Być albo nie być – Nieruchomości
67,00 zł – 469,00 zł z VAT
„Nieruchomości” to kolejny moduł gry sprzedażowej „Być albo nie być”. Tym razem uczestnicy zmierzą się z wyzwaniami obsługi klienta i sprzedaży na rynku nieruchomości.
Wybierz interesującą Cię wersję, aby poznać cenę i dodać do koszyka
- Wysyłka w 24h
- 90-dniowa gwarancja satysfakcji! Więcej o gwarancji

Wykorzystasz tę grę, aby:
- Uświadomić sobie, jakie kompetencje są ważne w sprzedaży oraz obsłudze klienta i mogą być przedmiotem rozwoju.
- Uświadomić sobie znaczenie dobrych praktyk oraz standardów obsługi klienta i sprzedaży, a także wyłonić je poprzez rozgrywkę.
Na czym polega ta gra?
„Być albo nie być” jest doświadczeniem, w którym handel zamienia się w wyzwania prowadzące do wypracowania najlepszych praktyk i standardów w obsłudze klienta.
„Być albo nie być – Nieruchomości” jest dodatkowym modułem gry “Być albo nie być”. Instrukcja główna i zasady gry są identyczne jak w pierwowzorze. Zmienia się natomiast zarys sytuacji gospodarczej, branża, której dotyczy sprzedaż i potrzeby klientów.
Być albo nie być – Nieruchomości – gra symulacyjna
Obsługa klienta i sprzedaż
(dokument PDF)
Scenariusz
Uczestnicy rozgrywki zostają podzielni na sprzedawców i klientów. Sprzedawcy wcielają się w pracowników firm, które stanęły w obliczu niezwykle trudnej sytuacji na rynku. Wszystkie firmy mają tak zbliżoną ofertę, a klienci stali się tak wymagający, że jedynym sposobem na ich zdobycie i utrzymanie jest profesjonalna obsługa i sprzedaż.
Firmy zrekrutowały najlepszych handlowców dając im niezwykle ważne zadanie – zdobycie jak największego udziału w rynku. Tylko sprzedaż i utrzymanie klientów pozwoli przedsiębiorstwom przetrwać i nadal się rozwijać. Zbliżające się transakcje to „być albo nie być” dla poszczególnych handlowców i ich pracodawców.
Podsumowanie rozgrywki pozwoli wyłonić zwycięzców, ale także najlepsze praktyki i skuteczne metody obsługi i sprzedaży.
Zobacz też inne dostępne moduły gry:
Dla kogo jest?
Gra kierowana jest w szczególności do osób pracujących na stanowiskach sprzedażowych, obsługujących klienta lub zarządzających tymi funkcjami w organizacjach oraz do tych, którzy przygotowują się do pełnienia takich funkcji.
Język gry
PL
Ilość uczestników
8–20 osób, optymalnie 12–16
Czas gry
1,5–2 h

Sprawdź i zobacz fragment gry
Zawierają m.in.: części instrukcji prowadzenia gry oraz materiałów dla uczestników, przykładowe wypowiedzi i wnioski uczestników, i więcej …
Co otrzymasz po zakupie gry?
- Grę i instrukcję w formie pliku PDF.
- Licencję Osobistą – umożliwia Ci wykorzystywanie tej gry symulacyjnej na Twoich szkoleniach i warsztatach. Kliknij powyżej w zakładkę „Pobierz” i zapoznaj się z treścią licencji. Napisz do nas jeśli interesuje Cię zakup gry na licencji dla całej firmy.
- 90 dniową gwarancję satysfakcji! Więcej o gwarancji

Zobacz, co inni użytkownicy mówią o tej grze
6 opinii dla Być albo nie być – Nieruchomości
Tylko zalogowani klienci, którzy kupili ten produkt mogą napisać opinię.
Tomasz Hermaniuk (zweryfikowany) –
Ciekawa, nieskomplikowana dla uczestników i prowadzącego gra, która w prosty sposób przekazuje najistotniejsze treści dotyczące podejścia do sprzedaży, a zwłaszcza diagnozowania potrzeb klientów. Pierwszą grupą, z którą wykorzystałem grę byli pracownicy dużego biura nieruchomości. Nota bene, z tego powodu ją zakupiłem 🙂 Fakt, że symulacja była powiązana z ich branżą był w tym przypadku bardzo znaczący. Uczestnicy bardzo sobie to chwalili. Jako ciekawe doświadczenie uznali również możliwość skonfrontowania się podczas procesu sprzedaży ze swoimi kolegami z pracy. Polecam
Marek Hamryszczak (zweryfikowany) –
Gra świetnie sprawdziła się dla uczestników będących tele-sprzedawcami. Pokazała, jak ważną rolę w rozmowie sprzedażowej odgrywa rzetelnie przeprowadzony sondaż potrzeb. Uczestnicy podkreślali walor edukacyjny gry oraz potrzebę jeszcze większej atencji na badanie potrzeb klienta w procesie sprzedaży.
Marta Malinowska (zweryfikowany) –
Świetna gra symulacyjna. Wykorzystałam ją na szkoleniu branży nieruchomości, sprawdziła się idealnie. Były emocje, dyskusja i wnioski. Osoby, które wcieliły się w role Klientów przekazały bezcenne spostrzeżenia swoim Agentom 🙂 Gra może być ciekawym podsumowaniem szkolenia – testem sprawdzającym lub ćwiczeniem na początek, ukazującym braki kompetencyjne. Polecam ! 🙂
Grzegorz Gustaw (zweryfikowany) –
Prosta i angażująca uczestników gra szkoleniowa. Generowała bogaty materiał do omówienia. Sprawdziła się podczas szkoleń sprzedażowych.
Andrzej Zdanowski (zweryfikowany) –
Świetna gra sprzedażowa dedykowana branży nieruchomości. W grę zaangażowali się wszyscy uczestnicy, niezależnie od doświadczenia. Największą wartością podczas omówienia , była informacja zwrotna od osób , które były w roli Klientów. Ciekawa, szybka i emocjonująca gra pokazująca różnice w wyborze strategii sprzedażowych oraz powody dla których Klient wybiera sprzedawcę. Grę zastosowałem na koniec szkolenia , by uczestnicy mogli zastosować wszystkie poznane wcześniej techniki. Wyszło rewelacyjnie. Polecam
Daniel Figel (zweryfikowany) –
Za pomocą tej gry trener z pewnością osiągnie założone przez siebie cele edukacyjne. Uczestnicy łatwo angażują się w grę. Poza tym sprawdzają poziom swoich kompetencji i otrzymują wartościową informację zwrotną. Polecam.