrum
159,00 zł – 1.099,00 zł z VAT
„W centrum” to gra, która już od pierwszej chwili wymaga od uczestników inicjatywy i zaangażowania. Przenosi ich w świat transakcji handlowych, gdzie po jednej stronie spotykają się deweloperzy chcący zrobić przełomowy interes, a po drugiej właściciele gruntów, którzy kierują się nie tylko swoimi przekonaniami, ale przede wszystkim złożonymi potrzebami.
Wybierz interesującą Cię wersję, aby poznać cenę i dodać do koszyka
- Wysyłka w 24h
- 90-dniowa gwarancja satysfakcji! Więcej o gwarancji

Wykorzystasz tę grę, aby:
- Wskazywać zachowania służących rzetelnemu poznaniu potrzeb kontrahentów.
- Zbierać inspiracje zwiększające skuteczność w prezentowaniu i przekonywaniu do własnej oferty.
- Poznawać i odświeżać dobre praktyki handlowe, w tym negocjacyjne.
- Trenować umiejętności sprzedażowe i negocjacyjne.
Na czym polega ta gra?
Scenariusz przenosi uczestników w sytuację, w której media po raz kolejny opisują „ostatnich opornych” –grupę ludzi posiadających domy w niemal ścisłym centrum miasta. Otoczone wieżowcami i galeriami handlowymi, od lat stanowią obiekt pożądania deweloperów. Teraz pojawia się okazja. Ostatni w okolicy skrawek ziemi pod inwestycje może być sprzedany przez zmęczonych sytuacją właścicieli.
W trakcie kluczowego dla wszystkich spotkania uczestnicy zmierzą się z wieloma wyzwaniami. Czy deweloperzy czując presję czasu i konkurencji przełamią swój powierzchowny schemat prezentowania nietrafionych ofert? Czy znajdą czas na wysłuchanie drugiej strony, zbudowanie relacji i zbadanie jej potrzeb? Czy właściciele gruntów, tkwiąc w swoim przekonaniu o lepszej pozycji negocjacyjnej, zdołają uzyskać korzystne dla siebie warunki przy ograniczonym budżecie drugiej strony?
Ponadto gra pozwoli Ci omówić z uczestnikami wiele dodatkowych wątków i zachowań związanych ze sprzedażą i negocjacjami. Od podstawowych elementów rozmowy handlowej, przez komunikację, aż po techniki negocjacyjne.
Ważne – w grze układ sił negocjujących stron nie jest równy. Deweloperzy, którzy chcą kupić nieruchomości, muszą się wykazać większą inicjatywą i uważnością podczas pertraktacji ze sprzedawcami.
Dla kogo jest?
Grę „W centrum” polecamy szczególnie jako dobre wprowadzenie podczas szkolenia dla handlowców, kupców, czy negocjatorów będących na średnioozaawansowanym lub zaawansowanym poziomie kompetencji. Zebrane przez uczestników doświadczenia pomogą Ci przypomnieć im, jak ważne w całym repertuarze umiejętności są badanie potrzeb i aktywne słuchanie. Podczas omówienia wspólnie wskażecie konkretne zachowania i dobre praktyki, które są kluczowe w budowaniu zaufania i relacji z partnerami biznesowymi.
Język gry
PL
Ilość uczestników
8–17 osób, optymalnie 10–14
Czas gry
2–2,5 h
Sprawdź i zobacz fragment gry
Zawierają m.in.: części instrukcji prowadzenia gry oraz materiałów dla uczestników, przykładowe wypowiedzi i wnioski uczestników, obszerny opis ich doświadczeń z rozgrywki i więcej …
Co otrzymasz po zakupie gry?
- Grę i instrukcję jej prowadzenia w formie pliku PDF.
- Licencję Osobistą – umożliwia Ci wykorzystywanie tej gry symulacyjnej na Twoich szkoleniach i warsztatach. Zobacz fragmenty gry i zapoznaj się z treścią licencji. Napisz do nas jeśli interesuje Cię zakup gry na licencji dla całej firmy.
- 90 dniową gwarancję satysfakcji! Więcej o gwarancji

Zobacz, co inni użytkownicy mówią o tej grze
4 opinie dla W centrum
Tylko zalogowani klienci, którzy kupili ten produkt mogą napisać opinię.
Tomasz Hermaniuk (zweryfikowany) –
Interesujące i praktyczne spojrzenie na prowadzenie negocjacji i wykorzystanie narzędzi perswazyjnych. Sprawdza się zarówno podczas szkoleń sprzedażowych, jak i negocjacyjnych. Uczestnicy na różnych poziomach doświadczenia uznawali rozgrywkę za cenne doświadczenie. Polecam
Katarzyna Lewandowska –
Rozgrywka w przepiękny sposób uzmysławia jak ważne jest zadawanie pytań o motywację i prawdziwe potrzeby. Rzadko kiedy udaje się to uświadomić tak dobitnie. Pomaga przygotować grunt do tego, by dostosować narzędzia wywierania wpływu i szybko osiągać założone rezultaty.
Robert Buszta –
Gra uświadamia uczestnikom, że negocjacje o sumie zero – jedynkowej doprowadzają do wielu błędów i złych zachowań obu stron. Gra definiuje w sposób praktyczny czym są negocjacje. Wspólne i różne interesy. Deweloperzy są niecierpliwi, bo chcą tanio kupić a właściciele gruntów czekają, licząc, że drogo sprzedadzą. Gra dostarcza wiele cennych informacji do omówienia.
Anna Strużyńska-Kujałowicz (zweryfikowany) –
Gra zwracająca uwagę uczestników na rolę dobrych praktyk w negocjacjach i sprzedaży. Umożliwia przećwiczenie rozmowy z klientem w warunkach presji czasu i konkurencji. Uświadamia znaczenie aktywnego słuchania i umiejętności formułowania oferty dopasowanej do potrzeb klienta. Dość trudna dla mniej zaawansowanych uczestników.