Main Menu
Odbierz darmowe gry, kliknij tutaj.
67,00 zł – 469,00 zł z VAT
„Być albo nie być” to sprzedażowa gra symulacyjna, w której uczestnicy zmierzą się z wyzwaniami handlu. To gra, w której każdy może zostać idealnym sprzedawcą, ale i każdy klient może wybrać sobie sprzedawcę.
„Być albo nie być” jest doświadczeniem, w którym handel zamienia się w wyzwania prowadzące do wypracowania najlepszych praktyk i standardów w obsłudze klienta.
(dokument PDF)
Uczestnicy rozgrywki zostają podzielni na sprzedawców i klientów. Sprzedawcy wcielają się w pracowników firm, które stanęły w obliczu niezwykle trudnej sytuacji na rynku. Wszystkie firmy mają tak zbliżoną ofertę, a klienci stali się tak wymagający, że jedynym sposobem na ich zdobycie i utrzymanie jest profesjonalna obsługa i sprzedaż.
Firmy zrekrutowały najlepszych handlowców dając im niezwykle ważne zadanie – zdobycie jak największego udziału w rynku. Tylko sprzedaż i utrzymanie klientów pozwoli przedsiębiorstwom przetrwać i nadal się rozwijać. Zbliżające się transakcje to „być albo nie być” dla poszczególnych handlowców i ich pracodawców.
Podsumowanie rozgrywki pozwoli wyłonić zwycięzców, ale także najlepsze praktyki i skuteczne metody obsługi i sprzedaży.
Gra kierowana jest w szczególności do osób pracujących na stanowiskach sprzedażowych, obsługujących klienta lub zarządzających tymi funkcjami w organizacjach oraz do tych, którzy przygotowują się do pełnienia takich funkcji.
PL
8–20 osób, optymalnie 12–16
1,5–2 h
Tylko zalogowani klienci, którzy kupili ten produkt mogą napisać opinię.
GrowinGame Sp. z o.o.
ul. Władysława Łokietka 8
12-100 Szczytno
NIP 739-388-69-25
REGON 364942639
Obsługa klienta
Pn.–Pt. 9:00–17:00
(firmy, uczelnie, szkoły, instytucje)
Masz pytania dotyczące licencji?
A może chcesz kupić gry na licencji firmowej i potrzebujesz odroczonej płatności?
Cookie | Czas przechowywania | Opis |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |
Angelika Kajrys (zweryfikowany) –
Bardzo ciekawa gra i znowu nie tylko dla handlowców, można wykorzystać np. w grupach projektowych (specjaliści nie związani z sprzedażą i obsługą klienta), gdzie jest ciągły kontakt z klientem, negocjacje warunków czy aspektów związanych z projektem przy jednoczesnym utrzymaniu relacji z klientami są niezbędne i konieczne.
Kamil Zieliński (zweryfikowany) –
Bardzo szczegółowo zaprojektowana gra, co naturalnie jest jej atutem. Przyda się raczej na podstawowych szkoleniach ze sprzedaży, szczególnie tam, gdzie chcemy wykazać jak ważne jest dbanie o długofalowe relacje. Polecam do basicowych szkoleń sprzedażowych!
Anita Przybył (zweryfikowany) –
Bardzo angażująca gra. Realizowałam w grupie sprzedawców w różnym doświadczeniem, z różnych branż. Bardzo dobrze się sprawdziła. Dużą wartością gry jest to, że każdy ze sprzedawców może otrzymać informację zwrotną dotyczącą konkretnych zachowań, postawy która wpływała na sukces lub jego brak w tym zadaniu. Świetny punkt wyjścia do szkoleń ze sprzedaży, obsługi klienta.
Anna Pigłowska Kaczor –
Świetna gra symulacyjna, która angażuje uczestników już od samego początku. W naszym przypadku wpadłam na pomysł zamienienia sali szkoleniowej w targi turystyczne, wyodrębniliśmy stoiska dla konkurencyjnych sprzedawców. Grupa przyniosła gadżety i naprawdę wyglądało jak na prawdziwych targach. Dzięki temu klimatowi, udało się wejść w rolę wszystkim uczestnikom. Sprzedawcy zmierzyli się z nieznanym produktem. W naszym przypadku moi uczestnicy, bardzo szybko próbowali dorównać innym sprzedawcom, uruchomiła się rywalizacja. Dodatkowo, w zależności od wylosowanego budżetu u klientów, pojawiały się możliwości wyjazdowe. Ci którzy byli elastyczni, potrafili zmodyfikować ofertę, natomiast Ci, którzy byli sztywni i stosowali się tylko do instrukcji, przegrali. Grę polecam na zajęcia z marketingu, ponieważ mamy do czynienia z produktem, ceną, marżą, zyskiem. Gra zawiera specjalne wzory, dzięki którym sprzedawcy dokonują obliczeń. Polecam ANNA PIGŁOWSKA KACZOR
Wiktor Wołoszko –
Aniu – dziękuję za Twoją opnię! Z wypiekami na twarzy czytamy o tym w jak brawurowy sposób dbasz by uczestnicy jeszcze mocniej weszli w swoje role. Dla czytających ten komentarz dodam tylko, że Twoja opinia dotyczy gry Być albo nie być, w wersji „Podróże”. Myślę, że w przypadku wersji „Auta” również można zorganizować targi, ale motoryzacyjne 🙂
Patrycja Paleń-Tondel (zweryfikowany) –
Prowadzę na zajęciach ze sprzedaży i z zakupów 🙂 Gra bardzo angażuje studentów, którzy przyjmują bardzo różne strategie sprzedażowe. Wcześniej uczą się m.in. o stylach komunikacji i zwykle w trakcie rozgrywki mocno angażują zdobytą wiedzę i umiejętności. Niektórzy mocno rozbudowują sferę wizualną, ustawiają stoiska, tworzą jakiś plakat reklamowy na ścianę. Inni przeciwnie, wolą krążyć, podsłuchiwać, wcinać się w trakcie rozmowy i przejmować klienta. Warto robić szczegółowe notatki do późniejszego omówienia, przy liczniejszych grupach pomocny będzie dodatkowy obserwator. Feedback płynący od uczestników po zakończeniu gry jest skarbnicą materiałów do dyskusji i przemyśleń. POLECAM!
Artur Myszke (zweryfikowany) –
Gra angażuje uczestników, którzy starają się za wszelką cenę sprzedać. Jest przeznaczona dla sprzedawców ze wszystkich branż (mimo, że przedmiotem sprzedaży są samochody), którzy łatwo wchodzą w rolę. „Klienci” chętnie udzielają informacji zwrotnej, a ci którzy kupowali u więcej niż jednego sprzedawcy mają okazję porównać konkretne zachowania sprzedających i opowiedzieć co ich przekonało lub nie.
Maciej Westerowski (zweryfikowany) –
Gra bardzo dobrze przygotowana. Idealnie sprawdza się przy szkoleniach sprzedażowych. Fantastycznie wspiera handlowców w dziedzinie komunikacji i kreatywności.
Małgorzata Kamińska (zweryfikowany) –
Bardzo fajna gra, bardzo dobrze sprawdziła się zarówno dla doświadczonych, jak i niedoświadczonych handlowców, pomogła mi wprowadzić w tematykę negocjacji cen i dawania rabatów, polecam!
Tomasz Wysoczański (zweryfikowany) –
Ciekawe narzędzie. Zastosowałem na początku szkolenia, dzięki czemu otrzymałem wartościowy punkt wyjścia do omawiania z uczestnikami różnych zagadnień dotyczących sprzedaży.
Katarzyna Książkiewicz (zweryfikowany) –
Gra fantastycznie wspiera warsztaty dla handlowców, i to nie tylko warsztaty dla sprzedawców zatrudnionych w salonach samochodowych. Wszakże jedną z cech dobrego handlowca jest kreatywność. Sama gra, jej przebieg, zasady prowadzenia, są doskonale opisane, a cel ćwiczenia wyjaśniony w prosty i czytelny sposób. Przebieg gry, wcielenie się w przydzielone role i odegranie scen, pozwala uczestnikom na wyciągnięcie mnóstwa cennych wniosków. Uzmysławia także, jak wiele mogą jeszcze zrobić, by w efekcie końcowym uzyskać zamierzony cel. Wszystko zależy od ich podejścia do klienta, sprzedaży, zaangażowania i własnej kreatywności. Gra znacznie uatrakcyjnia przebieg szkoleń i czyni je jeszcze bardziej efektywnymi.
Daniel Figel (zweryfikowany) –
Gra jest szczegółowo i starannie zaprojektowana. Daje frajdę uczestnikom, którzy nawet nie zauważają kiedy się uczą. Z największą przyjemnością polecam ten produkt.