Być albo nie być – Nieruchomości

Oceniony 5.00 na 5 na podstawie 4 ocen klientów
(4 opinie klienta)

67,00  z VAT

Zamów licencję firmową : 469 zł z VAT.

„Nieruchomości” to kolejny moduł gry sprzedażowej “Być albo nie być”. Tym razem uczestnicy zmierzą się z wyzwaniami obsługi klienta i sprzedaży na rynku nieruchomości.

SKU: BBN Kategoria: Tagi: ,

Opis

„Być albo nie być” jest doświadczeniem, w którym handel zamienia się w wyzwania prowadzące do wypracowania najlepszych praktyk i standardów w obsłudze klienta.

“Być albo nie być – Nieruchomości” jest dodatkowym modułem gry “Być albo nie być”. Instrukcja główna i zasady gry są identyczne jak w pierwowzorze. Zmienia się natomiast zarys sytuacji gospodarczej, branża, której dotyczy sprzedaż i potrzeby klientów.

Zobacz fragment w zakładce “Pobierz”!

gra_symulacyjna_Byc_albo_nie_byc_obsługa_klienta_i_sprzedaz_okladka

Być albo nie być – Nieruchomości – gra symulacyjna
Obsługa klienta i sprzedaż

(dokument PDF)

Grupa docelowa

Gra kierowana jest w szczególności do osób pracujących na stanowiskach sprzedażowych, obsługujących klienta lub zarządzających tymi funkcjami w organizacjach oraz do tych, którzy przygotowują się do pełnienia takich funkcji.

Scenariusz

Uczestnicy rozgrywki zostają podzielni na sprzedawców i klientów. Sprzedawcy wcielają się w pracowników firm, które stanęły w obliczu niezwykle trudnej sytuacji na rynku. Wszystkie firmy mają tak zbliżoną ofertę, a klienci stali się tak wymagający, że jedynym sposobem na ich zdobycie i utrzymanie jest profesjonalna obsługa i sprzedaż.

Firmy zrekrutowały najlepszych handlowców dając im niezwykle ważne zadanie – zdobycie jak największego udziału w rynku. Tylko sprzedaż i utrzymanie klientów pozwoli przedsiębiorstwom przetrwać i nadal się rozwijać. Zbliżające się transakcje to „być albo nie być” dla poszczególnych handlowców i ich pracodawców.

Podsumowanie rozgrywki pozwoli wyłonić zwycięzców, ale także najlepsze praktyki i skuteczne metody obsługi i sprzedaży.

Cele gry

  • Uświadomienie, jakie kompetencje są ważne w sprzedaży oraz obsłudze klienta i mogą być przedmiotem rozwoju.
  • Uświadomienie znaczenia dobrych praktyk oraz standardów obsługi klienta i sprzedaży, a także wyłonienie ich poprzez rozgrywkę.

Liczba uczestników

  • Zalecana: 12-16,
  • Minimalna: 8,
  • Maksymalna: 20.

Czas trwania

Przeciętna rozgrywka wraz z omówieniem trwa około 1,5 do 2 godz.

W zestawie

  • Gra i instrukcja w formie pliku PDF.
  • Licencja Osobista – umożliwia Ci wykorzystywanie tej gry symulacyjnej na Twoich szkoleniach i warsztatach. Kliknij powyżej w zakładkę “Pobierz” i zapoznaj się z treścią licencji. Napisz do nas jeśli interesuje Cię zakup gry na licencji dla całej firmy.

Zobacz też inne dostępne moduły gry:

Przed zakupem

Zapoznaj się z warunkami wybranej licencji (zakładka “Pobierz”). Obowiązują one od momentu dokonania zakupu.

Gwarancja satysfakcji GraSzkoleniowa.pl

 

Kup “Być albo nie być – Nieruchomości” bez ryzyka.
Skorzystaj z 90-dniowej gwarancji satysfakcji!

Jeśli w ciągu 90 dni od zakupu gry stwierdzisz, że nie spełniła ona Twoich oczekiwań otrzymasz zwrot pieniędzy. Zobacz jakie to proste – więcej o gwarancji satysfakcji.

4 opinie dla Być albo nie być – Nieruchomości

  1. Oceniony 5 na 5.

    Marta Malinowska

    Świetna gra symulacyjna. Wykorzystałam ją na szkoleniu branży nieruchomości, sprawdziła się idealnie. Były emocje, dyskusja i wnioski. Osoby, które wcieliły się w role Klientów przekazały bezcenne spostrzeżenia swoim Agentom 🙂 Gra może być ciekawym podsumowaniem szkolenia – testem sprawdzającym lub ćwiczeniem na początek, ukazującym braki kompetencyjne. Polecam ! 🙂

  2. Oceniony 5 na 5.

    Grzegorz Gustaw

    Prosta i angażująca uczestników gra szkoleniowa. Generowała bogaty materiał do omówienia. Sprawdziła się podczas szkoleń sprzedażowych.

  3. Oceniony 5 na 5.

    Andrzej Zdanowski

    Świetna gra sprzedażowa dedykowana branży nieruchomości. W grę zaangażowali się wszyscy uczestnicy, niezależnie od doświadczenia. Największą wartością podczas omówienia , była informacja zwrotna od osób , które były w roli Klientów. Ciekawa, szybka i emocjonująca gra pokazująca różnice w wyborze strategii sprzedażowych oraz powody dla których Klient wybiera sprzedawcę. Grę zastosowałem na koniec szkolenia , by uczestnicy mogli zastosować wszystkie poznane wcześniej techniki. Wyszło rewelacyjnie. Polecam

  4. Oceniony 5 na 5.

    Daniel Figel

    Za pomocą tej gry trener z pewnością osiągnie założone przez siebie cele edukacyjne. Uczestnicy łatwo angażują się w grę. Poza tym sprawdzają poziom swoich kompetencji i otrzymują wartościową informację zwrotną. Polecam.

Dodaj opinię

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Zobacz fragment gry i zapoznaj się z treścią licencji:

Fragment gry – Być albo nie być – Nieruchomości

Mogą Cię także zainteresować …