(6 opinii klienta)

Być albo nie być – Nieruchomości

67,00 469,00  z VAT

„Nieruchomości” to kolejny moduł gry sprzedażowej „Być albo nie być”. Tym razem uczestnicy zmierzą się z wyzwaniami obsługi klienta i sprzedaży na rynku nieruchomości.

Wybierz interesującą Cię wersję, aby poznać cenę i dodać do koszyka

Wykorzystasz tę grę, aby:

  • Uświadomić sobie, jakie kompetencje są ważne w sprzedaży oraz obsłudze klienta i mogą być przedmiotem rozwoju.
  • Uświadomić sobie znaczenie dobrych praktyk oraz standardów obsługi klienta i sprzedaży, a także wyłonić je poprzez rozgrywkę.

Na czym polega ta gra?

„Być albo nie być” jest doświadczeniem, w którym handel zamienia się w wyzwania prowadzące do wypracowania najlepszych praktyk i standardów w obsłudze klienta.

„Być albo nie być – Nieruchomości” jest dodatkowym modułem gry “Być albo nie być”. Instrukcja główna i zasady gry są identyczne jak w pierwowzorze. Zmienia się natomiast zarys sytuacji gospodarczej, branża, której dotyczy sprzedaż i potrzeby klientów.

Być albo nie być – Nieruchomości – gra symulacyjna
Obsługa klienta i sprzedaż

(dokument PDF)

Scenariusz

Uczestnicy rozgrywki zostają podzielni na sprzedawców i klientów. Sprzedawcy wcielają się w pracowników firm, które stanęły w obliczu niezwykle trudnej sytuacji na rynku. Wszystkie firmy mają tak zbliżoną ofertę, a klienci stali się tak wymagający, że jedynym sposobem na ich zdobycie i utrzymanie jest profesjonalna obsługa i sprzedaż.

Firmy zrekrutowały najlepszych handlowców dając im niezwykle ważne zadanie – zdobycie jak największego udziału w rynku. Tylko sprzedaż i utrzymanie klientów pozwoli przedsiębiorstwom przetrwać i nadal się rozwijać. Zbliżające się transakcje to „być albo nie być” dla poszczególnych handlowców i ich pracodawców.

Podsumowanie rozgrywki pozwoli wyłonić zwycięzców, ale także najlepsze praktyki i skuteczne metody obsługi i sprzedaży.

Zobacz też inne dostępne moduły gry:

Dla kogo jest?

Gra kierowana jest w szczególności do osób pracujących na stanowiskach sprzedażowych, obsługujących klienta lub zarządzających tymi funkcjami w organizacjach oraz do tych, którzy przygotowują się do pełnienia takich funkcji.

Język gry

PL

Ilość uczestników

8–20 osób, optymalnie 12–16

Czas gry

1,5–2 h

nieruchomości

Sprawdź i zobacz fragment gry

Zawierają m.in.: części instrukcji prowadzenia gry oraz materiałów dla uczestników, przykładowe wypowiedzi i wnioski uczestników, i więcej …

Co otrzymasz po zakupie gry?

  • Grę i instrukcję w formie pliku PDF.
  • Licencję Osobistą – umożliwia Ci wykorzystywanie tej gry symulacyjnej na Twoich szkoleniach i warsztatach. Kliknij powyżej w zakładkę „Pobierz” i zapoznaj się z treścią licencji. Napisz do nas jeśli interesuje Cię zakup gry na licencji dla całej firmy.
  • 90 dniową gwarancję satysfakcji! Więcej o gwarancji 

Zobacz, co inni użytkownicy mówią o tej grze

6 opinii dla Być albo nie być – Nieruchomości

  1. Tomasz Hermaniuk (zweryfikowany)

    Ciekawa, nieskomplikowana dla uczestników i prowadzącego gra, która w prosty sposób przekazuje najistotniejsze treści dotyczące podejścia do sprzedaży, a zwłaszcza diagnozowania potrzeb klientów. Pierwszą grupą, z którą wykorzystałem grę byli pracownicy dużego biura nieruchomości. Nota bene, z tego powodu ją zakupiłem 🙂 Fakt, że symulacja była powiązana z ich branżą był w tym przypadku bardzo znaczący. Uczestnicy bardzo sobie to chwalili. Jako ciekawe doświadczenie uznali również możliwość skonfrontowania się podczas procesu sprzedaży ze swoimi kolegami z pracy. Polecam

  2. Marek Hamryszczak (zweryfikowany)

    Gra świetnie sprawdziła się dla uczestników będących tele-sprzedawcami. Pokazała, jak ważną rolę w rozmowie sprzedażowej odgrywa rzetelnie przeprowadzony sondaż potrzeb. Uczestnicy podkreślali walor edukacyjny gry oraz potrzebę jeszcze większej atencji na badanie potrzeb klienta w procesie sprzedaży.

  3. Marta Malinowska (zweryfikowany)

    Świetna gra symulacyjna. Wykorzystałam ją na szkoleniu branży nieruchomości, sprawdziła się idealnie. Były emocje, dyskusja i wnioski. Osoby, które wcieliły się w role Klientów przekazały bezcenne spostrzeżenia swoim Agentom 🙂 Gra może być ciekawym podsumowaniem szkolenia – testem sprawdzającym lub ćwiczeniem na początek, ukazującym braki kompetencyjne. Polecam ! 🙂

  4. Grzegorz Gustaw (zweryfikowany)

    Prosta i angażująca uczestników gra szkoleniowa. Generowała bogaty materiał do omówienia. Sprawdziła się podczas szkoleń sprzedażowych.

  5. Andrzej Zdanowski (zweryfikowany)

    Świetna gra sprzedażowa dedykowana branży nieruchomości. W grę zaangażowali się wszyscy uczestnicy, niezależnie od doświadczenia. Największą wartością podczas omówienia , była informacja zwrotna od osób , które były w roli Klientów. Ciekawa, szybka i emocjonująca gra pokazująca różnice w wyborze strategii sprzedażowych oraz powody dla których Klient wybiera sprzedawcę. Grę zastosowałem na koniec szkolenia , by uczestnicy mogli zastosować wszystkie poznane wcześniej techniki. Wyszło rewelacyjnie. Polecam

  6. Daniel Figel (zweryfikowany)

    Za pomocą tej gry trener z pewnością osiągnie założone przez siebie cele edukacyjne. Uczestnicy łatwo angażują się w grę. Poza tym sprawdzają poziom swoich kompetencji i otrzymują wartościową informację zwrotną. Polecam.

Tylko zalogowani klienci, którzy kupili ten produkt mogą napisać opinię.

Może spodoba się również…

Pytania w coachingu

139,00 689,00  z VAT

Negocjacje

189,00 889,00  z VAT

Negocjacje

220,00 1.540,00  z VAT

Scroll to Top

Licencja indywidualna

  1. Grę z licencją indywidulaną kupisz poprzez tę stronę – po dodaniu jej do koszyka i realizacji płatności. System automatycznie wprowadzi informację o właścicielu licencji (twoje imię i nazwisko, które podajesz przy wypełnianiu formularza zakupu).
  2. Z gry może korzystać wyłącznie osoba, która dokonała zakupu. Informacja taka jest zawarta na każdej stronie zakupionej gry.
  3. Kupujący może ją prowadzić bez względu na miejsce zatrudnienia, czy też grupę, dla której prowadzi grę.
  4. Licencja zezwala na wydruk niezbędnych materiałów i przekazanie ich uczestnikom gry.
  5. Gry można używać wielokrotnie, a licencja jest bezterminowa.

 

Licencja firmowa

(firmy, uczelnie, szkoły, instytucje)

  1. Licencja firmowa jest własnością określonej firmy lub instytucji.
  2. Wszelkie prawa do gry posiada firma lub instytucja dokonująca zakupu, a nie konkretne osoby. Więc gdy te osoby odejdą z firmy, gry nadal zostaną własnością organizacji.
  3. Właściciel licencji może zlecać prowadzenie gry innym trenerom (także spoza firmy), którzy realizują szkolenia na jego rzecz.
  4. Zezwala na wydruk niezbędnych materiałów i przekazanie ich uczestnikom gry.
  5. Gry można używać wielokrotnie, a licencja jest bezterminowa.

Masz pytania dotyczące licencji?

A może chcesz kupić gry na licencji firmowej i potrzebujesz odroczonej płatności?