Być albo nie być – Auta

Oceniony 5.00 na 5 na podstawie 8 ocen klientów
(8 opinii klienta)

67,00  z VAT

Zamów licencję firmową : 469 zł z VAT.

„Być albo nie być” to sprzedażowa gra symulacyjna, w której uczestnicy zmierzą się z wyzwaniami handlu. To gra, w której każdy może zostać idealnym sprzedawcą, ale i każdy klient może wybrać sobie sprzedawcę.

SKU: BBA Kategoria: Tagi: ,

Opis

„Być albo nie być” jest doświadczeniem, w którym handel zamienia się w wyzwania prowadzące do wypracowania najlepszych praktyk i standardów w obsłudze klienta.

Zobacz fragment w zakładce “Pobierz”!

Gra symulacyjna Być albo nie być - obsługa klienta i sprzedaż

Być albo nie być – Auta – gra symulacyjna
Obsługa klienta i sprzedaż

(dokument PDF)

Grupa docelowa

Gra kierowana jest w szczególności do osób pracujących na stanowiskach sprzedażowych, obsługujących klienta lub zarządzających tymi funkcjami w organizacjach oraz do tych, którzy przygotowują się do pełnienia takich funkcji.

Scenariusz

Uczestnicy rozgrywki zostają podzielni na sprzedawców i klientów. Sprzedawcy wcielają się w pracowników firm, które stanęły w obliczu niezwykle trudnej sytuacji na rynku. Wszystkie firmy mają tak zbliżoną ofertę, a klienci stali się tak wymagający, że jedynym sposobem na ich zdobycie i utrzymanie jest profesjonalna obsługa i sprzedaż.

Firmy zrekrutowały najlepszych handlowców dając im niezwykle ważne zadanie – zdobycie jak największego udziału w rynku. Tylko sprzedaż i utrzymanie klientów pozwoli przedsiębiorstwom przetrwać i nadal się rozwijać. Zbliżające się transakcje to „być albo nie być” dla poszczególnych handlowców i ich pracodawców.

Podsumowanie rozgrywki pozwoli wyłonić zwycięzców, ale także najlepsze praktyki i skuteczne metody obsługi i sprzedaży.

Cele gry

  • Uświadomienie, jakie kompetencje są ważne w sprzedaży oraz obsłudze klienta i mogą być przedmiotem rozwoju.
  • Uświadomienie znaczenia dobrych praktyk oraz standardów obsługi klienta i sprzedaży, a także wyłonienie ich poprzez rozgrywkę.

Liczba uczestników

  • Zalecana: 12-16,
  • Minimalna: 8,
  • Maksymalna: 20.

Czas trwania

Przeciętna rozgrywka wraz z omówieniem trwa około 1,5 do 2 godz.

W zestawie

  • Gra i instrukcja w formie pliku PDF.
  • Licencja Osobista – umożliwia Ci wykorzystywanie tej gry symulacyjnej na Twoich szkoleniach i warsztatach. Kliknij powyżej w zakładkę “Pobierz” i zapoznaj się z treścią licencji. Napisz do nas jeśli interesuje Cię zakup gry na licencji dla całej firmy.

Zobacz też inne dostępne wersje gry:

Przed zakupem

Zapoznaj się z warunkami wybranej licencji (zakładka “Pobierz”). Obowiązują one od momentu dokonania zakupu.

Gwarancja satysfakcji GraSzkoleniowa.pl

 

Kup “Być albo nie być – Auta” bez ryzyka.
Skorzystaj z 90-dniowej gwarancji satysfakcji!

Jeśli w ciągu 90 dni od zakupu gry stwierdzisz, że nie spełniła ona Twoich oczekiwań otrzymasz zwrot pieniędzy. Zobacz jakie to proste – więcej o gwarancji satysfakcji.

8 opinii dla Być albo nie być – Auta

  1. Oceniony 5 na 5.

    Anna Pigłowska Kaczor

    Świetna gra symulacyjna, która angażuje uczestników już od samego początku. W naszym przypadku wpadłam na pomysł zamienienia sali szkoleniowej w targi turystyczne, wyodrębniliśmy stoiska dla konkurencyjnych sprzedawców. Grupa przyniosła gadżety i naprawdę wyglądało jak na prawdziwych targach. Dzięki temu klimatowi, udało się wejść w rolę wszystkim uczestnikom. Sprzedawcy zmierzyli się z nieznanym produktem. W naszym przypadku moi uczestnicy, bardzo szybko próbowali dorównać innym sprzedawcom, uruchomiła się rywalizacja. Dodatkowo, w zależności od wylosowanego budżetu u klientów, pojawiały się możliwości wyjazdowe. Ci którzy byli elastyczni, potrafili zmodyfikować ofertę, natomiast Ci, którzy byli sztywni i stosowali się tylko do instrukcji, przegrali. Grę polecam na zajęcia z marketingu, ponieważ mamy do czynienia z produktem, ceną, marżą, zyskiem. Gra zawiera specjalne wzory, dzięki którym sprzedawcy dokonują obliczeń. Polecam ANNA PIGŁOWSKA KACZOR

    • Wiktor Wołoszko

      Aniu – dziękuję za Twoją opnię! Z wypiekami na twarzy czytamy o tym w jak brawurowy sposób dbasz by uczestnicy jeszcze mocniej weszli w swoje role. Dla czytających ten komentarz dodam tylko, że Twoja opinia dotyczy gry Być albo nie być, w wersji “Podróże”. Myślę, że w przypadku wersji “Auta” również można zorganizować targi, ale motoryzacyjne 🙂

  2. Oceniony 5 na 5.

    Patrycja Paleń-Tondel

    Prowadzę na zajęciach ze sprzedaży i z zakupów 🙂 Gra bardzo angażuje studentów, którzy przyjmują bardzo różne strategie sprzedażowe. Wcześniej uczą się m.in. o stylach komunikacji i zwykle w trakcie rozgrywki mocno angażują zdobytą wiedzę i umiejętności. Niektórzy mocno rozbudowują sferę wizualną, ustawiają stoiska, tworzą jakiś plakat reklamowy na ścianę. Inni przeciwnie, wolą krążyć, podsłuchiwać, wcinać się w trakcie rozmowy i przejmować klienta. Warto robić szczegółowe notatki do późniejszego omówienia, przy liczniejszych grupach pomocny będzie dodatkowy obserwator. Feedback płynący od uczestników po zakończeniu gry jest skarbnicą materiałów do dyskusji i przemyśleń. POLECAM!

  3. Oceniony 5 na 5.

    Artur Myszke

    Gra angażuje uczestników, którzy starają się za wszelką cenę sprzedać. Jest przeznaczona dla sprzedawców ze wszystkich branż (mimo, że przedmiotem sprzedaży są samochody), którzy łatwo wchodzą w rolę. “Klienci” chętnie udzielają informacji zwrotnej, a ci którzy kupowali u więcej niż jednego sprzedawcy mają okazję porównać konkretne zachowania sprzedających i opowiedzieć co ich przekonało lub nie.

  4. Oceniony 5 na 5.

    Maciej Westerowski

    Gra bardzo dobrze przygotowana. Idealnie sprawdza się przy szkoleniach sprzedażowych. Fantastycznie wspiera handlowców w dziedzinie komunikacji i kreatywności.

  5. Oceniony 5 na 5.

    Małgorzata Kamińska

    Bardzo fajna gra, bardzo dobrze sprawdziła się zarówno dla doświadczonych, jak i niedoświadczonych handlowców, pomogła mi wprowadzić w tematykę negocjacji cen i dawania rabatów, polecam!

  6. Oceniony 5 na 5.

    Tomasz Wysoczański

    Ciekawe narzędzie. Zastosowałem na początku szkolenia, dzięki czemu otrzymałem wartościowy punkt wyjścia do omawiania z uczestnikami różnych zagadnień dotyczących sprzedaży.

  7. Oceniony 5 na 5.

    Katarzyna Książkiewicz

    Gra fantastycznie wspiera warsztaty dla handlowców, i to nie tylko warsztaty dla sprzedawców zatrudnionych w salonach samochodowych. Wszakże jedną z cech dobrego handlowca jest kreatywność. Sama gra, jej przebieg, zasady prowadzenia, są doskonale opisane, a cel ćwiczenia wyjaśniony w prosty i czytelny sposób. Przebieg gry, wcielenie się w przydzielone role i odegranie scen, pozwala uczestnikom na wyciągnięcie mnóstwa cennych wniosków. Uzmysławia także, jak wiele mogą jeszcze zrobić, by w efekcie końcowym uzyskać zamierzony cel. Wszystko zależy od ich podejścia do klienta, sprzedaży, zaangażowania i własnej kreatywności. Gra znacznie uatrakcyjnia przebieg szkoleń i czyni je jeszcze bardziej efektywnymi.

  8. Oceniony 5 na 5.

    Daniel Figel

    Gra jest szczegółowo i starannie zaprojektowana. Daje frajdę uczestnikom, którzy nawet nie zauważają kiedy się uczą. Z największą przyjemnością polecam ten produkt.

Dodaj opinię

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Zobacz fragment gry i zapoznaj się z treścią licencji:

 Fragment gry – Być albo nie być – Auta

Mogą Cię także zainteresować …