Historia Agnieszki

W trakcie szkoleń dla handlowców często korzystamy z gier przygotowanych przez GrowinGame Sp. z o.o.. Jedną z naszych ulubionych jest gra OBCY, która doskonale sprawdza się w szkoleniach z obsługi klienta. Lubimy tę grę, ponieważ jest prosta (wprowadzenie do niej nie zajmuje zbyt wiele czasu) oraz dynamiczna. Pozwala ona uczestnikom na dużo swobody i daje możliwości improwizacji.

Założenia gry są dość proste – dzielimy uczestników na klientów i sprzedawców, ale cel gry jest już dość nietypowy: zadaniem sprzedawców jest… nie dopuścić do transakcji handlowej. I tutaj zaczynają dziać się wyjątkowe rzeczy, bo okazuje się, że świadome zniechęcanie do zakupu wcale nie jest takie proste tym bardziej, że klienci nie odpuszczają i domagają się możliwości zrobienia zakupów.

Gra pozwala w ciekawy sposób wprowadzić w temat z komunikacji interpersonalnej lub obsługi klienta. Uczestnicy szybko zdobywają wspólne doświadczenie i dzięki temu łatwiej im omówić spostrzeżenia i wypracować właściwe wnioski.

Gra wywołuje wiele emocji. W trakcie jednej z rozgrywek uczestniczka, która grała rolę klientki, tak bardzo poirytowała się zachowaniem drugiego gracza, że doszło do nieudawanej ostrej wymiany zdań, co później trener wykorzystał do rozmowy o emocjach i technikach radzenia sobie w trudnych sytuacjach

Podobał Ci się ten wpis? Podziel się!

ww-1.jpg
Wiktor Wołoszko
Psycholog biznesu i trener. Absolwent studiów podyplomowych z zarządzania personelem na SWPS i Szkoły Coachów we Wszechnicy UJ. od 2005 roku szkoli i doradza w obszarach związanych ze sprzedażą i obsługą klienta, prezentacjami biznesowymi oraz budowaniem zespołów. Korzysta przy tym z różnych narzędzi rozwojowych – głównie z gier szkoleniowych i symulacyjnych.

Gry związane z wpisem

Obsługa klienta

139,00 1.690,00  z VAT

Może zainteresuje Cię również

Artura Scisłowskiego poznałem jakieś 7 lat temu, na zloTTTcie trenerskim. Pamiętam jak z zaaferowaniem szukał spokojnego kąta, by zrobić na koszulce prasowankę ze swoim logo Team Work Card Games Odebrałem go wtedy jako osobę bardzo...
Wyobraź sobie sytuację – masz świetną grę szkoleniową. Wiesz, że dzięki niej uczestnicy doświadczą czegoś ważnego, nowego, zobaczą coś z innej perspektywy… W oparciu o to doświadczenie chcesz z nimi wypracować wartościowe wnioski rozwojowe. Jest...
Szkolić pracowników nt.mobbingu, to spore wyzwanie. Można puścić slajdy i omawiać sądoweorzecznictwa… Ale czy to może uruchomić trwałą zmianę?  Szkolić pracowników nt. mobbingu, to spore wyzwanie. Można puścić slajdy i omawiać sądowe orzecznictwa… Ale czy...
Scroll to Top